Log in

View Full Version : JTD не пали



Cardinala
04-03-2013, 23:41
Здравейте! Първо да кажа, че съм в Англия! Проблемът е, че колата тая сутрин не иска да запали. Предисторията е, вчера я карах нормално 60км, след което спрях за 2-3 часа някъде и не беше изстинала съвсем, но запали трудно. След което си вървеше всичко нормално. По-късно пак я карах, пак не беше изстинала. Като беше топла и я изгасих си запали на 6. Тая сутрин на студена не иска да запали. Нафта имам бол, помпата подкача в резервоара. На комп нямам грешки, обаче на високо налягане стои на 0 и когато въртя на стартер. Моля за сериозна помощ!
Насочвам се към датчиците на коляновия вал и този на рейката, като утре вечер мисля да ги замеря след работа! Лошото е, че всичко го правя по тъмно, и забравете за друга диагностика. Събирам идеи от доказани майстори и препатили колеги! Благодаря предварително!

myato
05-03-2013, 09:45
Здравей градски.
Щом на диагностика ти дава 0bar за налягане в рейла, дори и да не е така реално, колата няма да запали. Както сам си се сетил, виж първо датчика на рейла. С този на вала не се занимавай.

Cardinala
05-03-2013, 11:41
Това добре, само че на компа излиза сигнал 0.5 волта, който уж идва от датчика

myato
05-03-2013, 12:13
Това добре, само че на компа излиза сигнал 0.5 волта, който уж идва от датчика

Като се прибера, ще погледна какъв сигнал трябва да дава и в какви стойности трябва да се мени, че на изуст не ги знам.


Около 0,5V подава на контакт при изгасен двигател, а при палене сигнала бързо се покачва до около 1.3V и варира около тази стойност на свободен ход.
Датчикът се захранва от ЕКУ-то на 3-пин с 5V.

myato
07-03-2013, 12:38
Градски, до къде я докара?
Датчикът ли не бачка или е починала помпата?

Cardinala
09-03-2013, 14:51
Така, смених регулатора и колата запали. Само че тоя регулатор дето го сложих е с цедка отпред, както и да е, сега ми излиза р0190 висок сигнал и сигнала стои на 0,108-112V постоянно. Май наебах тоя датчик на рейката, понеже исках да го сменя ама не можах да бръкна там да го развия и му направих четвърт оборот и сега стои на ебем страна. Идеи някакви или да ходя при някой майстор с инструменти да го сменя и него, понеже го имам. Държа да отбележа, че този регулатор дето го сложих на тихи обороти стои на 19,5% и само покачва като давам газ. Трябва ли да пада на 0?

ПС Да питам трябва ли да имам стойност на желано бууст налягане, защото си мери бууст, но на желано стои на 0?

myato
09-03-2013, 15:36
Така, смених регулатора и колата запали. Само че тоя регулатор дето го сложих е с цедка отпред, както и да е, сега ми излиза р0190 висок сигнал и сигнала стои на 0,108-112V постоянно. Май наебах тоя датчик на рейката, понеже исках да го сменя ама не можах да бръкна там да го развия и му направих четвърт оборот и сега стои на ебем страна. Идеи някакви или да ходя при някой майстор с инструменти да го сменя и него, понеже го имам. Държа да отбележа, че този регулатор дето го сложих на тихи обороти стои на 19,5% и само покачва като давам газ. Трябва ли да пада на 0?

ПС Да питам трябва ли да имам стойност на желано бууст налягане, защото си мери бууст, но на желано стои на 0?

Това, че регулаторът е с цедка не е проблем. Новите са така. Датчикът е хубаво да си застане правилно.
Грешката може да излиза и заради датчика - http://engine-codes.com/p0190.html
За процентите на регулаторът не мога да ти кажа на изуст, но вероятно има някаква базова стойност.
При ЕКУ 15С5 няма стойност за желано налягане. То е константа и не се показва при диагностика.

Cardinala
09-03-2013, 15:58
Ок, ще го сменя и тоя датчик за налягането, но проблема е че нямам с какво да го развия. В момента имам само от тия ключове дето се регулират, но е твърде голям за да влезе там и нямам място. Колата се движи, само че не се набира нагоре и повече от 3500 оборота не може да направи.

Cardinala
10-03-2013, 15:45
Искам да питам, като я запаля студена и оборотите играят за минута от 650 до 1000 и после се нормализират? След това на следващо палене го няма тоя проблем. Може ли да има значение, че тоя регулатор дето го сложих не е каран от 2 години? И да кажа, че стойностите му варират от 19,5 до 24%
И налягане не качва повече от 650 бара, може ли да е от датчика на рейла или направо да си поръчам нов регулатор??

didko_boy
10-03-2013, 20:22
регулатора на помпата ,на празен ход трябва да е някъде 14,15% и на място колкото и да форсираш не трябва да надвишава 30, 35 % !!! Какво значи датчика на рейла да си е навит правилно??? той се навива докато затегне и да няма течове от рейла където се падне усукваш буксата и включваш. Ако си го пукнал или счупил докато си пробвал да го развиеш е друга работа . Не на последно място съветвам те да отрежеш "премахнеш" цедката от регулатора , дори от БОШШ са усетили грешката и след 2003 год са я махнали !!! Успех колега

Cardinala
11-03-2013, 19:03
Днес смених датчика на рейла, на старият направо се откачи корпуса, явно съм го скъсал първия път. Още не съм изчистил грешките на компа, обаче ми прави впечатление, че все още ми играят оборотите на първото палене. Дали смуче въздух от някъде, понеже разкачвах тръбите на горивния филтър или просто тоя регулагор като е седял 2 години така и му има нещо? Ако е от регулатора ще поръчвам нов, някакви идеи?