PDA

View Full Version : Новото Ферари LaFerrari



pooh
05-03-2013, 14:22
...

blacksnoopy
05-03-2013, 14:57
Ето и официалното видео

http://www.youtube.com/watch?v=iRsV6YpLsKA

tokata_pz_flex
05-03-2013, 21:02
Пълна лудница е . Аз съм силно '' изкефен '' и от дизайна и от техническите му спецификации .

BlueStorm
06-03-2013, 10:04
Този автомобил е абсолютен "cutting edge" във всяко едно отношение. Вчера гледам пояснителните клипове от официалния сайт и поглъщам здраво всичко.
Възхитен съм!
Хората всичко си обясняват как е направено и как работи.
А литиево-йонната батерия сама по себе си е гати и разработката...

Ферари наистина са единствени и неповторими!

Ivanov_
06-03-2013, 13:01
Страхотен възход за Ферари. След 458 не мислех, че може да направят по-добро, но надминаха очакванияата ми. Да видим обаче и пътното поведение дали ще е толкова добро, както при 458. Бай дъ уей, направи ли ви впечатление, че новото Ламбо го представиха на немски... :shutup: То си е доволно грозничко де, така че му приляга.

blacksnoopy
06-03-2013, 13:28
Новото Ламбо е само в три бройки, но McLaren P1 ме впечатли повече http://www.rs-auto.bg/news/article/17598/mclaren-p1-%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82-%D0%B8-%D0%BA%D1%80%D1%8A%D0%B2/

И LaFerrari, и P1 използват хибридни системи за задвижване, но Феррарито е с V12, докато P1 е с V8 битурбо. И двете машини ги дават под 3 сек до 100.

Doomguy
06-03-2013, 13:31
"Ферарито" надмина всичките ми очаквания, на Фиорано е било 5 секунди по-бързо от Енцо! Надявам се тая година да са добре и във Ф1. Ламбото с тая акулска перка и претрупана задница мяза на някакъв бръмбар. Макларъна пък е толкова тъпо ухилен, че направо се чудя кой е одобрил дизайна на тая кола...

seik00
06-03-2013, 16:31
Този път мисля че скудерията направо отвя конкуренцията. Уникалноста на колата е просто прекрасна, взаимствани са някои черти от 458цата но самата кола е прост невероятна и като визия и като техническа характеристика.

отностно Макларъна нямам наблудения, а Ламборджинито е отввратително и добре 1е се направили малко броики че да не хабят материал

abart_
06-03-2013, 17:31
:shocking::drool::noooo:

Страшно Е!!!

:notworthy::notworthy:

don_pepone
06-03-2013, 20:24
:bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: Направо е един път :)

D-I-V-A-K-A
06-03-2013, 22:25
Макларъна пък е толкова тъпо ухилен...
Хахахах, точно същото си мислех, прилича ми на Пежо на стеройди :tooth:

raiders
06-03-2013, 23:01
След като авентадор ме впечатли доста след един филм по National Geographic, определено и това ферари е добро предложение, въпреки резервите ми и харесването на други спортни коли, няма как да си крива душата!

TishO
07-03-2013, 09:10
3 броя ламбота със способноста да се изстрелват

http://vbox7.com/play:dec3081e1a

fade
09-03-2013, 14:20
Това беше най-голямото унижение за Lamborghini ... представяне на немски от костюмар, с колеблива сексуална ориентация... Направо ми идваше да шибна една баница на монитора :boxing:

blacksnoopy
09-03-2013, 21:55
http://lh3.googleusercontent.com/-lhO3Ev4qIrM/UTp-ejaO0bI/AAAAAAAMA7Q/APbKo__In6o/s1600/LaFerrari.jpg

renyx
10-03-2013, 11:00
3 броя ламбота със способноста да се изстрелват

http://vbox7.com/play:dec3081e1a

Съмнявам се , че тази грозотия ще успее да засенчи Ферарито.Дори те си го знаят и за това са направили само три бройки.:bouncing_smiley:

Жалко , че Маркионе неотпуска същия бюджет и за Алфа.

Lyubo
10-03-2013, 11:39
Страхотна кола.

siniqtzmey
10-03-2013, 18:36
Истинският конкурент на ЛаФерари е само Макларъна, който също е толкова маниашки. Двете коли показват бъдещето на суперкарите.

Doomguy
10-03-2013, 19:17
Ламботата са ми най-далече от италианските коли, може би, защото не са особена италиански... Това с немското представяне беше с цел, за да се изтъкне немското участие в марката и принадлежността и към ВАГ.

Dimicha
12-03-2013, 01:23
Абе напоследък и аз не ги долюбвам много Ламботата. Това е отвратително, определено, но има нещо сбъркано в цялата марка. Правят спортни коли, а не участват в моторния спорт много активно, даже им е политика да не се стремят към спорта. А Ферарито си е супер, макар че честно казано, поне като дизайн повече ми допада 458-цата май

Bobi_33
12-03-2013, 19:16
Абе напоследък и аз не ги долюбвам много Ламботата. Това е отвратително, определено, но има нещо сбъркано в цялата марка. Правят спортни коли, а не участват в моторния спорт много активно, даже им е политика да не се стремят към спорта. А Ферарито си е супер, макар че честно казано, поне като дизайн повече ми допада 458-цата май


Още докато е жив, Феручо Ламборгини си поставя за изпълнение 10-тина правила, които да определят съществуването ма марката му, и едно от тях, е иманно Ламборгини никога да не се състезава в моторспорта.

Примерно друго любопитно правило е винаги аналогична на Ферари негова кола да е по-евтина с няколко хиляди долара. Друго правило е и неготе коли да се карат по-лесно от тези на Ферари.
Иначе Ферарито е страхотно, нама забележка, а относно Ламбото....ми на мен дажи многжо ми харесва. Не е нужно да прилича на Ферари за да е хубаво. Просто е различно от всичко останало и прилича.....на себе си.

Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.

Doomguy
12-03-2013, 19:30
Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.

Не мога да си позволя нито Ламборгини, нито Ферари, та не знам за какво грозде изобщо ми говориш...

rossenvn
12-03-2013, 20:19
В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.

Може и да си прав, но си спомням скоро воланът на Авентадора (http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18615-volanyt-na-lamborghini-aventador-audi/) се оказа от Ауди ;)

Dimicha
12-03-2013, 20:34
Още докато е жив, Феручо Ламборгини си поставя за изпълнение 10-тина правила, които да определят съществуването ма марката му, и едно от тях, е иманно Ламборгини никога да не се състезава в моторспорта.

Примерно друго любопитно правило е винаги аналогична на Ферари негова кола да е по-евтина с няколко хиляди долара. Друго правило е и неготе коли да се карат по-лесно от тези на Ферари.
Иначе Ферарито е страхотно, нама забележка, а относно Ламбото....ми на мен дажи многжо ми харесва. Не е нужно да прилича на Ферари за да е хубаво. Просто е различно от всичко останало и прилича.....на себе си.

Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.

Ами точно зарати тези неща не ме кефи философията на Ламборджини като цяло-хейтърска е, прави всичко срещу Ферари. И защо, ако смея да попитам? Едната легенда е, че Феручио Ламборджини си купил Ферари, което не му работел съединителя добре и отишъл и направил забележка на Енцо Ферари, който пък му отвърнал да не дава акъл за неща, от които не разбира :D И тогава Феручио Ламборджини се зарекъл да направи кола, която е по-добра от Ферарито. Другата версия е, че Ламборджини пожелал да купи цялата фирма на Ферари, но получил категоричен отказ, което явно го е вбесило, за да си посвети цялата фирма на това да бори Ферари. Нещо, от което е доста далеч и най-малко няма как да стане извън пистата ;)

pinko
12-03-2013, 21:00
PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо... :respect:

Дано под плочката не изскочи некой друг надпис като на ключа на тоя Aston Martin V8 Vantage

http://image.internetautoguide.com/f/auto-news/nasty-surprise-aston-martin-key-a-disguised-volvo-piece/11010896/aston-martin-key-a-volvo-piece.jpg

rossenvn
12-03-2013, 21:00
Понеже гледам, че в подписа ти пише 156 с JTD, би ли отворил капака, след това да намериш буксата на ЕГР-а, след това ако можеш я разкачи (внимавай, че не е много лесно, става с помощен инструмент) и снимай с хубаво качество двете и части така, че да се виждат хубаво дребните надписчета и емблеми по тях... После ако не те е срам качи снимките тук... :D

PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо... :respect:

Цъ, моя е без букса....:drive:. Ламбото си е убаво, ама прилича на кола за пред дискотеката, а Феро си е като кола за писта. И двете ги сакам, ама ще си ги гледам само на картинка...:drunk:

old alfist
12-03-2013, 21:22
За мен в това Ферари са взаимствани всички измислени във F1 технологии и впоследствие забранени заради предимство, прецакващо умението на пилотите или лобитата.

Bobi_33
12-03-2013, 21:41
Ами точно зарати тези неща не ме кефи философията на Ламборджини като цяло-хейтърска е, прави всичко срещу Ферари. И защо, ако смея да попитам? Едната легенда е, че Феручио Ламборджини си купил Ферари, което не му работел съединителя добре и отишъл и направил забележка на Енцо Ферари, който пък му отвърнал да не дава акъл за неща, от които не разбира :D И тогава Феручио Ламборджини се зарекъл да направи кола, която е по-добра от Ферарито. Другата версия е, че Ламборджини пожелал да купи цялата фирма на Ферари, но получил категоричен отказ, което явно го е вбесило, за да си посвети цялата фирма на това да бори Ферари. Нещо, от което е доста далеч и най-малко няма как да стане извън пистата ;)


Теб не те кефи, че Феручо е бил против Ферари, ма така с малко амбиция и италански характер, се е родила спортна марка. Хубаво или лошо, ма и Енцо Ферари и бил пилот каращ Алфа, пък после се поизпокарал с тях, та да направи собствена марка. И понеже историята е сходна, та дай и ние като Алфисти да мразим и Ферари, щото и те били гадни.

---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:25 ----------


Не мога да си позволя нито Ламборгини, нито Ферари, та не знам за какво грозде изобщо ми говориш...

Е тогава, за кво му се дразниш на това Ламбо? Колата си е италианска, със сигурност не страда от липса на мощност и е уникална по своему. На мен пък не ми харесва Макларъна. На фона на Ферари и Ламбо, ми е малко безформен и бизличен. Иначе във това въпросно Ламбо, има заимствани черти от предишни модели на марката, просто трябва да се вгледа човек и ще ги открие. Та просто това е една уникална кола.

---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:31 ----------


Понеже гледам, че в подписа ти пише 156 с JTD, би ли отворил капака, след това да намериш буксата на ЕГР-а, след това ако можеш я разкачи (внимавай, че не е много лесно, става с помощен инструмент) и снимай с хубаво качество двете и части така, че да се виждат хубаво дребните надписчета и емблеми по тях... После ако не те е срам качи снимките тук... :D

PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо... :respect:

:dance::thumbup::th_up:

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:32 ----------


Може и да си прав, но си спомням скоро воланът на Авентадора (http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18615-volanyt-na-lamborghini-aventador-audi/) се оказа от Ауди ;)

Между другото, ако съм собственик на Ламбо, то това ще го преживея лесно. Ауди правят в наши дни автомобили, които италианците вече не могат. Ма ако съм собственик на Ферари, и видя във Ферарито си елементи от Фиат, тогава вече ще ми идва да се самоубия. Иначе ако собствениците на Ламбо Мурсиелаго гледаха като теб на нещата, щяха отдавна да са се избесили, щото лостовете фарове и мигачи ска им от скапана Алфа 33-ка.:choice:

rossenvn
12-03-2013, 22:17
Между другото, ако съм собственик на Ламбо, то това ще го преживея лесно. Ауди правят в наши дни автомобили, които италианците вече не могат. Ма ако съм собственик на Ферари, и видя във Ферарито си елементи от Фиат, тогава вече ще ми идва да се самоубия. Иначе ако собствениците на Ламбо Мурсиелаго гледаха като теб на нещата, щяха отдавна да са се избесили, щото лостовете фарове и мигачи ска им от скапана Алфа 33-ка.:choice:

Хубаво де, аз нищо лошо не казах за възможните части от Ауди ;). Просто се "заядох" с това, че ти каза, че нямало нищо немско:evil:. Знам, че Алди правят по-качествени коли от Алфа, но гледам обяви за 159, а не за А4...

Bobi_33
12-03-2013, 22:34
Хубаво де, аз нищо лошо не казах за възможните части от Ауди ;). Просто се "заядох" с това, че ти каза, че нямало нищо немско:evil:. Знам, че Алди правят по-качествени коли от Алфа, но гледам обяви за 159, а не за А4...

Съвсем друго нещо имах предвид с тая реплика. Иначе в 159-ката и в 156-цата има никак не малко немски части. А когато се подменят с нови, отново е желателно да бъдат пак немски, че иначе страданието става по-голямо.

Dimicha
13-03-2013, 08:14
Теб не те кефи, че Феручо е бил против Ферари, ма така с малко амбиция и италански характер, се е родила спортна марка. Хубаво или лошо, ма и Енцо Ферари и бил пилот каращ Алфа, пък после се поизпокарал с тях, та да направи собствена марка. И понеже историята е сходна, та дай и ние като Алфисти да мразим и Ферари, щото и те били гадни.[COLOR="Silver"]



Може и да си прав, макар че историята между Алфа и Ферари съвсем не е аналогична и не мисля, че има алфист, който да не харесва Ферари. Най-малкото щото никой истински алфист няма да си изкриви душата и да каже на черното бяло, а именно, че Ферари е по-слаба марка. А за Ламбо не насаждам на никой моето мнение. Просто смятам, че е нон-сенс да правиш спортни коли, които нямат спортна "кариера", така да се каже. Тогава това са псевдо-спортни коли, лъскави играчки за богаташчета. Предпочитам 30-годишно счупено Ферари, честно казано, но там ще знам, че примерно скоростната кутия е почти същата като на еди коя си тяхна състезателна кола или пък воланът е директно взет от някой болид...е това е спортна кола :crazy: :crazy:

Dimicha
13-03-2013, 14:20
А замисли се над това: другите "спортни" марки (като Мазерати, Лотус, Астон Мартин и т.н.) правят ебахти колите, дето са извънземни в сравнение с това, което който и да било от пишещите тук за съжаление някога ще кара, ОБАЧЕ "феновете" гледат нек'ви статистики, времена, коне, въртящи моменти и стигат до извода, че "абе ок е DB9-тката ама в сравнение с едикоеси Ферари дето е САМО Х-десетки хиляди евро по-скъпо, НИЩО НЕ СТАВА, защото е с 4 секунди по-бавна на едикояси писта")... И кво - аз да си купя 8С/DB9/Elise/Carrera GT/Gransport/etc. ама да ми обясняват някакви нърдчета дето не стават от комповете, книжни плъхчета и статистици, че всъщност не карам баш истинска спортна кола, щото едикоя си дето е на почти същата цена е с "ехееееее" цели 20 коня отгоре и взима "Нюрбургринг" за 3 секунди по-бързо от моята..?! А па като ми излезне някоя нинджа с едно тунинговано Скайлайнче, дето цялата кола със се тунингите струва 1/3 от моята и ме отвее с ЦЕЛИ 8 секунди, к'во пра'йм..?!

Ми мерси, аз ако правя такива коли и знам, че винаги ще има все някой дето е направил нещо по-... от мен (а то не трябва да си кой знае колко интелигентен за да прозреш това, ако ще не Енцо Ферари, ами не знам кой да си) по-скоро клоня към тази "философия" - ДА! Играчки за богати са, както и огромен процент от моделите на Ферари, както и 95% от всички останали "екзотични" коли, само дето тия са решили да си го признават...

Много силно се съмнявам, че ако те повозят с което и да е Ламбо на писта, няма да ти побелее косата ако седиш вътре, нищо, че не е таргетирано да е "истинска" спортна кола...

ПС: Не съм фен на Ламбо - просто казвам, че има някаква логика във "философията" им, поне според мен... :innocent:

Извинявай, но това, че изразявам мнение против философията на Ламборджини, не ти дава ама никакво основание да ме наричаш книжен плъх и нърд. Да, може да съм имал само една кола до момента и да не съм карал много, но то тука, както стана ясно почти никой не е карал нито Ферари нито Ламбо, така че всички говорим на теория. А това, което казваш за тунингованото скайланче е точно камък в градината на Ламборджини, щото те правят луксозни бързи коли, което е на практика постижимо от всеки 20-годишен ентусиаст с достатъчно много пари в банковата сметка на баща му. Съвсем друго е да направиш истинска спортна кола, която не само да ускорява бързо до 100, а и да спира бързо, да завива добре и да, да вземе Нюрборгринг с 30 стотни по-бързо, щото това е спортът! Извинявай, ако не ти харесва, но проблемът не е в мен! И не, не винаги ще има някой, който да е по-добър от теб, ако не вярваш, че не можеш да си най-добрия, значи по-добре не се мъчи да влизаш в играта изобщо ;)

abart_
13-03-2013, 17:24
..... просто мисля, че не всичко е секунди и награди...


Да,ама това си е твое мислене- което не означава,че е правилното.

Истенски спортни коли се правят да са БЪРЗИ,така че няма как секундите за които философстваш да не са от значение ;)

Неслучайно всяка уважаваща себеси спортна кола има записано официално време.....сещаш се къде. Как си обясняваш тоя факт?!?

Не говорим за Ролс или Бентли,че секундите и бързината да не са чак от такова значение .....в истенския спорт точно въпросните секундите са определящи.

Всъщност дори незнам защо коментираме ужасно грозното ( и скъпо) Ламбо като темата е за най-бруталното Ферари създавано някога.

п.с не съм Ферари фен

rossenvn
13-03-2013, 18:09
Тук се сравняват различни класове автомобили. Сравняват се коли за писта и ГТ коли. Да не говорим за параходи като Ролс и Бентли. Това че колата има 4-500 коня под капака не я прави веднага спортна в смисъла кола за писта. Луксозните ГТ-та са коли за гъзари, които правят впечатление с външността и лукса си, а конските сили са само за увеличаване на първични полови органи на собственика. Не може спортен автомобил да тежи 2 и повече тона.

badmadafaka
13-03-2013, 20:29
Да,ама това си е твое мислене- което не означава,че е правилното.

Истенски спортни коли се правят да са БЪРЗИ,така че няма как секундите за които философстваш да не са от значение ;)
Така е, ЕВАЛА! :bowdown: Спирам да философствам. :th_up:

Bobi_33
13-03-2013, 21:57
Ясно е че Ферари-то е дяволски бързо. Ма се чудя, кой, кога и къде е карал обсъжданото Ламбо, че знае колко е бавно и позьорско?
А по отношение на дизайна.......ми всеки си има вкус. За мен никога, никъде и по никакъв повод не е сътворявана по-грозна спортна кола от великата икона Порше, ма хората си ги купуват. Доколкото разбрах, с въпросните Ламбота също не е имало проблем с продажбите. Та май отново стигаме просто до пристрастия, породени от незнание, а не реално обсъждане на нещо конкретно.

Doomguy
13-03-2013, 22:14
Спора е малко тъп, защото малко хора тук са карали подобни коли, и май няма някой, който да притежава такива (поправете ме, ако греша). Всеки си има вкус, аз лично не харесвам новите модели на Ламборгини, виж класиките са друга бира. Въпреки, че съм фен на Ферари, не мога да си изкривя душата. Аз също не мога да разбера какво толкова се прехласват по Порше, винаги са ми били еднотипни и са ми приличали на Фолк Бийтъл. И все пак, не бил отказал едно :).

Dimicha
13-03-2013, 23:54
Ама изобщо не съм визирал теб с това определение (или някой друг от пишещите) - съжалявам, че си го приел така и съм те обидил без да съм имал такова намерение. Говорех съвсем принципно - повечето от тия невероятни анализатори и специалисти само "на хартия" познават колите за които се счупват от разбиране, това исках да кажа, както и това, че поне аз намирам логика и във въпросната философия (защото предполагам, че повечето са на твоето мнение, че трябва спортните резачки да се доказват по някакъв начин) - просто мисля, че не всичко е секунди и награди...
Или казано по друг начин - за всеки влак си има пътници (аз като събера пари ще взема едно Ламбо, па вие ме късайте по пистите с Фераритата)... :D
Поздрави! :)

:) Сори и аз малко овър-реактнах, но водих подобен спор в facebook-a и затова бях малко пренавит. Peace!



темата е за най-бруталното Ферари създавано някога.



Така е, Ферарито е уникално, макар че по моя вкус едно Ферари трябва да е дори по-крещящо като дизайн. Това е красиво и дето се вика почти съвършено, старите ферарита имат все по нещо изчанчено в дизайна, което да ти напомни за кво става дума под ламарините... мислите за системата

damyanov
14-03-2013, 00:28
Съвсем друго нещо имах предвид с тая реплика. Иначе в 159-ката и в 156-цата има никак не малко немски части. А когато се подменят с нови, отново е желателно да бъдат пак немски, че иначе страданието става по-голямо.

От моя скромен опит като собственик на 159(1,5 г.) смея да твърдя, че досега само части на немски производители са давали фира...
пък дали е добра идея да се заменят пак с такива - поживьем, увидем, има и немски и иностранни