PDA

View Full Version : Капе масло отнякъде ?



leketo84
20-03-2013, 21:04
Колеги моля ако някой е запознат да ме насочи ! Та става на въпрос за Алфа 166 2.4 175к.с. фейса от долу капе масло като махнахме кората се вижда от страната на масления филтър и ни е мн.чудно от къде идва ? От горе май са ролките ли не разбирам много , но маслото трябва да е двигателно, защото по пръчката от 10 дена насам наблюдаваме спад :oops:

ecotronic
20-03-2013, 21:09
Случва се от основата на филтъра, където е термостатичната клапа. Вероятно трябва да свалиш кората за да разбереш точно.

lordliness
20-03-2013, 21:11
Случва се от основата на филтъра, където е термостатичната клапа. Вероятно трябва да свалиш кората за да разбереш точно.

А дали има такава.

ecotronic
20-03-2013, 21:15
А дали има такава.

В бумагите пише, че е същото като при теб.

lordliness
20-03-2013, 21:26
Май не всички имат охлаждане, не знам.

Linkestis
20-03-2013, 21:35
Развит маслен филтър.
Прекалено е нова за да е от основата ..

leketo84
20-03-2013, 21:40
Ми сменихме два маслени филтъра и все така , а са добре завити съмнявам се да е от това ?

Linkestis
20-03-2013, 21:41
Ми сменихме два маслени филтъра и все така , а са добре завити съмнявам се да е от това ?

Добре завит на ръка или с веригата?

leketo84
20-03-2013, 21:42
Случва се от основата на филтъра, където е термостатичната клапа. Вероятно трябва да свалиш кората за да разбереш точно.

Любо тва не го разбрах с клапата , иначе свалихме кората ма не виждам нещо толко очебийно което да ме насочи . Утре освен пак да разгледам :-|

ecotronic
20-03-2013, 21:48
Любо тва не го разбрах с клапата , иначе свалихме кората ма не виждам нещо толко очебийно което да ме насочи . Утре освен пак да разгледам :-|

При мен, въпреки че основата на филтъра има по-друго предназначение, но капеше само при студен старт и като загрее спираше. Тъй че огледай при тази ситуация. Ако не се вижда ясно откъде капе, може да е от семеринг на КВ или РВ. Тогава ще има омасляване по капака на ремъка.

lordliness
20-03-2013, 21:54
Виж ми темата има снимки.

leketo84
20-03-2013, 22:06
Добре завит на ръка или с веригата?
Дам с верига как си трябва :)


При мен, въпреки че основата на филтъра има по-друго предназначение, но капеше само при студен старт и като загрее спираше. Тъй че огледай при тази ситуация. Ако не се вижда ясно откъде капе, може да е от семеринг на КВ или РВ. Тогава ще има омасляване по капака на ремъка.
Ми като се свали кората се вижда ,че се събира маслото точно под масления филтър , но омасление не се вижда другаде , май ще се ходи до Лисана :yes:


Виж ми темата има снимки.
Коя тема ?

ecotronic
20-03-2013, 22:14
Адашче, гледай там веднага след като запали на студено.
Темата за която говори лорда е тази (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1159406&postcount=1)

leketo84
20-03-2013, 22:44
Благодаря адаш :thumbup:

Jivko7777
21-03-2013, 00:24
Адашче, гледай там веднага след като запали на студено.
Темата за която говори лорда е тази (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1159406&postcount=1)

ама чакай малко m-jet моторите са с маслен радиатор не с топлообменник

lordliness
21-03-2013, 00:44
Да, онова е клапан, не топлообменик.

ecotronic
21-03-2013, 10:52
ама чакай малко m-jet моторите са с маслен радиатор не с топлообменник

Да, говорим за термостатичния клапан в основата на филтъра, който отваря и затваря кръга на масления радиатор. Подобно на термостата за охлаждащата течност.

code
21-03-2013, 11:08
Темата с течовете е много деликатна бърсане и гледане му е майката, бършеш и гледаш, един дава газ, а ти пак бършеш и гледаш, когато си сигурен от къде идва пак бършеш и .. правилно - гледаш :comphits: Фенер и парцал :DТова е тайната на успеха :bad_evil::bad_evil::bad_evil: другото са разглобяванки без край.

alfa156jtd
22-03-2013, 19:56
Колега,аз имах същия проблем,излезе меките връзки към масления радиатор,смених меките връзки и проблема беше решен.Успех.

VIHHRONNY
31-03-2013, 18:37
Аз имах този проблем и го реших по описания начин. Единственото което ме узори беше дълбок камък 27, който нямах и с един по-плитък захапващ на ръба едвам успях. Нямах и ключ за филтъра, но с едно желязо го пробих и го развих. Уплътнението от стария филтър пасва идеално. Много ме радва че не тече вече.

Doomguy
31-03-2013, 18:42
Колега,аз имах същия проблем,излезе меките връзки към масления радиатор,смених меките връзки и проблема беше решен.Успех.

При мен тече от един маркуч, който се намира до топлинния щит на изпускателните колектори. Даже самата гума се е размекнала. Дали става въпрос за същото място?

ecotronic
31-03-2013, 19:56
При мен тече от един маркуч, който се намира до топлинния щит на изпускателните колектори. Даже самата гума се е размекнала. Дали става въпрос за същото място?

Едва ли. При теб не би трябвало да има маслен радиатор, респективно тръби и връзки към него.

Doomguy
31-03-2013, 20:07
Ще го снимам точно къде е въпросното.

Doomguy
02-04-2013, 20:06
Ще го снимам точно къде е въпросното.

Ето го. Маркуча отива някъде към предната броня.