PDA

View Full Version : Информация за Алфа 155 от обява



dedrofil
21-03-2013, 21:22
Здравейте бъдещи колеги надявам се.Не знам дали пускането на подобна тема е позволено.Ако не е моля да бъда извинен и темата изтрита. Та в общи линии най накрая от Дедри решиx да мина на 155.Предположиx че ще има общи неща и проблеми с които ще мога да се справя. Спряx се на една обява от сайт за автомобили. Тъй като не съм запознат с проблемите на модела 155 и на какво да обърна внимание,моля ако някой колега има някакво инфо за тази кола http://www.cars.bg/u754621 да сподели какво знае :)

gorbi
21-03-2013, 22:38
Веднага казвам - пълна гробница. Търсих си работна кола, без претенции за перфектен вид и поддръжка, обаче това е най-скапаната 155 която съм виждал. Снимките са леко неточни..:) Няма здраво място по боята, салонът е ужасен, таблото е напукано. Двигателят шурти от поне две места, пича каза, че на него не му пречело...:)

От дедра на 155 ще ти е тясно ако си над 1.80. Аз съм имал дедра - салонът бе по-удобен за дългучи като мен... Иначе 155 ми харесва повече като пътно поведение от дедрата...

mimouzunov
21-03-2013, 23:24
Здравейте бъдещи колеги надявам се.Не знам дали пускането на подобна тема е позволено.Ако не е моля да бъда извинен и темата изтрита. Та в общи линии най накрая от Дедри решиx да мина на 155.Предположиx че ще има общи неща и проблеми с които ще мога да се справя. Спряx се на една обява от сайт за автомобили. Тъй като не съм запознат с проблемите на модела 155 и на какво да обърна внимание,моля ако някой колега има някакво инфо за тази кола http://www.cars.bg/u754621 да сподели какво знае :)

Оптимален вариант е кола с новото купе и стария (верижен) двигател! Това е нещото което трябва да търсиш според мен! Като проблеми.... Сещам се за лесно трошещи се дръжки на вратите, трошещи се огледала при опит да бъдат завъртяни, проблемни кранчета/радиатори за парното, скоростни кутии склонни към трошене и тн. От друга страна при мен за 5 години не се е проявил нито един от горепосочените дефекти... Разлика има и в поддръжката м-у 8 и 16 клапановите двигатели, вторите са "малко" по-скъпи за консумативи!

Tedo
21-03-2013, 23:24
От дедра на 155 ще ти е тясно ако си над 1.80. Аз съм имал дедра - салонът бе по-удобен за дългучи като мен... Иначе 155 ми харесва повече като пътно поведение от дедрата...

На старото купе салонът е по-различен от новото, седалките са по-ниски и волана е по-напред
Аз като смених старото с новото ми се стори тясно и ми беше трудно да свикна след 2 години на предишното, а пък съм 1,80

dedrofil
22-03-2013, 06:54
Питането ми беше точно за въпросната кола gorbi мерси за отговора,ще я погледна и ако е тази която ти си гледал,значи отпада... Мерси.Относно проблемите,изчетаx раздела и и мам идея какво ме очаква :)

Spearmint
12-01-2015, 20:44
Здравейте,
Искам да ползвам темата за да питам някой има ли наблюдение върху този екземпляр http://www.cars.bg/c875515 ?
П.С. 125 коня осемклапанов с верига ли е?

firedragon
12-01-2015, 21:11
125 коня 1.8 няма. Моторите са 129 и от '95 натам 127. Трябва да се види в какво състояние е,като цяло 8в TS е много добър мотор,стига собственика да не е бил абсолютен мърляч.

mordohy
12-01-2015, 21:12
Да с верига е и е най- неубиваемото животно на 155. Моторите карат спокойно до към 500 000 км. Много добър мотор с евтина поддръжка. Единственият им минус при многото плюсове е, че е шумен. Веригата дрънчи, както и клапаните. Обаче като му свикнеш няма да имаш проблеми.
Много яко говедо!:humpx:

firedragon
12-01-2015, 21:22
Все още има недрънчащи вериги и регулирани клапани,но наистина си е по-шумен,но пък звука му е като на истинска кола,а не някоя прахосмукачка.

kendo
16-01-2015, 23:25
За 5 години,от както я имам съм сменил три двигателя.Първия смля колянов вал,втория превъртя лагер на трети цилиндър.Третия скъса малката верига на първато палене и потроши клапаните.След всичките тези проблеми(аз съм си карък) и през ум не ми е минавало да сменя колата с 16V Алфа.За марката и дума да не става.

koki79
17-01-2015, 01:01
:hvala:Колега,че ти кога я кара тази кола за 5 години с тези ремонти само си я правил ,моята баба я карам вече:shocked: 9 годинки и съм страшно доволен,какво правите и как си поддържате колите ми е много интересно.
П.П. смени четвърти двигател и ще се оправи колата!:love_umbrella:

firedragon
17-01-2015, 17:47
Еми на моята сменях 1 разпределителен вал,защото беше изяден и гарнитурата предаде богу дух,та и нея я сменях. Не е виновна колата,а предишните собственици,защото колите ни не са нови,а на 20 години, на над 350к км, с абсолютно неизвестна история на поддръжката. И моята за съжаление прилича на войнишко канче след градушката и предния собственик ама какво да се прави, радва си ме всеки ден.

Spearmint
23-01-2015, 18:15
Здравейте отново,
Първите ми впечатления от колата се оказаха положителни взимайки в предвид годините и цената й, но според собственика й може да се кара само на газ, защото на бензин ламбда сондата почвала да прави мизерии.
Някой може ли да даде повече информация, доколко е възможно да се отремонтира и колко би струвало?

firedragon
23-01-2015, 19:06
83 лв (цена с отстъпката) универсална сонда на бош(оригинална) за нашите баби (ако си с 8v мотор) + 20 лв смяна. По принцип това ЕКУ ако му откачиш ламбда сондата влиза в авариен режим и започва да подава средни стойности на компютъра,за да можеш да се предвижиш до сервиз и да я ремонтираш. Знам за колеги,които са ги разкачили и си карат така без проблеми,моята обаче като я разкачих и почнаха едни мизерии,та си взех нова.

VFTI
24-01-2015, 09:54
155ца се кара с разкачена ламбда сонда до 95г. и с нова и с нова такава след 95г. :-D:-D