PDA

View Full Version : Проблем с хидравлична рейка



styopata79
27-03-2013, 15:39
Здравейте,колеги.За първи път пиша в форума.Имам Алфа 145 1.4т.s.16v.98'. Проблем с хид.рейка първо имах теч от маркуча за високото налягане (скобата по точно)постоянно си доливам масло.В един момент спря теча от там смених маркуча с оригинален сега ми тече от маншона на рейката и се появи тропане като завъртя волна леко в едната посока и като го върна обратно се чува като тропане това е когато е на място и при ниска скорост.Явно трябва да сменя рейката:dunno: незнам подлежи на ремонт или да търся втора ръка.И въпроса ми освен Алфа146 може ли да стане от друга кола.Благодаря предварително

code
27-03-2013, 15:54
Здравейте,колеги.За първи път пиша в форума.Имам Алфа 145 1.4т.s.16v.98'. Проблем с хид.рейка първо имах теч от маркуча за високото налягане (скобата по точно)постоянно си доливам масло.В един момент спря теча от там смених маркуча с оригинален сега ми тече от маншона на рейката и се появи тропане като завъртя волна леко в едната посока и като го върна обратно се чува като тропане това е когато е на място и при ниска скорост.Явно трябва да сменя рейката:dunno: незнам подлежи на ремонт или да търся втора ръка.И въпроса ми освен Алфа146 може ли да стане от друга кола.Благодаря предварително

Става и ремонт и втора употреба, аз лично никога не сменям рейка щото трудът е доста, а "новата стара" рейка може пак да тече ;)Лично за мен ремонт е по-добре. Рейката е една и съща на 145, 146, 155 и не всички GTV/Spider ..
пп по всяка вероятност става и от Типо, Фиат Купе и Ланча Делта, ама най-добре сравняване на място ;)

tonov
27-03-2013, 17:08
Не са съвсем еднакви. На 145/6 QV/ti, JTD слагат "къса" рейка. При тях и накрайниците са различни. Т.е. на моста ще стане като захват, ама може да се наложи и още неща да се сменят покрай нея.
Боксерът пък е съвсем различен.
Най-добре е колегата да си търси от 145/6 1,4 или 1,6 ТС.

ivo_red
27-03-2013, 17:52
Не са съвсем еднакви. На 145/6 QV/ti, JTD слагат "къса" рейка. При тях и накрайниците са различни. Т.е. на моста ще стане като захват, ама може да се наложи и още неща да се сменят покрай нея.
Боксерът пък е съвсем различен.
Най-добре е колегата да си търси от 145/6 1,4 или 1,6 ТС.

По тоя повод ТИ-то и КуВето завиват като тролей на Руски паметник. радиусът в завой е като на КамАз:tank:

Max
27-03-2013, 18:51
По тоя повод ТИ-то и КуВето завиват като тролей на Руски паметник. радиусът в завой е като на КамАз:tank:

И жтд-то, и жтд-то! :grandpa:

lordliness
27-03-2013, 20:49
Има един семеринг за високо налягане и от там тече, като гледам моят семеринг може да се смени и без да се сваля рейката. Говоря за дясната част. Беше ми скъсан маншона и стержена беше ръждясал, затова си купих рейка да ми се намира, когато моята текне и междувременно я разучих :)
111196
111197

ivo_red
28-03-2013, 11:34
като гледам моята рейка може да се смени и без да се сваля рейката.
111196
111197
:shocking:

lordliness
28-03-2013, 14:52
Моят семеринг може да се смени без да се сваля рейката :)

styopata79
29-03-2013, 14:59
Благодаря на всички за бързия отговор.А аз се извинявам за късния отговор от мен.Между другото намерих рейка от София за цена от 70лв.Която не е свалена от колата поне е с маслото няма да има увредени семеринги и О-прастени, което пак не е гаранция.;-)