View Full Version : Привет от мен, с новата ми количка
joint_1551
06-04-2013, 23:24
Здравейте Форумници!
Наскоро ми подариха мога да кажа една антика, да си я карам така спокойно по нашите пътища (който не са хубави), и реших да споделя с вас и да видите как е колата.
Не е от най хубавите, но засега толкова. Обмислям някакъв малък проект и може да искам помощ от вас за някои части.
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701474&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701475&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701476&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701477&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701478&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701479&file=.jpg
http://www.picbg.net/pic.php?u=31805aeM4z&i=701481&file=.jpg
iliykata83
07-04-2013, 01:29
Честито колега,много си е ок самолетчето,само хубави емоции да ти носи и много безаварийни км с него.
Честито колега, със здраве да си я караш и само безаварийни км.
joint_1551
07-04-2013, 14:18
Благодаря!
joint_1551
07-04-2013, 22:02
Колеги търси за въпросния модел Алфа 2 предни амортисьора, че единия от дясно ми е изпуснал и едва ли не колата седи само на пружина. И дали може да се намери нещо или от какво друга кола да търся.
колицата е супер колега гледам че шофиорската седалка е от Перманент.... честито за колицата знаи че имаш уникална кола и като си я стегнеш ще и се рабюдваш много
joint_1551
09-04-2013, 18:38
Еми трябва да се постегне малко, че не е от най-пазените.. така е седяла година,две три. А шофьорската седалка е сменяване, може би от някои VW.
БЛАГОДАРЯ!
направи една снимка да я видим
virusalfa
11-04-2013, 08:25
Еми трябва да се постегне малко, че не е от най-пазените.. така е седяла година,две три. А шофьорската седалка е сменяване, може би от някои VW.
БЛАГОДАРЯ!Точно пък на VW седалките са най-неудобни.Може би по-неудобни имат само Дачия.
Точно пък на VW седалките са най-неудобни.Може би по-неудобни имат само Дачия.
Така е колега. От 2 дена съм с един служебен пасат и направо се изкривявам докато се прибера от Нова Загора до Сливен.
joint_1551
11-04-2013, 18:37
Така е колега. От 2 дена съм с един служебен пасат и направо се изкривявам докато се прибера от Нова Загора до Сливен.
Е то аз вече свикнах и не ми прави впечатление, седя си карам си .. и така :D
joint_1551
11-06-2013, 00:18
Колеги,
Трябва ми малко помощ, някои да ми обясни къде по точно да намеря щифта на скоростите искам да го погледна и евентуално да го сменя, надявам се малко да се оправи луфта на скоростите.И някъде видях, че можело да се смени с 5мм бургия, но искам да го намеря и погледа в какво състояние е.
Както излиза лоста от скоростната кутия, накрая е захваната една простотия, в която влиза лоста от скоростният механизъм.
Щифта се намира под една ламарина, която обвива като пружина щифта отгоре. Хващаш една тънка отверка и махаш тенекията. После щифта се вади лесно.
joint_1551
12-06-2013, 11:14
Добре, така имам малко по голяма представа къде да го търся,ще пробвам да видя какво ще направя, ако ли има проблем ще пиша пак.
Поздрави!
Добре, така имам малко по голяма представа къде да го търся,ще пробвам да видя какво ще направя, ако ли има проблем ще пиша пак.
Поздрави!
Все пак не очаквай чудеса. Скоростният лост и цялата система е доста шибана. Не знам някой да се е похвалил от нея!
Все пак не очаквай чудеса. Скоростният лост и цялата система е доста шибана. Не знам някой да се е похвалил от нея!
Аз мога да се похваля, при мен няма грам луфт в скоростния лост.:whistle:
joint_1551
16-06-2013, 20:04
Все пак не очаквай чудеса. Скоростният лост и цялата система е доста шибана. Не знам някой да се е похвалил от нея!
Еми ще пробвам да видя какво може да стане.Но да тази система е много зле, или просто моята е под всякаква критика. :yawn:
boris037
18-06-2013, 11:07
Аз мога да се похваля, при мен няма грам луфт в скоростния лост.:whistle:
Сигурно, като се проверят всички фиксатори и се сменят всички уморени пружинки под тях, като се прегледат един по един синхронизаторите, и луфта ще ти изчезне :)
Хвалиш се, че нямаш луфт, ама си премълчаваш колко работа е било докато изпипаш всичко :cheers:
Сигурно, като се проверят всички фиксатори и се сменят всички уморени пружинки под тях, като се прегледат един по един синхронизаторите, и луфта ще ти изчезне :)
Хвалиш се, че нямаш луфт, ама си премълчаваш колко работа е било докато изпипаш всичко :cheers:
Е то това е ясно, ма основните луфтове идват от лостовата система, а не вътре в кутията. Иначе на новото купе на 33 лостовата система е различна от тази в старата 33-ка, а Спринта е със старрата лостова система. По принцип старата лостова система е по-сложна, но е в пъти по-хубава от тази в новата 33-ка. Освен това в старата система може частично да се регулира хода на лоста в страни.
joint_1551
18-06-2013, 19:46
А като цяло да се прегледа цялата система на скоростите, трябва да се свалят да се види и т.н. Работа си е? Иначе като за начало какво може да се направи да кажем от скоростния лост вече към двигателя, ако се подменят щангите?
Няма как да се сменят щангите, защото не се предлага нищо като ремонтен комплект и резелвни части. По лостовата система преди време се предлагаше тампон на самият ск. лост, сменя се, а втулката минаваща през него ти я прави бай стругар. Горната втулка се сменя пак с правена от бай-стругар, като това отвора в лоста се райберова. Отпред има един щифт, който сакрепва избирача към главната ос, той се изяжда, както и дупката в самата ос. Купуваш си най-твърдата, скъпа и качествена бургия с примерно половин милиметър по дебела от щифта, внимателно на много бавни обороти разпробиваш избирача и оста, режеш опашката та бургията, превръщаш я във щифт и така. След това между избирача и щангата идваща от лоста винаги има газбита гумена втулка, за да намалиш луфта слагаш 1-2 пласта термосвиваем шлаух върху оста на щангата , набиваш с грес едното в другото, слагаш си хубава зегерка и гарантирано луфтовете в лостовата систама ще намалеят драстично.
Ако вече обаче имаш проблем в скоростите, тогава ще ти трябват доста повече познания, за да ремонтираш самата ск. кутия.
joint_1551
18-06-2013, 20:28
По-принцип да си призная и това не ми е лесна работа, но ще помоля приятели и мисля да измайсториме работата. Поне малко от малко да намали луфта, че моите скорости имат доста голям луфт, и най проблемата е 2-ра скорост просто тя много на към мене влиза.
mitaka_cs
18-06-2013, 22:45
Тия две парчета ми се търкалят от години и трябва да са останки от борба с лоста на третата серия.
Със зор металното влиза в гуменото. В крайна сметка помня че баща ми смени целия лост, защото беше скъсяван...тия стоят
На металното отвора е 7 мм, външния е 15мм.
joint_1551, виж какво е положението, ако има съвпадение и прецениш че ти вършат работа ти ги давам.
joint_1551
19-06-2013, 16:29
Тия две парчета ми се търкалят от години и трябва да са останки от борба с лоста на третата серия.
Със зор металното влиза в гуменото. В крайна сметка помня че баща ми смени целия лост, защото беше скъсяван...тия стоят
На металното отвора е 7 мм, външния е 15мм.
joint_1551, виж какво е положението, ако има съвпадение и прецениш че ти вършат работа ти ги давам.
Колега ще вида какво е положението, и ако станат че се уточним каква ще е цената и ще ги взема. Тези се падат там долу дето е ябълката на скоростния лост нали правилно съм разбрал?
mitaka_cs
19-06-2013, 18:58
Цена няма, дарявам ги за каузата:-) Иначе не съм се ровил точно там, но трябва да са точно под лоста и оста да минава през тях. Ти ще кажеш как е като разглобиш, аз със фиати си играя.
Въпроса е че ако ти потрябват ги имаш.
Ето общата картинка, не се виждат втулката и тампона (трябва да развиеш оста кат гледам:D), но не изглежда космическа системата.
joint_1551
20-06-2013, 00:47
Еми значи готов съм да го направа за Каузата,ако мислиш че със сигурност не ти трябват мога да ги взема, и като гледам мисля че ще станат на моя лост, по някаква моя преценка. И ще споделя ако има напредък.Ако желаеш пиши на ЛС, и ще ти дам Адрес :)
Точно на металната втулка май беше 6 мм . Тоя луфт го обрах, като разпробих с бургия 6.2 или 6.3 и там смених болта 6 мм с един 1/4"
joint_1551
20-06-2013, 22:11
Е ще вида аз какво ще мога да издокарам,дано се получи нещо по-хубаво от това което е сега :-D
Трябва ми и помощ откъде да закупя Бензинов Филтър, и какъв е точно.Днес ходих в един магазин, даже с големия талон на колата човека писа, и излизаше един филтър които беше 2,30лв. И не съм сигурен дали е точно този.Но можеше да го взема да проверя все пак е 2лв, не е нещо по-голямо. И така ако може кажете точно определен филтър.
Филтъра е метален и доста голям. Не знам, какво ви е излизало, но 2.50 3 смущаващо.
joint_1551
21-06-2013, 09:53
Филтъра е метален и доста голям. Не знам, какво ви е излизало, но 2.50 3 смущаващо.
http://www.mister-auto.bg/bg/goriven-filtar/knecht-kl-13_g9_a034KL!13.html , нещо такова излизаше в магазина в които отидох, може ли някои да даде точния филтър и да си го поръчам?
mitaka_cs
21-06-2013, 12:11
Този става за карбураторен боксер за ниско налягане 0.2-0.3 бара на бензина. Затова е и пластмасов този KL 13. Не е за теб ако си с инжекцион.
Колегите да кажат къде трябва да е заврян големия метален, сваляш го, и с него отиваш за мостра. Трябва на 3-4 бара да издържа.
горивен филтър за инжекционните модели номер по марка
CLEAN MBNA 955
A.L. FILTER ALG5005
ACDelco GF554
ALCO FILTER SP2080
BOSCH 0450905005
CHAMP G511
CHAMPION L203
COOPERS FIG7019
COOPERSFIAAM FILTERS FT5205
CROSLAND 6702
DELPHI FF0098
FILTRON PP829
FRAM G5311
HENGST FILTER H85WK01
KNECHT KL94
MAGNETI MARELLI 153071760199, 71760199
MAHLE FILTER KL94
MANN-FILTER WK613/2
MULLER FILTER FB196
P.B.R. AG6007
PUROLATOR PFC30
SOFIMA S1511B
TECNOCAR B96
TEHO 61076
UFI 3151100
UNIPART GFE7099
WIX FILTERS WF8031
тия филтри отговарят и на много други коли. предполагам ще намериш клиин,филтрон,фиаам. филтъра мисля се намираше пред задна дясна гума.
Бензиновият филтър на всяка инжекционна 33-ка се намира буквална в краката на шофьора или погледната от канал - зад лявата полуоска.
joint_1551
22-06-2013, 11:36
Бензиновият филтър на всяка инжекционна 33-ка се намира буквална в краката на шофьора или погледната от канал - зад лявата полуоска.
Аз защо ли знам, че е някъде под задната лява врата? или пък нещо се бъркам? за помпата..
Аз защо ли знам, че е някъде под задната лява врата? или пък нещо се бъркам? за помпата..
Зад задно ляво колело седи бензиновата помпа. А иначе на всички "фиатски" Алфи - демек, тия дето са базирани на фиатска платформа се намира пред задно дясно калело или казана под задна дясна врата.
joint_1551
27-06-2013, 00:20
Колеги, днес купих бензинов филтър, всичко мина добре смени се без проблеми (имаше малък теч, но това бързо се оправи). Та сега проблема ми е друг, че пак не работи като хората на бензин, и установихме че има проблем с някакъв вакумен клапан на които има едно малко маркуче и влиза в колекторите, и сега сам махнал целият този маркуч и работи по добре, явно нещо клапана е прецакан. Кажете нещо вие по въпроса.
това е регулатора на налягането на бензина в рейката. ако не тече бензин от вакумното маркуче, върни си го.
ти що се занимаваш с тоя бензин, жули на газ. кой знае от кога не е карана на бензин. сигурно имаш запушени инжектори и кой знае още какво. пък и тия инжекциони на 33-ките по принцип си дават ядове. на газ е по-добре, сам ще разбереш.
joint_1551
27-06-2013, 12:22
това е регулатора на налягането на бензина в рейката. ако не тече бензин от вакумното маркуче, върни си го.
ти що се занимаваш с тоя бензин, жули на газ. кой знае от кога не е карана на бензин. сигурно имаш запушени инжектори и кой знае още какво. пък и тия инжекциони на 33-ките по принцип си дават ядове. на газ е по-добре, сам ще разбереш.
Не, не тече бензин от това маркуче, само въздух смука като си сложа пръста,но така без него работи много по-добре от колкото като го сложа, тогава почва да пука някъде не може да се изреже докрай, все едно не и достига бензин. Но аз сега като си я карам на газ си усещам разлика че е по добре, отколкото на бензина. Но просто да работи за стане нещо да мога да си се прибера, или пък ако този клапан не е нещо голямо и скъпо мога да го сменя. :)
Не, не тече бензин от това маркуче, само въздух смука като си сложа пръста,но така без него работи много по-добре от колкото като го сложа, тогава почва да пука някъде не може да се изреже докрай, все едно не и достига бензин. Но аз сега като си я карам на газ си усещам разлика че е по добре, отколкото на бензина. Но просто да работи за стане нещо да мога да си се прибера, или пък ако този клапан не е нещо голямо и скъпо мога да го сменя. :)
Точно по средата на регулатора има винт за регулиране на налягането. Май само на нашите има такъв. Премери какво е налягането в рейката и го регулирай, ако има нужда. В рамките на 2.8-3 бара мисля, че беше.
Правилно си се ориентирал, че не стига налягане, защото с това маркуче се намалява налягането в рейката при различните режими на работа.
Това обаче може да означава и задръстени дюзи! Редно е и тях да почистиш и да регулираш налягането по описаният начин.
Ако имаш газова, всичко е почти напразно.
Аз моята старата я карах само и единствено на газ!
да, но нов не можеш да намериш. само втора употреба и то трудно. обикновено им се късат мембраните и почва да тече бензин през вакумното маркуче и дави двигателя. твоя изглежда работи щом се променя работата като извадиш маркучето. реално така вдигаш малко налягането на бензина. снимай двигателя да видим с какъв инжекцион е. ако има врътка върху тоя регулатор, може да я навъртиш и така ще вдигнеш налягането, но то може да е ок а бензиновите инжектори да са запушени. тоест ако ще се занимаваш с това, първо трябва да почистиш инжекторите и после да мериш налягането в бензиновата рейка.
ПП
чичката ме пререди :D
joint_1551
27-06-2013, 13:59
Еми мога да направя някоя снимка на двигателя да се види, точно какъв е, но кажи кое точно да снимам или целия двигател така отгоре. Но иначе едва ли ще се разглобява да се почистват инжекторите, ако може да се направи нещо така с налягането става. :)
целия двигател отгоре и една снимка на горната част на регулатора на бензина.
joint_1551
27-06-2013, 15:28
http://picbg.net/u/31805/55425/714897.jpg , само тази снимка можех да направа бързо, понеже на вън се сипе силен дъжд. :-D Дано горе-долу се вижда нещо
ПП
ще направа повече снимки по подробно но нека спре да вали хем да видите и двигателя като цяло!
патрон си :tooth:
инжекциона ти е магнети марели. имаш врътка на регулатора, даже изглежда като да е много въртяна.това кръглото на горната му страна е.
измести кабела на тпс-а че много опънат и си намери една оригинална въздушна кутия че с тоя "спортен" филтър двигателя дърпа горещ въздух.
joint_1551
27-06-2013, 16:40
патрон си :tooth:
инжекциона ти е магнети марели. имаш врътка на регулатора, даже изглежда като да е много въртяна.това кръглото на горната му страна е.
измести кабела на тпс-а че много опънат и си намери една оригинална въздушна кутия че с тоя "спортен" филтър двигателя дърпа горещ въздух.
:tooth::tooth: Да ама не мога да разбера за коя врътка става въпрос :hmm: , иначе за филтъра ще го оправя това е временно така. Но ако можеш някак си точно ми покажи коя врътка е, и ще се пробваме да го настроим. :Tease:
ей тая. нали този вакум на нея си вадил.
joint_1551
27-06-2013, 18:45
ей тая. нали този вакум на нея си вадил.
Маркуча за вакума излиза от колекторите дето се вижда, и влиза там близо до спорния филтър, а това там ще го погледна не знаех че това може да се регулира. Ще направя един малак макет и ще ти покажа каде влиза маркуча.
http://picbg.net/u/31805/55425/714926.jpg , дано горе-долу добиеш някаква представа и сега маркуча съм го извадил, понеже така работи по добре когато е изваден. :)
това ограденото в синьо е мап сензора. значи имаш някакъв друг проблем с работата на бензин. тоя сензор е много важен.
joint_1551
28-06-2013, 10:21
Еми като сложа там маркуча и започва да прави проблемите, не знам защо така но сега сам го извадил. Мога само да извадя буксата и да го почистя, друго не знам како да го права това. :)
то няма какво да му чистиш. вътре има един електронен елемент който мери вакума. най-много да го развалиш.
joint_1551
28-06-2013, 11:02
то няма какво да му чистиш. вътре има един електронен елемент който мери вакума. най-много да го развалиш.
Е то така и така като го гледам, май вече си е развален понеже като го сложа маркуча и всичко се променя в работата на двигателя на бензин.
логиката е обратна
ако не се променя работата на двигателя - не работи
щом се променя - значи работи.
joint_1551
28-06-2013, 11:14
Добре, да кажем че работи, по това следва че трябва да пробваме да го регулираме от регулатора които ти ми показа и да видим какви ще са последствията :-D.
joint_1551
03-07-2013, 23:06
Колега помагайте, мисля че наближава време да сменям Съединитела, та накратко как стоят нещата с него, може ли да пробваме някакви начини да не избързвам много, като например да се натяга или нещо такова? Или да кажете откъде мога да намеря читав или нов?.
Принципно нормално направените автомобили с вложени средства в тях ( както е направено и в 33) са с помпа на съединителя, а не с жило, както е в евтините боклуци, наречени коли. Та с 2 думи, на 33 съединителя не се регулира. Сменяш единствено и само с нов, като си купуваш единствено е само Valeo или AP. Забрави за евтини съединители от рода на Мек Арм, Коме или пък Пантер. Аз лично съм скапвал Мек Арм за 5 000 км., отиде в кофата, но това беше преди повече от 12-13 години и тогава бях, млад, зелен и тъп.
А за смяната на съединителя, си я закарай в сервиз и то в читав, че иначе ще береш ядове. Нов съединител на Валео без отстъпки струва около 200 лв., а за труд вече зависи от сервиза.
joint_1551
03-07-2013, 23:50
По-принцип така си кажа не е евтино да дам 200 лева за нов съединител, нали като се знае че колата не е от скъпите, но ако се наложи можеби ще дам парите, иначе така като гледам няма смисъл да купувам от някои втора употреба? И мога ли аз да си го поръчам от някои саит? дали можете да препоръчате нещо?
Какво мислите??
pe6kata212
04-07-2013, 10:21
Като начало послушай Боби,не купувай нищо от изброените марки,взимай само Валео или АП,всичко друго е направено да ти приберат парите.Лично аз убих МекАрм за 10 000км и повярвай никога повече няма да сложа нещо различно от Валео.
Можеш да си поръчаш от всякъде,но ако нямаш отстъпки ще ти излезе по скъпо.
joint_1551
04-07-2013, 15:58
Да си кажа трудно ми е, че много не ми се дават 200лева сигурно няма да мога и да намеря с отстъпка, и не знам какво ще правя. Имам един вариант да взема от някоя дето я продават на части, само проблема ми е, че не знам дали ще станат от различни двигатели? :)
П.П Засега неми се дават никак 200лева, че и повече + слагането!
Колега, ето ти феродо за 9 паунда : http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-33-ALFASUD-CLUTCH-DISC-PLATE-LUK-318000916-/260967279428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc2dcab44#ht_3506wt_893
Изглежда старо производство.
Аз така си купих за Алфетата. ЛУК кутия със ЗАХС феродо вътре.
Разрови се из ибей Англия и ще намериш и притискател сигурно.
Ако си достатъчно находчив ще си сглобиш хубав съединител за смешни пари.
П.П. Ето ти и един притискател мисля ЗАХС : http://www.ebay.co.uk/itm/Clutch-Cover-to-Fit-Alfa-Alfasud-Nissan-Cherry-/200555259604?hash=item2eb20666d4
joint_1551
04-07-2013, 16:25
Колега, ето ти феродо за 9 паунда : http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-33-ALFASUD-CLUTCH-DISC-PLATE-LUK-318000916-/260967279428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc2dcab44#ht_3506wt_893
Изглежда старо производство.
Аз така си купих за Алфетата. ЛУК кутия със ЗАХС феродо вътре.
Разрови се из ибей Англия и ще намериш и притискател сигурно.
Ако си достатъчно находчив ще си сглобиш хубав съединител за смешни пари.
П.П. Ето ти и един притискател мисля ЗАХС : http://www.ebay.co.uk/itm/Clutch-Cover-to-Fit-Alfa-Alfasud-Nissan-Cherry-/200555259604?hash=item2eb20666d4
Колега, а ще можеш ли да ми помогнеш ако ми дадеш линкове, аз ще си поръчам всичко, но ми трябва всичко което е нужно да го сглобя. И по-качествена марка. :) Останалото аз ще си го оправя с поръчването и взимането. :bg:
Мисля, че линковете, които съм дал са за теб.
Не ти знам спецификите на модела и не мога да се наема с гаранция, че съответстват.
Порови се из интернет и разпитай тук кое би ти свършило работа.
Освен двата линка, за феродо и притискател, ти трябва и лагер на съединителя и си с пълен комплект.
Иска търсене и питане. Всичко се намира.
joint_1551
04-07-2013, 16:44
Мисля, че линковете, които съм дал са за теб.
Не ти знам спецификите на модела и не мога да се наема с гаранция, че съответстват.
Порови се из интернет и разпитай тук кое би ти свършило работа.
Освен двата линка, за феродо и притискател, ти трябва и лагер на съединителя и си с пълен комплект.
Иска търсене и питане. Всичко се намира.
То и мен това малко ме притеснява, че не знам дали ще паснат тези части. Иначе ако това знам че става ще ги поръчам веднага, дано някой тук види и да каже по скоро дали ще ми свършат работа, че моя вече е тръгнал.
П.П Мисля че няма нужда да права нова тема, за питане дали стават!
pe6kata212
05-07-2013, 10:18
Колега,ще ти кажа аз как се справих с този казус.
След като съединителя ми сдаде багажа се разрових насам натам и си намерих перфектен притискател АП втора употреба,а феродовия го взех с мен и отидох в първия магазин за авточасти за Лада и си взех феродо от ВАЗ 2101,който отговори 1към1 с феродото на Валео диска,взех си нитчета и го наковах.Купих си нов притискателен лагер,оправих си вилката на съединителя и събрах всичко.
Колата я карах доста агресивно 90 000 км в които и един трак дей без никакви проблеми.На края продадох двигателя със съединителя,и няма да се учудя ако и новия собственик си го остави.Цялата врътка ми и излезе както следва.
Притискател втора употреба 30лв
Феродо 12лв
Нитчета 1.60лв
Притискателен лагер(нов не помня марка) 40лв
Работата не мога да я оценя защото аз съм си правил всичко.
Няма никаква философия,стига да си поне малко технически грамотен и да не си с две леви ръце.
Успех
joint_1551
05-07-2013, 13:13
Колега,ще ти кажа аз как се справих с този казус.
След като съединителя ми сдаде багажа се разрових насам натам и си намерих перфектен притискател АП втора употреба,а феродовия го взех с мен и отидох в първия магазин за авточасти за Лада и си взех феродо от ВАЗ 2101,който отговори 1към1 с феродото на Валео диска,взех си нитчета и го наковах.Купих си нов притискателен лагер,оправих си вилката на съединителя и събрах всичко.
Колата я карах доста агресивно 90 000 км в които и един трак дей без никакви проблеми.На края продадох двигателя със съединителя,и няма да се учудя ако и новия собственик си го остави.Цялата врътка ми и излезе както следва.
Притискател втора употреба 30лв
Феродо 12лв
Нитчета 1.60лв
Притискателен лагер(нов не помня марка) 40лв
Работата не мога да я оценя защото аз съм си правил всичко.
Няма никаква философия,стига да си поне малко технически грамотен и да не си с две леви ръце.
Успех
Това дето казваш може много да ми помогне и да ми спести някой лев, но не знам как ще се справя с намирането на втора ръка Притискател, и притискателен лагер :) другото ще го намеря в магазина. :)
Само може ли някои да ми каже какви са диаметрите на Притискателният диск: ?
П.П Мисля да пусна тема в "КУПУВАМ", дано някои ми свърши работа!
JORDANGT
07-07-2013, 12:26
Ще се разровя .Мисля че имам по няколко бройки феродов и притискателен,но те моля да си купиш нов лагер!
joint_1551
07-07-2013, 12:47
Ще се разровя .Мисля че имам по няколко бройки феродов и притискателен,но те моля да си купиш нов лагер!
Много ще се радвам ако имаш, Аз това ще си го купя ти само ми намери останалото. :dance: :tooth:
joint_1551
29-07-2013, 12:56
Колеги, дайте някакъв съвет как може да се оправи колата да заработи на бензин, че онзи ден ме остави напътя. По-едно време работеше на бензин, но онзи ден когато ми по-трябва не иска да запали. Иначе помпа се чува отзад каква смука бензин.Имам някакъв друг проблем, но нямам представа какъв е. Ако може малко Акъл да дадете.
:beer:
joint_1551
20-08-2013, 16:51
Хора, трябва ми помощ, от 3 дни започна да ми свети лампата за маслото, само когато е на обори, щом подам газ тя изгасва какво може да става, днес отидох и смених маслото. Но това пак си свети?
Някакви съвети?
terfenliata
20-08-2013, 18:15
Здравей колега, щом си сменил маслото трябва да си сменил и масления филтър. От собствен опит знам, че боксера не понася маслени филтри от 4 лева. Ако не си го сменил го смени. Аз ползвам филтри на "МАН" или "ФИАМ". Ако не се оправи като смениш филтъра провери налягането на маслото с механичен уред за измерване налягането на маслото. Покаже ли под 1 макар,че и едно е малко сваляш картера и проверяваш маслената помпа. Ако маслената помпа е добре проверяваш биелните и основните лагери.
joint_1551
20-08-2013, 18:24
Здравей колега, щом си сменил маслото трябва да си сменил и масления филтър. От собствен опит знам, че боксера не понася маслени филтри от 4 лева. Ако не си го сменил го смени. Аз ползвам филтри на "МАН" или "ФИАМ". Ако не се оправи като смениш филтъра провери налягането на маслото с механичен уред за измерване налягането на маслото. Покаже ли под 1 макар,че и едно е малко сваляш картера и проверяваш маслената помпа. Ако маслената помпа е добре проверяваш биелните и основните лагери.
Еми, то аз смених и филтъра, сложих малко по гъсто масло, маслото беше 9лв, за литър, а филтъра не знам точно колко пара струваше, че накрая ползвах отстъпка. Но това продължава да си го прави, аз се съмнявам от датчика да не е проблема, но нямам представа. Хората в сервиза казаха уж, че маслото е било хубаво.
terfenliata
20-08-2013, 19:15
За да си сигурен им кажи на тези майстори да ти измерят налягането на маслото
joint_1551
20-08-2013, 22:24
Еми най-вероятно утре пак ще мина оттам и ще говорим, да видя как стоят нещата :)
ти я вземи един жигулски датчик за налягане на масло и вземи го смени със твоя ако незнаеш къде е датчика провери точно по средата на блока стърчи като погледнеш от горе ако н ее там е над филтъра и като гледам че си със 1.3 май си е над филтъра
---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
и друго макар че караш един от най здравите алфови двигатели не се ебаваи така с него слагаи му хубаво масло и ще те надживее
joint_1551
21-08-2013, 22:32
ти я вземи един жигулски датчик за налягане на масло и вземи го смени със твоя ако незнаеш къде е датчика провери точно по средата на блока стърчи като погледнеш от горе ако н ее там е над филтъра и като гледам че си със 1.3 май си е над филтъра
---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
и друго макар че караш един от най здравите алфови двигатели не се ебаваи така с него слагаи му хубаво масло и ще те надживее
Еми те това масло ми предложила в сервиза, не го знам дали е много качествено, но ... ще пробвам да взема от жигула. И да мотора е 1.3 ще търся някъде при филтъра.
Поздрави! :thumbup:
joint_1551
19-09-2013, 21:42
Има ли някакъв шанс да намеря Мап Сензор за моят двигател, за регулирането на въздуха мисля, че от това може да се оправите работата на бензин. Дали ще мога да открия втора употреба да работи??
трудна работа, но твоя може да се измери.
joint_1551
22-09-2013, 21:40
По принцип ще ми е по лесно, ако мога да намеря и само да го сменя, но както казваш може и да е трудна работа.
Иначе какво мога да направа ако го измеря, а си нямам и идея къде и как става това, и след това какво да направа :D .
joint_1551
04-11-2013, 10:08
Колеги имам един проблем, вчера скъсах ремъка на моята кола, и та се още се чудя дали има защита, или вече е ударила клапаните и т.н. И та не знам какво да правя, най-вероятно ако е отишъл мотора не знам дали ще го правя. Някакъв съвет?
Няма защита, тоя филм го няма при боксерите на Алфа. Иначе резултата е ясен . Сваляне на глава/ и ремонт. Клапаните ги има навсякъде, не са скъпи. Гарнитурите също. Ако си харесваш и обичаш колата я правиш, ако не ти дават 400 лв. и в Надин.
Всъщност и 2-та ремъка ли скъса или само единият?
Принципно е тъпо това дето ти се е случило, при условие, че 2 ремъка и 2 ролки струват общо 50-60 лв. в магазина.
joint_1551
04-11-2013, 23:28
Ами значи скъсаха се всичките ремъка, без този на помпата :D , но двигателя вече е свален и се прави, всичко ще се смени, вала беше блокирал. Ще се сложат и нови гарнитури и ще я карам засега.
joint_1551
06-11-2013, 14:26
Еми взех нови глави по моя въпрос, така като ги гледах мисля, че са от някоя 145/6 оборудвани.
Малко може да се шлайфат, но иначе са добре, със нови гарнитури и всичко трябва да е Ок. Купих си и нов съединител.
Ще видим накрая какво ще се получи.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.