Log in

View Full Version : Странен проблем без отговор



ivailo rachev
08-04-2013, 13:37
Здравейте колеги,имам един неприятен проблем,за който съм набедил бубини и кабели,но нека и вие да дадете мнение.Та като е студена колата върви повече от добре,няма никакви аномалии,а като загрее започва леко да прекъсва,мени обороти на празен ход и нещо не върви както трябва(доста е спъната).Не знам дали съм на прав път с кабелите,но като ги разбутам и се пооправя,но не става да се кара така.Дайте и вие някакво мнение.Благодаря предварително.

П.П.Забравих да кажа,че двигателя е 2.0 ЦФ1 150 коня.

BillyBoy`
08-04-2013, 14:35
Първото нещо което смених по моята кола бяха кабелите и свещите.Сега са за смяна само кабелите ама няма кинти.

ivailo rachev
08-04-2013, 15:36
Забравих да кажа,че свещите са нови,а мотора е на около 5000 километра след основен ремонт.

nikolchoni
08-04-2013, 15:40
Като се спъне, изключи ламбдата да видиш как се държи.

bobi_kz
08-04-2013, 15:48
и аз съм за ламбда сонда и при мен има подобен проблем свещите ми са нови НГК.. а съм чувал че в началото ламбда сондата не работи и след като мотора загрее чак тогава..и тук искам да попитам кво се случва ако ламбдата е заминала мога ли докато си купя нова да карам с изкл.?

nikolchoni
08-04-2013, 17:02
и аз съм за ламбда сонда и при мен има подобен проблем свещите ми са нови НГК.. а съм чувал че в началото ламбда сондата не работи и след като мотора загрее чак тогава..и тук искам да попитам кво се случва ако ламбдата е заминала мога ли докато си купя нова да карам с изкл.?

Разбира се, че можеш, даже да ти кажа че колата ще ти излети направо, разликата във вървежа е голям с изкл. ламбда. Има едно НО обаче, разхода скача с поне 5-6 единици.

flipz
08-04-2013, 23:11
Може и диагностика, но ако е бубина не излиза на нея.
Бубините можеш да замериш с мултицет .. в аутодата има точно описание как се замерват - някой ще кажат, че се мерят със специален уред, но това ти дава груба представа и ако е пробита веднага ще разбереш. А като цяло и на външен вид като я видиш може да е текнала вътрешната бяла изолация, нашите бубини много често се напуква корпуса.

ivailo rachev
09-04-2013, 11:36
На диагностика излиза,че ламбдата работи,въпреки това мога да я изключа колкото за пробата.Всичко по датчици и тем подобни е наред.На диагностика не излиза нищо нередно.

nikolchoni
09-04-2013, 17:18
На диагностика излиза,че ламбдата работи,въпреки това мога да я изключа колкото за пробата.Всичко по датчици и тем подобни е наред.На диагностика не излиза нищо нередно.

Колега, на мойта кола като и направих диагностика не излезна нищо, но като направиха диагностика на ламбдата излезна грешката.

ivailo rachev
09-04-2013, 17:55
Ами понеже нямам време да се занимавам да правя аз диагностика,че искам да замеря стойностите на всички датчици на студен и топъл мотор,утре ще я оставя при един приятел в сервиза да види как се държи при студен и при топъл двигател.

Majed_146
09-04-2013, 23:10
Пробва ли да изключиш акк. за 20 минути и да я пробваш след това?? може да се е адаптирала кофти??

valentino_86
12-04-2013, 18:51
Колега и аз имах същия проблем.Значи като си запалех колата сутринта студена работи идеално,но постепенно със загряването почваше яко да прекъсва и малее.Също като теб бях набедил свещи,кабели и бобини,но какво се оказа всъщност...така реших да проверя въпросните части и след като махнах кабелите и бобините що да видя....свещите плуват във вода(може би конденз...със сигурност не беше антифриз да подчертая) от 8 свещи 6 бяха почти покрити от въпросната течност.След доброто почистване на всички те заподозрени части проблема изчезна и колата си работи идеално както студена така и загряла.Все още се чудя обаче как се е образувал толкова много конденз в толкова уплътнено пространство.

ivailo rachev
13-04-2013, 15:09
Здравейте,проблема е решен.Оказа се ламбда сонда.Работи нормално,но през няколко секунди забива на -0.14 волта.След смяната и всичко е наред.

CHILIEV
14-04-2013, 22:00
Да използвам темата, сори Иво :)
Може ли снимка или схема къде се намира тази ламбда сонда. На диагностиката ми показва променливи нива на горивната смес.

Работи лошо 4-5 мин. след запалване докато загрее малко - дави се, мени обороти, не можеш я подкара понякога. След това няма грижи. Ако държа еднакво натиснат педала на газта оборотите плавно намаляват и след това се връщат...
Съмнявам за ламбда или дюзи.

bobi_kz
16-04-2013, 12:58
познах значи, и аз съм за смяна на ламбда, а ти каква сложи марка, цена?

ivailo rachev
17-04-2013, 18:07
Сложих на Денсо универсална.Цената е 90лв.Става и за твоя мотор,а модела е DOX-0119.