Log in

View Full Version : Съпротивление на темп Датчик ?



Strato
08-04-2013, 15:29
Здравейте колеги какво съпротивление трябва да дава темп датчик (този на корпуса на термостата) на 1.4 TS Двигателя понеже намерих едни стойности но не съм сигурен дали са те :

за -40 градуса 100,700 килоома съпротивление
за -20 градуса 28,677
за 0 градуса 9,423
за 20 -> 3,515
40 -> 1,459
60 -> 0,667
80 -> 0.332

Моят при 30-40 градуса дава близо 2 килоома това нормално ли е?

kolev
08-04-2013, 16:38
-10 - 8100-10770 ohm
+20 - 2280-2720 ohm
+80 - 292-362 ohm

на кратко показанията на твоя са ок.

Strato
08-04-2013, 20:57
-10 - 8100-10770 ohm
+20 - 2280-2720 ohm
+80 - 292-362 ohm

на кратко показанията на твоя са ок.

Добре тогава от къде ще идва този скромен разход от 39/100 Много интересно (да не говорим за диагностика понеже незнайно защо никой не може да се върже с моето еку)

flipz
08-04-2013, 22:59
Защото си с мотроник 2.4.10 а те се връзват сигурно на 1.5 който е след 98-ма.
Аз също в началото докато открия, че моята е с по- старото ecu така не можех доста време :)
Гадая, но съм чел че разхода може да идва и от ламбдата и тн. но за да ти гори толкова много .. как върви ? Един познат му гореше по 25 но колата вървяла много и беше от ламбдата.
* не твърдя, че съм прав .. давам мнение.

Strato
09-04-2013, 00:18
Защото си с мотроник 2.4.10 а те се връзват сигурно на 1.5 който е след 98-ма.
Аз също в началото докато открия, че моята е с по- старото ecu така не можех доста време :)
Гадая, но съм чел че разхода може да идва и от ламбдата и тн. но за да ти гори толкова много .. как върви ? Един познат му гореше по 25 но колата вървяла много и беше от ламбдата.
* не твърдя, че съм прав .. давам мнение.
Значи колата върви след 3 000 оборота но м/у 1000-2000 от място не иска да се изфорсира съединител гас почват се едни пуканици в колекторите след 5-6 секунди се изфорсира и тръгва но това не го прави всеки път

kolev
09-04-2013, 10:08
бягай делече от тия майстори. най-лесното е да се закачиш за еку-то и да изчетеш грешките. трудното е да диагностицираш къде е проблема.но първо трябва да ти проверят ремъците правилно ли са зацепени. това им е болежката на тия двигатели. после дебитомер,ламбда и т.н.

Bekich
09-04-2013, 10:30
Добре тогава от къде ще идва този скромен разход от 39/100 Много интересно (да не говорим за диагностика понеже незнайно защо никой не може да се върже с моето еку)

Моята също гори адски много! Особено градско.

Извънградско, според зависи с колко я карам

100-110 км/ч - 9/100 газ (което е нормално)
като я изръчкам повече и ми качва до 13/100 (което пак е нормално)

обаче градско ми удря до 20/100 , което не мисля, че е нормално.

Majed_146
09-04-2013, 23:16
Моята също гори адски много! Особено градско.

Извънградско, според зависи с колко я карам

100-110 км/ч - 9/100 газ (което е нормално)
като я изръчкам повече и ми качва до 13/100 (което пак е нормално)

обаче градско ми удря до 20/100 , което не мисля, че е нормално.

Нормално нормално, ако караш газ спирачка 18 ги прави! :)))

Strato
10-04-2013, 02:18
Нормално нормално, ако караш газ спирачка 18 ги прави! :)))
При мен ремъците са зацепени на 100% (в фиат плевен са зацепвани с петички) остава дебитомер ламбда сонда иии не знам какво и аз давайте идеи :] Аз залагам на ламбда утре ще я пробвам !

Bekich
10-04-2013, 09:20
Нормално нормално, ако караш газ спирачка 18 ги прави! :)))

Тцъ! Нормално си я карам ...

Strato
10-04-2013, 15:06
Упдейт: Днес свалих свещите целите в масло (и от двете им страни) една скъсана лула водни капчици в цилиндрите Трагедия! ще се :big_bow_down: да е само конденз и запушена картерна вентилация , че дойдем ли за глава става лошо ...