View Full Version : Вода в цилиндрите ?! АР 1.4 ТС
Здравейте колеги преди 2-3 дена свалих да видя свещите и целите бяха в пресечено масло едната лула беше пълна до горе... Това което ме озадачи е че и от долната страна на свеща имаше такава майонеза а днес забелязах че в първия цилиндър от ляво на дясно има известно количество вода (не вода с масло) а чиста вода.. Имате ли някаква идея от какво ще да е това че аз почвам да си мисля за гарнитура на главата или спукана глава ...
Здравейте колеги преди 2-3 дена свалих да видя свещите и целите бяха в пресечено масло едната лула беше пълна до горе... Това което ме озадачи е че и от долната страна на свеща имаше такава майонеза а днес забелязах че в първия цилиндър от ляво на дясно има известно количество вода (не вода с масло) а чиста вода.. Имате ли някаква идея от какво ще да е това че аз почвам да си мисля за гарнитура на главата или спукана глава ...
Не разбрах свещите ли си отвивал или само си ги гледал отгоре?
Аз имах същия проблем миналата година 2см. вода в леглото на свеща.Гарнитурата ми беше чисто нова.То не бяха трещенета от аспуха то не бе чудо.На диагностика ходих и излезе че сондата е заминала а я бях сменил преди около година и никои ме можа да каже защо не варви и трещи и след смяната на нова сонда докато едно приятелче не махна кабелите и оооо чудо вода.Хайде нова свещ и чудене от какво е.Случайно от друг приятел разбрах че и той е имал същият проблем и каза че е от преминаване през по големи локви с по висока скорост.Като се замислих предната седмица бях ходил до Плевен и валеше ужасно и аз бая бързо карах.
Не разбрах свещите ли си отвивал или само си ги гледал отгоре?
Извинявай не съм дал точно описание
Да отвих ги всичките ги свалих и бяха буквално целите ама целите във пресечено масло ...
---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:38 ----------
Аз имах същия проблем миналата година 2см. вода в леглото на свеща.Гарнитурата ми беше чисто нова.То не бяха трещенета от аспуха то не бе чудо.На диагностика ходих и излезе че сондата е заминала а я бях сменил преди около година и никои ме можа да каже защо не варви и трещи и след смяната на нова сонда докато едно приятелче не махна кабелите и оооо чудо вода.Хайде нова свещ и чудене от какво е.Случайно от друг приятел разбрах че и той е имал същият проблем и каза че е от преминаване през по големи локви с по висока скорост.Като се замислих предната седмица бях ходил до Плевен и валеше ужасно и аз бая бързо карах.
Благодаря за отговора колега но пък как от локви вода в цилиндъра не би ли трябвало да го изхвърли с отработените газове дори и да е проникнала през всмукателните колектори ?
След като са били целите в прясно масло, значи гарнитурата ти на капака е заминала.
Купуваш си една за 20-30 лв мисля беше и си я сменяш сам. Елементарно е има няколко болта за развиване на капака и така.
* можеш да пробваш и с дозавиване на болтовете .. ако някой е отпуснат, но не прекалявай.
След като са били целите в прясно масло, значи гарнитурата ти на капака е заминала.
Купуваш си една за 20-30 лв мисля беше и си я сменяш сам. Елементарно е има няколко болта за развиване на капака и така.
* можеш да пробваш и с дозавиване на болтовете .. ако някой е отпуснат, но не прекалявай.
Не колега оказаха се сегменти сега сме на процедура разкисване със газ за горене остана само 4 -ти цилиндър да задържи компресия и сме на пътя :cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.