PDA

View Full Version : Вода в цилиндрите ?! АР 1.4 ТС



Strato
12-04-2013, 22:23
Здравейте колеги преди 2-3 дена свалих да видя свещите и целите бяха в пресечено масло едната лула беше пълна до горе... Това което ме озадачи е че и от долната страна на свеща имаше такава майонеза а днес забелязах че в първия цилиндър от ляво на дясно има известно количество вода (не вода с масло) а чиста вода.. Имате ли някаква идея от какво ще да е това че аз почвам да си мисля за гарнитура на главата или спукана глава ...

code
12-04-2013, 23:10
Здравейте колеги преди 2-3 дена свалих да видя свещите и целите бяха в пресечено масло едната лула беше пълна до горе... Това което ме озадачи е че и от долната страна на свеща имаше такава майонеза а днес забелязах че в първия цилиндър от ляво на дясно има известно количество вода (не вода с масло) а чиста вода.. Имате ли някаква идея от какво ще да е това че аз почвам да си мисля за гарнитура на главата или спукана глава ...

Не разбрах свещите ли си отвивал или само си ги гледал отгоре?

gugun
12-04-2013, 23:18
Аз имах същия проблем миналата година 2см. вода в леглото на свеща.Гарнитурата ми беше чисто нова.То не бяха трещенета от аспуха то не бе чудо.На диагностика ходих и излезе че сондата е заминала а я бях сменил преди около година и никои ме можа да каже защо не варви и трещи и след смяната на нова сонда докато едно приятелче не махна кабелите и оооо чудо вода.Хайде нова свещ и чудене от какво е.Случайно от друг приятел разбрах че и той е имал същият проблем и каза че е от преминаване през по големи локви с по висока скорост.Като се замислих предната седмица бях ходил до Плевен и валеше ужасно и аз бая бързо карах.

Strato
13-04-2013, 00:39
Не разбрах свещите ли си отвивал или само си ги гледал отгоре?
Извинявай не съм дал точно описание
Да отвих ги всичките ги свалих и бяха буквално целите ама целите във пресечено масло ...

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:38 ----------


Аз имах същия проблем миналата година 2см. вода в леглото на свеща.Гарнитурата ми беше чисто нова.То не бяха трещенета от аспуха то не бе чудо.На диагностика ходих и излезе че сондата е заминала а я бях сменил преди около година и никои ме можа да каже защо не варви и трещи и след смяната на нова сонда докато едно приятелче не махна кабелите и оооо чудо вода.Хайде нова свещ и чудене от какво е.Случайно от друг приятел разбрах че и той е имал същият проблем и каза че е от преминаване през по големи локви с по висока скорост.Като се замислих предната седмица бях ходил до Плевен и валеше ужасно и аз бая бързо карах.

Благодаря за отговора колега но пък как от локви вода в цилиндъра не би ли трябвало да го изхвърли с отработените газове дори и да е проникнала през всмукателните колектори ?

flipz
18-04-2013, 13:19
След като са били целите в прясно масло, значи гарнитурата ти на капака е заминала.
Купуваш си една за 20-30 лв мисля беше и си я сменяш сам. Елементарно е има няколко болта за развиване на капака и така.
* можеш да пробваш и с дозавиване на болтовете .. ако някой е отпуснат, но не прекалявай.

Strato
18-04-2013, 16:07
След като са били целите в прясно масло, значи гарнитурата ти на капака е заминала.
Купуваш си една за 20-30 лв мисля беше и си я сменяш сам. Елементарно е има няколко болта за развиване на капака и така.
* можеш да пробваш и с дозавиване на болтовете .. ако някой е отпуснат, но не прекалявай.

Не колега оказаха се сегменти сега сме на процедура разкисване със газ за горене остана само 4 -ти цилиндър да задържи компресия и сме на пътя :cheers: