PDA

View Full Version : Проблем със скоростите



mitaka9024
18-04-2013, 13:04
Здравейте, вчера както си карах и дадох от 2 на 3 се чу някакво рухолене, звучи като скасана гума звука. Натискам саединитела и спира да се чува давам парва пускам саединитела колата не трагва а този звук отново почва да се чува и то не слабо. Пуснах я по инерция и отново се чува...От какво може да е ако някои знае?

maksi
18-04-2013, 16:42
Утре колата ми излиза от бокса след смяна на вътрешно каре и нещата при мен се получиха по същия начин като при тебе.При мен обаче се счупи от 1-ва на 2-ра...като натиснех съединителя се чуваше зловещо търкане на метал в метал,а отпуснех ли го ставаше по-зле.Погледни си вътрешните карета-проблема мисля,че е от там.

Strato
18-04-2013, 16:49
Здравейте, вчера както си карах и дадох от 2 на 3 се чу някакво рухолене, звучи като скасана гума звука. Натискам саединитела и спира да се чува давам парва пускам саединитела колата не трагва а този звук отново почва да се чува и то не слабо. Пуснах я по инерция и отново се чува...От какво може да е ако някои знае?

Това което ми описваш ми звучи на счупен аксиален лагер и аз имах такъв проблем само че на Dacia Logan 1.4 MPI пробвай на място на свободна дали трака ако трака натисни съеднителя и ако звука се промени (спре или се намали ) значи е той :]

mitaka9024
18-04-2013, 18:04
Това което ми описваш ми звучи на счупен аксиален лагер и аз имах такъв проблем само че на Dacia Logan 1.4 MPI пробвай на място на свободна дали трака ако трака натисни съеднителя и ако звука се промени (спре или се намали ) значи е той :]

Да като е на място и на свободна трака като натисна саединителя и спира да рохоли. Като я пусна по инерция почва пак даже и да сам натиснал саединителя.

Strato
18-04-2013, 18:12
Да като е на място и на свободна трака като натисна саединителя и спира да рохоли. Като я пусна по инерция почва пак даже и да сам натиснал саединителя.


Ммм Не мисля че е типично за аксиалния лагер да трака на натиснат съединител в движение може и карета да са трябва да се види на място :]

mitaka9024
18-04-2013, 18:12
Утре колата ми излиза от бокса след смяна на вътрешно каре и нещата при мен се получиха по същия начин като при тебе.При мен обаче се счупи от 1-ва на 2-ра...като натиснех съединителя се чуваше зловещо търкане на метал в метал,а отпуснех ли го ставаше по-зле.Погледни си вътрешните карета-проблема мисля,че е от там.

При мен звука е като на спукана гума...Не се чува метал.Казаха ми че можело да е скоросна котия ама се надявам да не е.

Strato
18-04-2013, 18:15
При мен звука е като на спукана гума...Не се чува метал.Казаха ми че можело да е скоросна котия ама се надявам да не е.
Можеш ли да ми запишеш звука с телефона и да го качиш тук че така леко гледам на кафе :] И от къде си ?

mitaka9024
18-04-2013, 19:07
Можеш ли да ми запишеш звука с телефона и да го качиш тук че така леко гледам на кафе :] И от къде си ?

Колата не е при мен оставих я на един паркинг и довечера ще ходя с един майстор да я види. Иначе съм от Горна Оряховица

Strato
18-04-2013, 19:47
Колата не е при мен оставих я на един паркинг и довечера ще ходя с един майстор да я види. Иначе съм от Горна Оряховица
Добре вище я и кажи каквое и е станало после че ми е интересно :]

Makarona
21-04-2013, 10:49
Да като е на място и на свободна трака като натисна саединителя и спира да рохоли. Като я пусна по инерция почва пак даже и да сам натиснал саединителя.

Оправяй е по-бързо че моята беше така накрая смених цял саединител защото лагера се беше забил в притискатела само лагер можеш да намериш в Ас-Метал

mitaka9024
22-04-2013, 20:21
Излезе че вътрешното каре е заминало...:) най-лекия вариянт.

maksi
24-04-2013, 15:46
Следва трудното намиране...Става само и единствено от Алфа 145/6 JTD.
За всеки случай си вземи и полуоската с външното каре-не се знае твойто каре с какви шлици ще се уцели,да не стане така,че после да си търсиш и външно каре.
И внимавай с офертите.Много хора не познават парите и ми искаха цени от порядъка на 140-160 лева,а всъщност струва много по-малко...

Celestrial
25-04-2013, 01:49
Здравейте, вчера както си карах и дадох от 2 на 3 се чу някакво рухолене, звучи като скасана гума звука. Натискам саединитела и спира да се чува давам парва пускам саединитела колата не трагва а този звук отново почва да се чува и то не слабо. Пуснах я по инерция и отново се чува...От какво може да е ако някои знае?


Да като е на място и на свободна трака като натисна саединителя и спира да рохоли. Като я пусна по инерция почва пак даже и да сам натиснал саединителя.


При мен звука е като на спукана гума...Не се чува метал.Казаха ми че можело да е скоросна котия ама се надявам да не е.


Колата не е при мен оставих я на един паркинг и довечера ще ходя с един майстор да я види. Иначе съм от Горна Оряховица


Излезе че вътрешното каре е заминало...:) най-лекия вариянт.

С проблемите на колата ще ти помогнат други, но ти казвам, научи се да пишеш правилно на български в сайт на български:
СЪЕДИНИТЕЛ
ПЪРВА
ТРЪГВА
СЪМ
ВАРИАНТ

mitaka9024
25-04-2013, 10:48
Следва трудното намиране...Става само и единствено от Алфа 145/6 JTD.
За всеки случай си вземи и полуоската с външното каре-не се знае твойто каре с какви шлици ще се уцели,да не стане така,че после да си търсиш и външно каре.
И внимавай с офертите.Много хора не познават парите и ми искаха цени от порядъка на 140-160 лева,а всъщност струва много по-малко...

Еми тя и полуоската е заминала покрай карето. Наистина трудно се намира...ся обикаляме и тарсим . Иначе ново само карето е 100 лв. Дано излезе нещо на далавера :)

maksi
26-04-2013, 06:30
В магазина полуоската заедно с двете карета е 200 лева с отстъпката...
Преди да проверя във форума,че полуоската и карето стават само от 145-146 по автоморгите ме лъжеха,че ставало и от 2,4 JTD на 156,та дори и от 1,9 JTD на Мареа.
Така,че много внимавай да не вземеш някоя такава и да се чудиш какво да я правиш после...

Tonimir
27-04-2013, 21:29
Златното правило е едно: "Сваляш от колата счупената част, отиваш и я търсиш същата по моргите!"

Иначе моя съвет да се купи нов комплект (но да не е китайски)

mitaka9024
04-05-2013, 18:01
В магазина полуоската заедно с двете карета е 200 лева с отстъпката...
Преди да проверя във форума,че полуоската и карето стават само от 145-146 по автоморгите ме лъжеха,че ставало и от 2,4 JTD на 156,та дори и от 1,9 JTD на Мареа.
Така,че много внимавай да не вземеш някоя такава и да се чудиш какво да я правиш после...

Намрих аз за 80 лв от моргата и стана идеално :)