PDA

View Full Version : Скърцане чукане по неравности отпред в дясно ? ! ?



shadows
23-04-2013, 17:07
Колеги , знам че има много теми изчетох за алтернативни варянти, въпросът ми е седният:
Чука на неравности в голяма дупка не се чува , чука все едно се бие метал в нещо плътно и проскърцва за секунда и спира ? От къде е проблема ? ГОРЕН/ДОЛЕН НОСАЧ ИЛИ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА , има ли някакъв специфичен звук при биалетка ? Как мога да проверя нещо хлабаво ? Благодаря предварително ! :oops:

pakumba
23-04-2013, 17:42
колега, те по сервизите като я вдигнат и пипат всичко не винаги успяват да конкретизират, ти очакваш по разказа ти да ти кажем кое е за смяна... манИ тази работа, трябва си ръка да пипне.

shadows
23-04-2013, 18:26
колега, те по сервизите като я вдигнат и пипат всичко не винаги успяват да конкретизират, ти очакваш по разказа ти да ти кажем кое е за смяна... манИ тази работа, трябва си ръка да пипне.

колега , аз разбирам че е така , ходиме често при тях , просто ми писна на сяко скръц и хлоп да давам по 50-60 100 200 300 и т.н. лв , идеята ми е че колеги конкретизират по звука и кое е започнало първо тропането или скърцането дали е тампон или стаб.щанга , затова питам ако някой е имал същият проблем да сподели мнение , може ли ако е горен носач да не е разбит шарнира и да чука, при полужение че тампоните изглеждат здрави и т.н :) с такава цел ми е въпроса :)

dimitar_vd62
23-04-2013, 18:40
За стаб щанга ще ти кажа че ако минеш през неравност с двете гуми не хлопа, примерно легнал полицай, обаче на неравности на едното колело имах чувството че колата е за скрап и скърца и трака.Имам един шарнир на долен носач лабаф ама не се чува и звук от него.Биалетки не съм сменял досега, казват че много гадно тракали.Виж също и тампона на долния носач дето държи вилицата на амортисьора.

shadows
23-04-2013, 18:52
Благодаря за наставленията колега , ще погледна и ще пиша в темата какво съм установил :)
п.п ако това е колата ти от подписа , да знаеш с най-хубавия цвят сме :)

dimitar_vd62
23-04-2013, 22:54
Ъхъ.

StanG
24-04-2013, 11:28
При мен е абсолютно същото-потропва отзад само на малки неравности.Най се усеща като карам бавно по лош път или павета.Смених задни биалети и тампони на щангата и си е същото.А в сервиза казаха, че носачите са чук...Даже правих експеримент да махна всичко от багажника да не е нещо от резервната гума и инструментите там, ама пак потропва...почвам да се чудя дали не е амортисьор?

shadows
24-04-2013, 11:31
Ако не се лъжа може да е и тампон на амортисьора ? ( Не ме убивайте с камъни,чувал съм го от някой) :)

Susscrofa
24-04-2013, 11:55
колега , аз разбирам че е така , ходиме често при тях , просто ми писна на сяко скръц и хлоп да давам по 50-60 100 200 300 и т.н. лв , идеята ми е че колеги конкретизират по звука и кое е започнало първо тропането или скърцането дали е тампон или стаб.щанга , затова питам ако някой е имал същият проблем да сподели мнение , може ли ако е горен носач да не е разбит шарнира и да чука, при полужение че тампоните изглеждат здрави и т.н :) с такава цел ми е въпроса :)

Не ходиш в подходящ сервиз.:strong:

shadows
25-04-2013, 15:24
Да ми кажеш добър варянт ? И на ЛС да не правим реклами ?

ilia.ivanov
17-05-2013, 18:17
За стаб щанга ще ти кажа че ако минеш през неравност с двете гуми не хлопа, примерно легнал полицай, обаче на неравности на едното колело имах чувството че колата е за скрап и скърца и трака.Имам един шарнир на долен носач лабаф ама не се чува и звук от него.Биалетки не съм сменял досега, казват че много гадно тракали.Виж също и тампона на долния носач дето държи вилицата на амортисьора.
Точно същото биене отпред вдясно имам и аз и то точно при неравност от едната страна... Може ли и на мен на ЛС да ми препоръчате добър сервиз в София, където евентуално ако се наложи да сменят тази щанга.

ilia.ivanov
18-05-2013, 10:29
Някой ще ми препоръча ли сервиз, моля ви, че страшно скърца.:big_bow_down:

dimitar_vd62
18-05-2013, 10:42
Ако питаш мен не мога щото съм от Варна, софиянци да ти кажат.

sevun
24-05-2014, 11:00
Lisan servize

Subsense
25-05-2014, 09:19
Моята скърцаше така гадно като отпусна газта на по малка скорост.Смених и четирите носача и накрайник на рейката и се оправи.

kukata_1970
28-05-2014, 22:38
Имам подобен проблем и след като го открих не знам какво да правя.Колата ми топуркаше (отпред) дори при най-малките неравности.Много ясно се разпознаваше тропането на метал в метал. Свалих и двете колелета и каквото не ми хареса по окачването го подмених.Смених тампоните и на двата горни носача (шарнирите бяха добре),двете биелетки и двата външни накрайника.Маншоните на рейката бяха скъсани и ги смених и двата.След всичко това нещата изглеждаха много добре.Топуркането изчезна но само за около месец.Свалям отново колелетата,а всички сменени елементи са си като нови.Двата маншона на рейката отново бяха скъсани.Забелязах,че мястото където се кръстосват стабилизиращата щанга и втрешния накрайник е много малко.Едва няколко милиметра(3-4) и вероятно затова при най малките неравности маншона се протрива . Мисля,че това разтояние трябва да бъде по-голямо за да не се получава този контакт между стабилката и вътрешния накрайник.Незнам при вас как е .Ако имате идея някъква давайте акъл.

Stoyan Zhelyazkov
29-05-2014, 09:43
Колега незнам кой е мотора и каква е колата но тампоните на стаб щангата са вечните заподзрени, откачи биалетките направи едно кръгче и ако е от тампоните ще разбереш.

Zeppelinist
29-05-2014, 13:31
Каква е колата, с какъв мотор? Щом разстоянието, за което пишеш е толкова малко най-вероятно имаш заминал(и) тампон(и) на мотора, от там поява на чукане и пр., може да ги погледнеш.

kukata_1970
29-05-2014, 16:59
Колата е ALFA 156 1.8 TS 01

dimovmk
30-05-2014, 10:57
Ако не се лъжа може да е и тампон на амортисьора ? ( Не ме убивайте с камъни,чувал съм го от някой) :)

Спокойно, няма да те тормозим :) Даже си в правилната посока. Подобен проблем имах и аз.
След като всичко по окачването си беше ОК, остана съмнение точно за този тампон. Сменихме го...и познай - оказа се амортисьорчеее.
Така че варианта тампон/амортисьор е напълно резонен.