Log in

View Full Version : Лек проблем с първото запалване



Celestrial
25-04-2013, 22:34
Алфа по принцип пали така, че чак се ядосва на стартера, няма половин секунда.
Миналата седмица смених дебитомера с оригинален, втора ръка, който също си работи добре.
От няколко дни, въпреки че е жега, като тръгна да я паля сутрин, гасне веднага след тази половин секунда.
От второто запалване нататък, където и да спра - работа, магазини, не знам си какво още, няма никакви проблеми.

Някой може ли да каже какъв е проблема?
Благодаря предварително.

Celestrial
26-04-2013, 21:38
Благодаря ви за изчерпателните отговори, вече като имам какъвто и да проблем, ще знам към кого да се обръщам.

serafim
26-04-2013, 22:02
Темата отдавна я видях. Труден е въпроса и не мога да ти дам еднозначен отговор. Иначе и аз имам (но не винаги, което е странното) проблем с първото палене, след като колата е загряла. На студено и през зимата в студовете е на пушка. Преди време (повече от година) при подобни симптоми (но - първо палене на студено) се оказа виновна настройката на ГИ. Сега обаче не е това, защото сега ефекта се появява на топъл двигател, пък и колата от доста време не е карана на газ. За това не може да се отговори просто така. Ще я карам на диагностика, но да видим кога ... че все се каня, но не остава време. Та може-би това е единствения смислен съвет - диагностика и тогава да се мисли и да се гледа какъв е проблема.

mordohy
26-04-2013, 22:13
Сега видях темата!:-P
Колега, при боксерите това се дължи на едно шибано маркуче или на регулатора за налягането в рейката.
Общият знаменател е непотдържането на налягането в рейката.
при тебе може да се дължи на боклуци в бензина.
проблема е много дразнещ.
Пробвай първо да подадеш няколко пъти контакт за две-три секунди. Ако после пали и не гасне съм прав.
Ако пак си прави същото-писал съм пълни глупости!
Успех!

Celestrial
27-04-2013, 00:03
Темата отдавна я видях. Труден е въпроса и не мога да ти дам еднозначен отговор. Иначе и аз имам (но не винаги, което е странното) проблем с първото палене, след като колата е загряла. На студено и през зимата в студовете е на пушка. Преди време (повече от година) при подобни симптоми (но - първо палене на студено) се оказа виновна настройката на ГИ. Сега обаче не е това, защото сега ефекта се появява на топъл двигател, пък и колата от доста време не е карана на газ. За това не може да се отговори просто така. Ще я карам на диагностика, но да видим кога ... че все се каня, но не остава време. Та може-би това е единствения смислен съвет - диагностика и тогава да се мисли и да се гледа какъв е проблема.

Благодаря. Газовата беше на диагностика преди 2-3 дни. Не е от нея. Понеже "майсторът" сложи дебитомера без да откачи клемите на акумулатора, ме посъветваха други разбирачи, да спра тока на колата за една вечер, и тъй като имала комютър (който не знам къде е, признавам си), последният щял да се рестартира и да реши проблема - цялото обяснение, което ми беше дадено, като за лаик беше, че не можеш, да сменяш част в колата, без да изключваш акумулатора, което поне на мен ми се струва несериозно. Но все пак, благодаря ти, колега, че обърна внимание на темата.


Сега видях темата!:-P
Колега, при боксерите това се дължи на едно шибано маркуче или на регулатора за налягането в рейката.
Общият знаменател е непотдържането на налягането в рейката.
при тебе може да се дължи на боклуци в бензина.
проблема е много дразнещ.
Пробвай първо да подадеш няколко пъти контакт за две-три секунди. Ако после пали и не гасне съм прав.
Ако пак си прави същото-писал съм пълни глупости!
Успех!
Ще пробвам утре сутринта. Но се съмнявам това да е проблема. Вече я имам 7 месеца. Досега, няма студ, няма дъжд или жега, пали, ама чак с ядосва, че стартерът я закача. Но все пак ще пробвам. Благодаря. И между другото, много ми хареса историята за "австриеца".
Приятна вечер.

Doomguy
27-04-2013, 09:22
Той хубаво не е откачил клемите, а направи ли ресет на адаптивните параметри през лаптопа?