PDA

View Full Version : CD чейнджър



mitkomeg
27-04-2013, 21:02
Здравейте!
От вчера имам една 166-ца в гаража 2,4JTD 136.Като я прибрах до нас съответно почнах да разучавам нещата по нея и стигнах до въпросното нещо :) Вътре си имаше диск за навигацията(който както разбирам не ми върши работа в България-както и самата навигация).Реших да сложа диск с музика но ми пише No CD...нещо си.После вкарах пак диска за навигацията, че нямаше къде да го прибирам ама гледам, че нещо и него не го харесва след това.Каква е далаверата според вас и колко диска може да събере и как се вкарват ако може повече от един, че аз само по 1 успях да вкарвам.

lordliness
27-04-2013, 21:38
Зависи какъв диск слагаш

Doomguy
27-04-2013, 21:43
mp3 не чете, пробвай с някой оригинален музикален диск.

Linkestis
27-04-2013, 22:17
И двамата не четете!
Човека се опитва да вкара нормален диск в навигацията!

mitkomeg,навито и чейнджъра са две различни неща и са едно под друго.Така както чета ти нямаш чейнджър а само навигация.Там музикален диск няма да тръгне,а чейнджъра е с касета за 6 диска.

mitkomeg
27-04-2013, 22:20
Ами уж си е cd audio.мп3 бях 99%, че няма да чете.Ще си запиша друг да пробвам.
п.с. Ааааа ами май си прав сега като се замисля...малееей хахаха ми тя простотията по хората ходила хахаха.
Така до тук добре, а такъв плеър от къде да измисля, че за мое(може би и за ваше) съжаление няма място за едно нормално СД.Това фактичски е нещото което не ме кефи в тая кола.

simvola
27-04-2013, 23:13
Колега ,погледни около акумулатора трябва да имаш подготовка за сд . чейнджър 2 кабела другото е да си купиш от някой колега които продава на части 166 и да се оборудваш и най вече добре дошъл сред нас и много безаварийни км.

mitkomeg
27-04-2013, 23:50
Благодаря дано само колата да се окаже читава.За съжаление беше късно за регистрация вчера и сега стои без номера в гаража и не мога да я карам много за да и се порадвам.Въпреки, че всички ми викаха не взимай алфа ама някак ми хвана окото и като седнах вътре и я покарах някак ми хареса.А за навигацията да разбирам, че просто я има като екстра която няма да мога ползвам така ли?

Linkestis
28-04-2013, 01:13
Екстра но за извън България

mitkomeg
29-04-2013, 20:50
Мисля да пиша в тая тема да не пускам 100 глупави такива.Като новобранец ще имам малко въпроси относно някой неща :) не ме е ругайте много хахаха...
Някой може ли да ми каже как да стигна до говорителя в предната врата, че май си е заминал и криви.
Другия ми въпрос е какво претраква във капака на багажника когато го отворя...през някакви интервали претраква...

ecotronic
29-04-2013, 20:56
Говорителя се сваля, като напъваш леко оттук оттам решетката, която е захваната на 4 щипки. Под решетката е говорителя, който е хванат с 4 винта.

lordliness
29-04-2013, 21:41
Как претраква електрически ли, като ключалка?

ecotronic
29-04-2013, 21:56
Както лорда казва (а той разбира от ключалки :) ) - ако тракането не е в резултат от някой търкалящ се детайл по ребрата на капака, добре е да се провери снопа с кабели. Ако щрака електрическата ключалка може капака да се отвори от само себеси и някой да опразни съдържанието на багажника.

mitkomeg
29-04-2013, 22:28
Ами от ключалката е май.Само когато е отворен се чува и по същия начин като вкарам ключа в и го завъртя да отключвам.Въщност ако е електрическа явно като се отвори и прави контакт ли не знам.Май ще я отворя като имам време да надникна.

lordliness
29-04-2013, 22:31
Май ще сменяш снопа с кабели, като всички нас :)

mitkomeg
29-04-2013, 22:33
Какво му се случва на целия сноп чак толкоз?

ecotronic
29-04-2013, 22:40
Какво му се случва на целия сноп чак толкоз?

От многократното прегъване на кабелите им се нарушава изолацията и започват да допират един в друг или прекъсват. Веригата за електрическата ключалка минава от там и ако дадат накъсо съответните кабели, все едно, че си вкарал ключ и си отключил (ключалката е и електрическа)

mitkomeg
29-04-2013, 22:44
Супер... май ще започваме с ремонти :please: хахаха. И сега остава да отворя да видя до къде са пречупени и окъсяват и да видя как ще се сменят.Те за ключалката и светлините заедно ли са или отделно?

lordliness
29-04-2013, 22:50
Супер... май ще започваме с ремонти :please: хахаха. И сега остава да отворя да видя до къде са пречупени и окъсяват и да видя как ще се сменят.Те за ключалката и светлините заедно ли са или отделно?

Утре ще ти напиша как го направих аз преди 3 години и още работи.

Linkestis
29-04-2013, 22:51
Супер... май ще започваме с ремонти :please: хахаха. И сега остава да отворя да видя до къде са пречупени и окъсяват и да видя как ще се сменят.Те за ключалката и светлините заедно ли са или отделно?


Всичко е заедно :)

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=408599&postcount=10

ecotronic
29-04-2013, 22:52
Супер... май ще започваме с ремонти :please: хахаха. И сега остава да отворя да видя до къде са пречупени и окъсяват и да видя как ще се сменят.Те за ключалката и светлините заедно ли са или отделно?


Де що е електрика по капака върви в този сноп.

mitkomeg
29-04-2013, 22:57
Утре ще ти напиша как го направих аз преди 3 години и още работи.
Супер!
Утре почивам и може да се хвана да го оправя тва, че не ме кефи нещо така.Тъкмо и ще направя няколко снимки да ми покажете коя е и дали я има тая букса за СД.

lordliness
29-04-2013, 23:29
Като начало запали светлините, отвори багажника, хвани гофрирания черен маркуч от ляво и го клати насам- натам и гледай и слушай какво става отзад.

И ако има нужда от смяна на кабелите изключваш акумулатора от минуса, махаш частично кората на капака, за да издърпаш кабелите колкото позволява, после ги издърпваш и колкото може откъм страната на купето и ги прерязваш от единия край, вадиш гофрирания маркуч и режеш до здрави кабели. Купуваш си кабели със силиконова изолация( около 50 см. на проводник се пада) с необходимото сечение, може и бели, устър клеми с големина за тези кабели ( запояването е много играчка). Съединяваш всички кабели от към страната на купето, маркираш си цветовете или после ги мериш с уред за да знаеш кой кой е. Връзваш всички кабели към парче тел или здрава връзка, която прекарваш през гофрето и дърпаш докато ги промушиш, преди това може да полееш кабелите, които ще промушваш с течен сапун за да намалиш триенето и минават много лесно. Съединяваш кабелите от другия край според цветовете и си готов.

mitkomeg
03-05-2013, 19:51
1.Момчета къде е буксата за диагностика.Имам кабел ВАГ-КОМ и не мога да я намеря къде е?
2. Как се сменя крушка на габарит?
Благодаря предварително !!!

Doomguy
03-05-2013, 19:55
Буксата е под волана, сваля се капака с онази врътка и търсиш в ляво при бушоните. Кой габарит ще сменяш, преден, заден?

mitkomeg
03-05-2013, 20:06
Ах ако знаех, че толкова бързо ще ми отговори някой нямаше да я прибирам.Остава утре вече.И без това мисля да се занимавам с нея малко.
За габарита се извинявам много, че не съм споменал кой точно...логичен въпрос хахаха ами преден ляф не свети и аз ония ден разбрах каква е тая лампа на таблото с крушка дето свети.Мисля да си сложа диодни габарити и се чудя дали няма да светне пак за грешка тая лампа.А за габарита като махнах капаците видях буксата му ама крушката как се сваляяяя......пффф тъна в блаженно неведение :big_heat:

Doomguy
03-05-2013, 20:30
И аз съм с диодни, клюкарката показва изгоряла крушка. Аз съм с ксенон и жълта крушка ще седи зле.

mitkomeg
03-05-2013, 20:38
Да и аз мисля да слагам ксенон за това искам и диодни габарити да слагам.Стига да разбера как се свалят тия крушки.

ecotronic
03-05-2013, 21:07
Да и аз мисля да слагам ксенон за това искам и диодни габарити да слагам.Стига да разбера как се свалят тия крушки.

Като отвориш капачката на фара, която закрива крушките за късите светлини, под нея горе вляво ще висиш един пластмасов палец. Хващаш с пръсти и дърпаш. Излиза една дълга уйовина и накрая и е цокъла и крушката за габарита. Пъпките на оригиналните крушки не са разположени на 180 гр, както на повечето крушки. Тъй че ако светодиодните са ти с пъпки на 180, изпили едната пъпка за да може да влезе в цокъла.

mitkomeg
03-05-2013, 21:12
Благодаря за пореден път за бързите отговори.
Сега се сещам друго нещо.Вчера я припалих в гаража и лампата за подгревните свещи мигаше известно време.Като и оправя документите мисля да и сменя свещите но да не само тая лампа да индикира и нещо друго и аз да си сменям свещи наволя :)

ecotronic
03-05-2013, 21:20
Най-добре е да ги премериш за да видиш има ли изгорели.

mitkomeg
03-05-2013, 21:24
На друга кола която имаме (Сеат Алхамбра) ги сваляхме с баща ми да ги пробваме на акумулатора дали и къде нагряват.Ама на тая много ме наплашиха, че масово се късали свещите при вадене и мисля в сервиз да го направя това, че да не си блъскам главата в стената.:jason2:

lordliness
03-05-2013, 21:45
Благодаря за пореден път за бързите отговори.
Сега се сещам друго нещо.Вчера я припалих в гаража и лампата за подгревните свещи мигаше известно време.Като и оправя документите мисля да и сменя свещите но да не само тая лампа да индикира и нещо друго и аз да си сменям свещи наволя :)

на моята лампата мига от 3 години и си пали при минус 20 без проблем и мисля да ги сменя когато спре да пали, защото достъпа до тях е невъзможен, а и в сервиз може да ги скъсат и после става една...

mitkomeg
04-05-2013, 12:37
Така днес я закачих на лаптопа да видя как е и резултатите ще ги видите на снимката.
Някой ще удари ли едно рамо с регистрацията на програмата, че нещо не иска да става нещото.Пробния период изтече и сега ше се мъча да я инсталирам като хората.След изчистване на грешките останаха само последните две.Едната ясна - дебитомер.Другата за какво е.Тоя дебитомер дали не мога да го позачистя и аз-ако има тема с обяснения де ... да почета малко.За сервиз ясно, че ще ходи но ако мога и аз нещо да си помогна защо не. :)

п.с. Нещо тия снимки много се смалиха...ще напиша грешките тука, че да не ви зоря допълнително :) :
P1320
P0380
P0115
P0110
P0101
При изчистване се появиха само последните две.

Doomguy
04-05-2013, 16:18
Ако последните грешки се появяват пак, изглежда че имаш проблеми с дебитомера. Щом датчика за температура на входящия въздух е в него, втората грешка също е логична. Трябва да и направи диагностика някой, който разбира.

mitkomeg
04-05-2013, 22:12
Отидох следобед и намерих спрей само за карборатори и като се прибрах и си викам сега ше го намеря къде е и го почистя внимателно...и се натъквам да изключен кабел на въпростия дебитомер.Закачих и я пробвах така по улицата и определено се изрязва здраво.Чак останах смаян.Обаче с тая програм не можем да се разберем.Закачих лаптопа да видя дали ще излезе пак грешката ама като си сканира за грешки и изписва "завършено" и нищо не показва повече.Мислех си освен ако няма грешки да няма какво да показва за тва да е така ама ...

Забелязах друго нещо като свалих пластмасовеия капак на двигателя.Тоя дебелия маркуч който мисля, че е за кулера(вдясно на двигателя като се гледа към него) в тая част където е свързан към двигателя от долната му страна е омаслен и като погледнах под него има някакви кабели и по тях беше накапано с масло.Тва звучи ли ви познато понеже май болките им са общи.Пипах отдолу да разбера да не е спукан маркуча ама не усетих цепнатина.

lordliness
04-05-2013, 22:39
аз поне не съм виждал да не е омаслен този маркуч, капе от не затегнати скоби, върху кутията на въздушния филтър или от към двигателя, пипни скобите отдолу и ще видиш.

mitkomeg
04-05-2013, 22:59
Прости ми за въпроса ама не съм голям разбирач на тоя тип двигатели.Това ми първата дизелова кола(баща ми има алхамбра дизелова ама няма нищо общо с тая).Имам основни познания само та ... в тоя маркуч масло ли трябва да има, че не съм стигнал до тая част от теорията хахаха.Какво да се прави всеки се учи :) не ме убивайте с камъни:sniping:хахаха
Откъм двигателя е омаслен но само от долната страна.Като го пипнах с ръка тогава видях иначе изглежда сух даже отгоре.

lordliness
04-05-2013, 23:11
Прости ми за въпроса ама не съм голям разбирач на тоя тип двигатели.Това ми първата дизелова кола(баща ми има алхамбра дизелова ама няма нищо общо с тая).Имам основни познания само та ... в тоя маркуч масло ли трябва да има, че не съм стигнал до тая част от теорията хахаха.Какво да се прави всеки се учи :) не ме убивайте с камъни:sniping:хахаха

трябва да има само въздух, маслото не трябва да е там, но при коли на хиляди километри и то се среща.
Накратко въздуха влиза през филтъра, минава през турбината, охлажда се и през този маркуч влиза в двигателя. Маслото е от турбината, моята е така, но не губи масло, може би около 3 мм на щеката за 15 000 км.
стегни си скобите и не се шашкай излишно, нова турбина е някакви си 1800 лв.

mitkomeg
04-05-2013, 23:27
Те гледам, че са и сложили преди 2000 км 5В40...сега мисля да го сменя ама не знам дали да не сложа 10В40.В Аутодатата пък гледам, че го дават 15В40 което ми е малко под въпрос дали е вярно.

Doomguy
04-05-2013, 23:31
Те гледам, че са и сложили преди 2000 км 5В40...сега мисля да го сменя ама не знам дали да не сложа 10В40.В Аутодатата пък гледам, че го дават 15В40 което ми е малко под въпрос дали е вярно.

15W-40 е гъстьоч като е студено, надали ще се отрази добре на турбината. Карай си с 5W-40.

lordliness
04-05-2013, 23:33
Те гледам, че са и сложили преди 2000 км 5В40...сега мисля да го сменя ама не знам дали да не сложа 10В40.В Аутодатата пък гледам, че го дават 15В40 което ми е малко под въпрос дали е вярно.

карам с 10/40 - това е маслото, турбината страда повече, ако маслото се втвърди в лагерите, когато е гореща, когато спираш, не гаси веднага двигателя, остави го да поработи няколко минути на място, дай възможност на маслото да се охлади малко.

mitkomeg
05-05-2013, 12:34
Така аз продължам с моите премеждия.
Оправих си програма и сега пак работи нормално.Сега със закачен дебитомер върви по-добре и не набива грешки в компютъра.Показаните стойности бяха около 300(+-5 се колебаеха) при работа на място при около 40-50 градуса на антифриза.Реших и да видя какво трака постоянно във вратата на багажника тъй като го заварих отворен в гаража.Свалих кората и се натъкнах на една джаджа която беше направо гореща и пареше.Разкачих акумулатора и изчаках малко и я извадих.На снимката ще я видите.Снопа с кабели май ще търся някой да го смени.Странното е, че при натискане сега на копчето за отваряне на багажника от ключа светва за кратко ляв габарит.Явно тия кабели са мармалад направо и почват да ме притесняват:smackbum:

ecotronic
05-05-2013, 14:25
Странно ще е, ако не ти е изгоряла бавата. Тя не е проектирана да стои дълго време под напрежение. Оправи си снопа с кабелите, за да не те мислят за някой DJ. :)

mitkomeg
10-05-2013, 08:34
Момчета има ли тема в която да са написани нормалните показания всички датчици? За да сверя моите.

Doomguy
10-05-2013, 08:59
Момчета има ли тема в която да са написани нормалните показания всички датчици? За да сверя моите.

Не... Поне аз не намерих. Няма и да намериш, тук редовната реплика е "иди на сервиз при еди кой си"... Изобщо с изключение на няколко човека от този раздел, това е най-курвенския форум, в който съм имал "честта" да пиша.

mitkomeg
10-05-2013, 09:17
Ааа аз до сега съм доволен и то наистина от няколко човека на които благодаря много.Аз съм попадал на друг форум където главно питат от къде си да знаем към кой сервиз да те пратим-те това е за мене к*рвенски форум.Според обаче мене това не е главната цел на един форум но това е друга тема.

ecotronic
10-05-2013, 09:47
Момчета има ли тема в която да са написани нормалните показания всички датчици? За да сверя моите.

За такава тема не се сещам, но ако кажеш кои датчици имаш впредвид, може да изнамерим информация по въпроса.

mitkomeg
10-05-2013, 09:59
Ами за начало какви стойности трябва да показва дебитомера на място без подаване на газ(сега е 300)-да речем на 2000 оборота ориентировъчно колко трябва да е за да си направя някакви изводи и аз.ЕГР как да разбера дали си върши работата както трябва.Налягането на ГНП прочетох, че трябва да е 300-350 ли беше забравих но това ще го намеря.Като дам на контакт се чува е тухо бучене което смятам е от помпата-при вас колко дълго се чува това понеже при мене около 10 секунди и не знам дали е нормално.На другите коли които имаме по-бързо си прави налягането ама те нямат нищо общо с алфа и затова не са ми мярка за сравнение.Иначе от както забелязах откачения дебитометър и го закачих колата си върви доволно.Не съм карал друга такава но си като мине 2000 оборота и откача.
Въпреки това искам да ги прегледам тия неща за мога ако има нещо да го знам, че може да ми създаде ядове и мога да реагирам на време :)

mitkomeg
12-05-2013, 17:51
Момчета, защо винаги когато се кача в колата и дам на контакт на дисплея на ицс излиза един надпис на цял екран и отдолу има ОК? И чак когато натисна дясната врътка чак тогава тръгва всичко.Не може ли да си тръгва без да я натискам всеки път? За какво е третото картонче с електронен и механичен код?

lordliness
12-05-2013, 18:00
Момчета, защо винаги когато се кача в колата и дам на контакт на дисплея на ицс излиза един надпис на цял екран и отдолу има ОК? И чак когато натисна дясната врътка чак тогава тръгва всичко.Не може ли да си тръгва без да я натискам всеки път? За какво е третото картонче с електронен и механичен код?

сигурно пише, че не ти работи климатика, защо все пак не го прочетеш

tweety
13-05-2013, 09:58
Не това е надписа от навигацията, който те информира да не използваш по време на движение, че е опасно .... и разни такива глупости. За да си го спестиш е достатъчно да си изключиш буксата на навигацията в багажника и няма да го виждаш повече.

mitkomeg
13-05-2013, 15:31
Да за навигацията е.Днеска го четох.Мерси ако ми писне ще го извадя тоя кабел.Днеска вече е регистрирана.Получи веднага ново масло, филтри и един ксенон 5000К.Сега остава да видя какво да сложа вместо ченджъра който го нямам, че с тва радио не ме кефи.Гледам Авител имат няква джаджа към 180лв. мисля.Някой слагал ли е такова и как се представя?

tweety
13-05-2013, 16:28
Да за навигацията е.Днеска го четох.Мерси ако ми писне ще го извадя тоя кабел.Днеска вече е регистрирана.Получи веднага ново масло, филтри и един ксенон 5000К.Сега остава да видя какво да сложа вместо ченджъра който го нямам, че с тва радио не ме кефи.Гледам Авител имат няква джаджа към 180лв. мисля.Някой слагал ли е такова и как се представя?
Прочети темата за Цифров тунер и няма да го мислиш повече. Цената е около 45 лв, един ден труд, а резултата е телевизия + видео от USB + музика от USB. И аз мислех да дам 200 лв за xcarlink но получавам само mp3... Позамисли се...
Ако не можеш да се справиш сам с връзването съм сигурен, че ще има колеги от форума готови да ти съдействат.

mitkomeg
13-05-2013, 16:33
Четох я аз ама още ме е страх да я разглобявам.Но като тва е начина какво да се прави.С това ТВ обаче и инвертор май ще трябва или бъркам темите.

tweety
13-05-2013, 17:06
Четох я аз ама още ме е страх да я разглобявам.Но като тва е начина какво да се прави.С това ТВ обаче и инвертор май ще трябва или бъркам темите.

Ще трябва нещо което да му подаде 5V за да го захрани, но хората използват и зарядно от телефон. Дори и да си купиш нещо от рода на xcarlink отново ще ти се наложи да свалиш ICS-a тъй като буксите с които върви той трябва да се включат директно на него отзад, а не са същите като тези на changer-а

Fr0sT
13-05-2013, 17:17
Може и да бъркам ама това тунера не се ли получава моно звук, понеже входа е моно ?
Съответно са слушане на мр3-ки ще е малко куцо :unsure:

ecotronic
13-05-2013, 17:24
Може и да бъркам ама това тунера не се ли получава моно звук, понеже входа е моно ?
Съответно са слушане на мр3-ки ще е малко куцо :unsure:

Да, звукът е моно. Правенето на стерео вход не е лесно занимание. В темата за телевизията съм обяснил защо. Но разбира се не е невъзможно.
Лично на мен не ми допада функционалността на дискутирания приемник, що се касае до музиката.
Бих предпочел да е нещо от сорта на Xcarlink, който да може лесно да се управлява от ICS-а.

Iltcho
14-05-2013, 07:38
Прочети темата за Цифров тунер и няма да го мислиш повече. Цената е около 45 лв, един ден труд, а резултата е телевизия + видео от USB + музика от USB. И аз мислех да дам 200 лв за xcarlink но получавам само mp3... Позамисли се...
Ако не можеш да се справиш сам с връзването съм сигурен, че ще има колеги от форума готови да ти съдействат.

Да ти кажа, че аз съм с Xcarlink от няколко дни и смея да твърдя, че качеството на звука е повече от чудесно!!!
Направо на какво мъчение съм си подлагал ушите с тоя ФМ трансмитер - не е истина!!! :bangin::bangin::bangin::nuke:

Заслужава си всеки един от 200-те лева!

mitkomeg
14-05-2013, 21:20
За показанията на дебитомера никой нищо не казва какви трябва да са.Някой може ли да каже на място и в движение какви е добре да бъдат, че така както я взех с изключен дебитомер и ми е интересно сега да няма проблем с него въпреки, че си върви ама знам ли ... :-):beer:

Iltcho
14-05-2013, 22:39
За показанията на дебитомера никой нищо не казва какви трябва да са.Някой може ли да каже на място и в движение какви е добре да бъдат, че така както я взех с изключен дебитомер и ми е интересно сега да няма проблем с него въпреки, че си върви ама знам ли ... :-):beer:

Ще ти кажа как тествахме моя - 45 км/ч и 4-та предавка - пълна газ докрай. Дебитомера трябва да ти отчете около 4.45 волта мисля беше.

mitkomeg
14-05-2013, 23:07
За волтаж не погледнах ама моя на място показваше 300mg/s +-5.В движение трябва да взема някой с мене да гледа какво става, че сам не мога.За това искам да знам как трябва да са.

mitkomeg
15-05-2013, 21:53
Нямаше какво да правя след работа тая вечер и реших да закача да видя да не е набила някоя грешка ей така просто.Грешки нямаше но реших да погледна тоя дебитомер какво отчита.Яд ме е много, че без да искам записах друга снимка със същото име и съответно я затрих.Странното което забелязах е следното:
При запалване на двигателя в началото работи някак ненравномерно и оборотите леко се меннят около 800 ли там колко са нормалните.На снимката ще видите графиката точно като я запаля.На втората снимка която я затрих и още ме е яд се виждаше как след известно време(не повече от минута) изведнъж показанията скочиха(направо черта права) от около 300-350 на около 450mg/inj и графиката беше много по-равномерна - да не кажа почти равна и съответно работата на двигателя се успокои и заработи равномерно.Някой да има идея дали нещо не е наред?Усещам и че при набиране ускорява като на етапи и даден момент намаля и нато натисна педала до долу и тръгва пак.Нещо май не ме кефи.
Много малки излизат тука явно нещо не правя както трябва:
http://store.img-share.eu/Bez-ime_pngoRS710h.png (http://www.img-share.eu/image_view/Bez-ime_pngoRS710h.png.html)
Ако може и някой модератор да промени името на темата, че нещо много се отклони вече от музиката.


п.п. Май никой не му се пише.
Днеска направих още един тест за дебитомера:
http://s22.postimg.org/42llu51b5/111111111111111111111111111.png
На графиката в края се вижда където съм задържал на място педала на около 3100-3200 оботота.
Ако правилно съм разбрал трябва да стига 1200, а реално достига 700...така ли е и евентуално това ли е причината да набира до около 2500-3000 оборота и после да спре да ускорява и да стане мудна и след натискане до долу чак тогава да продължи да бяга?

marian666
20-05-2013, 13:59
Колеги, някой от вас ползва ли такъе дигитален чейнджър и Какви са ви впечатленията ?

http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-Wechsler-CD-AUX-Adapter-Alfa-Romeo-159-166-/130481126806?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3 D1%26asc%3D14%26meid%3D7789221695753473741%26pid%3 D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D130481126806% 26

mian4o
21-05-2013, 07:37
По - надолу пише че е само за радио Блаупункт на 166.

mitkomeg
30-05-2013, 20:50
Такааа...Проблема с прекъсването на 3к оборота го пооправихме.Чистене на ЕГР и някакво мъркуче пукнато което не видях къде е.Сега върви нормално и влиза направо в червения сектор.Пак има едно леко замисляне на към 4к оборота май но е поносимо.Човека се занимава само с дизели от много години и по въпроса за затапването на ЕГР-а каза -недей.На тоя двигател не е имало нещо особенно и каза докато може да бачка да си бачка-само чистене като се наложи и тва е.Сега дебитомера си достига исканите стойности вече и съм щастлив, че попаднах на тоя човек.Определено си спечели клиент хахаха . Други директно ми казаха дебитомера не става за нищо давай да го сменяма.Така се разминах с 40лв и решен проблем вместо да дам 200 за дебитомер само и след това да се почесваме там където не ни сърби в сервиза :) Темата може и да се трие, че стана мармалад голям в нея.Обсъждахме много неща пък заглавието не е подходящо вече.Ако модераторите мислят, че има неща които ще помогнат на някой да я оставят...тяхна воля вече е съдбата на темата.

mitkomeg
19-06-2013, 21:31
По - надолу пише че е само за радио Блаупункт на 166.
Как да разберем с какво сме без да го сваляме?
Аз съм си с 4 говорителя във вратите + 4-те ВЧ.Не BOSE - нямам усилвател и 2-та на задното стъкло.Ако е така с тая джаджа ще стане ли, че мисля да я поръчвам до 2 седмици?