PDA

View Full Version : Помогнете ! Проблем с ЕКУ



MAD
11-05-2013, 19:59
Имам 33 втора серия 1.7 8 клапана с карбуратори. Махнах карбураторите и сложих инжекция от същата модификация двигател, не мога да разбера къде е проблема.. има искра .. име бензин ... трябва ли да се прави настройка на компа или дебитомера ... дайте някакви схеми на положения на кабелите за свещите защото си мисля, че може би има някаква разлика между двата двигатела по начина на палене .. приемам всякакви предложения и най вече снимков материал.

Bobi_33
12-05-2013, 00:58
Ухаааа, ти си се вкарал във филм. Значи първо ще те изкритикувам. Та на 33 слагат само 2 читави инжекциона. Единият е на 1.3 МАРЕЛИ ИНжекциона, а другият ставащ е Бош мотроник след 92-ра. И двата са с МАП сензор.
А старият Джетроник на Бош е едно от най-големите технически недоразумения. Аз ако имах 33-ка с джетроник, щях да я направя с карбуратори, а ти искаш да си сложиш нещо скапано в колата. Между другото едната ми 33 е 16V но с карбуратори, именно за да избегна Бош.

Та от информацията, която си дал, а тя е оскъдна, не става ясно нищо, към което човек да те насочи за проблем. Обясни по-подробно за трансформацията, инжекциона който си сложил, от работеща до последно кола ли е, или са събирани компонентите от различни коли.

MAD
12-05-2013, 01:32
сложих инжекциона уж от работеща кола.. взех всички компоненти от нея .. дори и инсталацията... монтирах всичко .. но не иска да запали .. днеска погледнах мултицета ми дисплея се пукнал нещо ... не мога да замеря дали към дузите отива ток .. защото ме съмнява че може от там да е проблема.. утре ще взема от приятел да ги замеря .. но ми се струва че реда на палене на цилиндрите е друг, но не съм сигурен . оставил съм стария ред, но не знам дали отговаря

Bobi_33
12-05-2013, 10:08
Реда на палене няма как да се промени, защото механично моторът е същият. Въобще боксерът може да пали само в един възможен ред на палене. Започни първо с елементарните неща, провери си релетата за захранване на помпата и на инжекциона. С какво делко си в момента?

MAD
12-05-2013, 10:45
сложих другото делко .. защото са с различни букси и самите делка са различни едно от друго .. помпата ми беше спекла отначало ... но я оправих .. релетата също работят .. след малко ще слизам към колата.. ще видя дали не е това което ме съмнява ... липсата на ток към дюзите .. а все пак ще кажеш ли реда на палене на цилиндрите .. може и някоя схемичка да прикачиш ;)

mitaka_cs
12-05-2013, 10:51
1-3-2-4 ;)

Тука има за ровене http://alfaromeo33.extra.hu/

MAD
12-05-2013, 12:15
сега ще го разгледам тоя сайт

mordohy
16-05-2013, 00:51
1-3-2-4 ;)

Тука има за ровене http://alfaromeo33.extra.hu/

Много го упъти!
1 и 3 са дясната глава.
2и4 са лявата глава.
Слагаш мотора на белези и където ти показва палеца, там слагаш предния цилиндър на дясната глава. После следва задният цилиндър на дясната глава. После е предният цилиндър на лявата глава и остава задният цилиндър налявата глава

MAD
16-05-2013, 01:33
надявам се това да помогне.. в петък почивам .. ще видим какво ще успея да скалъпя ... а как мога да разбера дали има налягане в магистралата на горивото което е между дюзите .. за да знам че не е от помпата .. т.е. да знам че помпата прави налягане и регулаторите дали работят както трябва

mordohy
16-05-2013, 09:57
Tова става с манометър, но може и да откачиш маркуча и да го стиснеш с палец. Дай на контакт. Трябва да го усетиш

Kris
23-05-2013, 18:23
Да не повярваш но колата запали. Има малък проблем с празния ход, не държи обороти и като пуснеш газта гасне.

MAD
24-05-2013, 11:37
запалих я ... много се радвам .. проблема се оказа в бензиновата помпа .. уж работи .. а всъщност няма налягане.. оказа се преходника в нея който е между моторчето и перката беше счупено .. и така много съм доволен от себе си за постигнатите резултати :)

mordohy
24-05-2013, 13:42
Да не повярваш но колата запали. Има малък проблем с празния ход, не държи обороти и като пуснеш газта гасне.

А оная простотия, байпаса за празния ход , сложихте ли я? Може да е от нея.


запалих я ... много се радвам .. проблема се оказа в бензиновата помпа .. уж работи .. а всъщност няма налягане.. оказа се преходника в нея който е между моторчето и перката беше счупено .. и така много съм доволен от себе си за постигнатите резултати :)
Браво!
Успех!:cheers:
Имам два компа и поне три дебиломера за тоя инжекцион, ама както казва Боби, ще сложа по-скоро карбове, но не и него.

MAD
02-06-2013, 21:11
сега вече си работи добре на обороти .. като смачкам газта се форсира добре.. но в едно средно положение има някакво колебаене ... ако чукна леко газта може и да угасне ... реших да проверя свещите .. на предния цилиндър на дясната и задния на лявата глава бяха мокри свещите а другите бяха работи ли добре .. като застанах отзад миришеше от ауспуха на бензин .. не мога да разбера къде е проблема... казаха ми че няма проблем да работи двигатела в авариен режим без ламбда сонда .. но си мисля че проблема може да е от това .. някакви съвети да дадете .. ще съм благодарен

mordohy
12-06-2013, 09:22
Пикаят ти дюзите!:hehe: