PDA

View Full Version : Защита на двигател при скъсване ангренажен ремък?



athilaaaaa
20-05-2013, 22:30
Има ли такава защита на двигателя при скъсване за alfa 166 2.4JTD?

lordliness
20-05-2013, 22:36
Няма.

angel_1987
20-05-2013, 22:49
и аз мисля че няма

lordliness
20-05-2013, 23:13
Въпреки всичко мисля да сменя моя поне на 80- 90 хил.км. Ако се скъса ще ми скъсат главата в някой сервиз. Скоро го ревизирах ( на 60 000) изглежда добре, ролките също.

tahi
21-05-2013, 15:10
Има ли такава защита на двигателя при скъсване за alfa 166 2.4JTD?
има
защитата е редовна смяна :roll2:

lordliness
21-05-2013, 16:01
има
защитата е редовна смяна :roll2:

само може да се надяваш

Алфист11
21-05-2013, 16:36
Сигурно и при туинс парка стоят така нещата.

athilaaaaa
21-05-2013, 20:29
Въпреки всичко мисля да сменя моя поне на 80- 90 хил.км. Ако се скъса ще ми скъсат главата в някой сервиз. Скоро го ревизирах ( на 60 000) изглежда добре, ролките също.

А как го ревизира?

code
21-05-2013, 20:33
Въпреки всичко мисля да сменя моя поне на 80- 90 хил.км. Ако се скъса ще ми скъсат главата в някой сервиз. Скоро го ревизирах ( на 60 000) изглежда добре, ролките също.

Той и скъсаният ремък изглежда добре. Зле изглежда само мястото където се е скъсал:stretcher:

lordliness
21-05-2013, 21:22
Той и скъсаният ремък изглежда добре. Зле изглежда само мястото където се е скъсал:stretcher:

Да кажем, че съм виждал доста ремъци :) , свалих капаците и го превъртях по цялата дължина разглеждайки го отвън и отвътре, а и дизела е ниско оборотен, значи ремъка прави по малко обороти от бензиновите двигатели и трябва да се сменя на повече километри, а не на 60 000, както е прието( не знам защо е прието това число). Скоро даже го коментирахме с екотроник :)

code
21-05-2013, 21:30
Да кажем, че съм виждал доста ремъци :) , свалих капаците и го превъртях по цялата дължина разглеждайки го отвън и отвътре, а и дизела е ниско оборотен, значи ремъка прави по малко обороти от бензиновите двигатели и трябва да се сменя на повече километри, а не на 60 000, както е прието( не знам защо е прието това число). Скоро даже го коментирахме с екотроник :)

Всеки двг си е различен, дизел, бензин - гледаш си го в Аутодата колко му дават и си ок. Сменя се на км и на години, което настъпи първо.

Doomguy
21-05-2013, 21:31
Според мен, годините са по-важни от километрите. Все пак е гума, а както знаете каучука старее, особено при температурните колебания под предния капак.

lordliness
21-05-2013, 21:39
Всеки двг си е различен, дизел, бензин - гледаш си го в Аутодата колко му дават и си ок. Сменя се на км и на години, което настъпи първо.

Не съм гледал там, има ли разлика между бензин и дизел.

code
21-05-2013, 21:52
Не съм гледал там, има ли разлика между бензин и дизел.

На туинспарка е 60хил.км. или 3г, а на jtd 120хил.км или 5г, което настъпи първо.

lordliness
21-05-2013, 21:56
На туинспарка е 60хил.км. или 3г, а на jtd 120хил.км или 5г, което настъпи първо.

Значи може да се търкаля още :)

ecotronic
21-05-2013, 21:56
Дори при големи температурни амплитуди тези 5 години стават на 4 за дизела. А и няма лошо човек да сложи малко запас от себе си :)

lordliness
21-05-2013, 22:09
Дори при големи температурни амплитуди тези 5 години стават на 4 за дизела. А и няма лошо човек да сложи малко запас от себе си :)
ако не са фалшиви си имат запас :)

ecotronic
21-05-2013, 22:12
ако не са фалшиви си имат запас :)

4 - те години ги предписва производителя. А за запаса - всеки си решава. Единствено важното е после да няма леле мале :)

Megadet
21-05-2013, 22:18
Колеги а след изтичане на годините, при положение че не са навъртяни километри може ли да се смени само ремъка?

ecotronic
21-05-2013, 22:23
Колеги а след изтичане на годините, при положение че не са навъртяни километри може ли да се смени само ремъка?

Мисля, че годините са важни най-вече за ремъка. Пробега - за ролките.

code
21-05-2013, 22:31
Колеги а след изтичане на годините, при положение че не са навъртяни километри може ли да се смени само ремъка?

Не си струва "спестяването". Всички ролки ще са си хвърлили греста за 5г и водната помпа ще е в незнайно състояние.

tahi
22-05-2013, 13:05
На туинспарка е 60хил.км. или 3г, а на jtd 120хил.км или 5г, което настъпи първо.

A на 2.0 V6 Турбо ? Тои вижда повече зор :)

code
22-05-2013, 14:11
A на 2.0 V6 Турбо ? Тои вижда повече зор :)

Не знам защо в Аутодата няма инфо, в Текдока го дават максимум 4г или 120 000км, а на 60 000 да се проверява. Иначе е само с една ролка, ама пък златна. :)