View Full Version : Неприятен проблем с КуВе-то
ivailo rachev
21-05-2013, 11:55
Здравеѝте колеги,имам един доста неприятен проблем.Когато колата е студена няма никакьв проблем.Като загрее на 80 градуса и започва да мени обороти и става по-мудна от както е студена.На диагностика не показва нищо,всичко си е в нормите.Някоѝ имал ли е подобен проблем и има ли решение.Мотора е 2,0 150 коня CF1.Благодаря предварително.
ivailo rachev
21-05-2013, 14:37
Забравих да спомена,че кабелите,свещите и ламбдата са нови,а стъпковото е почистено.
Jivko7777
21-05-2013, 19:38
ми виж почисти и дебитомера...
ivailo rachev
21-05-2013, 21:28
Дебитомера е почистен със контактен спрей.Друго ми идва на акъла.Сложих конусен филтър,но не съм махал кутията,а съм го сложил вътре в нея.Няма от къде да влиза свеж въздух и като загрее мотора всичката топлина да отива при филтъра,според вас възможно ли е да е от това.
Я кажи с какъв по-точно спрей почисти дебиломера? А за филтъра лесно - сложи си оригиналния и ще видиш дали е от него.
ivailo rachev
22-05-2013, 09:15
Дебитомера е почистен със спрей за карбуратори и на диагностика си е в нормите.Иначе за филтъра да,днес мисля да направя манипулацията с другия.
ivailo rachev
23-05-2013, 09:30
Ламбдата е сменена преди 2 седмици и е наред.
badmadafaka
23-05-2013, 09:51
...кабелите,свещите...са нови...
И какви са точно свещите и кабелите като са нови..? Според мен проблема ти е там, освен ако за тия две неща не си дал почти 1000 лева за да са оригинални...
ivailo rachev
23-05-2013, 12:50
Кабелите са Марели,а свещите са Денсо иридиум тъч.
Може и де не е адекватна информацията, но... при мен такива симптоми се получиха вече за втори път (и все поради една причина) - като загрее, няма ряз, и след време направо забива нос и почти гасне, дори в движение. Резултата - запушена цедка на бензиновата помпа. И диагностика не я лови. Виж какво има в резервоара, че може и водорасли да се развъдили :-)
Jivko7777
30-05-2013, 16:06
Дебитомера е почистен със спрей за карбуратори и на диагностика си е в нормите.Иначе за филтъра да,днес мисля да направя манипулацията с другия.
да от филтъра е дърпа горещ въздух...
ivailo rachev
30-05-2013, 16:31
И аз това установих.Днес взех едни тръби да изкарвам от кутията долу до бронята и да изолирам филтъра да не отива топъл въздух от мотора.Довечера ще видя какво ще излезе от цялата манипулация.
Satanism
30-05-2013, 18:29
Пичове....то хубаво, ма мотор от горещ въздух няма да загасне.....
Ама той адаша не го видях да е казал, че гасне - само, че мени обороти и глъхне и няма мощност. За мен на 100% е филтъра. Като се слага конус трябва да се изолира по някакъв начин от топлината, че иначе се спъва много колата. Дано е тва, че е много бързо и лесно отстранимо...
Satanism
30-05-2013, 21:08
Не е от филтъра изобщо, ама като сте мераклии-да пробва ;)
ivailo rachev
31-05-2013, 08:09
Колата не гасне,само като загрее започва да мени обороти и не върви както студена.Установих,че е от филтъра защото с оригиналната кутия и с нейния си филтър няма проблем,но конусния е отворен и всичката топлина от мотора отива в него.
Satanism
31-05-2013, 18:44
Значи си си взел кофти филтър... на 146-цата ми седеше неизолиран в коша и нямаше абсолютно никакви проблеми ;)
Значи си си взел кофти филтър... на 146-цата ми седеше неизолиран в коша и нямаше абсолютно никакви проблеми ;)
Вероятно и тези пичове са случили на "кофти" филтри...:
http://www.thegasmisers.com/img/K&NCAI.JPG
http://www.enginebasics.com/Engine%20Basics%20Root%20Folder/Images/cold%20air%20intake2.jpg
:beer: неслучайно се нарича Cold Air Intake. Tрябва да се осигури реално приток на студен въздух, за да има някакъв ефект и той да е положителен. По принцип има случаи в които не е абсолютно наложителна такава интервенция, защото не се стига до проблеми като на адаша, но винаги е препоръчителна
Satanism
01-06-2013, 08:44
Вероятно и тези пичове са случили на "кофти" филтри...:
http://www.thegasmisers.com/img/K&NCAI.JPG
http://www.enginebasics.com/Engine%20Basics%20Root%20Folder/Images/cold%20air%20intake2.jpg
:beer: неслучайно се нарича Cold Air Intake. Tрябва да се осигури реално приток на студен въздух, за да има някакъв ефект и той да е положителен. По принцип има случаи в които не е абсолютно наложителна такава интервенция, защото не се стига до проблеми като на адаша, но винаги е препоръчителна
Аз казвам, че в идентичен моторен кош, при идентична позиция на филтъра, не съм имал проблеми като колегата....ти Ше каЕш кой е различния елемент в картинката... ;)
Аз казвам, че в идентичен моторен кош, при идентична позиция на филтъра, не съм имал проблеми като колегата....ти Ше каЕш кой е различния елемент в картинката... ;)
Ти каза и, че със сигурност не е това проблема, а се оказа, че е точно това. Важното е, че помогнахме на адаша и се оказа малкото зло. Другото, няма какво да го обяснявам - има изписано по темата много...само ще кажа, че проблемът го има в коли с гарантирано качествени филтри. Ти Ше каЕш как се прави Cold Air Intake с топъл въздух.:coolio:
Satanism
01-06-2013, 13:27
Аз казах, че не е проблема в това, че филтъра седи там...сега, ако някой си е взел калпав или малък филтър, това е съвсем друга тема...
badmadafaka
03-06-2013, 09:05
Последно това ли е бил проблема или не, защото според мен също САМО от това не може да става чак такъв проблем..? :unsure:
ivailo rachev
05-06-2013, 10:47
Здравейте колеги,малко се забавих с отговора,но да проблема беше от филтъра.Сложих си оригиналния филтър с кутията и изкарах тръба оттам до пред бронята и всичко си дойде на мястото.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.