PDA

View Full Version : странен проблем



koko
29-01-2007, 19:41
Колеги, случи ми се пътувайки извъградско, двигателя да започне да прекъсва. Стръска ме няколко пъти и после се оправи. Обикалях из Варна, свърших си работата и на връщане към Шумен /аз съм оттам/нямах никакви проблеми. След това около две седмици никакви проблеми, но когато отново предприех път към Варна, на връщане оттам отново се повтори същото. Огледах кабели, свещи - всичко е ок. Ходих на сервиз, закачах я два пъти на диагностика за грешки в компа, но си е ок. От какво може да е. Някой имал ли е подобни проблеми. Колата ми е Алфа 155 ТС 8-ве 1993г.

Mury
29-01-2007, 19:42
А сменял ли си горивен филтър :?: :wink:

koko
30-01-2007, 21:58
На първи септември смених и въздушен и горивен филтър. Възможно ли е някоя от свещтите отвреме навреме да ми прави проблем за части от секундата и въпреки това като се извади да изглежда, че работи както трябва?

Alfamaniak
31-01-2007, 00:11
Може горивната помпа от време на време да отказва провери си прекъсването на алармата :idea:

koko
04-02-2007, 18:58
Ще сменя помпата. Дано да е от това и да приключа с това!

kris11
06-02-2007, 22:10
Колеги, случи ми се пътувайки извъградско, двигателя да започне да прекъсва. Стръска ме няколко пъти и после се оправи. Обикалях из Варна, свърших си работата и на връщане към Шумен /аз съм оттам/нямах никакви проблеми. Колата ми е Алфа 155 ТС 8-ве 1993г.

Я си признай дали не идваш в "Варна Комерс" ??? :D / бившето "ОБСО" или "Терснаб".
Често идва една черна шуменска 155ца .

И на мен ми направи 2-3 пъти такъв номер , докато спря една вечер.
На другият ден след безкрайно ровичкане след като свалих акумулатора се оказа, че стойката с предпазителя за помпата виси и се допира до метал и закъсява за кратко / 2-3 пъти прекъсва и загасва -въртя стартер и пали и върви и така докато не изгоря предпазителят.

Kostadin
07-02-2007, 08:11
Колеги, случи ми се пътувайки извъградско, двигателя да започне да прекъсва. Стръска ме няколко пъти и после се оправи. Обикалях из Варна, свърших си работата и на връщане към Шумен /аз съм оттам/нямах никакви проблеми. След това около две седмици никакви проблеми, но когато отново предприех път към Варна, на връщане оттам отново се повтори същото. Огледах кабели, свещи - всичко е ок. Ходих на сервиз, закачах я два пъти на диагностика за грешки в компа, но си е ок. От какво може да е. Някой имал ли е подобни проблеми. Колата ми е Алфа 155 ТС 8-ве 1993г.

тая аномалия я имам от както съм купил колата, вече 3г и 6месеца :wink:
прави го когато ня нея и е кеф и до гаснене се е стигало и си е ебало мамата, много неприятен проблем, филтри, милтри, помпи, момпи нишо не помага, нешо по жиците е ама кво и къде е не се знае :roll:

Kostadin
07-02-2007, 10:04
като за начало всички, на които се случвало това нещо могат да си проверят стърчащото болче на плюса на акомулатора дали е стегнато и дали дава добър контакт, защото именно от там компа взима захранване и като не е затегнато добре му се губи захранването и се получава това неприятно насичане така да се изразя...за по-сигурно можете да пробвате да закачите захранването на компа направо на болчето дето стяга клемата към самия акомулатор т.е. да игнорирате въпросното стърчащо болче.

п.с. кредитс то бат Еньо :wink:

Bobo
07-02-2007, 10:21
Да тва за начало и накрая ще откриете че проблема не е там :lol:

П.С. Са понеже ше кажете ми къде е - аз ше кажа че съм писал къде е в други теми ма няма кой да чете :wink:

Kostadin
07-02-2007, 11:00
Да тва за начало и накрая ще откриете че проблема не е там :lol:

П.С. Са понеже ше кажете ми къде е - аз ше кажа че съм писал къде е в други теми ма няма кой да чете :wink:

бобо това мисля, че не е от свещите както си мислиш ти, по две причини:

1.тоя номер ми го правеше и с италианските свещи макар, че като ги смених беха работили перфектно

2.на брат ми го направи тоя номер на път и аз понеже бех изчел какви ли не неща за тия прословути свещи на голден лодж му казах да ги провери дали не са зацапани и след около 10мин ми каза по телефона, че свещите са ми бели и че работят добре само дето ми каза, че до тях не стига ток на нито една от 8-те.

са не казвам, че проблема може да е на 100% от клемата на акомулатора, но е доста логично, може да са още куп неща но това е най-елементарното, което всеки сам може да провери :wink:

Bobo
07-02-2007, 11:26
Да тва за начало и накрая ще откриете че проблема не е там :lol:

П.С. Са понеже ше кажете ми къде е - аз ше кажа че съм писал къде е в други теми ма няма кой да чете :wink:

бобо това мисля, че не е от свещите както си мислиш ти, по две причини:

1.тоя номер ми го правеше и с италианските свещи макар, че като ги смених беха работили перфектно

2.на брат ми го направи тоя номер на път и аз понеже бех изчел какви ли не неща за тия прословути свещи на голден лодж му казах да ги провери дали не са зацапани и след около 10мин ми каза по телефона, че свещите са ми бели и че работят добре само дето ми каза, че до тях не стига ток на нито една от 8-те.

са не казвам, че проблема може да е на 100% от клемата на акомулатора, но е доста логично, може да са още куп неща но това е най-елементарното, което всеки сам може да провери :wink:

Е къде прочете че проблема е от свещи - ако е от свещи както ти казах като се видяхме ще прекъсва постоянно :wink: Кат ти казвам потърси във форума съм писал :wink: Ша ти дам жокер за едни релета става дума :wink:

Kostadin
07-02-2007, 11:39
Е къде прочете че проблема е от свещи - ако е от свещи както ти казах като се видяхме ще прекъсва постоянно :wink: Кат ти казвам потърси във форума съм писал :wink: Ша ти дам жокер за едни релета става дума :wink:

еми освен релето за еку-то, което се намира зад акомулатора, за друго реле не се сещам, макар че последния път като ми изгасна си цъкаше, а пущината нещеше да пали :roll: абе я казвай кво знаеш и стига си ни изпитвал тука :lol:

Bobo
07-02-2007, 11:54
Е къде прочете че проблема е от свещи - ако е от свещи както ти казах като се видяхме ще прекъсва постоянно :wink: Кат ти казвам потърси във форума съм писал :wink: Ша ти дам жокер за едни релета става дума :wink:

еми освен релето за еку-то, което се намира зад акомулатора, за друго реле не се сещам, макар че последния път като ми изгасна си цъкаше, а пущината нещеше да пали :roll: абе я казвай кво знаеш и стига си ни изпитвал тука :lol:

Те баш тва реле и тва до него прават ядове отдолу кабелите им :wink: перфектно почистване и подсигуряване да не се клатят и мандахерцат :wink: И то може да щрака ма кат нема контакт отдолу на изхода кел файда :lol:

Kostadin
07-02-2007, 12:00
Е къде прочете че проблема е от свещи - ако е от свещи както ти казах като се видяхме ще прекъсва постоянно :wink: Кат ти казвам потърси във форума съм писал :wink: Ша ти дам жокер за едни релета става дума :wink:

еми освен релето за еку-то, което се намира зад акомулатора, за друго реле не се сещам, макар че последния път като ми изгасна си цъкаше, а пущината нещеше да пали :roll: абе я казвай кво знаеш и стига си ни изпитвал тука :lol:

Те баш тва реле и тва до него прават ядове отдолу кабелите им :wink: перфектно почистване и подсигуряване да не се клатят и мандахерцат :wink: И то може да щрака ма кат нема контакт отдолу на изхода кел файда :lol:

и тук има логика, понеже при много от случаите когато ми е гаснела при разклащането им палеше, докато не дойде последния път когато ми изгасна и дори след сериозно разклащане и размърдване не запали :evil:

Bobo
09-02-2007, 00:03
Е къде прочете че проблема е от свещи - ако е от свещи както ти казах като се видяхме ще прекъсва постоянно :wink: Кат ти казвам потърси във форума съм писал :wink: Ша ти дам жокер за едни релета става дума :wink:

еми освен релето за еку-то, което се намира зад акомулатора, за друго реле не се сещам, макар че последния път като ми изгасна си цъкаше, а пущината нещеше да пали :roll: абе я казвай кво знаеш и стига си ни изпитвал тука :lol:

Те баш тва реле и тва до него прават ядове отдолу кабелите им :wink: перфектно почистване и подсигуряване да не се клатят и мандахерцат :wink: И то може да щрака ма кат нема контакт отдолу на изхода кел файда :lol:

и тук има логика, понеже при много от случаите когато ми е гаснела при разклащането им палеше, докато не дойде последния път когато ми изгасна и дори след сериозно разклащане и размърдване не запали :evil:

Рано или късно количеството нагар става повече от проводника :wink:

vankata 155 gta
17-03-2007, 23:07
това прекусване идва от комутатора.вземи си нов 48 лв. :идеа:

Bobo
17-03-2007, 23:43
това прекусване идва от комутатора.вземи си нов 48 лв. :идеа:

Верно ли бе колега а пък ние тука се чудиме кво става с тия коли :idea: я сега ни обесни кой от двата комутатора да смениме :?:

П.С. Много мразя някой да се изхвърля крайно и то неподготвен :idea: Мое мнение :idea:

vankata 155 gta
18-03-2007, 18:48
:idea: маи нъкои се ядосва а????сорръ тогава............... няма да се повтори!!!но все пак пробваите да смените и двата

koko
16-04-2007, 23:28
Здравейте колеги!
Виждам че не съм единственият с този проблем. Аз смених горивната помпа с оригинална заедно с оригинален горивен филтър на Бош /само така можех да се ползвам от гаранцията на помпата/. Аз комутатори съм сменял преди време вече. Но Крис11 писа за някакви кабели под акомулатора. Къде са те. Бобо говори за реле на "еку". Това добре но бъдете снизходителни и ми кажете какво наричате "еку". Предполагам има отношение към т.нар. компютър на автомобила.
Тук искам да вмъкна, че при мен колата ми прави тази мизерия само на дълъг път засега и то невинаги. Къде зад акомулатора се намира това еку че да го зачистя и да видим какво ще се получи... Иначе на елкон колата се държи с перфект ипоказатели. Не мога да разбера къде е причината.

Kostadin
24-04-2007, 10:31
@koko

да колега "еку" означава компютъра на колата или управлението на двг-то както искаш го наричай и се намира под жабката, а не зад акумолатора :wink:
зад акумолатора се намира куплунг с релета едно от които подава захранване на въпросното "еку"

Sheltem
11-03-2009, 15:00
Карам си колата с този проблем от 3 години :)
Минах през 4 сервиза и никой нищо не може да ми каже...

Открих още няколко зависимости:

1.Като дигна над 160км/ч. се получава същото.
2.Винаги минава за 2-3 минути ако е извънградско или 20-30 ако е градско.

Това за релетата и кабелите не го знаех и не съм го пробвал, ще го пробвам след 2-3 едмици и ще ви кажа какъв е резулата. Иначе останалите неща съм ги пробвал и не помагат (акумулатори, болтчета, свещи, филтри и т.н.)