View Full Version : Здравейте
Здравейте, казвам се Мартин и съм от София, приятно ми е да се запознаем. Предишната ми кола беше 146 1.6 TS, скоро взех 159 3.2. Не харесвам изобщо газ и дизел :)
Намерих тук само една снимка и я качвам (най-грозния в дясно, дето пуши, съм аз)
Valio606
28-05-2013, 20:28
еее колега честито ти от 100 на 260 коня не си играеш - уникална е . Дай малко инфо и за колата.
Честито колега. Колата е уникална.
angelovi69
28-05-2013, 21:01
Честито, Мартине! Дай снимки да оплакнем окото и повече инфо за красавицата.
Здравейте, казвам се Мартин и съм от София, приятно ми е да се запознаем. Предишната ми кола беше 146 1.6 TS, скоро взех 159 3.2. Не харесвам изобщо газ и дизел :)
Намерих тук само една снимка и я качвам (най-грозния в дясно, дето пуши, съм аз)
Поздравления за коравата Алфа! :)
Честито,количката изглежда много добре.
Бъди здрав да си я караш и от мен
колата е уникална
:clap: Много много усмихнати километри!
mitaka484
30-05-2013, 13:49
честито, колега много безаварииииииини километри :)
badmadafaka
30-05-2013, 14:55
Честито и от мен - добър ъпгрейд - от 1.6 на 3.2... :crazy:
Честито и от мен - добър ъпгрейд - от 1.6 на 3.2... :crazy:
Следва 6.4 :)
Следва 6.4 :)
Ей го, даже е от групата.
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=114491&stc=1&d=1369924142
Честито на Мартин....смел избор,поздравления.
Благодаря на всички! Ето малко информация за колата:
Не беше карана изобщо в България, нов внос от Италия е, "живяла" е близо до границата с Швейцария. Когато я взех, направих пълна профилактика и смяна на съединител. Колата е с верига, така че всичко ми струваше около 1100 лв. в официалния сервиз във Велико Търново (човекът, който я продаваше е от Габрово, а аз познавам шефа на сервиза в Търново). Взех я от сервиза около месец след покупката (около края на Август 2012) и до сега нямам търпение да тръгна за работа или да си тръгна от офиса за към вкъщи, или въобще да се кача в колата :) . Q4 както и другите стабилизиращи системи (ASR, VDC) са феноменални и въпреки, че колата е достатъчно стабилна заради теглото си (1700кг), електрониките и Q4 са просто нечовешки. Въпреки това аз абсолютно винаги ги изключвам :) . Всичко по колата е "stock", не съм 100% сигурен само дали 18"-ките не са взимани допълнително. Едно от най-яките неща е звукът, който вади - това може би ми носи най-голям кеф.
Иначе по-технически и като списък с екстри: 3.2 JTS Q4, 260hp at 6200 rpm, 322 Nm at 4500 rpm, VDC + hill holder, ASR, ABS, 330mm спирачни дискове отпред, 235/45/R18, ел. огледала, автоматични фарове и чистачки, навигация, cruise control, CD/MP3/changer, както и много други глезотийки. Интересен факт за мен беше, че воланът има само един оборот, което прави шофирането някак си по-интересно.
Като недостатъци мога да кажа също 2-3 неща: пепелникът е доста неудобен, скоростите влизат по-трудно от очакваното и това, че двигателят не полудява/подивява при високите обороти. Тук също интересно за мен беше, че на първа прекъсвачът е на 6000 оборота, а на всички останали предавки на 7200.
Това е, което се сещам за сега, слагам и няколко снимки от тази сутрин. Тъй като снощи валя, колата е малко мръсна, за което се извиниявам :)
Честито за колата, колега! Страхотна е! Само бих те посъветвал да имаш едно на ум с т.нар. официален сервиз в Търново. Аз нямам добри впечатления от тях!
badmadafaka
03-06-2013, 09:10
...скоростите влизат по-трудно от очакваното и това, че двигателят не полудява/подивява при високите обороти...
За първото, май това е "стандарт" при тези кутии за съжаление... За второто, ако го сравняваш примерно с "Арезе", напълно те разбирам какво имаш предвид, но си мисля, че ако се пипне от подходящия ремапер, може и този да "полудее"... :wierdo:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.