View Full Version : Компресор за климатроник
Колеги,моля ви ако някой знае нещо за предложението от линка :http://www.ebay.de/itm/KLIMAKOMPRESSOR-ALFA-ROMEO-156-166-932-936-2-4-JTD-12-V-/190847096604?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAlfa+Romeo%7CModel%3A166&hash=item2c6f5f971 да сподели.Колата е в Германия и има проблем с шайбата на компресора.Тъй като на външен вид според мен има малка разлика се колебая дали да го вземам или не,така че ако някой вече е слагал такъв или има някаква информация да каже.Колата е 2,4 дизел 136 к.с. стария компресор е "денсо".
Linkestis
08-06-2013, 20:22
Аз не мога да увелича снимките,но този компресор няма да стане/според мен/ на 136к.с.
Има разлика между 136 к.с и 140к.с. и нагоре.Така че не рискувай.Търси си точно за 136к.с.
НА старо щом си още в Германия ще е по-лесно да си намериш,макар че и там проблема със съединителя не се знае дали няма да се получи.Тук в България мога да ти помогна за чисто нов съединител,ама за там...
Ами и аз имам такива съмнения,най вече ми се струва че шайбата е по различна,за останалото не знам.
Linkestis
08-06-2013, 20:47
Мога да ти снимам на 136 и 140 да придобиеш представа,колкото и да го гледам този не ми прилича на нито един от двата :)
Колега,ще съм ти благодарен ако ми предоставиш някоя и друга снимка.
Linkestis
08-06-2013, 22:29
Много е тъмно и не успях да ги направя много добре а и едната е извън двора а там осветление никакво но все пак.На първо четене този компресор не е за нито една от двете версии 136 и 140.Не знам как е при фейсовете но съм почти сигурен че не е въобще за 166-ца.Но като се замисля...не знам как изглеждаше за бензиновата,може да са се объркали при описанието.
114881
114882
114883
114884
На 136 тръбите са отзад на компресора а на 140 отгоре,като и двете имат разлика в захващането на планката към двигателя
трябва ти ето такъв:
114885
ecotronic
09-06-2013, 11:50
Не изключвам и варианта обявения компресор да си е за точния модел кола, както са писали по-долу (2,4 JTD 136 коня), но да са плеснали снимка на някакъв комресор, просто ей така за да има снимка.
Linkestis
09-06-2013, 12:30
Не изключвам и варианта обявения компресор да си е за точния модел кола, както са писали по-долу (2,4 JTD 136 коня), но да са плеснали снимка на някакъв комресор, просто ей така за да има снимка.
Напълно е възможно,лошото е че ако го поръча,после да не му се вземе акъла докатого върне :)
ecotronic
09-06-2013, 15:31
Напълно е възможно,лошото е че ако го поръча,после да не му се вземе акъла докатого върне :)
Абсолютно вярно. И аз не бих рискувал. Може би е разумно да се направи едно запитване за да се изяснят нещата.
Много благодаря за отговорите.Малко са такива форуми с толкова отзивчиви колеги.Относно компресора има вариянт да закупя от тук компресор и да се предвижи до там където да бъде монтиран на колата.В момента тя е в движение но без работещ компресор,самият той е изправен но явно съединителя му е дал фира и по тази причина не може да се ползва,това е и причината да се скъса пистовия ремък.Ако има някой колега който има за продаване работещ компресор от 2,4 136 коня моля да се обади
egocentric
11-06-2013, 09:34
Здравей колега,
Миналата година имах същия проблем. Компресора е идентичен с този на Ланча Капа. Съединителя търпи ремонт и не е необходимо да се сменя целия компресор. Като цена ми излезе 150 лв./труд и части/ и колата беше готова за 2 часа.
Поздрави,
Колеги, продължавам да търся компресор,ако някой има информация или има компресор за продаване нека се обади.
Защо ти е да сменяш целия компресор като е здрав, смени само съединителят и лагера - за тях няма нужда да се смъква компресора става на място.
Linkestis
11-06-2013, 21:20
Щото ако сменява съединителя,то той или е блокирал или е приплъзвал,или направо изпаднал като е наранил оста.Съответно трябва и лагерите да смени и ос.За да ги смени трябва да смъкне компресора.Труд + газ + съединител не знам колко ще е в Германия.А и има още една купчина елементи които си заминават след проблем със съединителя.Тоест гаранция за едно лято...може би.
Не знам какво му е точно на съединителя но до сега няколко пъти му горя предпазителя и на три пъти ремъка подмирисва на прегоряло и най на края се разбрида. Ясно е че там вече трябва да се сменя по комплексно.
---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:34 ----------
Здравей колега,
Миналата година имах същия проблем. Компресора е идентичен с този на Ланча Капа. Съединителя търпи ремонт и не е необходимо да се сменя целия компресор. Като цена ми излезе 150 лв./труд и части/ и колата беше готова за 2 часа.
Поздрави,
Защо ти е да сменяш целия компресор като е здрав, смени само съединителят и лагера - за тях няма нужда да се смъква компресора става на място.
Колега мисля че ресурса на този съединител вече е изчерпан,ремонтиран е и повече няма на къде.
---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:51 ----------
Имам предложение за компресор от 156 с мотор като моя 136 коня,някой знае ли дали става от 156 на 166?
Linkestis
11-06-2013, 23:47
Стават,сложил съм от 156 136к.с. на 166 136 к.с.
[QUOTE=Linkestis;1220327]Стават,сложил съм от 156 136к.с. на 166 136 к.с.[/QUOTE
Колега благодаря ти много за отзивчивостта.В момента имам една оферта от колега със 156 но момчето казва че пробвал компресора "на въртене" и според него климатроника включвал и имало леко претрисане,че претрисане има когато включи компресора това е факт но не знам възможно ли е въобще климатроник да се включи като въртиш на стартер и това критерий ли е че компресора е добре.
Колега имам съвсем изправен компресор от 166, 136к.с., писах ти лично, но сигурно не ги проверяваш :cheers:
Колега имам съвсем изправен компресор от 166, 136к.с., писах ти лично, но сигурно не ги проверяваш :cheers:
Колега имам интерес,но нямам л.с. от теб.
Колеги моля спешно да дадете мнение дали този компресор става за 166 2,4 дизел 136 коня 98 година
http://img69.imageshack.us/img69/2348/6sga.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/8494/3o2a.jpg
Значи явно има 3 вида компресори, които са взаимозаменяеми. Ето един линк към магазин, като референтните номера са и на 3-те типа от епера http://www.compressor-express.pl/sprezarki-klimatyzacji/alfa-romeo/Alfa-Fiat-Lancia-04-7SBU16C-PV6
endeavour
18-06-2013, 19:23
Колеги моля спешно да дадете мнение дали този компресор става за 166 2,4 дизел 136 коня 98 година
http://img69.imageshack.us/img69/2348/6sga.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/8494/3o2a.jpg
Цък :no:
Цък :no:
Колега не знам как си толкова категоричен, след като този на снимката е свален от бившия ми личен автомобил, 2.4, 136к.с., 99г. Друг е въпроса, че явно има няколко варианта. Явно трябва колегата да снима неговия и така да търси :respect:
endeavour
19-06-2013, 08:05
Колега не знам как си толкова категоричен, след като този на снимката е свален от бившия ми личен автомобил, 2.4, 136к.с., 99г. Друг е въпроса, че явно има няколко варианта. Явно трябва колегата да снима неговия и така да търси :respect:
Щом е така, значи 2,4 136 коня са с различни компресори - нещо, в което изобщо не можах да се убедя, когато цял месец обикалях и издирвах компресор за моята. Информацията ми е, че на 136 коня - алфа 166 и ланча капа - се монтира само компресора от снимката на колегата в пост №6 на настоящата тема. Това ми беше потвърдено и от климатичната фирма, която внася компресори Денсо, понеже накрая вече бях стигнал до идеята да търся нов. Възможно е да се монтират и други, но само с доработка на захващането към блока и промяна на тръбопроводите - нещо, което на мен никой не се съгласи да го направи. Затова и съм категоричен :-)
По-горе съм качил снимка от епера, според който има точно 3 варианта на компресори за ЦФ2, аз реших, че може да са взаимозаменяеми, но явно не са :prescription:
Не съм много сигурен а и дъщерята се бави нещо със снимката, но все пак си оставам със съмнението че отворите за тръбите на компресора на моята кола са отзад.
ecotronic
19-06-2013, 22:41
Не съм много сигурен а и дъщерята се бави нещо със снимката, но все пак си оставам със съмнението че отворите за тръбите на компресора на моята кола са отзад.
Според описанието в E-learn изводите за тръбите на твоя компресор са точно отзад:
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1371670794v.jpg
Знаех си.И сега, компресора който ми предлага колегата Chimev, явно няма да ми върши работа.Значи продължаваме да търсим компресор. Благодаря на колегата ecotronic.
Linkestis
20-06-2013, 23:18
.....
На 136 тръбите са отзад на компресора а на 140 отгоре,като и двете имат разлика в захващането на планката към двигателя
трябва ти ето такъв:
114885
:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:
:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:
Леле, значи старата ми кола е била 140к.с. без да знам :Yeeeehaaa: . Странно, защото до колкото знам на 140-ките ЕГР клапана би трябвало да не е отпред/отгоре, а на някакво друго място, пък той си беше точно отпред/отгоре :indian: . Италиянска им работа
Жалко,останах без компресор. Колеги моля помогнете да намерим един компресор за алфичката.Днес пак е скъсала ремъка който е сменен преди една седмица.Явно компресора не става.
lordliness
21-06-2013, 22:00
Сложи къс ремък, както беше споделил индевър, за да може да си я караш докато намериш компресор.
Днес рекох да допълня климата с фреон че взе да позатопля студеното Но майстора вика чакай да я поогледам първо за течове Гледа с една странна там лампа и ми каза че имам леко изпускане от една пробка намираща се в долната средна част на компресора и развиваща се с отверка Поне така го виждам Но за да станело като хората иска да сваля компресора Аз като гледам ще мога да я развия без да свалям компресора но някой дали знае за какво е този винт или пробка или незнам какво е
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.