Log in

View Full Version : Проблем датчик колянов вал !



ivaylo_gr
10-06-2013, 17:33
Здравейте колеги !
Имам следния проблем направих диагностика, защото колата като загрееше и не палеше. Имаше грешка колянов вал (crankshaft position 1)!
http://http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719
http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719

Смених го с нов , но проблема остана само дето сега пише колянов вал crankshaft position 2
Сега колата пали на студено но пък при 2500 -3000 оборота придърпва

Bobi_33
10-06-2013, 18:39
Здравейте колеги !
Имам следния проблем направих диагностика, защото колата като загрееше и не палеше. Имаше грешка колянов вал (crankshaft position 1)!
http://http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719
http://ivogrgr.snimka.bg/automobiles/vag-com.600441.30720719

Смених го с нов , но проблема остана само дето сега пише колянов вал crankshaft position 2
Сега колата пали на студено но пък при 2500 -3000 оборота придърпва

Сам ли си смени новият датчик или в сервиз? Щото в момента е далеч от коляновия вал, явно не е сложен добре и затова имаш този проблем. Може и ако е стегнат яко, а не е влязъл докрай да е счупено ухото на датчика.

pininfarina
10-06-2013, 20:02
Сам ли си смени новият датчик или в сервиз? Щото в момента е далеч от коляновия вал, явно не е сложен добре и затова имаш този проблем. Може и ако е стегнат яко, а не е влязъл докрай да е счупено ухото на датчика.

Да, най вероятно има проблем с дистанцията. Да не би да е останъл О-пръстена от стария датчик в отвора и с новия да са станали 2?
Каква марка датчик сложи?

ivaylo_gr
10-06-2013, 21:35
Новия датчик е EPS, стария си излезе с опръстена !
Ще го извадя и да проверя дали е легнал добре на отвора то нали е на хубаво място :icon_frown: !
Но явно там ще да е в разтоянието благодаря ви ! Кабелажите трябва да са добре, че стария даваше дефект само по-някога !

ivaylo_gr
11-06-2013, 18:05
Значи има пласмасов и гумен опръстен припилих пласмасовия опръстен на новия датчик 2-3 десети край на проблема ! Дистанцията явно се коригира
Благодаря ви ! :notworthy::notworthy:

pininfarina
11-06-2013, 18:56
Радвам се че си решил проблема колега и най вече че си писал за причината му, защото повечето отварят тема, всеки си дава мнението и след това пълна тишина. Човека си решил проблема и след това не го интересува друго - като това че ако напише причината след като го е отстранил може да помогне на още много хора!