View Full Version : Проблем след гърмеж в клектора - алфа 145 боксер
Та вчера като тръгнах да паля и форсирах двигателя за да прехвърли на газ и нещо гръмна:shocked: след това пак запалих но колата започна да работи сякаш на 2-3 целиндъра и на бензин и на газ??? смених кабелите на свещите но проблема продължава някой може ли да каже от какво друго би могло да стане така???? Само да кажа че колата е 145 боксер 1.3 на газ
Данеби при паленето да е останало газ в колекторите от предишния старт и при детонацията да е пръснала колекторите и или въздуховода ? и да смуче въздух за това да работи на 3-4 цилиндъра ?
Колеги споделям лично преживяване, не казвал че при теб е същото. На мен когато ми гръмна Боксера направо строши кутията на въздушния филтър. След което пластмасово парче от кутията попада чак до смукателния клапан на 4-ти цилиндър и залепва там ама се разтапя от температурата и стана мазало. Държеше клапана отворен и работеше много зле както ти казваш все едно на 2-3 цилиндъра.
Въздуховода видимо е наред и колекторите поне отгоре не видях да са пукнати:( казаха ми че бубина може да е заминала????
Стига простотии!
Просто смуче въздух и то след дросела.
Ляво на борд , долу на колектора е хванат маркуча за вакуум-усилвателя за спирачките. Много вероятно да се е измъкнал, скъсал или просто по-нагоре да е изхвърчал клапана.
Всичко това, ако го прави и на бензин.
Ако на бензин не го прави, виж кривия маркуч да не се е скъсал!
Ако всичко е наред и го прави и на бензин и на газ, откачи гатчика за температура на въздуха. Намира се отдолу на тръбата между филтъра и дросела.
Да бе сигурно са въздуси просто споделих на мен какво ми се случи. И то защото клапата на кутията беше сложена точно под гредичката на капака и не можеше да се отвори хубаво да изпусне.
Да бе сигурно са въздуси просто споделих на мен какво ми се случи. И то защото клапата на кутията беше сложена точно под гредичката на капака и не можеше да се отвори хубаво да изпусне.
Колега, писах на три мастики!:kissy:
Сега съм на петата!
Не се заяждам, а просто такъв ми е изказа на третата мастика:drums:
Това дето си го споделил е за една друга тема, за най-тъпите аварии
:nuke:
Въздуховода видимо е наред и колекторите поне отгоре не видях да са пукнати:( казаха ми че бубина може да е заминала????
Най-често се пукат от доло провери както е казал колегата въздуховоди кутий на филтъра изобщо цялата всмукателна система ако всичко е на ред диагностика.. или с мултета и аутодата всеки един датчик ... Не знам как е при боксера но при мен ТС двигателя така го спасих че гърмеше думтеше и т н :]
ПС. Има логика но в обратният ред заминала бобина/кабел/свещ и поради това да се е получил гърмеж и цялата всмук-на см-а да си е наред но трябва да се провери, най-добре намери една нова бобина и пробвай
Най-често се пукат от доло провери както е казал колегата въздуховоди кутий на филтъра изобщо цялата всмукателна система ако всичко е на ред диагностика.. или с мултета и аутодата всеки един датчик ... Не знам как е при боксера но при мен ТС двигателя така го спасих че гърмеше думтеше и т н :]
ПС. Има логика но в обратният ред заминала бобина/кабел/свещ и поради това да се е получил гърмеж и цялата всмук-на см-а да си е наред но трябва да се провери, най-добре намери една нова бобина и пробвай
Днес смених свещи,кабели и една бубина но проблема така и си остава :(
nikolchoni
12-06-2013, 15:53
Колега от къде си? Може близо до теб да има сервиз в който да ти помогнат, тук пада едно гадаене от което няма смисъл.
Колега от къде си? Може близо до теб да има сервиз в който да ти помогнат, тук пада едно гадаене от което няма смисъл.
От София съм:cheers: Днес един майстор ми каза че може единият целиндър да няма компресия дано не се окаже прав:( утре ще отида на по обстоен преглед
niko.lidsi
12-06-2013, 22:58
колега виж плочката за газта дали има кихалка и дали е на мястото си. А може да се е скъсала и да ти трябва нова в газ сервиз ще си намериш
това са типични симптоми че двигателя смуче въздух след дросела, както казаха. първо от там трябва да почнеш като най-лесен, най-евтин и най-вероятен проблем.
това са типични симптоми че двигателя смуче въздух след дросела, както казаха. първо от там трябва да почнеш като най-лесен, най-евтин и най-вероятен проблем.
Ще проверя колега но не трябва ли ако смуче въздух да държи високи обороти?защото в момента колата работи на нормални обороти??
Проблема е решен оказа се че съм сменил грешната бубина или поне е трябвало да сменя и двете за по сигурно:strong: Първата която смених изглеждаше много по зле от другата която се оказа проблема
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.