View Full Version : Италианките пак се изложиха ...
netsurfer
02-02-2007, 22:21
Е как неможаха да го запалят това Ферари бе??
Да му лиснат една туба бензин, то за нищо не става :shock:
То не е от Ферарито а от задкормилното устройство :lol:
Верно голема изложба си беше :clap2:
Ся ше четат цяла вечер книжката на колата и утре демонстратвно ще го запалят и после ше го дават по новините :lol:
ъм, за какво става въпрос?
http://vbox7.com/play:b06ed82e
Аз се си мисля че требе да е на 1-ва и с натиснат съединител да се пали :idea: :wink: иначе неще има такива коли които се палят само така :twisted:
некой дали знае как се пали тва чудо :shock:
първата ми реакция беше да умра от смях обаче после :idea: и направо си умрех от срам :oops: (все пак е наща гордост)
аз пък не разбрах какво е виновно ферарито, че никой не се е поинтересувал какви защити, блокажи и имобилайзери има......
Furious 155
05-02-2007, 17:20
аз пък не разбрах какво е виновно ферарито, че никой не се е поинтересувал какви защити, блокажи и имобилайзери има......
дам.. и според мен е там проблема... много станно мигаха фаровете като сложеше ключа...
netsurfer
05-02-2007, 17:24
аз пък не разбрах какво е виновно ферарито, че никой не се е поинтересувал какви защити, блокажи и имобилайзери има......
дам.. и според мен е там проблема... много станно мигаха фаровете като сложеше ключа...
хехе, не са мигали, а колата е със ксенон, затова се получава така ;)
Furious 155
05-02-2007, 18:26
не пич за ксенона ясно, но когато завърташе ключа имаше този ефект отвън..ксенона прави впечатление като се пали крушката само(светва и малко по малко се усилва) :)
Аз ви казвам че требе да се натисне съединителя и да се вкара 1-ва,има доста коли с такива пенизи-например Хюндаите трябва задължително да натиснеш съединителя иначе нема палене,пък при някои Саабове трябва да оставиш колата на задна иначе неможеш да извадиш ключа от контакта :wink: :wink:
Аз ви казвам че требе да се натисне съединителя и да се вкара 1-ва,има доста коли с такива пенизи-например Хюндаите трябва задължително да натиснеш съединителя иначе нема палене,пък при някои Саабове трябва да оставиш колата на задна иначе неможеш да извадиш ключа от контакта :wink: :wink:
Mъри нали помниш на италфеста как Насо не можа да тръгне с ГТА-то - щото трябвало да държим спирачката преди да включим на скорост и се шашнахме , че сме преебали скоростите - а то кво се оказа :wink:
Аз ви казвам че требе да се натисне съединителя и да се вкара 1-ва,има доста коли с такива пенизи-например Хюндаите трябва задължително да натиснеш съединителя иначе нема палене,пък при някои Саабове трябва да оставиш колата на задна иначе неможеш да извадиш ключа от контакта :wink: :wink:
Mъри нали помниш на италфеста как Насо не можа да тръгне с ГТА-то - щото трябвало да държим спирачката преди да включим на скорост и се шашнахме , че сме преебали скоростите - а то кво се оказа :wink:
Ми то това важи за всички автоматици бе Васе :wink:
Alfa User
05-02-2007, 21:23
Епа кат видех кой го спечели тва жално Ферари .. кво се чудите ... тая кола не е за аматьори да се пробват :evil:
Аз ви казвам че требе да се натисне съединителя и да се вкара 1-ва,има доста коли с такива пенизи-например Хюндаите трябва задължително да натиснеш съединителя иначе нема палене,пък при някои Саабове трябва да оставиш колата на задна иначе неможеш да извадиш ключа от контакта :wink: :wink:
Mъри нали помниш на италфеста как Насо не можа да тръгне с ГТА-то - щото трябвало да държим спирачката преди да включим на скорост и се шашнахме , че сме преебали скоростите - а то кво се оказа :wink:
Ми то това важи за всички автоматици бе Васе :wink:
Aма ние не виждахме , че насо не е на спирачката и по едно време пича му вика "ти спирачка натисна ли " и о чудо - стана :D
Alfamaniak
06-02-2007, 00:16
Ферарито е имало имобилайзер когато вратите са отворени за повече от 10 мин. колата блокира. Това беше обяснението на Слави :roll:
Ферарито е имало имобилайзер когато вратите са отворени за повече от 10 мин. колата блокира. Това беше обяснението на Слави :roll:
Не знам дали наистина е така ама в това предаване го спукаха от базици всички за това пусто Ферари :twisted:
Всички коли които се продават в С.Америка и са с ръчни скорости, трябва да им се натисни съединителя до дупка,както и спирачката на някои, за да може да запалят...
На 159ката също е така...
Всички коли които се продават в С.Америка и са с ръчни скорости, трябва да им се натисни съединителя до дупка,както и спирачката на някои, за да може да запалят...
На 159ката също е така...
100% е така за да неможе да запали на скорост и да подскочи :wink:
Всички коли които се продават в С.Америка и са с ръчни скорости, трябва да им се натисни съединителя до дупка,както и спирачката на някои, за да може да запалят...
На 159ката също е така...
100% е така за да неможе да запали на скорост и да подскочи :wink:
Опита показва че дори атмосверката не само подкача ами директно тръгва - за справки Пуух :wink: А пък за дизела да не говориме :shock: :wink:
А пък за дизела да не говориме
Да и мое да запали без контакт,ние затва оставяме винаги служебния камион на 0-лева и на ръчна че леко побутване и пали и тръгва :lol: :lol: не че нещо мое да го бутне ама знае ли се :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.