View Full Version : Стабилна ли е 146 в завои ?!?
trustworthy
02-02-2007, 22:34
Забелязвам, че в завои задницата на моята доста тръгва да ходи настрани, без да карам с видимо висока скорост. Малко след като я купих имах един инцидент заради изпуснал заден амортисьор, след което смених и двата с комплект нови Билщайн. Доскоро карах с 175/65/14 и положението със стабилността беше зле :) Сега съм на 195/55/15 и определено се усеща подобрение, но все пак ми се струва, че може да се желае повече :roll:
Ще се радвам, ако колеги с 146-ци споделят техни наблюдения/опит. Вярно е , че задниците на 146 са по-дигнати малко от на 145 например. Дали не е до голяма стелен от това :?:
trustworthy
02-02-2007, 23:11
със 145 е същото....
Ама нали ти е ясно, че не питам дали трябва да може да се влезе и излезе с 100 км/ч в осморката в прохода м/у Варна - Бургас :)
А иначе сериозно, каква е причината за това ?
аз за това ти говоря, щото иначе като караш нормално си е ок.... ама спецовете ще кажат. Аз ще го моря с ново окачване и стабилизираща щанга....
Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите :wink:
По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката... :idea: :?:
Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите :wink:
По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката... :idea: :?:
Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer :roll:
"задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите :wink:
По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката... :idea: :?:
Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer :roll:
"задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
:oops: Ок,прав си. Може би аз обърнах внимание по-конкретно на моя случаи.Е,имаме два случая за обсъждане тогава :P
Боксера беше като залепен на пътя. Само при резки завои задницата се усеща, че има намерение да бяга нанякъде. 146-та е по-зле, бих я сравнил с Типо-то дето карах преди 145-та. Аз ги тествам на подлеза до ХЕИ, с боксера влизах и излизах със 90-100км/ч, със 146-та 80 мах. и почва да бяга настрани
Боксера беше като залепен на пътя.
Тва е защото има нисък център на тежеста заради мотора :wink: а иначе мойта сега е малко като старо ГТВ демек като катер ма сега като смениме пружините ще ви дам впечатления.Сега ми се струва адски нестабилна даже ако има леки неравности в завоя почва да подскача леко задницата/де..ба тея метанови пружини :lol: / :wink:
ALFA CORSE
03-02-2007, 12:27
Само да добавя,че и на Tipo-то е така.Имам усещането,че задницата е лекичка,a предницата тежичка,което води до значителен ъндърстиър по завоите :wink:
По-твърдо окачване ли е ключът? Малко съм скаран и без това с физиката... :idea: :?:
Това, за което говорят всички писали по-горе според мен е по-скоро oversteer отколкото understeer :roll:
"задницата на моята доста тръгва да ходи настрани"
Тя и на 155-цата задницата й хвръква, но не тръгва да носи (стига да е чист асфалта)...
understeer обаче си има в изобилие.
DiStefano
03-02-2007, 13:05
със 145 е същото....
мдам ... и моята носи дупето
ма то е кеф бе ... стига да не се престараеш :lol:
до сега не съм карал по-стабилна кола от алфата/освен едно дърто порше/
trustworthy
03-02-2007, 21:04
...
Тя и на 155-цата задницата й хвръква, но не тръгва да носи (стига да е чист асфалта)...
understeer обаче си има в изобилие.
..а изпусналото амортесьорче е сервото за understeer-a :)
два пъти сменям аморте. един път пруж .-гумите колкото може по широки и пак в завои се носи като шеина да ама от как напълних багажника със сандъци и разни железа клекна и заспа ама пак проблем сега па върти гуми кат алтава ставаме за срам по светофарите
Със 130-140 като вземеш завой, вярно леко си занася задницата ... ама чааак пък толкоз :?:
hristiqn
04-02-2007, 22:21
Като искате стабирни коли....(0червени или сини) :lol: пружини и Конита :D За мен нормалните пружини ...поне на моята ми се струва , че бяха дълги и меки.... Сега е малко лагерна количка :twisted: Ама на кой му пука... немои да вози меко и да е стабилна... Инначе съм съгласен , че задниците им са ужасни в това отношение...
[Тя и на 155-цата задницата й хвръква, но не тръгва да носи (стига да е чист асфалта)...
understeer обаче си има в изобилие. Стига бе хора, как така 155 да и хвръква задницата :roll: . Аз поне по-стабилна кола не съм карал- е сравнението е най-вече с Ауди 80 и Рено 19.
Като искате стабирни коли....(0червени или сини) :lol: пружини и Конита :D За мен нормалните пружини ...поне на моята ми се струва , че бяха дълги и меки.... Сега е малко лагерна количка :twisted: Ама на кой му пука... немои да вози меко и да е стабилна... Инначе съм съгласен , че задниците им са ужасни в това отношение...
Така говориш защото още не си чупил картер :idea: иначе оригиналното окачване на Алфата е доста добре в сравнение с доста други марки :wink:
hristiqn
05-02-2007, 13:52
Така говориш защото още не си чупил картер :idea: иначе оригиналното окачване на Алфата е доста добре в сравнение с доста други марки :wink:[/quote]
ДЗнам за клуба.... :twisted: ама пусти мераци :wink: Иначе сложихте ли задните :roll:
ае хора като кола от своя клас алфонсо е даже доста стабилна бих казал
Аз моита сам я напавал доста в завой и мога да кажа че от важно значение и то много са гумите и джантите :roll: Не знам дали сте усештали но за мен най големия недостатьк е че е тежка предницата и то доста поне на JTDто и си мисля 4е за това трагва задницата
trustworthy
05-02-2007, 22:24
... най големия недостатьк е че е тежка предницата и то доста поне на JTDто и си мисля 4е за това трагва задницата
Възможно е да е така :roll:
Иначе сложихте ли задните
Още не сме :lol:
абе наистина,че здницата на 145 боксера подскача малко пове4е от нормалното по завоите,особено кат има неравности и скорост, малииии.пак и гумите са от значение и то мнаого аз сам с галошки от пред и от зад"все сезонни" те все за никакав сезон. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.