PDA

View Full Version : Отключване-закшючване



Martini_Racing
08-07-2013, 10:30
Здравейте колеги имам 166-ца с проблем състоящ се в следното: при отключване или заключване независимо дали го правя механично или от оригиналното и дистанционно предна лява врата се отключва и няколко пъти самичка,моля дайте съвет...благодаря предварително

ecotronic
08-07-2013, 10:41
Това е много странно, защото моторите на четирите врати са вързани в паралел.
Нормално е при заключване да се отключат 1 - 2 секунди по-късно, ако положението "заключено" не бъде регистрирано от някой от микро-ключетата, но тогава ще се отключат всички врати а не само една.
Сигурен ли си, че само едната врата се отключва?

Martini_Racing
08-07-2013, 10:59
Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.

ecotronic
08-07-2013, 11:15
Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.

В такъв случай трябва да се провери веригата към мотора на бравата на тази врата. Ако някой от двата проводника допира нежелано до корпус или някъде другаде, това може да е причината. Вероятно място за такава паразитна връзка е в участъка на гумения шлаух между вратата и буксата към купето.

Martini_Racing
08-07-2013, 11:25
Хиляди благодарности колега,остава само да открия съответните проводници

CHEFO666
08-07-2013, 11:45
Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.

И аз го имах този проблем,при заключване или отключване,шофьорската врата полудяваше,и ако не отвора вратата пак си се заключваше.....оправиха ми машинката на предна дясна врата...и сега съм огиин:tooth:

ecotronic
08-07-2013, 12:11
Хиляди благодарности колега,остава само да открия съответните проводници

Веригата за мотора на тази брава минава през пинове C9 и C10 от буксата между вратата и купето.
За местоположението на въпросните пинове се ориентирай от снимката:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1373274512l.jpg

Martini_Racing
08-07-2013, 14:46
Ecotronic всички благодарствени слова са бледни,много ти благодаря за невероятната колегиалност

---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:45 ----------


И аз го имах този проблем,при заключване или отключване,шофьорската врата полудяваше,и ако не отвора вратата пак си се заключваше.....оправиха ми машинката на предна дясна врата...и сега съм огиин:tooth:

При теб проблема в какво се състоеше колега?

CHEFO666
08-07-2013, 19:13
Ecotronic всички благодарствени слова са бледни,много ти благодаря за невероятната колегиалност

---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:45 ----------



При теб проблема в какво се състоеше колега?

В какво ли?...хм....не ги разбирам много ел хавите....но,човека който се занимаваше с колата я огледа доста обстойно....и в крайна сметка ми смени,или по точно ремонтира някак си машинката за централното на дясната врата.На моя въпрос,-сигурен ли си че там е проблема каза ми да на 100%,и се оказа прав...вратите ми заработиха.Преди това със Любо-Еcotronic,да вметна,че е голям пич....отхвърлихме варианта да е от модула за централното...и със него стигнахме до това че,някоя от машинките прави номера....и от там вратите пощуряват.
По нещата които си описал,проблема ти е на 99% като моя......и за това реших да драсна някой ред.Но пък знае ли човек....алфа батка ....:tooth:

ecotronic
08-07-2013, 20:58
В едно съм сигурен - това, че проблемът не е в модула.
Може причината да е и в самата брава, но според мен е по-вероятно да се дължи на паразитна връзка по кабелната верига.
Накратко - преди да се прибегне до действия по бравата, следва да се проверят кабелите.

Martini_Racing
10-07-2013, 10:15
Веригата за мотора на тази брава минава през пинове C9 и C10 от буксата между вратата и купето.
За местоположението на въпросните пинове се ориентирай от снимката:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1373274512l.jpg

Колега,снощи проверих проводниците и се оказаха здрави. в случай,че сложа нова аларма ще реша ли проблема? ?

ecotronic
10-07-2013, 10:49
Колега,снощи проверих проводниците и се оказаха здрави. в случай,че сложа нова аларма ще реша ли проблема? ?

Предполагам, че новата аларма ще бъде свързана към сегашното централно а няма да слагаш отделни машинки по вратите. В такъв случай това няма да реши проблема. Щом не си установил проблем по кабелите, вероятно проблемът е в самата брава. Трябва да се разглоби и види каква е причината.

Martini_Racing
10-07-2013, 14:05
Предполагам, че новата аларма ще бъде свързана към сегашното централно а няма да слагаш отделни машинки по вратите. В такъв случай това няма да реши проблема. Щом не си установил проблем по кабелите, вероятно проблемът е в самата брава. Трябва да се разглоби и види каква е причината.

Ужас,значи трябва да търся някой по запознат с тези работи,че ми се е#а майката снощи

lordliness
10-07-2013, 14:23
слагаш си аларма с други машинки( те са евтини) и си готов

ecotronic
10-07-2013, 14:52
слагаш си аларма с други машинки( те са евтини) и си готов

Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
Не вярвам на ушите си! :)

Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.

Martini_Racing
10-07-2013, 16:38
Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
Не вярвам на ушите си! :)

Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.

Машинката ли имаш в предвид ?

ecotronic
10-07-2013, 16:47
Машинката ли имаш в предвид ?

Да, машинката или бравата - все едно. Има теми в които е подробно описана процедурата по смяната на такъв мотор, само че за задна брава. Но нещата с предната са сходни.

lordliness
10-07-2013, 17:16
Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
Не вярвам на ушите си! :)

Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.
Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета :)

Martini_Racing
10-07-2013, 17:19
Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета :)

след малко отивам да умувам как се смъква :(

lordliness
10-07-2013, 17:23
след малко отивам да умувам как се смъква :(

имаше добри теми как се свалят корите и машинките- прочети ги да не счупиш нещо

Martini_Racing
10-07-2013, 17:54
имаше добри теми как се свалят корите и машинките- прочети ги да не счупиш нещо

корите вече ги смъквам със затворени очи :) остава да специализирам и машинката :)

lordliness
10-07-2013, 18:01
корите вече ги смъквам със затворени очи :) остава да специализирам и машинката :)

аз съм стигал само до корите, само до пасажерската :)

ecotronic
10-07-2013, 18:12
Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета :)

Аларма - добре, но не разбрах защо като слагаш аларма и трябва да монтираш китайщини във вратите.

lordliness
10-07-2013, 18:39
Аларма - добре, но не разбрах защо като слагаш аларма и трябва да монтираш китайщини във вратите.
в случай, че твоите не работят, това е бърз начин да имаш кола, която се заключва- може би час- два

Martini_Racing
10-07-2013, 19:14
ще търся оригинални машинки от китайски пръчки не виждам смисъл

CHEFO666
11-07-2013, 09:33
Машинките бяха шибано капсоловани,до колкото си спомням ги разпробиваха за да се отворят,и сложат други моторчета.
Оригинални машинки е маса пара,нови.....ако са от морга...знаеш ли ги в кво състояние ще са..не....може само да прахосаш парата.