View Full Version : 145 1.9JTD със GT2256V
Проблема с гумите:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84494
Проблема със спирачките:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73666
Преди доста време минах през тази интервенция и в темата ми съм описъл как точно се минава от 257 към 284 при жтд,апарати от 145/6 с мотор 1.8 или 2.0 и дискове от фиат купе 16в турбо,това е най-лесния и безболезнен начин.
VLaDky88
08-05-2014, 16:32
А някой има ли решение за проблема с ПАРИТЕ :heavy_cry:
digitalundgrd
08-05-2014, 19:00
Jet Credit...
VLaDky88
08-05-2014, 19:26
Ето гаврата на трета...
https://www.youtube.com/watch?v=q1LtJ697Ks4
pininfarina
08-05-2014, 20:27
Ето гаврата на трета...
https://www.youtube.com/watch?v=q1LtJ697Ks4
Луд си ти ей :-)
VLaDky88
09-05-2014, 16:21
Ми така ши е със зимните ски :go: , а някой има ли идея как да направя перките да се включват при по ниска температура ?
pininfarina
09-05-2014, 16:24
Ми така ши е със зимните ски :go: , а някой има ли идея как да направя перките да се включват при по ниска температура ?
Софтуерно се прави, питай някой мапер ;-)
VLaDky88
09-05-2014, 16:36
Софтуерно се прави, питай някой мапер ;-)
Те маперите се късат да помагат нали знаеш :big_bow_down: аз несъм видял в тоя форум мапер да обяснява за адреси по софта за каквото и да било... така че освен от софта друг вариант няма ли :/
датчика ми се оказа работещ, просто несъм я изчакал достатъчно за да се пуснат, и твоя датчик работи даже сега съм с него, на 97 градуса се включва първата степен.
pininfarina
09-05-2014, 16:37
Те маперите се късат да помагат нали знаеш :big_bow_down: аз несъм видял в тоя форум мапер да обяснява за адреси по софта за каквото и да било... така че освен от софта друг вариант няма ли :/
датчика ми се оказа работещ, просто несъм я изчакал достатъчно за да се пуснат, и твоя датчик работи даже сега съм с него, на 97 градуса се включва първата степен.
Има - някви съпротивления им кичат по кабелите и пак става.
браво на братленцето ми, показва как трябва да варви една 145ца и колко е корав италиянския дизел.
Абе тези от завода като видят какви ги върши нашето момче ще си скъсат дипломите, ама айде.... :D
Стискаме палци до край ;) Той си знае... на мама шнорхелчето :*
VLaDky88
09-05-2014, 23:53
браво на братленцето ми, показва как трябва да варви една 145ца и колко е корав италиянския дизел.
Аре зимай една 145ца да набухаме 2.4ката неса, ослушвай :)
Абе тези от завода като видят какви ги върши нашето момче ще си скъсат дипломите, ама айде.... :D
Стискаме палци до край ;) Той си знае... на мама шнорхелчето :*
Те ако ме видят от завода, ще ме вземат да ги сглобявам заводско такива бързи алфите бе хяхя ;d
VLaDky88
02-08-2014, 03:24
Колеги подариха ми едни дискове от фиат стило jtd 115, въпроса ми е дали някой знае междуболтовото разстояние на спирачните апарати на стилото, да видя дали ще станат при мен :)
radoslavp
02-08-2014, 07:44
Колеги подариха ми едни дискове от фиат стило jtd 115, въпроса ми е дали някой знае междуболтовото разстояние на спирачните апарати на стилото, да видя дали ще станат при мен :)
4x98
стават ве слагаи ги, че да не са претрепеш някаде
VLaDky88
02-08-2014, 12:01
4x98
"междуболтовото разстояние на спирачните апарати на стило" , дисковете ясно ама апаратите от стилото дали ще станат на моя шенкел ?
"междуболтовото разстояние на спирачните апарати на стило" , дисковете ясно ама апаратите от стилото дали ще станат на моя шенкел ?
Трябва да са еднакви. И на Стило, и на твоята кола от център до център е 100 мм.
VLaDky88
02-08-2014, 19:39
Трябва да са еднакви. И на Стило, и на твоята кола от център до център е 100 мм.
:cheers: Ще потърся из моргите апарати от стило и ако станат ще пиша в темата, за бъдещи тунинг проекти може да е полезно на някой :)
VLaDky88
28-08-2014, 21:14
Едно клипче от днес във жегата ;) Alfa 145 jtd 0-180: http://youtu.be/elEXmpOX1dA
thecleaner
28-08-2014, 21:41
Едно клипче от днес във жегата ;) Alfa 145 jtd 0-180: http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Ако ти е верен километража за вървене е ок, обаче тва нещо грее за страх.
VLaDky88
28-08-2014, 22:24
Грее си доста и неразбирам що :( утива 110 градуса като направя 2 пъти 0-200, карам я на 80мг и 1450 рейл зако загрява така :/
Jivko7777
29-08-2014, 01:01
Това на какъв боост ? (предполагам 2 бара+ ) щото както казва радо ако километража е верен става въпрос за бая бързо jtd
VLaDky88
29-08-2014, 03:09
Това на какъв боост ? (предполагам 2 бара+ ) щото както казва радо ако километража е верен става въпрос за бая бързо jtd
Ако трябва да съм точен по мап сензора ми е 2960мбара тоест около 2 бара боост. А за прегряването кой ще помогне ? някакви идеи ?
Black Power
29-08-2014, 13:38
Колега аз имах като твоята,но с 2.4 която загряваше в пъти по бързо от твоята. Проблема частично го реших по следните начини: Свалих водния радиатор и на ръка си играх няколко часа да чистя мушички,буболечки,и така докато стане като нов. После свалих двата халогена(понеже масления радиатор ми е зад левия) Разширих дупката за да влиза повече въздух. След това му направих дифузиор за да се обдухва само радиатора,без да се губи въздух. И Резултата беше че преди на магистрала с постоянно каране 150 държеше 90-95 градуса а след тези процедури падна на 70-75.
Да уточня водния радиатор е същия като този на 1.9 105к.с.
Jivko7777
29-08-2014, 23:30
Ако трябва да съм точен по мап сензора ми е 2960мбара тоест около 2 бара боост. А за прегряването кой ще помогне ? някакви идеи ?
ами да си оправиш първа степен, и още по добро не6то е да си сложиш бутон да пускаш сам директно 2 ра степен и преди да даваш газ натискаш си бутона и си готов :smoke:
VLaDky88
30-08-2014, 03:29
ами да си оправиш първа степен, и още по добро не6то е да си сложиш бутон да пускаш сам директно 2 ра степен и преди да даваш газ натискаш си бутона и си готов :smoke:
Къде мога да вържа бутон директно за втора степен ? Някой правил ли си е такова копчИ ? ;)
брат почти всеки ел.техник може да ти върже такова копче, дори и сам можеш да го направиш.Вземаш едно копче с вкл. и изкл. вижадаш коя е буксата за втората степен на перката и вързваш там кабелите само че нз дали трчбва да минават през акумулатора и си готов онзи ден правихме една корса така
VLaDky88
30-08-2014, 12:14
Да ама неискам да се запаля :crazy: искам да го вържа през релето и бушона, не да падат 12в натоварване на ключето и да прегори след 5 пускания :)
Пусни си перката софтуерно от по-ниски градуси и си готов. Не ти трябват копчета мопчета. Само, че като гледам как грее, никаква перка няма да ти помогне. При тази скорост с която се движиш въздуха който бие челно колата ти е много по-силен от този на перката. Проблема ти е в греенето, не в охлаждането.
копчета мопчета, ари с тея маперски изказвания няма нужда точно за тоя супер тунинг нашия това си е наи добрия и по лесен вариянт. Аман
---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:36 ----------
и нищо не прегаря и няма да се запалиш то досега значи всички да са се запалили бе брат хахаха
VLaDky88
30-08-2014, 17:02
Пусни си перката софтуерно от по-ниски градуси и си готов. Не ти трябват копчета мопчета. Само, че като гледам как грее, никаква перка няма да ти помогне. При тази скорост с която се движиш въздуха който бие челно колата ти е много по-силен от този на перката. Проблема ти е в греенето, не в охлаждането.
Незнам адреса на степените във софта, ненамирам някой да го е правил на 105 жтд, така че ти си последната ми надежда :) иначе бухам шалтера и бича втората директно :) иначе по аутокома над 98 градуса некачва, стига 97 пуска се първа степен и си пада ведната, никога несми е загрявала така че да включи втора степен вентилатора, може ли нещо тая стрелка на таблото да си прави гаргара ?
Бегай, бегай... виж колегата ти какво каза. Софтуер, маперство - вята работа... турай копчето и се охлаждай :)
Jivko7777
30-08-2014, 19:20
Незнам адреса на степените във софта, ненамирам някой да го е правил на 105 жтд, така че ти си последната ми надежда :) иначе бухам шалтера и бича втората директно :) иначе по аутокома над 98 градуса некачва, стига 97 пуска се първа степен и си пада ведната, никога несми е загрявала така че да включи втора степен вентилатора, може ли нещо тая стрелка на таблото да си прави гаргара ?
има и друго стрелката на таблото може и да лъже щом казваш че над 97 не дига, друг е въпроса че на 97-8 е вече за 2-ра степен
VLaDky88
30-08-2014, 19:28
Бегай, бегай... виж колегата ти какво каза. Софтуер, маперство - вята работа... турай копчето и се охлаждай :)
Бе ти помогни за адреса да сваля 10 градуса, пък копчето лесна рабута пак ши сложа :)
Влади,тя грее кат че няма ремък на водната помпа,за десет секунди десет градуса.да не е термостата да седи не напълно отворен.
VLaDky88
31-08-2014, 14:41
Неделя 27C, прекрасен ден за човъркане по алфата :evil: доизцедих я колкото можах, 85мг и 1500 рейл, + прекъсвач :Yeeeehaaa: лимитирах я на 4500 уборота да пробвам ама ще го дигна кам 5100 5200 че доста скасява скоростите на 4500 :) Ще свалям термостата май да го сваря и видя ко праи, а бате ОЕМ неослушвай сее помогни да намеря адресите на перките :help:
Едно бързо видео на прекъсвачЪ
https://www.youtube.com/watch?v=txEjpxLu1Kw
Ще свариш чайника. Не ти е проблем охлаждането. Проблема ти е загряването. Too much heat! Перката няма да ти помогне много. Ако направиш 2, 3 продължителни гонки и ще става да вариш компоти. :)
VLaDky88
31-08-2014, 17:00
Ще свариш чайника. Не ти е проблем охлаждането. Проблема ти е загряването. Too much heat! Перката няма да ти помогне много. Ако направиш 2, 3 продължителни гонки и ще става да вариш компоти. :)
Имаш ли някаква идея какво да променя за данегрее така ? и въпреки всичко не е лошо да пуска перките по от рано нали :)
При тази скорост с която се движиш въздуха който бие челно колата ти е много по-силен от този на перката. Проблема ти е в греенето, не в охлаждането.
Колега, според мен в тези думи е разковничето! :)
digitalundgrd
31-08-2014, 18:27
Имаш ли някаква идея какво да променя за данегрее така ? :)
Мапера ;)
Jivko7777
31-08-2014, 18:28
Неделя 27C, прекрасен ден за човъркане по алфата :evil: доизцедих я колкото можах, 85мг и 1500 рейл, + прекъсвач :Yeeeehaaa: лимитирах я на 4500 уборота да пробвам ама ще го дигна кам 5100 5200 че доста скасява скоростите на 4500 :) Ще свалям термостата май да го сваря и видя ко праи, а бате ОЕМ неослушвай сее помогни да намеря адресите на перките :help:
Едно бързо видео на прекъсвачЪ
https://www.youtube.com/watch?v=txEjpxLu1Kw
амии ето що загрявала в движение на пълна газ такива зверски пушаци ли имаш ?
Кат гледам клипа, много нафта, много пушек. Знам, че е яко като гледка ама ако сместта е прекалено богата, това не беше ли кофти новина за един дизел?
Аз залагам на лош мапинг. Не е нормално, при скорост над 100 км/ч , колата да грее. Ако махнеш перката, въобще да я няма, при скорост над 100 км/ч , при чист радиатор, водата трябва да не вдига повече от 80 градуса. ( да не кажа 75 )
Ilko Ivanov
31-08-2014, 20:31
Аз доколкото знам той си е мапера, така че вероятно няма да го смени.
Ама примерно може да се смени водната помпа и термостата...
Ако си седи топлообменника преди масления филтър не е лошо веднага да се разкара.
Трябва доста да е сбъркан софтуера та да грее така
VLaDky88
31-08-2014, 20:53
Искам да ви споделя, че това прегряване при мен е от както я имам, още стокова само с ремап като беше (не мой ремап, тогава нямах хабер) пак прегряваше лятото в жегите, на около 60мг гориво без грам пушеци пак утиваше там стрелката, днес видях че казанчето ми на антифриза е спукано и е текло, ще потърся казанче из моргата, ще сваля термостата, ще проверя всичко кото предложите, но несъм съгласен че е от лошия ми ремап, и без него се пържеше по светофарите без да давам грам гас, стоя на място и стрелката утива до предпоследната черта :/
mirchozo
31-08-2014, 22:23
Викаш предпоследната черта, хмм... Споко, глава има тъй че ич да не ти пука :)
Аз ако съм на теб бих потърсил услугите на някой колега, пък после като видиш какво е пипнал ще си знаеш кое къде трябва бъде. Верно ще вложиш малко лев ама по-добре отколкото да я строшиш. Не че няма и мотори ... , то инак няма да се наканиш да сложиш 2.4 , после пък ще се търси заден мост за 4х4 и ..., тя стана да си е...е майката.
VLaDky88
03-09-2014, 14:28
Колеги, търся гуми 215/40/17 въпроса е какви да взема за отпред да има добро сцепление ? :go: Грундирах джантите, ще ги пръсна довечера и утре съм за гуми :)
digitalundgrd
03-09-2014, 18:22
1.Toyo R888 или R1R
2.Continental Sport Contact
3.Michelin pilot sport 3
tribaleo
03-09-2014, 21:57
Dunlop Sp Sport 9090 също са доста добре.
spellmaste
03-09-2014, 22:03
Колеги, търся гуми 215/40/17 въпроса е какви да взема за отпред да има добро сцепление ? :go: Грундирах джантите, ще ги пръсна довечера и утре съм за гуми :)
Приготви се да раздуваш задните калници с тези джанти и гуми, ще опира :) С какво ЕТ са все пак ? ET 35 J - 8 ? При мен с ЕТ-40 J-7,5 205/40/17 опира доста.
VLaDky88
03-09-2014, 22:40
Приготви се да раздуваш задните калници с тези джанти и гуми, ще опира :) С какво ЕТ са все пак ? ET 35 J - 8 ? При мен с ЕТ-40 J-7,5 205/40/17 опира доста.
Тествал съм, отпред 215/40 неупират, 225/40 вече упират, за отзад 215/40 упират в калника но 205/40 са добре, упират мн рядко при 4 човека в колата в по сериозните дупки. Отпред ще сложа 215/40 отзад 205/40 няма как.
spellmaste
03-09-2014, 23:21
Тествал съм, отпред 215/40 неупират, 225/40 вече упират, за отзад 215/40 упират в калника но 205/40 са добре, упират мн рядко при 4 човека в колата в по сериозните дупки. Отпред ще сложа 215/40 отзад 205/40 няма как.
Като съм сам в колата или 2-ма не опира и при мен, но трябва да имаш предвид, че все някога ще качиш нещо и отзад :D
VLaDky88
04-09-2014, 00:05
Варих си термостата днес, нямам термометър но ми се струва че прекалено късно се отвори, като взе да ври водата се беше отворил на половина, оставих го да ври още 5 мин и се беше отворил до край, на колко градуса трябва да отваря? сега го изтърбуших да пробвам без термостат утре да видя дали ще загрява пак така.
В тенджерата винаги отваря по-късно. Когато си е на мотора налягането в системата си върши работата :)
На 146-ца съм с 215/40/17 предни и 205.. задни. джанти ет38 + 12мм фланец на предните и ми опира в подкалниците на пълен ляв/десен макар и малко. Колата е със жълто кони + сини спарко пружини, които я свалят доста. В движение (разбирай натоварена + дупки) проблеми няма, но и няма много ход на окачването за да опре. Колата си е картинг :D
VLaDky88
04-09-2014, 15:52
Колата без термостат пак си грее, взех да си мисля че със тоя интеркулер запуших притока на свеж въздух до радиатора, и климатика си запазих а и той е пред водния.. и бронята несъм изрязвал. Иначе сложих двете предни джанти днес :)
thecleaner
04-09-2014, 19:17
Колата без термостат пак си грее, взех да си мисля че със тоя интеркулер запуших притока на свеж въздух до радиатора, и климатика си запазих а и той е пред водния.. и бронята несъм изрязвал. Иначе сложих двете предни джанти днес :)
Джантите добре, ма тия гуми тайландско-китайски дали стават?
tribaleo
04-09-2014, 20:53
Стабилни са като крик у песък ;я
VLaDky88
04-09-2014, 22:08
Тези са 205/40, ще ги сложа задни, за предни ненамирам нищо интересно в продавалника, а за нови неми се дават пари сякаш, тя една хубава 17ка е около 300кинта ;/
digitalundgrd
05-09-2014, 00:05
Бацко без да са обиждаш, ама целата ти работа е такава - пЕстиш все от неподходящите работи...
На този дизел с голям въртящ момент два хубави семи слика или поне ТОП стрийт гуми за отпред са повече от задължителни. Като ти идват скъпи 17ките, 15ка или 16ка семи слик мислиш ли, че ще държат по-зле от некви терлици 17ки от продавалника?
VLaDky88
05-09-2014, 18:16
Сложих дисковете от Стило :) срам ме е да покажа стария диск, но трябва да се види, и моля неми се смейте на китайските капаци брембо :))
Колегата и аз не искам да го обидя,4 броя Т1Р ми висяха няколко месеца като обява,след това му предложих и комплекта от дискове и апарати който бяха на мойто жтд,като дисковете нямах време едни накладки да им изкарам,но няма значение.Така като гледам колегата иска просто всичко да стане на веднъж и не е педантичен особено към детайлите и качеството на чаркалаците.А за капачките брембо нямам думи просто,дано някой да ти е дал пари за да си ги сложиш.
VLaDky88
10-09-2014, 22:34
Колегата и аз не искам да го обидя,4 броя Т1Р ми висяха няколко месеца като обява,след това му предложих и комплекта от дискове и апарати който бяха на мойто жтд,като дисковете нямах време едни накладки да им изкарам,но няма значение.Така като гледам колегата иска просто всичко да стане на веднъж и не е педантичен особено към детайлите и качеството на чаркалаците.А за капачките брембо нямам думи просто,дано някой да ти е дал пари за да си ги сложиш.
Дискове с апарати и даже накладки и то почти нови взех от моргата при моите хора срещу 20лв общо, гумите се наложи сега да ги купувам понеже сложих дискове и 14ките ми вече невлизат :/ иначе твоите бяха на оферта ама немислих за гуми тогава :wallbash: адеята за капачките брембо ме вдъхнови като видях предната броня на аватара ти :roll2: , базикам се намерих ги в мазата тея капачки стоят от 2 години там и ги лепнах да видя как ще стои :)
Прави нещата както трябва и не пести от спирачки и гуми.
За бронята на аватара ми съм съгласен но преди 8 години когато я правих си бях 18 год. келеш който е гледал много бързи и яростни,но пък сумата която бях дал за нея гаранция се кантари с тази на целия ти тунинг.20 кинта за всичко добре но диска който се вижда на снимката (този от стилото) с този видимо не малък ръб ако казваш че е почти нов......
Не приемай критиките като обида а като знаци каде бъркаш.
VLaDky88
11-09-2014, 16:44
Прави нещата както трябва и не пести от спирачки и гуми.
За бронята на аватара ми съм съгласен но преди 8 години когато я правих си бях 18 год. келеш който е гледал много бързи и яростни,но пък сумата която бях дал за нея гаранция се кантари с тази на целия ти тунинг.20 кинта за всичко добре но диска който се вижда на снимката (този от стилото) с този видимо не малък ръб ако казваш че е почти нов......
Не приемай критиките като обида а като знаци каде бъркаш.
За накладките казвам че са почти нови, диска му свалих ръба и е добре, около 2 пъти по дебел от стария ми :) сега пък турбото ми взе да умира, някой няма ли 2256 някъде из мазето :D или да ме насочи коя 2260 ще пасне най лесно?
За накладките казвам че са почти нови, диска му свалих ръба и е добре, около 2 пъти по дебел от стария ми :) сега пък турбото ми взе да умира, някой няма ли 2256 някъде из мазето :D или да ме насочи коя 2260 ще пасне най лесно?
Продават се ремонтни комплекти точно за тови модел турбини, на цени до 400 лева. Под тази цена ще вземеш 2256, но се съмнявам, че ще да е читава. И пак отначало.
Пращам ти линк към чарковете, а ако искаи мога да се поровя и за видео инструкцията за ремонт?
pininfarina
12-09-2014, 16:54
Продават се ремонтни комплекти точно за тови модел турбини, на цени до 400 лева. Под тази цена ще вземеш 2256, но се съмнявам, че ще да е читава. И пак отначало.
Пращам ти линк към чарковете, а ако искаи мога да се поровя и за видео инструкцията за ремонт?
За тая цена на 100% са китайски :-)
VLaDky88
12-09-2014, 17:01
За тая цена на 100% са китайски :-)
Ще ги видим, едва ли ще издържи на мойто каране ама за тея пари толкова :) иначе гледай кво са написали:
"Като директен вносител, от нас може да си ги закупите на най-ниска цена в България.Частите са чисто нови, със сертификат за баланс и гарантиран произход.Произведени в Англия."
pininfarina
12-09-2014, 19:41
Ще ги видим, едва ли ще издържи на мойто каране ама за тея пари толкова :) иначе гледай кво са написали:
"Като директен вносител, от нас може да си ги закупите на най-ниска цена в България.Частите са чисто нови, със сертификат за баланс и гарантиран произход.Произведени в Англия."
Кое е произведено в Англия? Частите или сертификатите :-)
хахах ремонтен комплект опакован в китаиски гараж от 8 годишни деца хаха
яяя по добре потърси някои оргиналдъ в добро състояние джалнатин такъв, еии ама 1,9 е безсмъртно животнооо, турбото умре а маторя не
VLaDky88
14-09-2014, 23:52
хахах ремонтен комплект опакован в китаиски гараж от 8 годишни деца хаха
яяя по добре потърси някои оргиналдъ в добро състояние джалнатин такъв, еии ама 1,9 е безсмъртно животнооо, турбото умре а маторя не
То за втори път умира турбото и вече май е време за по голямо :Д или пък 2.4 ? о.0
еи това вече е приказкааа
VLaDky88
15-09-2014, 16:56
Всякаква информация и помощ относно монтажа на 2.4 136 във моя кош ще ми е от полза, от вас колеги зависи дали ще се хвана да слагам 2.4, ако получа подкрепа и достатъчно информация ще се заема :) А ето резултата от италфеста :/ турбото се предаде 10км преди да пистата, долях 3 литра масло и успях да стигна поне да погледам италянщините, догодина живот и здраве ако всичко е ок ще ида пак ;)
То за втори път умира турбото и вече май е време за по голямо :Д или пък 2.4 ? о.0
По-скоро 1.9 mjet. Че по-малко главоблъсканици.
Нямаш нужда от 2,4 по добре си напрви турбината и подобри окачването ако искаш да караш на писта.1,9 е достатъчно добър мотор за писта.
VLaDky88
22-09-2014, 02:07
Как така 1.9 Mjet там филма е по голям, кой ще навърже цялата инсталация на едц16, а на 2.4 136 едц15 имам само дюзите да пренаредя на пиновете на компа.
ХАХА
ИМА МНОГО ХОРО КОИТО СА СПОСОБНИ ДА ГО НАПРАВЯТ
ПРЕДИ ГОДИНИ ЕДИН ОБИКНОВЕН АЛАРМАЖИЯ МИ НАВЪРЗА ИНСТАЛАЦИЯТА НА СПИДЕРА
Как така 1.9 Mjet там филма е по голям, кой ще навърже цялата инсталация на едц16, а на 2.4 136 едц15 имам само дюзите да пренаредя на пиновете на компа.
По спомен пак си сменяш ЕКУ и инсталация за 5 цилиндровия мотор.
VLaDky88
23-09-2014, 16:32
Разликата от моята инсталация и тази на 2.4 136 е във свързването на дюзите към блок Т1 на компа, всички други пинове проверих един по един еднакво са свързани, тоест няма да си вадя инсталацията а само буксата на дюзите ще пренаредя и ще добавя кабели за петата ? :)
Разликата от моята инсталация и тази на 2.4 136 е във свързването на дюзите към блок Т1 на компа, всички други пинове проверих един по един еднакво са свързани, тоест няма да си вадя инсталацията а само буксата на дюзите ще пренаредя и ще добавя кабели за петата ? :)
Свържи ги, запали го и ще видиш ;)
Black Power
23-09-2014, 20:44
Свържи ги, запали го и ще видиш ;)
И ще види,че няма да запали:wow:
Rado145QV
24-09-2014, 00:19
ще запали пробвано е.,но ти трябва ком.имо,и ключ от петака.
Но ако искаш да стане както трябва сложи инталация от 2.4 150 edc15c7 елементарно се свързва ще ти дам подробни схеми на твоита и на новата имам ги по цветове,правил съм го не веднъж
ПЕТАКА Е ИСТИНАТА ЗАПОМНИ ГО:go::clap2:
Момчета,може би това ми е първото мнение в този раздел но...
Истините са много!!!
По темата хубава кола,но имитацията на спирачни апарати ми идва в повече,едни истински брембовци биха свършили чудна работа!
Успех с проекта!
VLaDky88
24-09-2014, 13:13
Разбирасе, взел съм компа от 2.4 иммо модула и чипа в ключа. Пробвах компа и имобилайзера на сегашната ми инсталация без да паля само на контакт да видя дали всичко е ок, работи компа и имобилайзера изгасва всичко е наред и незаписваше грешки, тоест си намира всички датчици, само дюзите ще пренаредя и се надявам да запали.
Разбирасе, взел съм компа от 2.4 иммо модула и чипа в ключа. Пробвах компа и имобилайзера на сегашната ми инсталация без да паля само на контакт да видя дали всичко е ок, работи компа и имобилайзера изгасва всичко е наред и незаписваше грешки, тоест си намира всички датчици, само дюзите ще пренаредя и се надявам да запали.
Че ти купи ли 2.4 мотор? :hmm:
Или бягаше пред вятъра още преди да ти грохне турбото?
Твоето гледа ли го? Какво му се е опрасило?
VLaDky88
25-09-2014, 09:45
Че ти купи ли 2.4 мотор? :hmm:
Или бягаше пред вятъра още преди да ти грохне турбото?
Твоето гледа ли го? Какво му се е опрасило?
Несъм купувал нищо, тука сейко нали удари неговата 156, дава ми маторя и кутията, само трябва да си прехвърля карантията на него и да купя там дюзичка свещичка тва онва =)
А някой може ли да спонсорира проекта с една дюза 0 445 110 119 ? :D
И последно какъв диаметър тръба да правя генерацията на 2.4 двигатела ? 76 външен на 2мм дебелина ?
VLaDky88
07-10-2014, 19:18
Намери се дюзичка и компа с имото съм зел, подпуквам я пък квото стане.
и нека лудницата да започне...!!!!
Несъм, те или са ударени или са ги продали ненамирам никаде :) между другото тая ролка е последната липсваща част и остава само сглобяването :clap: Ще мина утре хем да видим тоя лагер как да искараме от претискателя :wallbash:
страшни тунери сте
не можете амбрияжният лагер да разделите от притескателя
ТУНИНГ а пък правят
VLaDky88
19-10-2014, 22:14
страшни тунери сте
не можете амбрияжният лагер да разделите от притескателя
ТУНИНГ а пък правят
Какъв страшен тунер съм, за първи път ми се налага да сваля лагера хабер си нямам, и ако запали тва 2.4 ще е някакво чудо. Всичко до тук съм правил с двете си леви ръце и аматьорска упоритост, прости ми че немога да извадя лагера :) и заповядай догодина на италфеста да направим един драг и да разгледам твоето тунинговано JTD =)
Благодаря на всички които помогнаха за 1.9ката, и на тези които хулеха че няма да мога, данепипам данеправя сам, да ида при мапер и маистор и прочие :)) без тях нямаше да се мотивирам и да успея. Отворихме нова тема за 2.4ката, тази може да я заключим за да избегнем подобен тим спам като последния пост например :)
Извинявайте ако го считате за спам ,но забелязах в линка към ютуб на колегата стрелката на температурата , та това нормално ли е така да я вдига ?
VLaDky88
14-11-2014, 11:05
Извинявайте ако го считате за спам ,но забелязах в линка към ютуб на колегата стрелката на температурата , та това нормално ли е така да я вдига ?
Разбира се че не :) Имах проблем с охлаждането на 1.9ката.
Малко след дъжд качулка, но да питам дали си логвал температурата в движение, защото лично мойто табло, макар и на тс се беше насрало и на 97 градуса стрелката биеше на максимума - 130. След смяна на таблото всичко си дойде на мястото.
VLaDky88
14-11-2014, 21:11
Малко след дъжд качулка, но да питам дали си логвал температурата в движение, защото лично мойто табло, макар и на тс се беше насрало и на 97 градуса стрелката биеше на максимума - 130. След смяна на таблото всичко си дойде на мястото.
По диагностика правеше 99-100 градуса макс при 32 градуса вънка на пълна газ със 200+
Какво се случва :) имаме или нямаме пети цилиндър под капака :) Този проект ми става все по интересен, да видим до къде ще стигне :) С какво турбо мислиш да ползваш петака и ще го мернеш ли на дино за да видим крайния резултат на колелата.
VLaDky88
15-03-2015, 13:50
Какво се случва :) имаме или нямаме пети цилиндър под капака :) Този проект ми става все по интересен, да видим до къде ще стигне :) С какво турбо мислиш да ползваш петака и ще го мернеш ли на дино за да видим крайния резултат на колелата.
Дам, взе че стана 2.4ката просто темата продължава тук:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87130
За сега го карам със 2256, но търся гтБ2260 и генерацията е още от 1.9ката 44мм като оправя всичко ще я замеря на дино.
en3rgy93
20-12-2016, 21:06
Някой да ме светне, тази схема ще управлява ли добре геометрията ? И другия въпрос, да сложа ли скоростите от 156 2.4 136кс. по дълги ли са ?
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=131707&d=1398674577
По тази схема ли си работил и може ли да ми я разясниш малко?
До колкото виждам си взел налягане от студента част на турбото, влиза в бууст контролер, от там излиза и с тройник разделяш към актуатора и вакуума помпата(предполагам на мястото на егр) ?
И какво е това "dumper", че не си го превеждам :)
:lupe:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.