PDA

View Full Version : Размисли за ламбда сонда и ограничители



don_pepone
08-07-2013, 23:13
На колко всъщност удря ограничителя на стокова верижна 155-ца?

radostin_ivanov
08-07-2013, 23:18
Кажи на колко е твоя?

mimouzunov
08-07-2013, 23:21
На колко всъщност удря ограничителя на стокова верижна 155-ца

Фури по-нагоре е написал за 1.8...
Аз няма да мога да стигна ограничител на 5-та....
(ако има някъде дъъълга права и съм прежалил колата и мене си... може и да стигна ограничитела а тои ще е към или над 250км/ч :lol_sign: с тоя ограничител на 7300об. )

don_pepone
08-07-2013, 23:29
Аз имах предвид Оборотите на колко изключват не на колко км/ч :)
Моята удряше на 6500 в сток вариант а сеге след чипа на 6800, нос лично наблюдение до трета е ок да се реже до край иначе 4-та и 5-та след 6300-6400 предимно ръмжи
П.С. Само на 5-та не съм удрял докрай,все нещо става ,я пътя свърши,я трябва да намаля заради нещо :) но съм правел не веднъж 230км/ч и само 2-3 пъти 240, но както казах след 6500 ръмжи а на 6500 е на 230 някъде,но пък до там е доволка. Усещането е много добре на 200 като подадеш педала долу и усещаш как заминава без замисляне.

Dimicha
09-07-2013, 14:23
Моя прекъсвач е на 6400, така мисля. А я кажете за педала до долу-аз усещам яко дръпване като натисна последните няколко милиметра от педала на газта. Може да съм й дал почти цялата газ, но последните няколко милиметра от хода на педала променят нещо. Има ли нещо по управлението на мотора, което да дава тая разлика-на практика става дума за разлика между дросел, отворен на 95% и дросел, отворен на 100%.

don_pepone
09-07-2013, 14:35
Има да, нарича се Фулл тротъл и тогава компа игнорира ламбдата и пуска яко бенз,понеже щом си дал сичката газ значи искаш вървеж а не идеалната смес :)

Dimicha
09-07-2013, 15:26
E aз мислех, че това с ламбдата е при рязко подаване на газ, без значение дали е отворен дроселът докрай, но явно излиза, че е също и при пълна газ

don_pepone
09-07-2013, 15:40
Ами за рязко подадена газ не знам дали важи,ако нее подадена до долу, но освен ламбдата знам и че при Фулл тротъл влиза в други горивни карти компа за пълно натоварване и се попроменят някой неща,включително и разхода :tooth::tooth::tooth:

Dimicha
09-07-2013, 17:50
Аа, ей това ме интересуваше. Сега ще си изрежа малко парченце от мокета под педала на газта, току-виж съм освободил още малко ход :D

mimouzunov
09-07-2013, 17:53
Ами за рязко подадена газ не знам дали важи,ако нее подадена до долу, но освен ламбдата знам и че при Фулл тротъл влиза в други горивни карти компа за пълно натоварване и се попроменят някой неща,включително и разхода :tooth::tooth::tooth:

Абсолютно сигурен ли си в това което пишеш?!

don_pepone
09-07-2013, 19:24
Е сигурен, не съм го мислил аз,просто това имам като информация. А всъщност кое точно не ти се връзва че ми стана интересно.

nicola 59
09-07-2013, 19:46
Е сигурен, не съм го мислил аз,просто това имам като информация. А всъщност кое точно не ти се връзва че ми стана интересно.

Има коли дето при пълна газ игнорират и дебитомера,алфата със сигурност на студен мотор и на пълна газ сондата не я гледа.За по голяма яснота трее се намесят злите компютърни гении наречени Мапери.

don_pepone
09-07-2013, 20:25
Със сигурност знам че като е фул тротъл и отпуснеш за момент педала и после пак го натиснеш на фулл влиза в други горивни карти и обогатява сместта повечко,но не съм сигурен дали е така и при първото натискане до дъно,но за игнора на ламбдата е всеизвестно при пълен товар

don_pepone
09-07-2013, 21:55
Добре че има кой да "мете" покрай нас че пак наклонихме темата към...
Мрси Фюри :th_up:

nicola 59
09-07-2013, 23:32
Добре че има кой да "мете" покрай нас че пак наклонихме темата към...
Мрси Фюри :th_up:

Мерси и от мене:th_up:



Та аз съм също много любопитен да се изясни подобен въпрос ,на колко е ограничителя на моделите ,и каква е максималната скорост на 5 та предавка ако достигат прекъсвача на нея.Така ще можем да си разясним и различните дифове и кутии внедрявани в гамата 155

Dimicha
09-07-2013, 23:45
Ей тука има данни, колко са верни е друг въпрос но изглеждат верни:

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

Тоя линк от някаква тема от форума го извадих преди време

nicola 59
09-07-2013, 23:49
Ей тука има данни, колко са верни е друг въпрос но изглеждат верни:

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

Тоя линк от някаква тема от форума го извадих преди време

Колега остави данните трее ръка да пипне око да види ,аз каляската утре я правя да умира ,и проверявам на колко какво прави.

Dimicha
10-07-2013, 00:38
Е така си е, емпириката си е друго нещо :D

nicola 59
10-07-2013, 16:06
Ето първи данни.....

Алфа Ромео 155 2.0 16v 1995 година модел MY 95 Sport.Предполага се ,че колата е пълен сток.Ограничител на обороти 7200 или 7300 оборота.Максимална скорост на 1 ва предавка 70 км на 2 ра предавка 110 км,на 3 та предавка 170 км .За четвърта и пета ще допълня поста понеже в градски условия няма шанс да се провери.:-|



Алфа Ромео 155 1.7 8v 1995 година модел MY 95 Base,пълен сток.Ограничител на обороти 6500 оборота.Максимална скорост на 1 ва предавка 60 км на 2 ра предавка 95 км на 3 та предавка 140 км на 4 та предавка 180 км на 5 та предавка 210 км при 6300 оборота без да стига ограничителя.:-|

don_pepone
10-07-2013, 18:31
:) и аз да се запиша при прекъсвач на 6800 об (преди беше на 6500) 1-ва 60 , 2-ра 105, 3-та 150 , 4-та 185-190, 5-та 240

radostin_ivanov
10-07-2013, 21:11
Моят прекъсвач е на 7100,един единствен път съм го стигал на 5-та,след ревизията на мотора,и леко надолнище,иначе 6800 мнго пъти съм правил,скороста е неизвестна(това на 155 2.5в6),засичал съм 200км-5600об,100-3000об.това всичко с гуми 205/45/16.

миро
13-07-2013, 00:51
Тука има уникални бисери, ма хората с вечно "живите" двигатели явно имат доста опит.
Моята сега е 1- 60, втора 95, трета 140, 4та 180, 5та 230, това на 7900. Дотам не тъпче, идеална смес имам само на пълна газ, в останалите режими е малко по-бедна. :)
Ето до 210. http://www.youtube.com/watch?v=grccbhHJdbQ&feature=youtu.be

mimouzunov
13-07-2013, 00:58
Тука има уникални бисери, ма хората с вечно "живите" двигатели явно имат доста опит.
Моята сега е 1- 60, втора 95, трета 140, 4та 180, 5та 230, това на 7900. Дотам не тъпче, идеална смес имам само на пълна газ, в останалите режими е малко по-бедна. :)
Ето до 210. http://www.youtube.com/watch?v=grccbhHJdbQ&feature=youtu.be

Тук темата е за това кои колко вдига и на какви обороти, а не за колко време го постига!!!!
И така е... Вечно ще са живи тия баби :clap2:
Утре и аз ще пиша цифри, ако не се предаде...

don_pepone
13-07-2013, 09:54
Тука има уникални бисери, ма хората с вечно "живите" двигатели явно имат доста опит.
Моята сега е 1- 60, втора 95, трета 140, 4та 180, 5та 230, това на 7900. Дотам не тъпче, идеална смес имам само на пълна газ, в останалите режими е малко по-бедна. :)
Ето до 210. http://www.youtube.com/watch?v=grccbhHJdbQ&feature=youtu.be

И аз си мерих смесите при фул тротъл и са си бетон до края на оборотите, просто никой неможе да ме убеди че Сток двигател(механично говоря) в последните си обороти е със същото КПД като при 5500-6000 примерно.

TS
13-07-2013, 17:58
Незнам в какво състояние са ви колите и как ги карате,ма мойта след 120 умира, а за 200 я чакам дълго време :)

Васил Петров
14-07-2013, 01:59
Вечно ще са живи тия баби :clap2:


Това като клетва ми звучи :rotfl:

Инак така си е........... няма сила да се счупи нещо. :devil:

Furious 155
14-07-2013, 23:07
Това като клетва ми звучи :rotfl:

Инак така си е........... няма сила да се счупи нещо. :devil:

Напротив - сила има. Просто бабите са оразмерени правилно. ;)