PDA

View Full Version : Свързване аларма?



David Singh
11-07-2013, 21:41
Купих си аларма и има 1 бял кабел с бушон който се казва АСС той нали трябва да се свърже с кабел от контактния клуч койтона контакт да дава + и този + трябва ли да остава и когато колата запали или трябва да изчезва? Демек давам на контакт на АСС потича + паля и + изгасва или Давам на контакт АСС протича + паля и + продължава да седи? Мерси!

mrwrong
12-07-2013, 00:26
Трябва да остава + и след като запалиш.

David Singh
12-07-2013, 10:07
точно таака съм я свързал а имам 1 жълт кабел на които като му се подаде + и заклиучва вратите когато му се махне плиуса ги отклиучва но като го свържа и него като АСС вкл. на контакт-заклиучва и като изгася контакта отклиучва, но като запаля заклиучва а като загася алармата изпиуква 3 пъти и не ме отклиучва защо става така? кабела за мигачите ми е 1 значи трябва да ги свържа с диоди и имам 1 кабел на който като заклиуча подава постоянен - той за какво е има на картинката някакъв педал нарисуван но то схематамного много не отговаря и аз си ги разгадавах с пробната лампа, кабелите за централното са ми 2 и от комфорт модула са изтеглени толко и си им жрутка + и - нали така трябва да е? имам и още около 4 кабела които не отчитат никакво действие алармата ми е няква кучи марка има и 1 реле което е да блокира двигателя нали така? не мисля да го слагам... Мерси много!!! (нямам предпоследната буква от азбуклата затова съм писал така :х)

mrwrong
13-07-2013, 00:48
Най-добре намери някой който разбира от тези неща да ти помогне. Така дистанционно няма да стане. Още повече че незнам и за каква Алфа става въпрос. При 147 се различават нещата драстично от тези на 156 ( например в инсталацията на мигачите ). Другото което е това не е Голф с 5 кабела вътре, има доста електронни блокове които си комуникират по информационна шина ( особено 147 ) и нещата са доста сложни. Моя съвет е да не се мъчиш сам а да потърсиш квалифицирана помощ. Защото в случай на грешка последиците може да ти струват доста пари.