PDA

View Full Version : Прогресивно умира



Чавдар
23-07-2013, 09:38
Това което имам като проблем с дебитомера се оказа, че е лесно за разрешаване (поне според майстора - който още е болен), но сега се почна с електрониката :sad: (предполагам и силно се надявам да е някоя простотия)
.... първо .... проблема със задните плафони които не спират да светят
.... второ .... климатроника се побърка и не реагира на никакви команди (духа на макс. и няма спиране)
.... трето .... показва, че зарежда чисто новия акумулатор, а той все няма ток в него
като цяло с тая кола :depressed:

.... Моля ви, давайте съвети !!!

didod
23-07-2013, 19:21
Къде показва, че зарежда? Къде мерите?
Ще погледна утре дали имам останал друг климатроник и може да ти дам за проба.
За плафоните - трябва ти схема и да търсите проблема.

Чавдар
23-07-2013, 22:04
Климатроника работи 20-ина мин. още на макс и се оправи :unsure:
Показва (с уред) на акумулатора.
Схема, ще търся (явно имя късо).

didod
23-07-2013, 23:49
А какво значи , че няма ток все? Ако зарежда, значи и се харчи тоя ток...

Чавдар
26-07-2013, 13:52
Pisha ot GSM-ma I nqmam bg :/

......takaaaaa..... debitomera go opravih sam :clap: , problema s plafonite sushto (butona na bagajnika praveshe problemi) , a problema s akumulatora se opravi sam :D


ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!!

Scrapera
26-07-2013, 16:41
Браво. Ейй, що не вземат и на мен сами да ми се оправят скоростомера, регулирането на фаровете, и не помня още кво беше прецакано? Май само моята не се самооправя?!?!? :new_Eyecrazy:

Чавдар
26-07-2013, 16:47
...mi nqmqm ideq zashto ne zarejdashe akumulatora, no az nisho ne sum pravil tam (prosto se opravi samo :) ) , a za debitomera mi pisna da chakam I vzeh, che go opravih (za plafonite mi trqbvaha dve minuti I kleshti :P )


СЛЕДВАЩИТЕ ТИ МНЕНИЯ НА ЛАТИНИЦА ЩЕ БЪДАТ ИЗТРИВАНИ!

Чавдар
30-07-2013, 12:54
Pisha ot GSM-ma I nqmam bg :/

ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!!

.... а както се вижда от другите ми постове пиша на кирилица (ще гледам да не се повтаря повече).

На дебитомера се оказа, че стария "майстор" е разхлабил много прожината която връща клапата обратно и колата не може да вземе решение какво да направи (клапата се мандахерцаше почти свободно напред-назад) и в един прекрасен момент колата остава без гориво (въздух), а в следващия и идва в много - сега остава само да и направя финна настройка :yes:

Чавдар
20-10-2013, 23:18
Малко пояснения за вс. проблеми които имах и как реших някой от тях.

- проблем с дебитомера няма, оказа се, че изпарителя е толкова малък, че когато подам газ и дръпна газта от системата той не може да смогне да напълни дори маркучите до дюзите и колата остава без гориво и почва да присецва (голяма простотия)
- задните плафони светят когато е отворен багажника (вместо лампа на таблото) - смених бутона на багажника и вс. се оправи,
- климатроника (управлението) от време на време не иска да реагира - после се оправя за известно време и пак забива (дебна го да се оправи и да си направя настройките - като тези цикли продължават от няколко мин. до няколко дена,
- чисто новия акумулатор (за който нямам документи) се оказа, че има умряла клетка (сложих нов и вс. е ОК)

Сега имам нов проблем :ranting: - дясното огледало няма сила да се прибере (губи мощност) - прибира се нормално - излиза нормално - почва да се прибира, но вече много трудно (звучи доста измъчено) - и не иска да излезе (след кратка почивка пак се получава същото) - гледах го като индианец 30 мин. и няма разглобяване (освен ако не се махне стъклото -огледалото- което ме е страх да не счупя)
- някакво по-лесно решение на проблема - тип спрей или нещо такова?

VLADius
25-10-2013, 21:05
Ффффнимаай мноо със стъклото. Вади се супер-олигофренски - трябват ти десет вида телове и куки, скица на огледалото и поне 100 кила търпение. Иначе си в тиквите. Тоя номер с демонтажа го правих малко след като се взехме с баба ти, и не мисля да го повтарям... Да не ти обяснявам, че в гилидалото на 164-ката има повече кабели и датчици отколкото покрай матора на цел Гоуф-1...

Чавдар
25-10-2013, 23:14
Ффффнимаай мноо със стъклото. Вади се супер-олигофренски - трябват ти десет вида телове и куки, скица на огледалото и поне 100 кила търпение. Иначе си в тиквите. Тоя номер с демонтажа го правих малко след като се взехме с баба ти, и не мисля да го повтарям... Да не ти обяснявам, че в гилидалото на 164-ката има повече кабели и датчици отколкото покрай матора на цел Гоуф-1...

Свалих го огледалото (цялото) и се видях в чудо - разглобих цялата тапицерия на вратата заради кабелите с буксите. С едно огледало (зъболекарско) видях какво е вътре в него :hump: и се отказах :-P - сега се прибира само лявото огледало.