View Full Version : Спортни амортисьори за 166
Дайте идеи. Няма да я правя за писта или за рали, искам само да преодолея ефекта на кораба в завоите.
Има ли Кони за този модел? Не намерих по сайтовете.
ФЕРАРИСТ
23-07-2013, 23:29
Няма да стане само с амортисьори......трябват и пружини и стабилки, амортисьора не влияе особенно на накланянето на колата........
thecleaner
23-07-2013, 23:54
Дайте идеи. Няма да я правя за писта или за рали, искам само да преодолея ефекта на кораба в завоите.
Има ли Кони за този модел? Не намерих по сайтовете.
Ти смени ли преди това 10 годишните, та да минаваш на спортни.
Ти смени ли преди това 10 годишните, та да минаваш на спортни.
Мдаа, ефекта с едно обикновено ново Монро е поразителен. ;-)
Ти смени ли преди това 10 годишните, та да минаваш на спортни.
Алллооооооууууу, ти амортисьори с TÜV виждал ли си, че говориш така...
За пръв път някой не е доволен от поведението на 66, един куп заварчици знам, дето раздават всичката газ, па не са се оплакали...
www.koni.com/finder/
Вадиш си номер, проверяваш в Руди96, ако няма в сайта звъниш и питаш колко ще струват с доставка....
Linkestis
24-07-2013, 00:45
Дайте идеи. Няма да я правя за писта или за рали, искам само да преодолея ефекта на кораба в завоите.
Има ли Кони за този модел? Не намерих по сайтовете.
:shocked: :doctor::doctor::doctor::roll2::roll2::roll2::roll 2::roll2::roll2::roll2::brickwall::brickwall::bric kwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall:
Алллооооооууууу, ти амортисьори с TÜV виждал ли си, че говориш така...
За пръв път някой не е доволен от поведението на 66, един куп заварчици знам, дето раздават всичката газ, па не са се оплакали...
..........
Е ти го утепа бре Миро
:bouncing_smiley::bouncing_smiley::bouncing_smiley ::bouncing_smiley:
Ти смени ли преди това 10 годишните, та да минаваш на спортни.
:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:
Някой нещо по същество ще каже ли все пак.
П.С. Амортисьорите са минавали тест и са ОК. Искам да сложа спортни и темата е за това.
Ако някой много държи на темата за TUV-a, има раздел Общи приказки.
---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:49 ----------
Алллооооооууууу, ти амортисьори с TÜV виждал ли си, че говориш така...
За пръв път някой не е доволен от поведението на 66, един куп заварчици знам, дето раздават всичката газ, па не са се оплакали...
www.koni.com/finder/
Вадиш си номер, проверяваш в Руди96, ако няма в сайта звъниш и питаш колко ще струват с доставка....
Е тва добре, ама все пак някой слагал ли е, какви са отзивите, какви алтернативи има?
Дайте идеи. Няма да я правя за писта или за рали, искам само да преодолея ефекта на кораба в завоите.
Има ли Кони за този модел? Не намерих по сайтовете.
Такъв "ефект" при 166 няма, не ти е в ред колата. Със спортно окачване ще ти изпадат пломбите и след няколко месеца ще са в раздел продава. Омекнали пружини също оказват влияние.
Някой нещо по същество ще каже ли все пак.
П.С. Амортисьорите са минавали тест и са ОК. Искам да сложа спортни и темата е за това.
Ако някой много държи на темата за TUV-a, има раздел Общи приказки.
---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:49 ----------
Е тва добре, ама все пак някой слагал ли е, какви са отзивите, какви алтернативи има?
Коле тези тестове ги зарежи, 70%, 50%, ала-бала. С времето амортисьора получава износване само в малък работен диапазон, или така наречен мъртъв ход, който теста не го хваща, от там ти е люлеенето и поклащането. Пак ти казвам, едни чисто нови амортисьори вършат чудеса, няма да си познаеш колата. Моята като я купих беше със спортно окачване и с уж здрави амортисьори, но със същия проблем като твоя, полюляваше се като гумена лодка, подмених амортисьорите като оставих ниските пружини, защото по-ми харесваше визията на колата, е, всичко си дойде на място. А и на code 166 е с нови амортисьори, не мърда по никакъв повод, стабиларка яко. Вече ако си фен на твърдо возене е друг въпрос, но както Ицо (code) каза, не след дълго ще се появи тема в "продава"... ;-)
CHEFO666
24-07-2013, 13:04
Дайте идеи. Няма да я правя за писта или за рали, искам само да преодолея ефекта на кораба в завоите.
Има ли Кони за този модел? Не намерих по сайтовете.
Eто ти амортисьори
http://www.lkperformance.co.uk/shock-absorbers/koni/koni-fsd-shock-absorbers/233241/587?carId=118632
http://www.lkperformance.co.uk/shock-absorbers/kyb/kyb-rear-shock-absorber-excel-g/268131/587?carId=205882
http://www.lkperformance.co.uk/shock-absorbers/kyb/kyb-front-shock-absorber-excel-g/268304/587?carId=205882
Ето ти и пружини..
http://www.lkperformance.co.uk/suspension/lowering-springs/587/322/0
Ето ти и пълен комплект
http://www.lkperformance.co.uk/suspension/coilover-kits/587/318/0
Благодаря, ще разгледам подробно линковете по-късно, но цените са малко различни, от тези, които бях гледал преди ...
---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:59 ----------
Коле тези тестове ги зарежи, 70%, 50%, ала-бала. С времето амортисьора получава износване само в малък работен диапазон, или така наречен мъртъв ход, който теста не го хваща, от там ти е люлеенето и поклащането. Пак ти казвам, едни чисто нови амортисьори вършат чудеса, няма да си познаеш колата. Моята като я купих беше със спортно окачване и с уж здрави амортисьори, но със същия проблем като твоя, полюляваше се като гумена лодка, подмених амортисьорите като оставих ниските пружини, защото по-ми харесваше визията на колата, е, всичко си дойде на място. А и на code 166 е с нови амортисьори, не мърда по никакъв повод, стабиларка яко. Вече ако си фен на твърдо возене е друг въпрос, но както Ицо (code) каза, не след дълго ще се появи тема в "продава"... ;-)
Абе на мен ми е ясно, че не са като нови, но в сравнение със 155 го няма поведението на картинг. :)
thecleaner
24-07-2013, 14:07
Благодаря, ще разгледам подробно линковете по-късно, но цените са малко различни, от тези, които бях гледал преди ...
---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:59 ----------
Абе на мен ми е ясно, че не са като нови, но в сравнение със 155 го няма поведението на картинг. :)
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Fahrwerk:::1_32_60.html?language=en Ето ти спортни Хамортесьори. Вальо и Стишо по спомен беха с B6 цата.
Абе на мен ми е ясно, че не са като нови, но в сравнение със 155 го няма поведението на картинг. :)
Има-няма едни 200кг са в повече.
Ако искаш да вози като картинг, погледни и тук. ;-)
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Fahrwerk:::1_32_60.html
п.с. Клинера ме е изпреварил. ;-)
Има-няма едни 200кг са в повече.
п.с. Клинера ме е изпреварил. ;-)
Именно де. А не че амортисьорите са фалирали.
Нашите амортисьори предполагам са маслени или бъркам ако са газови
Нашите амортисьори предполагам са маслени или бъркам ако са газови
?! :crazy:
ecotronic
24-07-2013, 21:33
?! :crazy:
А защо такова недоумение? Не е ли нормално топ-модела на марката да бъде с газови?
CHEFO666
24-07-2013, 21:37
?! :crazy:
Кво не разбра :rotfl:
---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:34 ----------
А защо такова недоумение? Не е ли нормално топ-модела на марката да бъде с газови?
Не бе,той може би се е пошегувал с това че въпроса е зададен малко тра ла ла,за това ....:crazy:
Газови са. Подсетихте ме, че щях да се образовам по темата :) Напоследък ми се задават едни въпроси, на които се затруднявам да отговоря :)
http://kosser.net/Polezno/Amortisior.php
http://nitiresori.bg/index.php?spage=amort
http://www.technopart.bg/sites/default/files/Bilstein.pdf
http://www.kanex.bg/bg/decarbon
http://www.autoreview.bg/advice/technical_information/read/190/amortisiorite-prednaznachenie-ustroistvo-i-povredi/
Martini_Racing
30-07-2013, 07:14
газови двойно действащи са :) колега моята е с абсолютно стоково окачване и има невероятно поведение в завоите
Тая 166ца дет я карам сега е с Монро рефлекс(поне такива лепенки има на амортисьорите) и вози стегнато и дори твърдо с летните 17-ки.
И аз преди време сложих Монро Рефлекс и разлика спрямо тая на Валъо във возията и поведението не виждам. А иначе оригиналните са фира още на 100к. км. като стане колата.
alfa156jtd
05-08-2013, 13:17
Колега,ако някъде намериш спортни амортисиори,обади се ,трябват ми предни,B6.Аз търся вече 2 месеца и ги няма никъде.0898784861
Коле, дай да си разменим 66ците (за кръгче само), че моята пък ми се струва прекалено картингова и искам да я направя да вози по-мекичко и даже да се поклаща като корабче :) Иначе вариант е и Билщайн Б6 или Б8 (не помня точно кой беше за 166)
---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:11 ----------
Нашите амортисьори предполагам са маслени или бъркам ако са газови
Газови са, Гледал съм няколко каталога, за 166 предлагат само газови. За разни пежа, етц в същите каталози имаше и маслени.
Нямаш грижи, даже сега съм с нея. ;)
Bobiuzunov
07-08-2013, 22:44
При мен на V6-та са Билщайн(жълти) и наистина е по твърда от JTD-то,а като се има впредвид че на печката са сменяни и мекото возене не е от изпуснали амортесьори.
Въпросът решен - четири броя нови Монро Рефлекс. Още не съм я пробвал както трябва, но на първо впечатление ми се струва по-стегната.
Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
Аз не смених пружините, но никой не е алармирал, че са за смяна.
Въпросът решен - четири броя нови Монро Рефлекс. Още не съм я пробвал както трябва, но на първо впечатление ми се струва по-стегната.
Хубаво си направил, тия са и с голямата гаранция!
Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
Пружините си личат само като погледнеш колата отстрани, изобщо не ти трябва да я палиш дори.
Това предполагам ако някоя съвсем е грохнала и колата стои видимо наклонена на някоя страна ?
Как стои въпроса ако примерно са еднакво изморени от старост, натоварване и т.н. и има ли нещо в поведението на колата, по което може да се разбере че пружините са за смяна ?
Аз смених задни пружини защото като седнеше един човек отзад и калника стигаше на нивото на гумата На малко товар клякаше бързо С новите кляка по трудно За височината на купето почти нямаше промяна при смяната на пружините но аз си сложих фланци и сега съм доволен и от височината на купето и от клякането при товар
Хубаво си направил, тия са и с голямата гаранция!
Пружините си личат само като погледнеш колата отстрани, изобщо не ти трябва да я палиш дори.
И аз така знам, моята кола определено не беше клекнала. Дори се наложи да я попретоваря през есента - и с 16-ките, и със 17-ките не е имала проблеми. Т.е. на пружините не им е дошъл редът.
Ако съм се оправил през почивните дни може да тествам новите "екстри" до Боровец. ;)
Linkestis
14-02-2014, 21:18
Аз не смених пружините, но никой не е алармирал, че са за смяна.
Смени майстора :)
Така, смених аз предните амортисьори и пружини със Sachs и возията вече е една идея по стегната, но не и твърда. Вече при преминаването през плавни неравности подскачането нагоре надолу е доста по-малко, накланянето в завой също е доста по-малко и вече не толкова дразнещо. С две думи вече позаприлича на кораб а не на лашкашка и подскачаща насам натам лодка.
Ако ме слуша през лятото на есен може да направя същото упражнение и със задницата :strong:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.