View Full Version : няколко въпроса за алфа 146 1.7 мотор
likesake
03-08-2013, 10:26
Купих си такава кола и принципно ми харесва
Но е много низка - като минавам през някоя дупка се стържи и опира с тръбите на ауспуховата система
.
Как се решава тоя проблем?
Също при палене много трудно превърта стартера - в самото начало се мъчи после нормално се развърта - акумулатора ми е нов.
Също така от някъде ми дърпа въздух - мотора претриса на празен ход - наскоро си сложих газов инжекцион - когато го настройвахме м айстора ми каза че дърпа въздух от някъде- от къде може да е това.
:waving:
За въздуха може отвсякъде да "смуче",при мене е от колекторите,за сега не съм го намерил къде точно бая си играх докато търсех и както моя майстор каза е малко,на 1 приятел след дебитомера има 1 гумичка,при него е оттам и т.н. :)
Не съм спец,но може би стартера ти е за смяна,аз 1 смених-намотки се бяха прецакали и не подлежеше на ремонт,този,който ми е в момента скоро предстои да го сменя и него :D
Честита да ти е и лека и безаварийно
За въздуха може отвсякъде да "смуче",при мене е от колекторите,за сега не съм го намерил къде точно бая си играх докато търсех и както моя майстор каза е малко,на 1 приятел след дебитомера има 1 гумичка,при него е оттам и т.н. :)
Не съм спец,но може би стартера ти е за смяна,аз 1 смених-намотки се бяха прецакали и не подлежеше на ремонт,този,който ми е в момента скоро предстои да го сменя и него :D
Честита да ти е и лека и безаварийно
Да ама твоята е Туин Спарк, пък на човека мотора е боксер и има много повече особеност боксера и който не е работил с такъв мотор винаги се осира.
Нека първо колегата напише откъде е и тогава вече ще го насочи някоя към правилното място където да му обърнат внимание. От така зададените въпроси нищо не става ясно. Нека момчето напише нещо повече за колата и за проблема.
pe6kata212
03-08-2013, 22:06
За стартера ми мирише като на четки,а за претрисането може да е от сто проблема.
Както и да е нека се обоснове човека,за да знаем какви съвети да даваме.
likesake
03-08-2013, 22:27
Да ама твоята е Туин Спарк, пък на човека мотора е боксер и има много повече особеност боксера и който не е работил с такъв мотор винаги се осира.
Нека първо колегата напише откъде е и тогава вече ще го насочи някоя към правилното място където да му обърнат внимание. От така зададените въпроси нищо не става ясно. Нека момчето напише нещо повече за колата и за проблема.
Сега съм в Созопол - днес дойдох от Пловдив тук
Много съм доволен от колата - карах я 150-170 през целия път.
Забелязах че катоя карам по-бавно - температурата пада към 80 градуса а кат я настъпя към 5000 оборота- качва на 90. Друго - защо като карам 100 километра в час оборотите са към 3200? Доста оборотен мотор - звука е неповторим. И управляемоста на тая кола много ме изкефи - като по реси върви!
Днес сложих по високи гуми - бяха на 60 високи сега са на 65 - като чели вече не задира така
---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 21:11 ----------
за въздуха - газаджията ми каза че имало някакво тънко маркучле което било откачено и запушено отдолу под всмукателя
Да, тоя диференциал е объркан от завода, с него малко е бензинояд, но това е. Щом те кефи, това е важното. А ако си с 14-ки, то при ширина 185 може и на 70 да я качиш.
Обаче най-важнотго е, че ако ти закача генерацията, то със сигурност си закачил и картера. Картера е ламаринен, няма да се счупи и протече, но и малко да се подбие, сондата на маслената помпа в заводски вид е на едва 6-7 мм от дъното на картера и при дори лек удар , картера залепва за хобота на помпата, тя не воже да засмуква масло с пълен дебит и може да изтропа мотора. Легнви и огледай добре дъното на картера, ако е подбит, дори и малко, влизай в бокса, сваляне и изправяне на картера, че иначе става беля.
likesake
03-08-2013, 22:36
моля препоръчайте добър майстор в Бургас да ходя при него
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.