Log in

View Full Version : Алфа Ромео 166 2.4 150hp - автоматик?



andro88
13-08-2013, 14:17
Здравейте колеги.
Макар един мъдър човек да ме посъветва да не пускам тема, пусто ме човърка отвътре и мира ми не дава. От месеци се оглеждам за кола, докато моята се продава. Решил съм да е автоматик и това ми се кара. Та преди няколко дни пуснаха една обява. Колата е 2003 година с двигател 2.4JTD 150 коня, с петстепенен автомат на Aisin. На пръв поглед е малко странно щото в обявата пише че е Mjet, макар да знам, че не е и да ми е ясно, че 5 степенния автомат на фейслифта се слага на 175 и 185 коньовите мотори. Като оставим това колата има поръчвано по нея почти всичко що е могло да се поръча- телефон, шибедах, сензор за дъжд, 17'' цолови джанти, навигация, кожа, памет и тн. Таааа, като се чух с продавача той ми каза, че имала "лек" проблем. Автомата тръгвал от 2-ра. Което мен ако питате не е никак лек проблем. Да кажем, че имам сериозни колебания и не казвам,че утре ще я купя, но ми се ще да кажете, какво мислите. Има камара препатили хора с повече опит от мен в тоя форум. Вълнуваме най-вече тоя проблем дали се отстранява и за какви пари. Това е важно, за да знам какво да свалям от цената. В допълнение знам, че мотора 150 коня е идентичен с 136к.с, какъвто имам и сега. Та и разходите за обслужване са същите.
Дайте акъл с две думи струва ли си или не.Така или иначе съм решил да купувам, дали ще е тая или не е въпрос на преценка.
Предварително благодаря.
Линка към обявата:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11375993088457527&f1=details&slink=3qlm10

Scrapera
13-08-2013, 14:23
Аз въобще не бих се обадил на продавача, след като видях волана. Тя и цената си говори. Колата е за части. Примерно става да и вземеш муцуната и да я присадиш на твоята. :D

P.S. За пръв път виждам ICS с липсващи бутони...

andro88
13-08-2013, 14:40
Абе ако са само бутоните и волана, ще го преглътна. Не знам само дали скоростите могат лесно да се оправят и дали мАторя е в ред. Това се пита в задачката:cheers:

Doomguy
13-08-2013, 15:04
Като я гледам е някой рекордьор на километри... Бягай далече, освен ако не искаш да си навлечеш белята да реставрираш колата.

andro88
13-08-2013, 17:11
Като я гледам е някой рекордьор на километри... Бягай далече, освен ако не искаш да си навлечеш белята да реставрираш колата.

200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв

ecotronic
13-08-2013, 18:02
200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв

Това с тестването "на четири очи" е най-правилното което можеш да направиш. Другото са просто приказки на тема "какво разбрах от няколко снимки".

Подтисни емоциите и преценявай трезво :)

Doomguy
13-08-2013, 18:03
На мен ми изглежда като доста над 200к, но не може да се каже със сигурност. Лошото е, че след определен пробег започват да се развалят неща, които по принцип рядко се сменят. Колата започва буквално да се разпада. При 166 сумата за ремонт може лесно да надмине тази за първоначалната покупка.
Може да я видиш все пак.

koolio
13-08-2013, 22:01
200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв

Това наистина е морга, личи си по снимките.
По-добре си внеси по поръчка, макар и по-скъпа. Тук ще намериш само нещо в същото състояние, но понапудрено.

code
13-08-2013, 22:31
Здравейте колеги.
Макар един мъдър човек да ме посъветва да не пускам тема, пусто ме човърка отвътре и мира ми не дава. От месеци се оглеждам за кола, докато моята се продава. Решил съм да е автоматик и това ми се кара. Та преди няколко дни пуснаха една обява. Колата е 2003 година с двигател 2.4JTD 150 коня, с петстепенен автомат на Aisin. На пръв поглед е малко странно щото в обявата пише че е Mjet, макар да знам, че не е и да ми е ясно, че 5 степенния автомат на фейслифта се слага на 175 и 185 коньовите мотори. Като оставим това колата има поръчвано по нея почти всичко що е могло да се поръча- телефон, шибедах, сензор за дъжд, 17'' цолови джанти, навигация, кожа, памет и тн. Таааа, като се чух с продавача той ми каза, че имала "лек" проблем. Автомата тръгвал от 2-ра. Което мен ако питате не е никак лек проблем. Да кажем, че имам сериозни колебания и не казвам,че утре ще я купя, но ми се ще да кажете, какво мислите. Има камара препатили хора с повече опит от мен в тоя форум. Вълнуваме най-вече тоя проблем дали се отстранява и за какви пари. Това е важно, за да знам какво да свалям от цената. В допълнение знам, че мотора 150 коня е идентичен с 136к.с, какъвто имам и сега. Та и разходите за обслужване са същите.
Дайте акъл с две думи струва ли си или не.Така или иначе съм решил да купувам, дали ще е тая или не е въпрос на преценка.
Предварително благодаря.
Линка към обявата:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11375993088457527&f1=details&slink=3qlm10
Изключително грешен подход. Ще оправя само това и само онова .. Колата или е поддържана (всичко e ок) или не (всичко е леш). Т.е. като виждаш 5 дефекта всичко е такова и накрая ще се окажат 25. Направо си се запътил към още толкова пари даванки и не се знае ще стане ли кола от това. Тръгва на втора - егати "лекия" дефект и щом не е описан в обявата и продавачът е гад. Вземи си кола да я караш, с тия уморени автоматици ще я втасаш ;)

Scrapera
13-08-2013, 22:45
Прав е code, изтъркания волан не е просто изтъркан волан да дадеш 100лв и да ти го претапицират. Той говори за колата, разбираш ли. Аз ще ти покажа как изглежда волана на 166 на 160 000км абсолютно реални, кола с пълна сервизна история, ти вече преценявай тази от линка колко е карана.

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

Малко е тъмна снимката, но ще поясня - съвсем леко е захабен в горната част. Мога да ти покажа и кожен волан на 164, на която километража сочи 169 000 а той няма никакво захабяване, но явно качеството там е друго.

http://pichost.name/images/2013/08/13/7.png

Sunny
13-08-2013, 22:56
Преди време когато се оглеждах за Алфа 166 автоматик - Бобо ми каза приблизително така : Автоматика може и да е хубаво нещо но ремонта му започва от около 2 хиляди + лева .
А този явно си е с проблем и ниската продажна цена като гледам ще си излезе на средно статистическата за модела .

koolio
13-08-2013, 23:05
Абе 155-цата я продадох на 320000 км и воланът беше като нов, някой ще ми обяснява, че 166 на 200 000 км изглежда така ...

Linkestis
13-08-2013, 23:29
Коле,моита е на 300 000 и волана е в пъти по-зле.
Престанете с тия волани и топки бе да му еба майката..като некви олигофренчета повтаряте едно и също!!!!!!!!!!!
Волана,топката...волана,топката...волана,топката.. .волана,топката

И Коле ако си толкова спец по снимките да му еба майката..що си купи такава кочина с тюф????????????????
А не си кара 155 златната,класиката.
Да си имаме уважението ама вие вече се Оливате

Коле..като се замисля взимам волана от твоята перфектната 166 и го слагам на моята.Така моята ще има повече вид от твоята..щото твоята май само удар с подводница няма.
Сега не се сърди ама ти най-много прекаляваш с тия определения за автомобилите.
До всички:нали се сещата че един волан перфектен за джамбазин не е никакъв проблем да го купи и да го смени.Както и да се претапицира без перфектните ви очи да различат това.
Така че стига че ми е лабилна психиката и сложих втората клавиатура :)

Scrapera
13-08-2013, 23:56
320000 км и воланът беше като нов
А ако кажеш, и че никога не е сменян или претапициран... :roll2::roll2::roll2::roll2:
И къде пише, че се гледат само волана скоростния лост и педалите? :screwy:

Drag0
14-08-2013, 00:07
Един волан може да не е сменян или претапициран . Така ги "боядисват/възстановяват" че и с лупа да го гледаш няма да разбереш.
Последното важи и за кожен салон.
А и да е кофти волана - нищо не значи: може да не е поддържан с препарати , може да е държана колата на слънце, може предишния собственик да е имал потни ръце. :screwy:
Гледа се цялостно състояние а не волана, скоростния лост или педалите . :screwy:

radostin_ivanov
14-08-2013, 00:44
Волана и топката са мнооо важни.

koolio
14-08-2013, 01:12
Коле,моита е на 300 000 и волана е в пъти по-зле.
Престанете с тия волани и топки бе да му еба майката..като некви олигофренчета повтаряте едно и също!!!!!!!!!!!
Волана,топката...волана,топката...волана,топката.. .волана,топката

И Коле ако си толкова спец по снимките да му еба майката..що си купи такава кочина с тюф????????????????
А не си кара 155 златната,класиката.
Да си имаме уважението ама вие вече се Оливате

Коле..като се замисля взимам волана от твоята перфектната 166 и го слагам на моята.Така моята ще има повече вид от твоята..щото твоята май само удар с подводница няма.
Сега не се сърди ама ти най-много прекаляваш с тия определения за автомобилите.
До всички:нали се сещата че един волан перфектен за джамбазин не е никакъв проблем да го купи и да го смени.Както и да се претапицира без перфектните ви очи да различат това.
Така че стига че ми е лабилна психиката и сложих втората клавиатура :)
Марияне, сори, ама ти се оливаш.
Как реши, че моята кола "само с подводница не е имала удар" ?!? Сега, да се дрънкаме като вчера, нямам нищо против, ама да се говорят глупости и неверни неща - айде няма нужда!
И айде ще замоля като дам мнение за някоя кола, да не започвате да коментирате моята, щото вече става досадно. Моята кола не се продава.
Човекът пита за конкретна кола, аз казвам каквото мисля и виждам. Затова е форум - някой пита, който иска, му отговаря. Само че му отговаря по темата, а не за каквото го засърбяло.
Можело да се смени или претапицира волана - ми може. И километрите могат да се врътнат - и се връткат. Затова обикновено препоръчвам на хората да си купуват коли оттам, откъдето не се въртят километри. Или поне това може да се провери.
И според теб тоя кенеф от снимките става ли за нещо, освен за части ?!?

---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:07 ----------


А ако кажеш, и че никога не е сменян или претапициран... :roll2::roll2::roll2::roll2:
И къде пише, че се гледат само волана скоростния лост и педалите? :screwy:

Воланът на 155 е пластмасов (или гумен), без кожена тапицерия. ;)

Scrapera
14-08-2013, 01:44
Воланът на 155 е и гумен, и кожен, и дървен. В темата стана въпрос за кожен волан, така че да споменаваме какъвто и да било друг е доста тъпо, че и да ги сравняваме като износоустойчивост. Аз на тази кола не бих отделил време даже да отида на оглед. Скоростите са заминали, половина ics го няма, волана, и това са само видимите от пръв поглед на снимките забележки... На живо съм сигурен, че ще е пълна скръб! В този случай съм убеден, че евтиното излиза скъпо, и то 100%. Смятайте що за ман*ал я е карал тая, и от коя автоморга е купена. Все пак има хора които биха се набутали с multYjet-a :mrgreen: от обявата, на това разчита продавача. Търсил съм 166 2.4 20V Sportronic и знам за какво става въпрос. Ако отиде и я види предполагам и колегата ще се преориентира към някоя ръчка. :mrgreen:

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:42 ----------

А ако се търси още по-убита:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369212199841823&f1=details&slink=3qlm10
Що не тая, кожено табло има, и не е 150к.с. :new_Eyecrazy: Продавача на multYjet- a e меко казано неграмотен.

andro88
14-08-2013, 10:32
Ясно. Вече картинката ми е съвсем ясна. Щом от 15 коментара- 15 са да не се занимвам дори не мисля да я карам. Щото дори да ми направи отстъпка, с която да покрия ремонта по скоростите, ако наистина е милионник това ще рече че и маторя е леш. Което е много по-лошо от износения волан и салон и липсващите копчета по ICS.
Понеже имам стотици списания в къщи, които си събирам повече от 10 години, вчера се разрових и намерих един каталог от 2004, когато са представили лифта. Познайте колко е струвала- 71 450 лева базова цена. И сега, 10 години по-късно е 4 000.
След всичко, което е казано до тук, изглежда ще трябва да се хвърлят повече пари ако искам да взема читав автомат 2004-2005 година и то май не от България.
Спестихте ми едно ходене до София и пари на вятъра.
П.С Звънях в 2 сервиза за скорости. В първия казаха, че ремонта ще е в диапазона 1000-3000 лева, а във втория се ограничиха, че не би надхвърлил 2000лв. Така или иначе това се и 80% от стойността на колата.

---------- Post added at 07:32 ---------- Previous post was at 07:30 ----------


Воланът на 155 е и гумен, и кожен, и дървен. В темата стана въпрос за кожен волан, така че да споменаваме какъвто и да било друг е доста тъпо, че и да ги сравняваме като износоустойчивост. Аз на тази кола не бих отделил време даже да отида на оглед. Скоростите са заминали, половина ics го няма, волана, и това са само видимите от пръв поглед на снимките забележки... На живо съм сигурен, че ще е пълна скръб! В този случай съм убеден, че евтиното излиза скъпо, и то 100%. Смятайте що за ман*ал я е карал тая, и от коя автоморга е купена. Все пак има хора които биха се набутали с multYjet-a :mrgreen: от обявата, на това разчита продавача. Търсил съм 166 2.4 20V Sportronic и знам за какво става въпрос. Ако отиде и я види предполагам и колегата ще се преориентира към някоя ръчка. :mrgreen:

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:42 ----------

А ако се търси още по-убита:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369212199841823&f1=details&slink=3qlm10
Що не тая, кожено табло има, и не е 150к.с. :new_Eyecrazy: Продавача на multYjet- a e меко казано неграмотен.

Ххааах, как позна. И на тоя звънях два пъти, даже я поствах тук, за да иде някой да я гледа, че е на 30 км от Велико Търново, в посока Русе.

koolio
14-08-2013, 10:45
Правилно се насочваш.
Ето тук можеш да видиш какво се предлага в Европа за 166-ца автоматик до 5 к евро.
http://suchen.mobile.de/auto/alfa-romeo-alfa-166-diesel.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&maxPrice=5001&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&ambitCountry=

ecotronic
14-08-2013, 11:50
Андро, сега ще трябва да почерпиш. Виж само, колко много пари ти спести форума :)

Аз все пак мисля, че си струваше да я погледнеш отблизо. Това с нищо не те ангажираше. Щяхме дори да ти съдействаме при огледа, да изпием по някоя бира и така. Нищо толкова страшно :)

andro88
14-08-2013, 13:36
Андро, сега ще трябва да почерпиш. Виж само, колко много пари ти спести форума :)

Аз все пак мисля, че си струваше да я погледнеш отблизо. Това с нищо не те ангажираше. Щяхме дори да ти съдействаме при огледа, да изпием по някоя бира и така. Нищо толкова страшно :)

Есо, на теб бира съм ти обещал отдавна. Така или иначе ще пътувам до София в петък, но сериозните ми намерения избледняха след като чух какво мислите

ecotronic
14-08-2013, 13:48
Есо, на теб бира съм ти обещал отдавна. Така или иначе ще пътувам до София в петък, но сериозните ми намерения избледняха след като чух какво мислите

Ако все пак решиш да я гледаш, казвай да ходим заедно. А може и други колеги да се присъединят. Това е начин да съчетаем полезното с приятното:)

Бирата този път ще е от мен, защото така повелява гостоприемството :) а като дойда по вашия край ще черпиш ти.:)

Scrapera
14-08-2013, 14:21
Познайте колко е струвала- 71 450 лева базова цена. И сега, 10 години по-късно е 4 000. За 4000 може да се купи само запазен сом с малки изключения. Опитвам се да ти кажа, че тези фейслифти за по 4000 не заслужават даже да им отвориш обявата. Читава, при това Sportronic за под 6000-6500лв не вярвам че ще намериш. :)
Иначе като казах изключения, тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355321207097514&f1=details&slink=3qxjz7 ако е читава, е бюджетно решение за FL, но пък е толкова бедна... не ми хваща окото. Бих предпочел тъжен сом с повечко екстри. :)

koolio
14-08-2013, 14:42
Ако все пак решиш да я гледаш, казвай да ходим заедно. А може и други колеги да се присъединят. Това е начин да съчетаем полезното с приятното:)

Бирата този път ще е от мен, защото така повелява гостоприемството :) а като дойда по вашия край ще черпиш ти.:)

Хайде да ме вземете и мен ако ходите през уикенда. :) Да го видя и аз тоя кенеф наживо.

ecotronic
14-08-2013, 14:51
Хайде да ме вземете и мен ако ходите през уикенда. :) Да го видя и аз тоя кенеф наживо.

OK, но при едно условие:

Спри да използваш думата "кенеф", когато говориш за любимата марка. :)

andro88
14-08-2013, 15:28
За 4000 може да се купи само запазен сом с малки изключения. Опитвам се да ти кажа, че тези фейслифти за по 4000 не заслужават даже да им отвориш обявата. Читава, при това Sportronic за под 6000-6500лв не вярвам че ще намериш. :)
Иначе като казах изключения, тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355321207097514&f1=details&slink=3qxjz7 ако е читава, е бюджетно решение за FL, но пък е толкова бедна... не ми хваща окото. Бих предпочел тъжен сом с повечко екстри. :)

Ще ми се да е автоматик. Ръчка и сега си имам. Не че не съм доволен, много съм доволен даже, но ми е мерак автомата. Затова и само такива гледам

duronman
14-08-2013, 23:00
А ако кажеш, и че никога не е сменян или претапициран... :roll2::roll2::roll2::roll2:
И къде пише, че се гледат само волана скоростния лост и педалите? :screwy:

Състоянието на воланите и седалките зависи от шофьора, ако ръцете му се потят и има много сол това скапва волана, ако е дебел това скапва седалките (личен опит :D ) Не на всяко кола на 200 хиляди ще е един и същ воланът, някои хода се борят с колата и стискат ли стискат. Все пак конкретната кола, която обсъждате не изглежда добра.

@andro88 (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=2166) И аз съм с автомат от 2 коли назад и ми е много приятно, но да знаеш, върви с поне 20-25% по-мудно от ръчни скорости, защото е стар модел кутия с малко предавки и има големи загуби при предаването на енергията на колелата.

@Tempras (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=14887) Споменатата фейслифтова изглежда доста уморена и тя милата.

Scrapera
14-08-2013, 23:07
Автомата на 2.4 JTDm е доста пъргав! Не се усеща как сменя скоростите и ги реди доста бързо, но ако е читав. Иначе карах 3.0 24V автоматик, но мисля че там кутията не е японска, а ZF. Уж колата беше читава, а като натиснах кикдауна не се случи нищо съществено като ускорение. 164-ката ми която е 3.0 12V е като самолет спрямо нея. Прекалих малко, но наистина една идея по-пъргава. Кутията носи големи загуби, но при дизела не чак толкова.

ecotronic
14-08-2013, 23:10
Това автомата е за мързеливи хора. Колкото и пъти да съм карал кола с автомат, толкова пъти съм се чувствал все едно се возя в рейса :)
За мен истинското удоволствие от шофирането се постига единствено с ръчката.
Никога не бих си взел кола с автомат.

duronman
14-08-2013, 23:12
Защото вероятно не ти се налага да караш по 50-60км на ден в задръстванията в София, иначе наистина е по-голям кеф за силово каране ръчката. Автоматът си е за возене, факт.

Scrapera
14-08-2013, 23:23
duronman го каза. А защо колите от сорта на BMW 7 и S class не се предлагат от 20-тина години с ръчна скоростна кутия? Защото автомата носи още една доза комфорт. Иначе за ежедневна кола и аз не бих си купил, ще ми омръзне доста бързо. Не на последно място вдига и разхода

duronman
14-08-2013, 23:31
Не и на извънградско, там е все тая, ако караш равномерно.

koolio
14-08-2013, 23:52
Това автомата е за мързеливи хора. Колкото и пъти да съм карал кола с автомат, толкова пъти съм се чувствал все едно се возя в рейса :)
За мен истинското удоволствие от шофирането се постига единствено с ръчката.
Никога не бих си взел кола с автомат.

+1
Карал съм автоматици в САЩ - поне 5000 км. Така и не ми хареса. Автоматикът е за хора, които мразят шофирането.

Sunny
15-08-2013, 00:00
Въпрос на гледна точка и предпочитания ... едни предпочитат малолитражки защото уж горели малко ,други предпочитат автоматика . Всеки сам си избира в какво да си вози трътката .

duronman
15-08-2013, 00:29
Няма да си кривя душата. ОК ми е с автомата, но ми се иска да имам втора кола, наполовина по-лека със същия мотор и с ръчни скорости, за удоволствие...

andro88
15-08-2013, 09:06
Ето това е дискусия вече. Доста четох за кутията, щото основно тя ми е дерта. Така или иначе и сега имам 166- знам и за двг, знам и за окачване, бъгове със заключването, разчекването на задницата и какво ли още не. Какво ли не ми мина през главата. Само с автомата нямам опит. Имаше доста писано от Pinko за нея. В автомобилен сайт пише има тест драйв точно на 166 с Aisin aw50 - 5ect -i и там пише, че " е тествана в много по екстремни ситуации от нормалното каране в ежедневието" и " е доказала надежността и издръжливостта си". Все пак предполагам всичко опира до каране и отношение към колата. Имаше няколко колеги дето са препатили с кутията, но четох че и те са му намерили колая и са я оправили за 1000-2000 лева. Знам че не е малко, но аз дадох 700 за съединител и ми искаха още 1000 за маховик, та кажи-речи същата работа. Много ме запали пусто тоя автомат. Карах няколко, разбира се далеч по-различни автоматици от 166, но въпреки всичко е голямо удобство и комфорт. Гледах в линка на koolio немските фейслифтови 166-ци, само, че там читавите са около 10 бона. Как да дам 10 бона за кола на 10 години. Нещо има сбъркано. A8 2000 година е 10 бона. Трябва да има друго решение. Има и в България няколко обяви за автомати и то с 175 и 185 коня за по 6-7 хиляди, което може би след време ще е единствената опция. :big_love:

ecotronic
15-08-2013, 11:12
Щом ти е тръпка и ти е влязла мухата в главата, рано или късно ще осъществиш замисъла си. Ние (или поне аз) не ти говорим срещу автомата за да те разубеждаваме а просто, както каза Sunny, всеки си има вкус и гледна точка. Убеден съм, че можеш да намериш такъв екземпляр на разумна цена. Просто се оглеждай.

andro88
18-08-2013, 23:10
Днеска ходих да гледам колата. Страшно много забележки има по интериора. Има две дупки вместо копчета за сваляне на двата предни прозореца, задния прозорец е подпрян с картон за да не пада, кожата на лоста на скоростите е издънена, липсват копчета по ICS, свети лампата за скоростите, лампата за повреда в двигателя (изибразена е помпа или нещо такова), лампата за ABS, за ESR, за ръчната и още една, но не помня. И това не е най-лошото. Запалих я, и когато сменях на място скоростите, за да видя дали тресе или придърпва. Като стигнах до R, макар да стъпих яко на спирачката, колата така лашка, че се премести с 30 сантиметра назад. Волана е много захабен. Капака на двигателя е от новите. А до колкото знам 150 коня са със стария капак като на 136 коньовите. За д асъм честен докрай ще кажа, че двг работи като часовник. Карам JTD вече 3 години и мога да кажа, че тази нямаше никакви вторични шумове. Плътен, монотонен звук на петак. Не пуши и не трака. Той ще свали некакви пари, но все още не знам дали си струва. Да кажем, че скоростите ще се оправят за 2000 лева, копчета и машинка за прозорците ще намеря, волана ще се претапицира, за ICS ще се намерят копчета и ще придобие вид. Джантите са безупречни. Маслото и другите течности ми се сториха ок- цвят, вискозитет и тн. Има телефон, ченджър и нави. Доколкото има някакво значение. Седалките имат памет и работят във всички посоки.
Колко от вас мислят, че тази кола струва 3200 лева?:prescription::prescription:

Scrapera
18-08-2013, 23:24
Не знам как още имаш мерак да се правиш на реставратор. Не се занимавай с глупости. Тази сметка няма да излезе. Колата е само за части. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373296895245788&f1=details&slink=3qlm10

ecotronic
18-08-2013, 23:45
Има още много неизвестни в задачата. Не си я пробвал на ход. Как ще се държи двитателят на пътя? Окачването? Тия аларми на какво се дължат още не се знае.
Има много "ако" в цялата история.
Но има и реална вероятност в рамките на едни 2 - 3 К отгоре да я приведеш в доста добър вид, но има и вероятност да не успееш.

Накратко рисково си е.

Би трабвало човек който е на "ти" с автоматите да я погледне, защото това май се очертава решаващия проблем.

Другото по интериора - това сам знаеш са бели кахъри.

Drag0
19-08-2013, 00:02
Да кажем, че скоростите ще се оправят за 2000 лева,

Има и много малък шанс да се оправят с по-малка сума: доливане на масло или смяната му ...

andro88
19-08-2013, 09:27
Има и много малък шанс да се оправят с по-малка сума: доливане на масло или смяната му ...

Говорих с хора от специализирани сервизи както писах по-горе. Няма шанс да се оправи със смяна на масло. Не и този проблем. Колата тръгва от втора скорост. Казаха бутало е заминало, почти сигурно. Това значи демонтаж, задължително смяна на масло, филтри, семеринги някакви + монтажа= минимум на 1000 лева. Ако има заминали и други части нещата отиват на 2000 лева.

---------- Post added at 06:13 ---------- Previous post was at 06:11 ----------


Не знам как още имаш мерак да се правиш на реставратор. Не се занимавай с глупости. Тази сметка няма да излезе. Колата е само за части. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373296895245788&f1=details&slink=3qlm10

7200 лева за кола на 10 години? Не бих ги дал. Не мисля, че тази кола струва толкова много, пък дори и много запазена. Все пак това са пари за една S-classe от 2000 година. Не ме разборай грешно. Не бих си купил мерцедес или нещо друго, щото съм фанатик, но въпреки всичко...

---------- Post added at 06:27 ---------- Previous post was at 06:13 ----------


Има още много неизвестни в задачата. Не си я пробвал на ход. Как ще се държи двитателят на пътя? Окачването? Тия аларми на какво се дължат още не се знае.
Има много "ако" в цялата история.
Но има и реална вероятност в рамките на едни 2 - 3 К отгоре да я приведеш в доста добър вид, но има и вероятност да не успееш.

Накратко рисково си е.

Би трабвало човек който е на "ти" с автоматите да я погледне, защото това май се очертава решаващия проблем.

Другото по интериора - това сам знаеш са бели кахъри.

Нямала номера и затова не ми дадоха да я карам. Определено има много притестнителни неща по нея. Много е рисково. Съвсем прав си , че интериора е бял кахър. Всичко дори сам мога да оправя по него. Но това, че скоростите не са в ред, и светят лампите за ВСИЧКИ системи за сигурност по тая кола ме притеснява. А еърбезите не са излизали, съответно няма катастрофи.
Така или иначе колата е била собственост на невероятен мърляч. Прав си, че колата или е поддържана и всичко и е наред, или не е поддържана и е в състояние "леш". Аз не мога да си представя как можеш да си караш колата и да не можеш да си свалиш 3 от общо 4-те прозореца. Сигурно през ноща цент нищо не се вижда, понеже фаровете са помътнели изключително. Абе кофти картинка.
Благодаря на всички, които се отзоваха. Всички, които имат интерес към колата- да не ходят, освен ако не им трябва донор за части. По мои сметки по този автомобил има да се правят ремонти за поне 3000 лева. Поне

Scrapera
19-08-2013, 13:44
Относно тази за 7200 не виждам някъде да пише, че цената не се коментира.
Просто не знаеш колко ще ти струва "евтината". :haha:
Ако тази която аз ти показах е читава и почти няма забележки, си струва и 7500 да дадеш за нея. Просто тази 3000лв разлика въобще не се знае за какво ще ти стигне. Според мен за нищо! И накрая пак ще караш кенеф, макар и пооправен от тук от там. Но ти си знаеш. Ако мислиш, че ще минеш без пари за да караш jtdm автомат... по-добре си карай твоята.

duronman
19-08-2013, 14:26
Не се занимавай, след всичко написано колата е зле. За да са така скоростите е на много километри или е карана отвратително. Скорости се намират и втора ръка за 600-1000лв. Но явно колата просто си е зле и на твое място и за 2000лв не бих я купил.

Linkestis
19-08-2013, 14:30
.... твое място и за 2000лв не бих я купил.

Е що да не я вземе за 2000?
Ще изкара доста повече от нея...
Даже и за 3000 ще я взема ако ги имах свободни парите.

andro88
19-08-2013, 15:47
Мисля, че няма да рискувам. Просто дори и да случа на майстори и оправят скоростите, всички други проблеми ще ми скъсат нервите. Имам подозрения че модула на ABS e заминал, за да свети всичко.
Гледам и тая дето колегата ми постна за 7200 лева. Верно е лъскач, верно е пушка. Но още не мога да се начудя на това как ето тази S-classe

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11375685468062725&f1=details&slink=3sij6j

струва по-малко от постната от колегата 166-ца. Хич не искам да ги сравнявам ако някой ще повдига дискусията. Просто му се чудя на продавача на алфата.

Виж тая обаче ми изглежда по-добре, макар да не е с кожа. Струва 4800 лева в Италия. + 700 лева за докарване+ 200 лева екотакса и разни други, които принципно биха се избегнали ако я взема от България ще легне на 6000 лева
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-2-4-mjt-distinctive-navi-affidabile-settimo-torinese-torino-to/181846353.html
Така или иначе, ако някой види читав автомат на лифтова 166- да дава знак. Определено много съм навит:respect:

koolio
19-08-2013, 16:01
Ами не му се чуди на продавача. Като гледам, внесъл я е преди около 2 години, тогава свестен фейслифт под 10 бона не можеше да го пипнеш. Ако я е купил за 10-12 000, правил е примерно окачване и още нещо за 1000 лева, а колата е реално и доказуемо без забележки, колко да и иска - 4000 лева, щото по автоморгите има скрапове по толкова ли?
Сам казваш, че за кола обявена за 4300 само на прима виста има ремонти за поне 3000 и пак ще си остане кенеф, а се чудиш защо за гледана и запазена кола се искат такива пари.
Сега, дали е гледана и запазена наистина, се проверява с оглед от майстор и документи. Но ако наистина е без сериозни забележки си струва парите.

Scrapera
19-08-2013, 16:18
Това е положението. Иначе тая еска за 7000лв, 1999г я сравнявай с Алфата която си гледал за 4200. Защото и тя е най-евтината (с ляв волан) и вероятно е също толкова зле. И какво се оказва, 5 години по-старата ес-класа струва 3000лв повече. ;) И вероятно има 4 амортисьора по 1000лв за смяна, за начало. :static: Въобще не ги гледай тия кошници на по 15 години, дето имат не знам кви си амортисьори, окачвания и други неблагоприятни за джоба части. Те затова са на тия пари.


Сам казваш, че за кола обявена за 4300 само на прима виста има ремонти за поне 3000 и пак ще си остане кенеф, а се чудиш защо за гледана и запазена кола се искат такива пари.
При това даже са много, щото колата е 10 годишна вече...

Napoleon
19-08-2013, 20:36
Здравей, колега.Вече писах във форума за тази 7200К.Колата е хубава, външно и вътре няма забелешки.Пича я кара от 3 години,нищо не е пипал,освен дискове и накладки.Возих се на колата и ходовата част,изглежда добре.Но това може да са каже в сервиз.Знам какво ти е,защото допреди два месеца аз бях така.Търси и ще намериш,щом мухата ти е влязла.А относно автомата,просто е голямо удоволствие.Не е вярно че е за мързеливи шофьори.Успех ти желая.

Scrapera
19-08-2013, 21:15
Интересно само защо седи от толкова време, така и никой не я спазари. Обикновено читавите фейсове заминават доста бързо, освен ако не са в някое забито село.

andro88
20-08-2013, 11:27
Ще звънна на продавача днеска, на тая дето е 7200. Искам да видя колко е готов да свали. Колата си струва, даже без да я гледам това е ясно, но поне на мен ми е скъпа да не кажа, че ми е доста скъпа.
Засега не обмислям да пътувам и да купувам от чужбина. Знам,че почти сигурно ще е по-добра, но разходите са убийствени след това. Самото докарване от Италия е 900 лева, по данни от джамбазите. Екотаксите също са цифра.
Винаги съм предпочитал да купувам от човек. Имам чувството, че тия по къщите лъжат по дефиниция. Най-малкото има винетка, застраховка, преглед, човека я е гледал както той си я карал- така,че и повреди е отстранявал и тн. Докато тоя от къщата ще ти разправя 2 часа колко е добра колата и нищо и няма.
Ако излезе добра обява, давайте я насам

Napoleon
20-08-2013, 11:37
Пич преди 2 месеца аз я пазарих тази кола зашото не е лоша, тогава беше 7500 лв. на обява аз му предложих 7 000 но той каза че повече от 7300 няма да слезе... затова не стигнахме до сделка, иначе колата си заслужава да се види. И пак казвам задължително сервиз.Аз моя автомат го взех сравнително по евтин за сметка на някои компромиси по предницата където утре ще бъдат отстранени.Ааа и сега се сещам че като говорихме каза че имал допълнително 4 ляти джанти към нея, ако ходиш да я гледаш имаи го в предвид.

Flame
21-08-2013, 23:36
Само едно ще ви кажа за тези автомати-на 200 000 км почват да правят проблеми,затова и ги продават.Има 2 вариянта-или преди теб е правен или ти го правиш-ако искаш автомат трябва да си подготвен финансово и психически за него.

andro88
22-08-2013, 09:12
Само едно ще ви кажа за тези автомати-на 200 000 км почват да правят проблеми,затова и ги продават.Има 2 вариянта-или преди теб е правен или ти го правиш-ако искаш автомат трябва да си подготвен финансово и психически за него.


Предполагам си прав, но нали затова е сложен уж японски автомат дето се вгражда в още доста коли. Защо в алфа да кара само 200 000, при положение, че тя е имала гаранция до 150 000. Нали това не предполага, че след 50к щ еима ремонт за 2000 евро...Пак ти казвам не подлагам на съмнение това, което казваш, просто главата не ми го побира. Има и друго- почти няма и в България и в чужбина лифтова на под 200к километра. Което ще рече, че на всички им предстои ремонт.Според мен, тия скорости трябва да са "със живота на колата", което важи и за турбото и други агрегати в колата. Поне така обещава производителят:stretcher:

Sunny
22-08-2013, 18:34
Ами то кола след 2000 година и на 200к км останал ли й е живот ?
След година - две ще започнат да излизат и на под 200к км по автосалоните ;)

Flame
22-08-2013, 20:32
Предполагам си прав, но нали затова е сложен уж японски автомат дето се вгражда в още доста коли. Защо в алфа да кара само 200 000, при положение, че тя е имала гаранция до 150 000. Нали това не предполага, че след 50к щ еима ремонт за 2000 евро...Пак ти казвам не подлагам на съмнение това, което казваш, просто главата не ми го побира. Има и друго- почти няма и в България и в чужбина лифтова на под 200к километра. Което ще рече, че на всички им предстои ремонт.Според мен, тия скорости трябва да са "със живота на колата", което важи и за турбото и други агрегати в колата. Поне така обещава производителят:stretcher:
Имам едно волво S80,2007 година,мога да ти кажа в кой сервиз е над година и половина,и човека неможе да направи мозъка на кутията,ходи го подкарай ако можеш,ако ти харесва го взимай-има всички екстри и е дизел.Кой ти каза че имат гаранция до 150 000км.Скорости AISIN се слагат на;пежо,алфа,ситроен,ланча,волво,сааб,рено-всички имат проблеми!Ако нямаш пари не се занимавай с глупости-този автомат иска редовна смяна на масло,както казва производителя,маслото е минерално само за този тип скорости,смяната му с труда е няколкостотин лева,зависи къде го правиш.Не е проблема механично в скоростите,а в управлението,но темата е дълга и широка и не ми се пише.Ауди всички имат проблем с автомата пак на около 200 000,единствения як автомат е ZF,но и той се троши,но поне има много такива кутии,БМВ са с такива,почти няма дизелова х5 от първите,която да не е чупила скорости.Пак ти казвам-ако имаш пари за поддръжка си вземи автомат,няма такъв кеф,ако караш много повече за ръчни няма и да си помислиш,ако написаното дотук те натоварва психически,ръчкай и си свиркай.Може да не счупи скорости при теб,но винаги има едно "но".Лично за мен за около 10 годишна кола автомата на мерцедес е най-здрав.Много хора като вземат кола автомат и забравят че и той се поддържа,точно там е проблема-той дори е по-капризен от ръчните.

duronman
22-08-2013, 20:53
Моята е със ZF, либрата ми беше с аисин. Маслото не можах да го сменя цялото, а само половината, защото го дават несменяемо, а през пробката източихме само 3 литра. Доста е скъпо (около 30+ лева литъра) - говоря за ZF кутията.

Sunny
22-08-2013, 21:09
@duronman
Без да я промиват ли ?
Само източиха колкото можаха и доляха новото ?

gorbi
23-08-2013, 08:51
От вече две години карам 175 коня фейслифт с автомат. КОгато я купувах, забележки имаше само козметични по външния вид и по ходовата част. Ходова + пълна смяна на консумативи - масла, ремъци, филтри, гуми ми излезе около 3000 лв. От тогава само карам и два пъти правих дребни неща.. датчик и някаква блокировка. Наближавам 50 000 км. и пак трябва да сменям всички консумативи и масло за трети път.
НА тази кола недостатък са и материалите в интериора - евтини, та евтини, та чак до пълна порнография. Други забележки по колата почти нямам, скъсвам я от каране, автомата е едно удоволствие... Моят няма никакви проблеми, вече колата с моите 50 000 става на 200 000 по актуалния километраж.. :)

Имам и забележка как минава през неравности - все едно всеки момент ще хукне нанякъде, хем уж всичко по окачване е ОК и е регулирано. А и - естествено - не мога да се справя с предната сходимост или по скоро с разкрача на колелата, казаха ми и да не се занимавам, всички Алфи били така... Просто ще сменям гуми по-често :)

duronman
23-08-2013, 10:24
@duronman
Без да я промиват ли ?
Само източиха колкото можаха и доляха новото ?

Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.

b_angelov
23-08-2013, 11:50
Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.


При обслужване на AISIN-а се сменят едва около 3.3л. по официални документи. Цялото масло се сменя при ремонтни дейности по кутията, когато се сваля и отваря.

andro88
23-08-2013, 12:47
Ок. Знам, че е по-капризна и по-скъпа за обслужване. Да кажем, че обслужването съм прежалил, че ще е повече. Окачване и всичко останоло, освен кутията не може да ме изненада, защото от 3 години карам 166, но ръчка. Затова съм се концентрирал само върху автомата и неговите дертове. Има нещо гнило в цялата работа- щом са толкова ненадеждни, скъпи и нерентабилни, как ги монтират толкова масово? Не може да няма някакъв начин да се карат нормално, все пак има ръчки на по милион киломентра. Огледайте се във форума колко много хора има 166 на по половин милион километра. Искам да кажа, че тоя производител как така е допуснал да монтира такъв агрегат, който струва нов 16 000 лева от Ауто Италия (!!!) и се троши през 150 000 километра. Това е шега просто. Като допълним и че X5 дават ядове с кутията масово, чак се чудя как някой си купува автоматици въобще.
Въпреки това не съм се отказал. Намеря ли сносен 166 фейслифтов автомат под 200 000 километра ще го купя ако е на сносна цена. Така или иначе правя по 10-12 к на година и няма да има време да се счупи, ако уцеля.
Звънях вчера на един дето продава 166 FL на части. Викамм му: "Кач пара им търсиш на скоростите"? той вика 2 бона ги продадох...
Да се смея ли, да плача ли...?:shocked:

Scrapera
23-08-2013, 13:03
той вика 2 бона ги продадох...
Да се смея ли, да плача ли...?:shocked:

Такава кутия върви от 600 до 1000лв, разпитвал съм. По-скоро се смей.:disgust:

Flame
23-08-2013, 15:05
Браво на тоя търговец,добра цена им е взел,а ти Андро май не си успял да схванеш какво ти написах.Автомата се троши като не се поддържа,всеки тип автомат има определени особености за поддръжка,на скоростите на мерцедес,например има една букса с уплътнение,което протича и автомата остава с малко масло.Има някои,които ги дават необслужваеми,аз и на такъв бих сменил маслото,ако ще я карам.

Sunny
23-08-2013, 19:10
Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.

НЯМА необслужваем автоматик - CLK-то ми е с 7G-Tronic и го дават long life маслото на кутията - ще рече 80к км по сервизна документация .
Сега на ZF кутия не знам точно как е но ще е нещо аналогично.
Източва се колкото пусне (остава почти половината в турбината)
Отвива се един нипел в дясно
Долива се около 3л палиш за 15сек.
Пак се долива и пак палиш за 15 сек и се долива пак докато потече бистро масло . След това затваряш, палиш , обикаляш докато загрее добре колата (във Варна БалканСтар е на магистралата , въртиш до града и обратно през летището около 8Км) и пак се долива до малко под максимума . Разход за смяната около 10-12л х37лв литъра ама нали кеф цена нямал ;)
Смених го на 135 хиляди миналата година и след 30 хиляди кутията я сваляхме преди две седмици за смяна на касета след душманско каране през Трансфагаласан в Румъния по велик ден . Първо започна да преплъзва между 4та и 5та , накрая вместо да смени на 5та върна на свободна и повече не искаше да превключи след 4та . Ремонт 2100лв без маслото .
Не се трошало немското ли ?

duronman
23-08-2013, 21:47
5 степенната не е ли японска ? На либрата аисина го отварях по други причини и там сменихме цялото, да.

koolio
23-08-2013, 22:16
Ок. Знам, че е по-капризна и по-скъпа за обслужване. Да кажем, че обслужването съм прежалил, че ще е повече. Окачване и всичко останоло, освен кутията не може да ме изненада, защото от 3 години карам 166, но ръчка. Затова съм се концентрирал само върху автомата и неговите дертове. Има нещо гнило в цялата работа- щом са толкова ненадеждни, скъпи и нерентабилни, как ги монтират толкова масово? Не може да няма някакъв начин да се карат нормално, все пак има ръчки на по милион киломентра. Огледайте се във форума колко много хора има 166 на по половин милион километра. Искам да кажа, че тоя производител как така е допуснал да монтира такъв агрегат, който струва нов 16 000 лева от Ауто Италия (!!!) и се троши през 150 000 километра. Това е шега просто. Като допълним и че X5 дават ядове с кутията масово, чак се чудя как някой си купува автоматици въобще.
Въпреки това не съм се отказал. Намеря ли сносен 166 фейслифтов автомат под 200 000 километра ще го купя ако е на сносна цена. Така или иначе правя по 10-12 к на година и няма да има време да се счупи, ако уцеля.
Звънях вчера на един дето продава 166 FL на части. Викамм му: "Кач пара им търсиш на скоростите"? той вика 2 бона ги продадох...
Да се смея ли, да плача ли...?:shocked:
Май ти го казахме, ама си го пропуснал - търси кола с доказана история и документи на доказуемо реални километри. Само че не я търси на цена като за скрап. :)

Gear Men
23-08-2013, 23:41
НЯМА необслужваем автоматик - CLK-то ми е с 7G-Tronic и го дават long life маслото на кутията - ще рече 80к км по сервизна документация .
Сега на ZF кутия не знам точно как е но ще е нещо аналогично.
Източва се колкото пусне (остава почти половината в турбината)
На 722.9 се сменява филтър и гарнитура а на 4НР20 и Аисин филтъра е вътрешен и се сменява при разглобяване на кутията.Смяна само на флуида без филтър не е обслужване на кутията.Ще караш ли колата 200 000км със смяна на масло без да смениш филтър?От това произтичат и всички последващи събития.Процедурата не е малка но за смяна на съединител също се свалят скорости.

Napoleon
24-08-2013, 17:48
Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости

---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости

andro88
26-08-2013, 10:00
Май ти го казахме, ама си го пропуснал - търси кола с доказана история и документи на доказуемо реални километри. Само че не я търси на цена като за скрап. :)

Ясно ми и оценявам това, което казвате. Ще поема премерен риск и като изпадне читава ще вземам. Онзи ден почнах да се отчайвам. Лифтови автоматици към петък вечер в България имаше 4 (словом:четири). За какъв избор говорим. Та няма да взема нещо за 7000, но няма и да е за 4000, така че нещо в средата с разумен компромис от към интериор и екстериор, но без компромис със скоростите и двигателя.

---------- Post added at 07:00 ---------- Previous post was at 06:46 ----------

[QUOTE=Napoleon;1240188]Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости[COLOR="Silver"]

Важното е, че сега освен, че хората с повече опит могат да кажат с какво са се сблъскали при автоматиците, което е много полезно за мен, сега има и тема конкретно за тях. В тази връзка- правя си проучване от 2 седмици някъде на тази тема, четох както във форуми, така и официална документация на производители и авто журналисти. Та- в ланчия форума са пропищяли от тези скорости. 9 от 10 давали проблеми, а при тях е още по-сложно, защото разликите в модела налагат разлики и в оборудването на кутията- кабели, мозъци, лостови механизми, обслужване и тн. Там колегите споделят,ч е ремонтите средно вървят по 2400-2500 лева. Друг извод е, че не носят на чип тези скорости. Щипоса ли се колата, шанса да идат скоростите значително нараства.
По каталог кутията за първоначално вграждане на 175 и 185 коня моторите е AISIN AW52-50.
От събрана инфорамция от сервизите, които ги обслужват и ремонтират- ремонтите стартират от минимум 800 лева, (това беше най-ниската оферта, която ми дадоха) и могат да стигнат до 3000 лева. (това беше тавана на един от сервизите). Почти във всички случаи се налага демонтаж, смяна на масло, филтри и семеринги, след което разбира се монтаж, та това налага високите стартови цени.
Това мога да обобщя на този етап. Другото е че продължавам да търся.:tank:

Doomguy
26-08-2013, 16:38
Това мога да обобщя на този етап. Другото е че продължавам да търся.:tank:
При сериозни намерения от твоя страна, мисля, че тази за 7200 спокойно могат да я свалят на 6500, освен ако на собственика въобще не му пука дали колата ще се продаде. Обаче ако си е намерил някаква изгодна оферта за друг автомобил, мисля, че няма да е проблем да се разберете за цената.

andro88
26-08-2013, 20:39
При сериозни намерения от твоя страна, мисля, че тази за 7200 спокойно могат да я свалят на 6500, освен ако на собственика въобще не му пука дали колата ще се продаде. Обаче ако си е намерил някаква изгодна оферта за друг автомобил, мисля, че няма да е проблем да се разберете за цената.

Тоя пич не сваля повече от 200 лева. И друг колега е пробвал, но не кандисва

andro88
28-08-2013, 14:18
Колата са я продали. Вярваме или не, пълна кошара или не, замина за 2 седмици. За пореден път се убеждавам, че цената продава. Ако е колега купувачът, дано сподели първи впечатления за колата:grandpa:

Flame
30-08-2013, 16:17
Хубаво и евтино няма:?

Napoleon
02-09-2013, 21:44
Андро, ти как разбра, че са я продали? Гледам, че колата си седи на обява, а и цената и е надолу. Стана ми интересно за тази кола.