PDA

View Full Version : Fiat Ulysse мнения



starata alfa
06-09-2013, 23:24
здравейте,вчера видях един ван който страшно ми хареса искам мения за него след 2002 г плюсове,минуси и тн,двигателя на дизеловите май са френски .бензин или дизел е по добре,как е като окачване,кой двигател е по добър и тн.абе всякаква информация би ми била полезна

Ilko Ivanov
07-09-2013, 00:09
Е то си е Пежо 807.
И дизелите и бензините са френски.
2,0 HDI според мен е най-успешен и безпроблемен.
По-добре прочети в техния форум за проблемите.

Лично мое мнение от практиката - изключително проблемна електроника, не толкова на мотора, колкото на оборудването на интериора. То всяка кола с толкова екстри и на тия години си ги има тези проблеми де, ама тук си е "стандарт".

starata alfa
11-09-2013, 01:21
няма ли някой такъв ван да сподели мнение от първа ръка

goge_to
11-09-2013, 15:57
Ето мнение от първа ръка!
6 год. бях собственик на такъв ван: Фиат Улис 2.0 JTD(HDI), 2004 год.
Ами какво да кажа? Супер удобен въз-голям семеен (става и за работа) автомобил.
Може да се ползва през лятото и за офроуд заради по-високия просвет.
Това е т. нар. ЕВРОВАН (Пежо, Ситроен, Фиат и Ланчия)! Която от 4-те марки да вземеш, получаваш... Пежо!
Евтина поддръжка. Заради кооператива цените на частите са в добрия ценови диапазон. По-точно нямат нищо общо с тези на Алфа-та (в положителен за еврована аспект).
Дизелите: добър разход - 9-10/100 градско, около 7.5/100 селско (ха-ха) при 110-120 км/ч. Става въпрос за 2.6 тона кола при пълен товар!
Препоръчвам 2.0 дизел заради липсата на един евентуално мно-о-ого голям проблем: ФАП филтър! При 2.2 мотора те това нещо може да ти съкрати живота доста!
ЕГР-а се затапва! Доказано от мен! Според някои майстори не можело. Щяло да доведе до проблеми в ЕКУ-то!
"Нафтовата печка" на Пежо като механика, както каза доказан майстор "е милионник". `бах неговата м..а, зимата на -10 градуса с "издухани" две подгревни свещи палеше все едно е 30 градуса!
От там нататък... за дизела, ако може не вземай! Големи електронни проблеми за цялото еврованско семейство! Перманентно бяхме "в авариен режим"! Непрекъснато "нещо му скимне", електрониката "реже" турбото, ай-би-ес-а и е-ес-пе-то, и... в бокса. В някои случаи висенето в бокса е няколко седмично `щото например дава проблем в помпата, ама майстора е готин и знае, че не е необходимо да дадеш 3000 лв. за помпа и чинно, и упорито търси с дни в кое кабелче, датчик, или нещо подобно е проблема! Между другото майстора, при който я карах (жив и здрав да е златен акъл и ръце има) за тези 6 год. и многобройни посещения така, и беше "пренаредил релетата", че този пич, на който я продадох, като я закара "на негов си елкон" този новия изпадна в размисъл тази кола как въобще работи! А тя след дългогодишна война с електронните компоненти си работеше супер!
Та колата си е готина и най-важното супер комфортна и удобна за шофиране! Както се казва - не умаря! Широки предни кресла. Хладилник. Уредбата поне за мен си беше доста яка (заводски Clarion).
Моя съвет (не искам да обидя никой само го побликувам): вземай бензинка! Наполовина по-опростен и невзискателен мотор. "Газифицираш" го (с уговорката в доказан сервиз при доказан майстор). Колата има достатъчно обем и за 100 литрова бутилка! Ако не се лъжа при премахнати седалки обема и беше към 3 куб/м! `баси животното! В Италия и Холандия се намират и директно газифицирани екземпляри. От познат със Гранд Еспейс (аналогично купе) на газ знам, че му гори 16-17 градско.
Ако има нещо друго - питай! Ако мога ще помагам!

---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:14 ----------

А щях да забравя! Много яка ходова част! За 100 хил. км смених само преден ляв носач и то почти веднага, след като я докарах от Австрия!!! Никакви други проблеми по окачване (две биалетки по 20 лв. въобще не ги и броя)!
Поради голямото си тегло иска хубави (маркови) гуми. Напр. "Спортива" или "Барум" на предните им "изяжда" грайфера за 20 хил. км. Продадох я с "Континентал". Бяха на 40 хил.+ км и имаха "още хляб"!

---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:26 ----------

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen-c8-2-0-16v-exclusive-lpg-gas-berlin/182263465.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&export=ALSO_EXPORT

---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:44 ----------

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-ulysse-2-0-16v-emotion-pro-lpg-navi-xenon-tel-frankfurt-am-main/182909995.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=41&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&export=ALSO_EXPORT

---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/lancia-phedra-2-0-16v-executive-autogas-paderborn/181699137.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=14700&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

---------- Post added at 15:55 ---------- Previous post was at 15:52 ----------

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/peugeot-807-140-automatik-tendance-lpg-kolbermoor/177804369.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19300&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

---------- Post added at 15:57 ---------- Previous post was at 15:55 ----------

Ето ги и 4-те "хубавици" на газ!

starata alfa
12-09-2013, 10:07
мерси ,много за изчерпателна информация,явно ще продължавам с газификацията

syfer
12-09-2013, 15:30
Ще следя темата с интерес относно конкретния модел тъй, като и при мен следващата ми кола задължително трябва да е удобна минимум за 3-членно семейство :)

Susscrofa
12-09-2013, 15:54
Аз скоро си взех Ланчиа Федра.
Моята е 2.2 ХДИ, 2003 г.
Всички възможни екстри, барабар с печката.:)
Обслужих я и смених един долен носач.
Колата е адски удобна и практична.
Този двигател се мъчи малко на това купе, представям си двойката.
Моят ЕГР беше затапен.
ФАП филтъра се оправя без проблем, просто трябва да се заличи и софтуерно.
Поскръцват леееко задните врати при гооолеми дупки и бавно каране.
Абе ван си е.:)
Разход 10-11 градско, 8 извънградско.
Все едно си карам алфата /бензин 1.8/
Нямам още опит с него, до тук 2 000 км.
Адски е удобен, телефони, навигации, борд комп, ел. задни врати, ксенони, авто фарове, чистачки и седалки.
Мен много ме радва, и малката много се кефи, защото вижда всичко, а не е в яйце.
Фиатчето е готино също, но на мен федрата най -ми допада, а и ганьо не я купува щот си мисли, че е ланча. Държи най-ниска цена.

goge_to
12-09-2013, 16:48
Пожелавам успех с федрата, защото на тези коли като чуя "без проблем" и "софтуер" предварително настръхвам!!!
Федрата винаги е с най-високо ниво на оборудване!
Печката я имат всички. Автономна е. Ако забелязваш колата ти в момента (не би трябвало) не подгрява. Подгревните свещи заработват когато температ. датчик подаде сигнал към ЕКУ-то, че външната температура е под 8-9 градуса. Ако този сигнал съвпадне и с такъв, че температ. на антифриза е под 70 градуса се вкл. подгряването и тръгва и печката. Лошото е че през зимата в града почти постоянно тръгва (разбира се помага на двигателя да загрее на д 70 градуса и сприра), защото палиш-гасиш, пак палиш и така. Вдига разхода с 1-1.5 литра, но и при суперстуд навън парното ти тръгва на 3-та минута!
Не ми е ясно, как 2.2 мотора се мъчи?! Моят Улис с 2.0 мотор на старта и на 2-ра до към 60 км/ч дърпаше повече от на жена ми 156-цата (2.0 бензин). Е от там нататък алфата просто го убиваше, но от 3-та нататък! И като имаш напредвид, че сравнявам "автобус" с лека кола. Трябва да ти се струва тромава от 140 км/ч (то на това купе повече не му и трябва) нагоре. Дотогава не би трябвало да го има това усещане!
Махай катализатора в първото гърне! Аз до преди да спра със семейните дизели това ми беше първия "ремонт" след покупка. Фиата (а и всичките) имат катализатор и в изпускателния колектор, но той не би трябвало да прави проблем поради супервисоките температуре и налягане от цилиндрите! Стандартният катализатор в ауспусите обаче го махай!
Задните врати са доста тежки. На моят едната от лашкане беше леко провиснала и нямаше оправия. Регулират надолу-нагоре от долния носач на вратата. Също така относно проскърцването: имат едни шипове, които влизат при затваряне в гредата разделяща ги от предните врати. Дупките в гредата имат едно специфично по скоро пластмасово уплътнение. Ако то липсва може и от там да идва скърцането. Смажи с лека смазка (може и техн. вазелин) ролката на водача в пода.

Susscrofa
12-09-2013, 22:28
Пожелавам успех с федрата, защото на тези коли като чуя "без проблем" и "софтуер" предварително настръхвам!!!
Федрата винаги е с най-високо ниво на оборудване!
Печката я имат всички. Автономна е. Ако забелязваш колата ти в момента (не би трябвало) не подгрява. Подгревните свещи заработват когато температ. датчик подаде сигнал към ЕКУ-то, че външната температура е под 8-9 градуса. Ако този сигнал съвпадне и с такъв, че температ. на антифриза е под 70 градуса се вкл. подгряването и тръгва и печката. Лошото е че през зимата в града почти постоянно тръгва (разбира се помага на двигателя да загрее на д 70 градуса и сприра), защото палиш-гасиш, пак палиш и така. Вдига разхода с 1-1.5 литра, но и при суперстуд навън парното ти тръгва на 3-та минута!
Не ми е ясно, как 2.2 мотора се мъчи?! Моят Улис с 2.0 мотор на старта и на 2-ра до към 60 км/ч дърпаше повече от на жена ми 156-цата (2.0 бензин). Е от там нататък алфата просто го убиваше, но от 3-та нататък! И като имаш напредвид, че сравнявам "автобус" с лека кола. Трябва да ти се струва тромава от 140 км/ч (то на това купе повече не му и трябва) нагоре. Дотогава не би трябвало да го има това усещане!
Махай катализатора в първото гърне! Аз до преди да спра със семейните дизели това ми беше първия "ремонт" след покупка. Фиата (а и всичките) имат катализатор и в изпускателния колектор, но той не би трябвало да прави проблем поради супервисоките температуре и налягане от цилиндрите! Стандартният катализатор в ауспусите обаче го махай!
Задните врати са доста тежки. На моят едната от лашкане беше леко провиснала и нямаше оправия. Регулират надолу-нагоре от долния носач на вратата. Също така относно проскърцването: имат едни шипове, които влизат при затваряне в гредата разделяща ги от предните врати. Дупките в гредата имат едно специфично по скоро пластмасово уплътнение. Ако то липсва може и от там да идва скърцането. Смажи с лека смазка (може и техн. вазелин) ролката на водача в пода.

Благодаря за поста.:)
А сега по същество.
Абсурдна глупост е, че тръгвала по бързо от 156-ца. Освен на жена ти колата ти да си я бутал.:)
Нищо няма да сменям, докато нещо не прави осезаем проблем.
Знам, че печката е такава, то вътре няма пулт за управлението и.
Мисля, че автономна печка е точно обратното на това, което си обяснил.:)
Задните ми врати са електрически и няма как да усетя луфтове и провисвания, за сега се затварят и отварят доста добре. Лошото е, че ако провиснат вратата ще отказва да се затвори.:)
Скърца едната и то само, ако силно се залюлее колата.
Това купе е два тона.
Аз така и не разбрах къде е фап филтъра и къде е катализатора.:):super:

goge_to
13-09-2013, 13:10
Въобще не е глупост! На първа и на втора вана (2.0 HDI, 109 к. с.) буквално се "изстрелваше"! От там нататък "натежаваше" така да се каже.
Инак си "прекалил" с екстрите щом задните се затварят на ток (виждал съм само едно такова 807).
Знам със сигурност, че 2.2 мотора има ФАП! Къде е незнам! Би трябвало да е някъде по колектор или ауспусите (нали задържа твърдите частици). Моята беше с по-простия агрегат. Със сигурност във всеки сервиз на Пежо могат да му тестват дереджето.
Имаш стандартен катализатор в първото гърне по тръбите. Така да се каже "под краката ти", като си седнал в колата. За мен твърдо играе правилото при втора употреба дизел: рязане и подмяна с резонаторно гърне.
Другият каталитичен елемент е в колекторните тръби, непосредствено след главата на двигателя. С него проблем не би трябвало да има.

Susscrofa
13-09-2013, 20:24
Въобще не е глупост! На първа и на втора вана (2.0 HDI, 109 к. с.) буквално се "изстрелваше"! От там нататък "натежаваше" така да се каже.
Инак си "прекалил" с екстрите щом задните се затварят на ток (виждал съм само едно такова 807).
Знам със сигурност, че 2.2 мотора има ФАП! Къде е незнам! Би трябвало да е някъде по колектор или ауспусите (нали задържа твърдите частици). Моята беше с по-простия агрегат. Със сигурност във всеки сервиз на Пежо могат да му тестват дереджето.
Имаш стандартен катализатор в първото гърне по тръбите. Така да се каже "под краката ти", като си седнал в колата. За мен твърдо играе правилото при втора употреба дизел: рязане и подмяна с резонаторно гърне.
Другият каталитичен елемент е в колекторните тръби, непосредствено след главата на двигателя. С него проблем не би трябвало да има.

Алфата е била кьопава!!!!!!!
Абсурд, аз умирам за старта на бензиновата си алфичка.
Тоя автобус ме нерви.
Напротив, бусчето след това развърта добре.
Твърдо подчертавам, че за това купе си трябва 3.0 дизеляк или бензин, за да влачи доволно.
Но аз от 2.2 съм доволен, прилично добре изтегля.
Ел вратите са супер, много ме радват, като автобус на градския съм.:dance:

mordohy
17-04-2014, 18:49
Понеже и аз съм вече в кюпа, та да попитам:
Мотора 2.0 бензин има ли метални колектори или да търся газов инжекцион?