View Full Version : Имам проблем с колата-145 TD
tatiana_mi
16-09-2013, 22:22
Здравейте на всички! Регистрирах се тук,само заради проблема,който колата ми създава напоследък. Ситуацията е-купих колата на старо,в окаяно състояние.Дадох двойно пари за ремонт. Сменени са 2-та пистови,1 ангренажен,ролки,всичко по ходова част. Лампата на маслото ми започна да премигва.Смених маслото,всички филтри,момчетата свалиха картера,почистиха цедката-беше ужасно замърсена,гарнитурата на картера също е сменена. До тук всичко ок. Обаче лампичката премигва пак. Минах 200 км след смяната на маслото. Жена съм-тази лампа ми боде в очите.Шофьор съм от доста време,обичам колата ми да е в изправност.За първи път карам дизелов автомобил-все ми мерише на нафта,все нещо има. Но когато я спра под наклон,изтичат капки масло-до картера-нямат общо с него,здрав е. Казват ми,че доста дизелови коли имат такива течове.Всичко е здраво и сменено,но лампата свети.Нямам съмнение в момчетата,които правиха ремонта.Те ми обясниха,че проблема е в токовете-ето моя въпрос-възможно ли е? Маслена помпа го отхвърлиха като вариант-подкачва добре масло. Лагери също отхвърлиха-щяло да се чува като работи двигателя,а те не се чували... Възможно ли е наистина да е проблема в токовете? Имат ли такъв проблем тези коли? Иначе казаха да сипя добавка и ако има течове някъде,тя щяла да помогне и да спре това,което изтича отдолу.Откакто е сипано маслото и са минати 200 км,няма разлика на пръчката.Моля за вашите мнения,много искам да си я оправя! Колата е 145 TD отзад пише 2.0. 1998 год е
mimouzunov
16-09-2013, 23:56
Аз от как имам алф съм сменял 3 пъти тоя датчик... В един момент просто почва да прави такива мизерии...
Незнам как еи така са установили, че помпата ти работи адекватно и че лагерите са наред обаче...
Здравейте на всички! Регистрирах се тук,само заради проблема,който колата ми създава напоследък. Ситуацията е-купих колата на старо,в окаяно състояние.Дадох двойно пари за ремонт. Сменени са 2-та пистови,1 ангренажен,ролки,всичко по ходова част. Лампата на маслото ми започна да премигва.Смених маслото,всички филтри,момчетата свалиха картера,почистиха цедката-беше ужасно замърсена,гарнитурата на картера също е сменена. До тук всичко ок. Обаче лампичката премигва пак. Минах 200 км след смяната на маслото. Жена съм-тази лампа ми боде в очите.Шофьор съм от доста време,обичам колата ми да е в изправност.За първи път карам дизелов автомобил-все ми мерише на нафта,все нещо има. Но когато я спра под наклон,изтичат капки масло-до картера-нямат общо с него,здрав е. Казват ми,че доста дизелови коли имат такива течове.Всичко е здраво и сменено,но лампата свети.Нямам съмнение в момчетата,които правиха ремонта.Те ми обясниха,че проблема е в токовете-ето моя въпрос-възможно ли е? Маслена помпа го отхвърлиха като вариант-подкачва добре масло. Лагери също отхвърлиха-щяло да се чува като работи двигателя,а те не се чували... Възможно ли е наистина да е проблема в токовете? Имат ли такъв проблем тези коли? Иначе казаха да сипя добавка и ако има течове някъде,тя щяла да помогне и да спре това,което изтича отдолу.Откакто е сипано маслото и са минати 200 км,няма разлика на пръчката.Моля за вашите мнения,много искам да си я оправя! Колата е 145 TD отзад пише 2.0. 1998 год е
Първото нещо, дето се прави в сервиз в такива случаи е да се завърти един манометър на местото на датчика и ако той покаже, че всичко е о.к., просто се сменя датчика. Там няма никаква електроника.
tatiana_mi
17-09-2013, 07:46
Не знам как го установиха това за лагерите и помпата-нали се доверих,че наистина разбират. И другото е,че прегледаха датчиците и като извадиха единия и го сложиха пак,минах 40 км и лампата не светна изобщо. Един датчик има до двигателя-за масло е и друг има отдолу под колата от дясно. Тези пипаха и се оправи,но за кратко. Ще ида пак в сервиз за манометър. А нормално ли е да тече масло при тези автомобили-да капе всъщност? И дали добавката за двигател е добра идея за запълни течовете? Да ми препоръчате добавка? 700 лв дадох за месец и половина за ремонт,не мога да давам повече,просто работя за нея :(
Не знам как го установиха това за лагерите и помпата-нали се доверих,че наистина разбират. И другото е,че прегледаха датчиците и като извадиха единия и го сложиха пак,минах 40 км и лампата не светна изобщо. Един датчик има до двигателя-за масло е и друг има отдолу под колата от дясно. Тези пипаха и се оправи,но за кратко. Ще ида пак в сервиз за манометър. А нормално ли е да тече масло при тези автомобили-да капе всъщност? И дали добавката за двигател е добра идея за запълни течовете? Да ми препоръчате добавка? 700 лв дадох за месец и половина за ремонт,не мога да давам повече,просто работя за нея :(
За никой автомобил не е нормално да тече от него каквото и да било.
Ако някой ти дава акъл да слагаш добавки, за да спре теча, удари го от мен с нещо много тежко и твърдо в кратуната. Просто се намира местото на теча и се отстранява причината.
tatiana_mi
17-09-2013, 09:11
За никой автомобил не е нормално да тече от него каквото и да било.
Ако някой ти дава акъл да слагаш добавки, за да спре теча, удари го от мен с нещо много тежко и твърдо в кратуната. Просто се намира местото на теча и се отстранява причината.
И аз така мислех,че е нормално-да се отстрани повредата :dunno: Но ако аз разбирах,щях да си я оправя... Много благодаря за всички мнения.Ще продължавам да чета тук,дано наистина се оправи,доста скъпо ми излезе,непродаваема е! А и не искам да я продавам,харесва ми
nikolchoni
17-09-2013, 09:48
Колежке не виждам да пише от къде си...Колегите могат да ти дадат съвет за сервиз наблизо в който разбират от алфи, защото тази марка не всеки може да я ремонтира(от личен опит ти пиша).
tatiana_mi
17-09-2013, 10:08
Колежке не виждам да пише от къде си...Колегите могат да ти дадат съвет за сервиз наблизо в който разбират от алфи, защото тази марка не всеки може да я ремонтира(от личен опит ти пиша).
от Врачанско съм. Малък град. И Монтана и Враца са ми на едно и също разстояние. :)
nicola 59
17-09-2013, 12:02
от Врачанско съм. Малък град. И Монтана и Враца са ми на едно и също разстояние. :)
Във Враца не си карай колата ако ще и пари да ти дават,там има един два сервиза с добри майстори ,ма имат много коли,другото са крадци,и измамници,дори да е дребен проблем,веднага ще ти кажат че трее нов мотор.Подмяната на части им е запазена марка,та бягай далече от Враца.Нека колегите от монтана да помогнат.Успех.
Добре дошла , колежке!
От това, което пишеш може да не ти тече масло, а нафта.
На първата ми алфа, като се сцепи датчика за налягане на маслото се започна подобна на твоята история. Смених три-четири, до като се ядосам и сложих първият ми попаднал пред очите. Беше от един американски трактор. С него вече трета кола скапвам. Просто трябва да се смени датчика.
И пак за теча.
Щом маслото не спада, а освен това мирише на нафта, то по-вероятното е да капе от някъде нафта.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48502&page=66
Ето тука са събрани хората от Монтана.
Те ще ти кажат най-добре къде да отидеш.
другият вариант е ако имащ път към София.
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=26
Ето тука са и клубните сервизи.
Успех!
tatiana_mi
17-09-2013, 18:16
Добре дошла , колежке!
От това, което пишеш може да не ти тече масло, а нафта.
На първата ми алфа, като се сцепи датчика за налягане на маслото се започна подобна на твоята история. Смених три-четири, до като се ядосам и сложих първият ми попаднал пред очите. Беше от един американски трактор. С него вече трета кола скапвам. Просто трябва да се смени датчика.
И пак за теча.
Щом маслото не спада, а освен това мирише на нафта, то по-вероятното е да капе от някъде нафта.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48502&page=66
Ето тука са събрани хората от Монтана.
Те ще ти кажат най-добре къде да отидеш.
другият вариант е ако имащ път към София.
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=26
Ето тука са и клубните сервизи.
Успех!
:-P Благодаря за топлото посрещане! Масло тече-виждам го,видяха го и други-просто теча не се открива къде е и капе като се остави под наклон. Нафта не се вижда да тече. Чудно ми е колко датчика трябва да се сменят,за да се оправи. И сега-карам я и си свети тази лампа и това си е! Някаква цена горе-долу на датчик?
---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:14 ----------
Във Враца не си карай колата ако ще и пари да ти дават,там има един два сервиза с добри майстори ,ма имат много коли,другото са крадци,и измамници,дори да е дребен проблем,веднага ще ти кажат че трее нов мотор.Подмяната на части им е запазена марка,та бягай далече от Враца.Нека колегите от монтана да помогнат.Успех.
Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.
nicola 59
17-09-2013, 19:02
:-P Благодаря за топлото посрещане! Масло тече-виждам го,видяха го и други-просто теча не се открива къде е и капе като се остави под наклон. Нафта не се вижда да тече. Чудно ми е колко датчика трябва да се сменят,за да се оправи. И сега-карам я и си свети тази лампа и това си е! Някаква цена горе-долу на датчик?
---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:14 ----------
Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.
Ако имаш път към видин мога да те пратя ,при един от най грамотните хора които познавам,аз като съм там само той пипа по моята кола.
Ilko Ivanov
17-09-2013, 23:25
:-P
Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.
В кой сервиз я кара в Монтана?
В крайна сметка някой измери ли налягането на маслото?
Много пък "сложна" се оказа тази Алфа...
Та толкова майстори не могат да открият проблем в 20 годишен дизел дето има цели 6-7 кабела около мотора.
Ако си търсила къде ще ти вземат най-малко пари е друг въпрос.
Ако искаш да си оправиш колата ще ти препоръчам добри монтьори в Монтана. Що се отнася до датчици и токове аз мога да направя всичко необходимо.
Телефона ми го има в профила.
tatiana_mi
18-09-2013, 08:08
И това търсих-да е по-евтино. На доста места пообиколих в Монтана. Ще ти я докарам тази Алфа да я видиш. И ще ти звънна преди това по тел. Само за информация-за 2 пистови и 1 ангренажен ремък с ролките навсякъде в Монтана ми искаха 200 лв - това не включва ремонта.Него го плащам отделно,още 200 лв. А намерих същите ремъци във Враца за 80 лв. Аз не ги печатя парите,2 заплати дадох за ремонт,разбира се,че търся евтин вариант...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.