Log in

View Full Version : Загуба на налягане в бензиновата система



pi4_s_bravo
18-09-2013, 15:10
Колата е браво 1.6 ,но предполагам принципното устройство на горивната система при 145/146 и Браво/Брава е същото. Проблема е следния- ако не се пали колата 3-4 часа налягането в системата пада и после върти доста докато го вдигне за да запали. Помпата е нова и подозирах,че евентуално проблема е в клапанчето (вградено е) и горивото се връща в резервоара. Сложих за проба външен клапан след помпата,но проблема остава. Хрумва ми някак си през горивния регулатор да губи налягането , друго нищо. Ако предположим ,че няма как да се върне в резервоара заради клапана на помпата и другия външен след нея къде може да ходи тоя бензин?

mimouzunov
18-09-2013, 17:01
Колата е браво 1.6 ,но предполагам принципното устройство на горивната система при 145/146 и Браво/Брава е същото. Проблема е следния- ако не се пали колата 3-4 часа налягането в системата пада и после върти доста докато го вдигне за да запали. Помпата е нова и подозирах,че евентуално проблема е в клапанчето (вградено е) и горивото се връща в резервоара. Сложих за проба външен клапан след помпата,но проблема остава. Хрумва ми някак си през горивния регулатор да губи налягането , друго нищо. Ако предположим ,че няма как да се върне в резервоара заради клапана на помпата и другия външен след нея къде може да ходи тоя бензин?

Може да ти отпада налягането от бензиновия регулатор да! Виж ако му откачиш вакумчето дали има там следи от бензин, понякога пропуска по малко към вакумчето (идеята ми е не че там отива целия бензин за да неиска да запали а че просто понякога се случва да прокапва и от там което е признак за смяната му) ...

stelt
18-09-2013, 17:07
Отвори резервоара и извади кошницата с помпата. Провери маркуча който излиза от помпата за пробойни.

pi4_s_bravo
18-09-2013, 17:13
Регулатор имам и ще го сменя да пробвам събота/неделя, маркуча ми е втория вариант като мисля да го надуя с компресора да видя дали е здрав. Пробвах да отвия маркуча влизащ от помпата в рейката с дюзите- няма абсолютно никакво налягане останало в системата, а колата е карана вчера. Ако регулатора е повреден възможно ли е да изпуска налягането през обратното гориво дори при липса на вакуум от колектора (неработеща кола) ?

mimouzunov
18-09-2013, 17:34
Регулатор имам и ще го сменя да пробвам събота/неделя, маркуча ми е втория вариант като мисля да го надуя с компресора да видя дали е здрав. Пробвах да отвия маркуча влизащ от помпата в рейката с дюзите- няма абсолютно никакво налягане останало в системата, а колата е карана вчера. Ако регулатора е повреден възможно ли е да изпуска налягането през обратното гориво дори при липса на вакуум от колектора (неработеща кола) ?

Да възможно е... Принципно регулатора връща постоянно бензин без значение дали има или няма закачен вакум на него (стига помпата да работи де)... С вакума връща просто повечко бензин на празен ход... Това незначи че нетрябва да задържа налягане обаче! Помпата прави примерно 5 бара, без вакум регулатора го държи на 3 а с вакум на 2.5.. Значи ако изгасиш колата би следвало да имаш поне 2.5 бара (ориентировъчно)