Log in

View Full Version : Най-добрите коли за последните 25 години



nastybg
24-09-2013, 17:19
Английското сп. AutoExpress състави класация на най-добрите автомобили през последния четвърт век. В рейтинга са включени 50 модела, продавани на територията на Великобритания.

Най-добрите автомобили за последните 25 г. според AutoExpress:

1. Ford Focus (първо поколение)
2. Lancia Delta Integrale
3. McLaren F1
4. Volkswagen Golf VII
5. Nissan GT-R
6. Audi TT (първо поколение)
7. Bugatti Veyron
8. Alfa Romeo 156
9. Aston Martin DB9
10. Rover Mini Cooper


Най-калпавите автомобили за последните 25 г. според AutoExpress:

1. Rover CityRover (2003)
2. Daihatsu Move (1997)
3. Mitsubishi Carisma (1995)
4. Suzuki X-90 (1995)
5. Renault Avantime (2001)
6. Skoda Estelle (1988)
7. Lexus SC 430 (2001)
8. Nissan Serena (1992)
9. Citroen C3 Pluriel (2003)
10. Chrysler PT Cruiser Convertible (2005)

Източник: http://fakti.bg/avto/77369-britanci-klasiraha-nai-dobrite-koli-za-poslednite-25-godini?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

Mind_Control
24-09-2013, 17:25
Някой редактор се е чудил, с какво да си запълни рубриката.

Orm
24-09-2013, 17:39
Знаех си че БМВ и Мерцедес не са направили нито една свестна кола за последния четвърт век :prescription:

nastybg
24-09-2013, 17:45
Не е така, ако цъкнеш на линка ще видиш, че М-ките на е90 и е39 са в класацията, въпреки че за мен Е34 М-power заслужава да е в класацията !

А и за Форд-а пише

На първо място редакторите на AutoExpress подреждат първото поколение на Ford Focus. Според тях популярният модел се е оказал толкова сполучлив, че задал нови стандарти и принудил дизайнерите по цял свят да преосмислят работата си.
Само, че не се сетих на форд-а кое му е дизайнерското решение толкова - може би че стоповете са верикални, само дето това не е първата кола с такива стопове .......

fred
24-09-2013, 22:01
Знаех си че БМВ и Мерцедес не са направили нито една свестна кола за последния четвърт век :prescription:

В Албания, както и у нас нямат конкуренция, но не значи, че навсякъде е така:wein:

dimitar_vd62
24-09-2013, 22:54
Това за Форд не е ли печатна грешка

Бобби
25-09-2013, 01:24
Това за Форд не е ли печатна грешка
Ще ти кажа две неща:
1.Карай Форд да си горд.....заслужава си уважение човека създал тази марка...
2.Форд и циганин не работят през зимата....
;-)
Ама я виж къде е 156....баси уважението.....ти да видиш....не е за вярване.....ходи им обеснявай:)))....на англичаните....;-)

Orm
25-09-2013, 09:00
В Албания, както и у нас нямат конкуренция, но не значи, че навсякъде е така:wein:

Ти сериозно ли мислиш че нито един модел от тези две марки не заслужава място в топ 10 за последните 25г???? :hmm: Но пък коли като макларън и бугати (възможно най "масовите" ) е ок да са там!?!?!?? Ако пък е за спортни коли то къде е ферари къде е зонда, ламбо ???? Истината сигурно е че са хванали някой безработен спортен журналист и са го накарали да пише за коли , колко да отбият номера.....
А мерцедеса и БМВ-то са признати по цял свят не само в Бг или Албания, независимо от твоето или моето мнение ;-)

---------- Post added at 06:00 ---------- Previous post was at 05:57 ----------


Това за Форд не е ли печатна грешка

Как бе фордУ е най красивия хеч......... ако го гледаш от 200 метра при мъгла и с полузатворени очи......

Doomguy
25-09-2013, 10:05
Аз викам да се прекръстим на форум "MB/BMW tribute" и да пишем само неща от сорта "БМВ-то си е БМВ" или "Мерцедес и останалите"... Всеки който пише за Алфа - :ban:

nicola 59
25-09-2013, 11:20
Това за Форд не е ли печатна грешка

Няма друго разумно обяснение,и не друг модел,а баш фокус.

Orm
25-09-2013, 11:30
Аз викам да се прекръстим на форум "MB/BMW tribute" и да пишем само неща от сорта "БМВ-то си е БМВ" или "Мерцедес и останалите"... Всеки който пише за Алфа - :ban:

Ти май не разбра идеята на темата :)

dimitar_vd62
25-09-2013, 11:38
Ще ти кажа две неща:
1.Карай Форд да си горд.....заслужава си уважение човека създал тази марка...
2.Форд и циганин не работят през зимата....
;-)
Ама я виж къде е 156....баси уважението.....ти да видиш....не е за вярване.....ходи им обеснявай:)))....на англичаните....;-)

Бе той Хенри Форд си заслужава уважението, ама това дет са го създали наследниците му ич.
Темата е за най-добра кола не за най-красива.Без да съм бил собственик, по странични наблюдения това не е кола заради която бих си скъсал гъза от работа от където и да я погледнеш.

Orm
25-09-2013, 12:00
Бе той Хенри Форд си заслужава уважението, ама това дет са го създали наследниците му ич.
Темата е за най-добра кола не за най-красива.Без да съм бил собственик, по странични наблюдения това не е кола заради която бих си скъсал гъза от работа от където и да я погледнеш.

Ами казват че управлението било добро, не знам , не съм карал такова, но чак пък най добрата..........

Dob4i
25-09-2013, 12:22
Бе той Хенри Форд си заслужава уважението, ама това дет са го създали наследниците му ич.
Темата е за най-добра кола не за най-красива.Без да съм бил собственик, по странични наблюдения това не е кола заради която бих си скъсал гъза от работа от където и да я погледнеш.

Е кое й е доброто на 156цата, щом не оценяват по красота(в което тя заслужава място в класацията). Тази класация е правена от някой кандидат журналист притежаващ 156-ца. Покрай доста от другите в класацията направо бледнее 156цата.
А за форда има и друга приказка: Форд и циганин не боледуват(чупят) от ряз умират.

BLUE1
25-09-2013, 14:01
Всъщност тази класация е съставена от анкета на читатели и ако се прочете в оригинал ми се струва ще разберете защо е такава и какви са мотивите за избора на повечето британци.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/65918/auto-express-50-best-cars

kolev
25-09-2013, 14:29
Само, че не се сетих на форд-а кое му е дизайнерското решение толкова - може би че стоповете са верикални, само дето това не е първата кола с такива стопове .......
дизайна на фокус мк1 е стил new edge и е дело на дизайнера Claude Lobo /30 години е работил за форд/ заедно с форд ка мк1. дизайна се отличава с ясни линии и пресичащи се арки създавайки напрежение във формите. линиите са пренесени и в интериора.
фокус мк1 и ка мк1 никога няма да изглеждат стари като стил. това отличава добрия дизайн.

ecotronic
25-09-2013, 14:31
Ако британците можеха да карат дизелови 166 - ци, класацията нямаше да е същата :)

Orm
25-09-2013, 14:33
Всъщност тази класация е съставена от анкета на читатели и ако се прочете в оригинал ми се струва ще разберете защо е такава и какви са мотивите за избора на повечето британци.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/65918/auto-express-50-best-cars

А ето как почва статията във "Факти.бг" - Английското сп. AutoExpress състави класация на най-добрите автомобили през последния четвърт век. В рейтинга са включени 50 модела, продавани на територията на Великобритания.
:big_whoops:

Mind_Control
25-09-2013, 15:09
Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.

AR147
25-09-2013, 15:32
дизайна на фокус мк1 е стил new edge и е дело на дизайнера Claude Lobo /30 години е работил за форд/ заедно с форд ка мк1. дизайна се отличава с ясни линии и пресичащи се арки създавайки напрежение във формите. линиите са пренесени и в интериора.
фокус мк1 и ка мк1 никога няма да изглеждат стари като стил. това отличава добрия дизайн.
За моите очи , без да разбирам професионално от дизайн, арки и напрежения , тази коли още в момента на излизане изглеждаха стари,особено предницата и интериора са отвратително недоразумение.

И явно не само аз съм на това мнение , защото виж разликата със второто поколение.......

---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 15:29 ----------


Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.
Това беше една от малкото коли с независимо окачване отзад и директно и приятно управление

koolio
25-09-2013, 16:41
Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.

Doomguy
25-09-2013, 16:45
Какво му е толкова на таблото на МК1? Според мен не изглежда зле. Виж вече МК2 ме дразни доста отвътре, всичко е много дървено.

Mind_Control
25-09-2013, 16:52
Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.

Според мен преставата ти е изкривена от новите коли, защото преди 15 години нямаше нещо, която да не ме кефи в тази кола. Сега е боклук естествено, като я погледна :D

kolev
25-09-2013, 17:17
Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.
главния дизайнер /пушач/ е изтеглил умишлено пепелника високо, така че да не си сваля дясната ръка от волана, когато си тръска цигарата. ето това е ергономия :tooth:

koolio
25-09-2013, 19:40
Аз съм деформиран от 155-цата и много се дразня, когато таблото е разположено високо горе, а не под и около скоростния лост.

dimitar_vd62
25-09-2013, 20:19
Е кое й е доброто на 156цата, щом не оценяват по красота(в което тя заслужава място в класацията). Тази класация е правена от някой кандидат журналист притежаващ 156-ца. Покрай доста от другите в класацията направо бледнее 156цата.
А за форда има и друга приказка: Форд и циганин не боледуват(чупят) от ряз умират.

Не ми харесва и толкоз.По принцип днешните коли въобще не ме кефят - тва са просто технологии без грам душа и идентичност.А от 156-та не мога да се оплача, въпреки че днес сменях дебитомер.

ФЕРАРИСТ
25-09-2013, 20:26
Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....

nicola 59
26-09-2013, 01:16
Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....

Като имаш предвид ,че Кон,Форд,и Циганин умират от един път,без боледуване,ще се родиш.

Mario_95
26-09-2013, 08:52
Като имаш предвид ,че Кон,Форд,и Циганин умират от един път,без боледуване,ще се родиш.

Абе айде стига глупости:smackbum: Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там ;) Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"

Orm
26-09-2013, 11:55
Абе айде стига глупости:smackbum: Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там ;) Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"

Най добрата кола за последните 25г ????????

Mind_Control
26-09-2013, 11:59
Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....

Момента си го подминал с около 15 години.. Ама имайки предвид, че в БГ като цяло сме 50-тина години назад няма проблеми.

Mario_95
26-09-2013, 12:09
Най добрата кола за последните 25г ????????

Не, далеч не твърдя това, но тук всички го изкарахте трошка а е всъщност е много приятен автомобил :) Няма просто как да се изкара най-добър автомобил ей така на база за сравнение - нищо. Фокуса дори не е и най-добрия хеч, със сигурност е несравним с Интегралето което не знам защо е на 2-ро място след Фокуса ама какво да се прави...

nicola 59
26-09-2013, 20:16
Това беше една от малкото коли с независимо окачване отзад и директно и приятно управление

Колега даваш ли си сметка какви дивотии пишеш за 96 или 97 или 95 година,за независимо окачване от зад.


Абе айде стига глупости:smackbum: Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там ;) Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"

Колега кое е това време поясни за мотор на форд ТДСИ и вашта тесла от маранело защо не си я возите още,или най добре иди да се запишеш във форума на форд,и там да си вярвате колко е добра тая тояга.

Понеже когато Форд са правили ТДСИ вече е имало ЖТД на светлинни години напред,като мотор.

Форда е създаден само по една причина, за да не бъде Опел най скапаната кола.

Mario_95
26-09-2013, 21:30
Колега кое е това време поясни за мотор на форд ТДСИ и вашта тесла от маранело защо не си я возите още,или най добре иди да се запишеш във форума на форд,и там да си вярвате колко е добра тая тояга.

Понеже когато Форд са правили ТДСИ вече е имало ЖТД на светлинни години напред,като мотор.

Форда е създаден само по една причина, за да не бъде Опел най скапаната кола.

Виж сега аз не преписвам никакви услуги на Форд нито за разработването на коммон рейл-а, нито за най-добър автомобил, но откровенно казано ако ще си вземам дизел последно към фиат групата ще се обърна (освен ако не става дума за 159 ама имам да поживея докато си купя). А продажбата на Фокус-а ни няма нищо общо с колата а просто стечения на обстоятелства. Бих ли си купил Фокус? Определено особено след като така им падна цената :metal:

dimitar_vd62
26-09-2013, 21:47
Чудна работа, Форд е най-добрата кола а цената и пада, немските даже не са в десетката а държат цени щото минават за добри.

nicola 59
26-09-2013, 23:06
Виж сега аз не преписвам никакви услуги на Форд нито за разработването на коммон рейл-а, нито за най-добър автомобил, но откровенно казано ако ще си вземам дизел последно към фиат групата ще се обърна (освен ако не става дума за 159 ама имам да поживея докато си купя). А продажбата на Фокус-а ни няма нищо общо с колата а просто стечения на обстоятелства. Бих ли си купил Фокус? Определено особено след като така им падна цената :metal:

Колега последните 10 години продавам коли и имаше един малък период от време кадето тази кола се търсеше ,след Сиера,и Скорпио,не че са нещо,ма имаха успех Форд не се доказва вече ,като добра кола.За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.

vaklinator
27-09-2013, 07:05
Странно ми е, че Волво 850 е наааааа... края на класацията
46. Volvo 850

Mind_Control
27-09-2013, 10:24
За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.

Верно си е Форд са по- евтини от рено даже и са на цените на фиат.

kolev
27-09-2013, 10:59
като си говорим за фокус и продажби, всяка година от производството са реализирали повече бройки примерно сравнено със 155 за целия период.
има изключително добре замислено и работещо окачване което дава отлично пътно поведение.
бензиновите зетек двигатели се ползват във формула форд. също се поставят на морган, катерхам и други.
колин макрей се състезаваше с фокус заедно с други именити.
дизеловите им двигатели са си нди на пса.
не може да си истински автофен и да не признаваш форд.

сега, ако си говорим за вторичния пазар в бг, ми тука най-отгоре и държащи цена са сигурно поло,голф,пасат и астра /леле/ които всички до една са антиколи. то добре че е така и за малко пари можеш да си вземеш "недотачвана" :roll2:

156
27-09-2013, 11:12
Всъщност тази класация е съставена от анкета на читатели и ако се прочете в оригинал ми се струва ще разберете защо е такава и какви са мотивите за избора на повечето британци.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/65918/auto-express-50-best-cars

Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.
Ето това е ключа от бараката, да си спомним какви чувства е предизвикала дадена кола у масовата аудитория към датата на излизането й, а не сега по автоджамбазки да приказваме "такава кола на пазара няма" щото била трошка. Аз също много добре си спомням как се прехласвах по Фокуса през 98ма, а за алфа 156 да не говорим. Това бяха коли, много различни от масовите (вкл. мерцедес, ауди и бмв) и меко казано правеха впечатление.

Scrapera
27-09-2013, 11:25
http://pichost.name/images/2013/09/27/fikus.png

:hehehm::hehehm::hehehm::hehehm::hehehm::hehehm:

Подходящо табло... за някой служебен бус.

Mario_95
27-09-2013, 12:19
Ох боже намери кой да се обади :roll2:

http://www.carsincare.com/wp-content/uploads/2013/01/alfa-romeo-164-interior-11.jpg

Извинявам се ама по-убит салон само в американки съм виждал... Най-гадното нещо в салона на всички фордове са седалките.Возил съм се и в торнео и са същото дърво. Твърди и некомфортни:?

AR147
27-09-2013, 12:28
Колега даваш ли си сметка какви дивотии пишеш за 96 или 97 или 95 година,за независимо окачване от зад.

Може би не съм се изразил правилно та да го наречеш абсурд.Но масово в Класа "Голф" европейските производители от тея години са на греда отзад.......Фокус и 156 вкарват един нов стандарт в задното окачване в тея години.

---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:23 ----------


Колега последните 10 години продавам коли и имаше един малък период от време кадето тази кола се търсеше ,след Сиера,и Скорпио,не че са нещо,ма имаха успех Форд не се доказва вече ,като добра кола.За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.
Не искам да се заяждам , само ще спомена че пазара в България не е особен критерии защото масовия потребител е с промит мозък.А за форд 2007 няма как да не е така защото и Фокус и Мондео са просто едни леки фейслифти , нещо като 147 след фейса.
Та е нормално когато продаваш стара кола в нови удежди и това е повече от очевидно цената да падат.
Единствено марки като VW имат властта така да промиват мозъци че накрая да си вземеш Бора за почти 2 пъти парите на голф 4 примерно....




ПС: Незнам кво сте се хванали за тоя форд , За мен лично Марката може да прави много добри шасите и окачвания.Доказали са го и Мондео и Фокус както и техните клонинги в Мазда отбора.Но като интериор,двигатели и качество на изработката на елементите аз лично не ги харесвам.....

Orm
27-09-2013, 18:03
Сигурно греша но 145-та ми беше 95-та и не съм забелязал греда отзад ......сигурно е била скрита .........

nicola 59
27-09-2013, 23:08
Сигурно греша но 145-та ми беше 95-та и не съм забелязал греда отзад ......сигурно е била скрита .........

Така е колега от 80 та година са с независимо окачване колите Бмв от 70 година, сиера, ескорт всичко е с независимо окачване колегата чел не дочел и пише дивотии ,190 мерцедес,дори и старите от 70 година са с независимо,алфа,фиат още от 70 година са така ,ма нали в този форум е преоритет да се говорят дивотии.

AR147
28-09-2013, 00:27
Абе тоя заден мост от единия до другия край на 145 хич не е една проста греда,ама кво разбирам аз.

тва разлика между полунезависимо и независимо не важи

---------- Post added at 00:27 ---------- Previous post was at 00:26 ----------


Така е колега от 80 та година са с независимо окачване колите Бмв от 70 година, сиера, ескорт всичко е с независимо окачване колегата чел не дочел и пише дивотии ,190 мерцедес,дори и старите от 70 година са с независимо,алфа,фиат още от 70 година са така ,ма нали в този форум е преоритет да се говорят дивотии.
останах малко недоразбран, ама то това Ащото не четеш внимателно какво съм написъл,в моя контекст съм прав

Scrapera
28-09-2013, 00:48
Ох боже намери кой да се обади :roll2:

http://www.carsincare.com/wp-content/uploads/2013/01/alfa-romeo-164-interior-11.jpg

Извинявам се ама по-убит салон само в американки съм виждал... Най-гадното нещо в салона на всички фордове са седалките.Возил съм се и в торнео и са същото дърво. Твърди и некомфортни:?


Доживях някой да ми каже, че Алфа има убит "салон". Или може би интериор. Темата не е за 164, а ти явно много мразиш истинските Алфи, че я намеси. Хубаво се радваш на Фиатчето си, ама седи мирен, че ставаш смешен. Не знам какво търсиш в този форум, форума на форд лесно ще го намериш с помощта на Гугъл. Ако не можеш, кажи да ти пратя линк, аз ще го намеря. И впрочем, нито на едната от колите ми интериора не изглежда така. Почти ме засегна. :tooth:

nicola 59
28-09-2013, 09:14
Доживях някой да ми каже, че Алфа има убит "салон". Или може би интериор. Темата не е за 164, а ти явно много мразиш истинските Алфи, че я намеси. Хубаво се радваш на Фиатчето си, ама седи мирен, че ставаш смешен. Не знам какво търсиш в този форум, форума на форд лесно ще го намериш с помощта на Гугъл. Ако не можеш, кажи да ти пратя линк, аз ще го намеря. И впрочем, нито на едната от колите ми интериора не изглежда така. Почти ме засегна. :tooth:

Луда работа колега ,когато изкочи 164 ката верно я гледахме като голям камък,а интериора и беше хит,за времето си ,а и екстериора също.Види се ,че колегата Марио е Фордаджия и не ги вдява тези красоти.Пусни му верно Един линк ,и да си намери и той сродни души във Форума на Форд,да се радват по цял ден на Пустиняци,а ние тука ще се мъчим криво ляво с неудобните и грозни салони на алфа.

RUNNING WILD
28-09-2013, 10:21
само не ми сравнявайте бонбониерата с форд фиеста,тя алфата изглежда дори секси пред форда,карам такъв 2001 ва година 132 коня на един приятел,искам да споделя че проблемите му валят в буквалният смисъл на думата,за последните 3 месеца 4 пъти в бокса,изтича му бензин през задната седалка изхърля,запушена помпа,няма компресия,меша антифриз,в момента пак е на майстор,за каране е ужасно колата подскача зверски по пътя при най малки неравности,сравнително тежка е 1300 кг за класа си но вози ужасно,вътре е тясна удряш си главата на влизане и колана е къс не ме обхваща да се закопчая?той си е сложил лампи в краката да му сетят като дадеш на контакт и ми вика гледай гледай готино е нали?аз му викам ти нормален ли си защо не се гасят тия лапми да си гледам ноктите на краката,той ми вика Румене кога в алфата ти сложал такива екстри ела ми се обади?викам абе ти нормален ли си това за нас не е екстра ние се раждаме с такива неща,не можа да повярва че като отвориш вратите и ти свети купе и педали и тн,ако се дърпаме и съм на 15 цола гаранция няма шанс,интериеора е ужасен скърца и пука вратата ти притиска левият крак тавана е нисък,лошо скосяване на под волана пласмасите,таблото е много издадено към тебе много навлиза навътре в купето като надуто на вътре е,обли и безсмислени форми като пясъчни дюни,фарове и тн с като на печка Раховец реотаните за фурната,не не просто е немислимо и несравнимо сериозно.

Mario_95
28-09-2013, 12:00
Момчета мене не ме притеснявате ни най-малко, ако щете към лудницата ми пратете линк! Потупвайте се по рамото и се успокоявайте като си говорите че Фиат Крома...ъъъ Ланчия Тема... а не бе чистокръвната Алфа 164 е едвали не S класа. To Вие да твърдите че след 33,75 и 164 другото не са алфи е меко казано много несериозно и не виждам пък как това Ви прави "хардкор" фенове :stumm: Единственото нещо за което винаги и във всички авто общества съм настоявал е уважение към другите марки. Няма какво друго да коментирам тук. Живот и здраве ще си сменя сегашния "фиат" с Фиат 156 или може би 147 а пък ако не здраве да е, Голф, Фокус че дори и БМВ... толкова много хубави коли! Вие сте единствените "фенове" който освен че се мразите един-друг, съдейки по темите около итал феста, мразите и различните модели Алфа! Евала!

RUNNING WILD
28-09-2013, 12:12
ъъъъъ да ти споделя нещо и аз,има Ланчий и Фиат от 53 та година дето в сравнение с Мерцедес 190 същтата година го размазват,а 164 си е италианската ес-класа спори с който искаш за времето си серийно няма такъв автомобил с задни ел.седалки ако щеш.,за нас всичко е алфа и за Итал феста не си запознат поради простата причина че 19/20 от форума не са членове на клуба а 9/10 не ходят на италфеста,абе виж статистиката има теми доволно,всеки да си кара каквото му харесва,абе някак си много отгоре даваш оценки не знам на какво се дължи?

Scrapera
28-09-2013, 12:32
Момчета мене не ме притеснявате ни най-малко, ако щете към лудницата ми пратете линк! Потупвайте се по рамото и се успокоявайте като си говорите че Фиат Крома...ъъъ Ланчия Тема... а не бе чистокръвната Алфа 164 е едвали не S класа. To Вие да твърдите че след 33,75 и 164 другото не са алфи е меко казано много несериозно и не виждам пък как това Ви прави "хардкор" фенове :stumm: Единственото нещо за което винаги и във всички авто общества съм настоявал е уважение към другите марки. Няма какво друго да коментирам тук. Живот и здраве ще си сменя сегашния "фиат" с Фиат 156 или може би 147 а пък ако не здраве да е, Голф, Фокус че дори и БМВ... толкова много хубави коли! Вие сте единствените "фенове" който освен че се мразите един-друг, съдейки по темите около итал феста, мразите и различните модели Алфа! Евала!

Изглежда не си карал нещо различно от твоята 145-чка, гоуф, форд и бмв, вероятно 316 компот. И аз преди карах подобен картинг и си мислех, че си е супер едва ли не. Почти съм сигурен че ако се повозиш в една 164-ка ще гледаш ето така после :shock:, ама ти и возене в такава не заслужаваш. Голф са толкова хубави коли.....

Orm
28-09-2013, 12:51
Не се карайте момчета :please: :) :) ;)

nicola 59
28-09-2013, 13:03
Не се карайте момчета :please: :) :) ;)

Ние колега не се караме ,а дискутираме ,когато някои почне да плюе по 156 ,147,или по 159,аз даже му помагам,ма когато почне да се злоупотребява,по адрес на колите,като 164 75 33 ,и още по стари модели,Алфа ,моделите кадето ни направиха Алфисти,ставам малко нервен,ма когато тези модели,почнат и да ги сравняват ,с уникални пръчки,като форд,е това вече е прекалено.Аз никога не съм бил фен на големите коли,падам си по средните,ма 164 си беше,и още си е кола,аз съм имал поне 10 164 ки ,три съм продал на колегата THECLEANER и познавам много добре колата,та като почнат да я редат до тая тояга Фокуса,и не мога да не се обадя.

thecleaner
28-09-2013, 15:41
Ние колега не се караме ,а дискутираме ,когато някои почне да плюе по 156 ,147,или по 159,аз даже му помагам,ма когато почне да се злоупотребява,по адрес на колите,като 164 75 33 ,и още по стари модели,Алфа ,моделите кадето ни направиха Алфисти,ставам малко нервен,ма когато тези модели,почнат и да ги сравняват ,с уникални пръчки,като форд,е това вече е прекалено.Аз никога не съм бил фен на големите коли,падам си по средните,ма 164 си беше,и още си е кола,аз съм имал поне 10 164 ки ,три съм продал на колегата THECLEANER и познавам много добре колата,та като почнат да я редат до тая тояга Фокуса,и не мога да не се обадя.

Трай бе, бабките са уникални коли и само единствено ме е яд, че адски късно я открих като автомобил, то не беха 55ци то не беха 56 ци и кви ли не тояги карах, дорде подкарах баба 164 и дока тя не ме предаде, нема да я предам и аз;) За мен за последните 20 години тва е флагмана на АР, не 66 или 59, ма тва си е само мое мнение.

А това за класациите е пълна глупост. Няма по добри коли от 124ка, Сиера, 164ка или Пассат 2, Е30 и т.н. а тука ги няма

П.С. В малкия клас Пунто, Поло, Саксо, Фиеста се сещам на първо четене.

radostin_ivanov
29-09-2013, 00:44
Бе,кола с предно ни ми ги фали.

koolio
29-09-2013, 12:12
Трай бе, бабките са уникални коли и само единствено ме е яд, че адски късно я открих като автомобил, то не беха 55ци то не беха 56 ци и кви ли не тояги карах, дорде подкарах баба 164 и дока тя не ме предаде, нема да я предам и аз;) За мен за последните 20 години тва е флагмана на АР, не 66 или 59, ма тва си е само мое мнение.

А това за класациите е пълна глупост. Няма по добри коли от 124ка, Сиера, 164ка или Пассат 2, Е30 и т.н. а тука ги няма

П.С. В малкия клас Пунто, Поло, Саксо, Фиеста се сещам на първо четене.
Забрави Рено 19, Опел Кадет и Ауди 100. ;)

Scrapera
29-09-2013, 21:35
Баш кадета е забравил да знаеш, дето му се сменят праговете всяка пролет. Няма такова дърво.

koolio
29-09-2013, 21:55
Баш кадета е забравил да знаеш, дето му се сменят праговете всяка пролет. Няма такова дърво.

Праговете и - дотам.
Това нещо може да върви как да е, да е пред разпадане - и така да си кара 10 години.

Mario_95
29-09-2013, 22:00
Търсех да си купя Кадет ГСИ просто, защото си имам странен фетиш към тях от много малък ,но осъзнах че почти никой Кадет не е успял да остане цял за 20 години :BIGsmile:

П.П И да прави сте, 145, Голф, Кадет, Сивик, всичките ги обожавам! Нищо че са картинги, толкова са забавни! Возил съм се в луксозни коли и да найстина е страхотно особено аз както не съм от много заможно семейство имам чувството че съм..., но на моята възраст си предпочитам "картингите". Живот и здраве и аз ще карам луксозни седани след години :)

nuclearblast
03-10-2013, 21:35
http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0


ALWAYS ALFA
:drive::drive::drive::drive::drive: