PDA

View Full Version : Червеният сектор на оборотомерте на JTD моторите



B&V
30-09-2013, 11:46
Колеги, забелязах че на моята 147-ца червения сектор започва от 4500 оборота, а на 156-ците от 5000!? Някой има ли идея защо е така? Излиза че на 156-ците дават да се развъртат повече, а принципно двигателите би трябвало да са еднакви или това е просто маркетингов трик.

андон.маслев
30-09-2013, 12:52
Ами ти няма как да достигнеш 4000,камо ли повече.Карай си и не мисли за такива неща.

mirchozo
30-09-2013, 13:12
възможно е да си гледал jtd (105/110/115кс) и jtd-16v/mjet (140/150 кс), ако са били еднакви моторите би трябвало да няма разлика

546
30-09-2013, 13:21
То не спира ли да подава тунджа като стигнеш критичните?

Ами ти няма как да достигнеш 4000,камо ли повече.Карай си и не мисли за такива неща.
хехе:clapping:

Jivko7777
30-09-2013, 13:50
Така са го направили просто иначе при сток вариянт всички JTD-та на 4200 приключват на 4500 вече почти няма гориво

tribaleo
30-09-2013, 15:00
вчера..се бях заиграл нещо из София...ии да ти кажа и след 5 мина без да искам един път тъй като бях избичил музиката....

vovata
30-09-2013, 15:42
8v са до 4500 а 16v са до 5000 (картинките на оборотомера)
кой може и кой не може да ги вдига е друг въпрос !

B&V
30-09-2013, 15:48
Много благодаря за отговорите колеги! Не че има кой знае какво значение, но ми беше интересно! Поздрави!

oem
30-09-2013, 17:02
вчера..се бях заиграл нещо из София...ии да ти кажа и след 5 мина без да искам един път тъй като бях избичил музиката....

Най-вероятно защото ти е пипнат софтуера :)

tribaleo
30-09-2013, 18:52
ми не е...или поне аз не знам за такова нещо..но щом катализатора си е на място не би трябвало?

Jivko7777
30-09-2013, 19:01
ми не е...или поне аз не знам за такова нещо..но щом катализатора си е на място не би трябвало?

не е задължително да го няма

tribaleo
30-09-2013, 19:17
А случайно да имате някакви идей по този въпрос http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=81190