View Full Version : Шок бутон
Колеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?
ecotronic
09-10-2013, 12:05
Колеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?
Дай да видим схемата, че не разбирам за какво говориш.
Linkestis
09-10-2013, 12:15
Да не търси бутона под седалката?
Furious 155
09-10-2013, 12:31
Да не търси бутона под седалката?
онуй не е ли crash recovery бутон?
nicola 59
09-10-2013, 12:38
онуй не е ли crash recovery бутон?
Шок бутон и краш бутон мисля че е едно и също на 166 не знам дали е под седалката или някаде по коша
ecotronic
09-10-2013, 12:40
Шок бутон и краш бутон мисля че е едно и също на 166 не знам дали е под седалката или някаде по коша
Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1381311990c.jpg
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
nicola 59
09-10-2013, 12:55
Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1381311990c.jpg
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
Няма начин да е друг ,поне според мене.
Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1381311990c.jpg
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
Благодаря, точно за този на помпата идеше реч.
Nikosaul
09-10-2013, 20:44
Едно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.
Колата нищо не беше претърпяла и бутона не се беше задействал, ами просто бензиновата помпа ми беше изгоряла, поради простотията на предишния собственик (както и да е). Просто първо пробвах евтините варианти, това е всичко.
Linkestis
09-10-2013, 22:50
Едно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.
Ние това много добре го знаем,колега :)
Но интересен е момента когато автомобила е на подемник и майстора запали ей така за проба двигателя..какво ли се случва според теб като са отделени колелата?
ecotronic
09-10-2013, 22:54
От наименованието с което фигурира в документацията (inertial switch) би трябвало да сработва на инерционен принцип, т. е. при надвишаване на някакъв праг на ускорението. Подобно на ербег системата.
nicola 59
10-10-2013, 00:31
От наименованието с което фигурира в документацията (inertial switch) би трябвало да сработва на инерционен принцип, т. е. при надвишаване на някакъв праг на ускорението. Подобно на ербег системата.
Точно на инерционен принцип е ако няма удар няма и сработване евентуално може да има нещо от рода като се обърне колата ма не като и се отлепят гумите а като се обърне с гумите на горе.То не е трудно да се пробва ,ако се отвие самия бутон и се завърти с ,,краката на горе,, и се види дали ще изключи.
ecotronic
10-10-2013, 10:32
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/jdv1381389850f.jpg
Металното топче (1) стои в конично легло (2), като същевременно е притегляно надолу от постоянен магнит. При удар, механично сътресение и изобщо когато ускорението надхвърли някаква стойност, топчето преодолява силите, които го държат в леглото (гравитационна и магнитна), излиза от леглото издигайки се нагоре и задейства механично нормално-затворен контакт и той се отваря като така прекъсва веригата на помпата.
Това означава, че защитата няма да сработи просто при отделяне на колелата от настилката. Няма да сработи дори и ако колата е обърната бавно на таван. Ще сработи единствено при рязко сътресение.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.