PDA

View Full Version : Тресе на 4 та и 5 та предавка след ремап



cuiceka
25-10-2013, 21:20
Здравейте , преди два дни чипосах колата алфа 156 1,9 jtd 105 kc 2000г.Колата стана много динамична, не пуши изобщо но след ремапа на 4 та и 5 та от 1500-2000 оборота при рязко подаване на газ колата претриса за около 1-2 сек и след това тресенето изчезва , при плавно подаване на газ проблеми няма , съединителят е сменен преди 18 к с чисто нов Valeo комплект (огледален ,феродов и лагер) , маховика е сменен и той от 166 2,4 ,че моят беше от фиат, преди ремапа нямаше такива проблеми , моля за съвети, в понеделник ще ходя за донастройване

alfa1452.0
25-10-2013, 21:25
Имах го проблема и аз и се реши след като смених демфера понеже след ремапа малко са му дошли в повече NM и така се получаваше и при мене на 4-та и на 5-та до 2100 оборота докато ускорявам си беше така само че тва при 2.4 жтд 136 к.с.Според мен правиш ли такива интервенций готви се и за нов съединител подсилен и нов маховик :) лично за мен но има колеги който са по в час по са се занимавали нека си кажат мнението и те !

cuiceka
25-10-2013, 21:41
Имах го проблема и аз и се реши след като смених демфера понеже след ремапа малко са му дошли в повече NM и така се получаваше и при мене на 4-та и на 5-та до 2100 оборота докато ускорявам си беше така само че тва при 2.4 жтд 136 к.с.Според мен правиш ли такива интервенций готви се и за нов съединител подсилен и нов маховик :) лично за мен но има колеги който са по в час по са се занимавали нека си кажат мнението и те ! Ми аз за това се реших да я ремапна защото смених съединителя и маховика, ако трябва да сменям пак маховика с чисто нов и съединителя по добре да взема друга кола с по новия мотор 115кс

GurgaPiti4
25-10-2013, 21:41
Е чак пък съединители...вие момчета колко сте ги наблъскали тия JTD-та да сменявате маховици, съединители?

alfa1452.0
25-10-2013, 21:53
Е чак пък съединители...вие момчета колко сте ги наблъскали тия JTD-та да сменявате маховици, съединители?

еми незнам колега аз смених съединител веднага първо почна да претриса после вече си буксуваше :) а и нали знаеш мн е важен и стилът на каране това е то значени вече при кой колко ще изкара !При мен беше така но има куп др неща примерно тъмпони на мотора и т.н. след ремапа нещата с тягата на мотора са различни и от там вече може да са различни нещата може и каре да е вътрешно сега просто да се е убадило след повечето напън незнам незнам според мене всичко е свързано с ремапа я тъмпон я каренце или съединителя се е видял в чудо :) нека помогнат и колегите както казах

sindzhirliev
26-10-2013, 01:31
Този проблем го има при много коли със същия мотор, дори и преди ремап.. просто недей да мъчиш машината с пълна газ на толкова ниски обороти и толкова висока предавка, ако искаш да я караш по дълго време :)

haljscho
26-10-2013, 08:58
Най-вероятно омекнали пружини на маховика!

seik00
26-10-2013, 09:13
според мен колата няма проблем.Това се получава защото при подаване на газ в ниските обороти на колата съединителя се тормози така да го кажа.И след като ти е мапната колата недеи да даваш газ в тея обороти даваи газ над 2000 и няма да имаш проблеми.А и при подаване на газ вв тея 1500-2000 оборота съединителя ти заминава доста по бързо, това е моето мнение ако искаш пробваи

cuiceka
26-10-2013, 09:18
според мен колата няма проблем.Това се получава защото при подаване на газ в ниските обороти на колата съединителя се тормози така да го кажа.И след като ти е мапната колата недеи да даваш газ в тея обороти даваи газ над 2000 и няма да имаш проблеми.А и при подаване на газ вв тея 1500-2000 оборота съединителя ти заминава доста по бързо, това е моето мнение ако искаш пробваи
Пробвано е колега, при плавно подаване на газ няма никакви проблеми а също и над 2100 оборота

tur4in
26-10-2013, 11:03
под 2000 оборота не тряя се пада на 105то коня

Jivko7777
26-10-2013, 12:20
Най-вероятно омекнали пружини на маховика!

мапера по скоро трябва да ограничи ниските

seik00
26-10-2013, 14:30
ми невиждам защо ще и даваш газ в ниските, се пак смисала на ремапа е нали да промени в положителна посока динамиката на автомобила не мисля че под 2000 ще е интересно даваи повече газ и не я оставяи под 2000.

както казва един колега : no fun under 4000rpm :D

cuiceka
26-10-2013, 18:37
ми невиждам защо ще и даваш газ в ниските, се пак смисала на ремапа е нали да промени в положителна посока динамиката на автомобила не мисля че под 2000 ще е интересно даваи повече газ и не я оставяи под 2000.

както казва един колега : no fun under 4000rpm :D
Това ми направи впечатление веднага след ремапа и за това исках да попитам къде е проблема , май проблема ще се окажа аз :-D,в понеделник ще отида малко да я намалят в ниските да видим дали ще има промяна

SandoOne
26-10-2013, 20:07
Кеф цена няма чипа е готин а последствията водят до дълбоки джобове.... да мапвате 105 ца незнам поне 115 ка там едалавера

seik00
26-10-2013, 21:09
Абе да ти кажа ако колата ти е тръгнала добре не си пипаи настроиките, просто не даваи газ под тези 2000оборота за да си пазиш съединителя

един въпрос : турбото посредтвом буустконтролер ли го надувате ?

cuiceka
27-10-2013, 06:49
Абе да ти кажа ако колата ти е тръгнала добре не си пипаи настроиките, просто не даваи газ под тези 2000оборота за да си пазиш съединителя

един въпрос : турбото посредтвом буустконтролер ли го надувате ?
Незнам ,не бях там като я првеха само знам че, турбото надува на 1.1 ,но утре ще попитам

haljscho
27-10-2013, 08:58
Съединителя може да буксува и няма как да тресе!
Маховика е демпферен, т.е. той обира вибрациите!

Ако има възможност да ти е намалят в ниските ще е добре....

cuiceka
27-10-2013, 10:37
къде е разликата в маховиците на 1.9 105кс и 2,4 136 кс след като от 2.4 става на 1.9 а 2.4 е с по голям въртящ момент и съответно с по голямо натоварване на маховика , питам защото моят в момента е от 2.4 и тресе при по рязко подаване на газ , а в момента колата след ремапа около 136-140 кс (не знам дали ми разбрахте въпроса)

oem
27-10-2013, 13:01
Съединителя може да буксува и няма как да тресе!
Маховика е демпферен, т.е. той обира вибрациите!

Ако има възможност да ти е намалят в ниските ще е добре....

Точно си тресе от слаб притискател.

SandoOne
27-10-2013, 15:36
Аз незнам защо слагате части от 2.4 на 1.9 само носачи са еднакви особено комплекти съединители .

haljscho
27-10-2013, 15:37
Точно си тресе от слаб притискател.
Вярвай си!


Тоя маховик проверихте ли го хубаво преди да го качите на колата!


Ся аз не казвам, че 100% маховика е виновника за това тресене!

И аз на времето като ОЕМ си мислих, че ми се е паднал кофти съединител и имах същия проблем, след 20000км. се оказа, че съединителя си е като нов! А маховика беше с адско омаляли пружини......

И не сравнявайте стокови 140-150к.с. с такива постигнати след ремап!
Стоково колата си е настроена да е плавна и мека!
След всичко е възможно......

SandoOne
27-10-2013, 15:44
Сложи турбо от 2.4 на 1.9 с чип ще къса тампоните направо с чип муцка

cuiceka
27-10-2013, 17:25
Сложи турбо от 2.4 на 1.9 с чип ще къса тампоните направо с чип муцка
Чипа го сложих не за да се пускам по гонки а за да стане малко по пъргава , не смятам да правя други модификации по колата