View Full Version : Гарнитура на капак клапани
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.
Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:
Linkestis
26-10-2013, 21:57
Да не си изчистил добре,да не си стегнал новата добре,да си я стегнал повече,да си купил менте...и още няколко причини.
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.
Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:
А къде е мястото на омасляване?
Пренатягане на капака няма как да стане. Има дистанционни втулки на болтовете.
Да не си изчистил добре,да не си стегнал новата добре,да си я стегнал повече,да си купил менте...и още няколко причини.
Купих я от ТиН кар гарнитурата неква италианска беше,а как да съм я стегнал повече нали има втулки на болтовете и се стяга до откат? :hmm:
---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:34 ----------
А къде е мястото на омасляване?
Пренатягане на капака няма как да стане. Има дистанционни втулки на болтовете.
Отпред откъм щеката за маслото омаслява.
mitkomeg
26-10-2013, 22:48
И на мене ми избива масло и се каня от два месеца да ходя да видят от какво е точно.Оградил съм на снимката от къде избива и се стича по блока и се събира на маркуча на турбото и е доста омаслено.Точно под тоя топуз който не знам за какво е започва да става мазно. И не знам дали трябва да има силикон там където трябва да е гарнитурата но при мене ми се струва, че си има от ония черния силикон. Малко ме притеснява, че не трябва да има ама ...
Принципно им слагат силикон някой сервизи, иначе текат след това пак. При мен има масло около щеката, отделно по картера и скоростната кутия винаги има някоя друга капка. Не ми се занимава да търся течове.
ecotronic
27-10-2013, 11:10
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.
Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:
Прегледай дистанциращите втулки дали са с еднаква дължина, дали са поставени на мястото им, да не е крив капака или да няма пукнато или наранено по него.
Ако всичко е ОК, обезмасли добре повърхностите, намажи тънко с маслоустойчив силикон на Victor Reinz и ще забравиш за течове.
Прегледай дистанциращите втулки дали са с еднаква дължина, дали са поставени на мястото им, да не е крив капака или да няма пукнато или наранено по него.
Ако всичко е ОК, обезмасли добре повърхностите, намажи тънко с маслоустойчив силикон на Victor Reinz и ще забравиш за течове.
Току що приключих,свалих отново гарнитурата,обезмаслих и намазах със черен силикон aktifix.След малко ще ходя да покарам и ще видим дали ще има резултат. :drool:
lordliness
27-10-2013, 15:04
а защо не скъсите тези втулки, малко.
а защо не скъсите тези втулки, малко.
Ако прокапе отново,ще го направя със сигурност.
Днес я поразходих малко и за сега не омаслява...
Ще видим... :gruebel:
lordliness
27-10-2013, 18:21
Ако прокапе отново,ще го направя със сигурност.
Днес я поразходих малко и за сега не омаслява...
Ще видим... :gruebel:
за съжаление предполагам, че скоро ще пропусне пак. Дано греша, защото е досадно да тече :)
за съжаление предполагам, че скоро ще пропусне пак. Дано греша, защото е досадно да тече :)
Където е текло пак ще тече... :upsidedwnsmiley:
а защо не скъсите тези втулки, малко.
Един капак пукнах така преди години, после си намерих пак оригинални болтове. Лепете кораво с черен рейнц, другото е ден до пладне ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.