PDA

View Full Version : Гарнитура на капак клапани



dakata
26-10-2013, 21:29
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.

Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:

Linkestis
26-10-2013, 21:57
Да не си изчистил добре,да не си стегнал новата добре,да си я стегнал повече,да си купил менте...и още няколко причини.

Boby
26-10-2013, 22:28
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.

Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:

А къде е мястото на омасляване?

Пренатягане на капака няма как да стане. Има дистанционни втулки на болтовете.

dakata
26-10-2013, 22:36
Да не си изчистил добре,да не си стегнал новата добре,да си я стегнал повече,да си купил менте...и още няколко причини.

Купих я от ТиН кар гарнитурата неква италианска беше,а как да съм я стегнал повече нали има втулки на болтовете и се стяга до откат? :hmm:

---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:34 ----------


А къде е мястото на омасляване?

Пренатягане на капака няма как да стане. Има дистанционни втулки на болтовете.

Отпред откъм щеката за маслото омаслява.

mitkomeg
26-10-2013, 22:48
И на мене ми избива масло и се каня от два месеца да ходя да видят от какво е точно.Оградил съм на снимката от къде избива и се стича по блока и се събира на маркуча на турбото и е доста омаслено.Точно под тоя топуз който не знам за какво е започва да става мазно. И не знам дали трябва да има силикон там където трябва да е гарнитурата но при мене ми се струва, че си има от ония черния силикон. Малко ме притеснява, че не трябва да има ама ...

Doomguy
26-10-2013, 22:52
Принципно им слагат силикон някой сервизи, иначе текат след това пак. При мен има масло около щеката, отделно по картера и скоростната кутия винаги има някоя друга капка. Не ми се занимава да търся течове.

ecotronic
27-10-2013, 11:10
Здравейте колеги,
Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните,понеже старата протече,след смяната навъртях няколко километра градско и като спрях установих,че отново омаслява на същото място.Става въпрос за Алфата от подписа.

Някакви идеи за възможна причина??? :hmm:

Прегледай дистанциращите втулки дали са с еднаква дължина, дали са поставени на мястото им, да не е крив капака или да няма пукнато или наранено по него.
Ако всичко е ОК, обезмасли добре повърхностите, намажи тънко с маслоустойчив силикон на Victor Reinz и ще забравиш за течове.

dakata
27-10-2013, 12:34
Прегледай дистанциращите втулки дали са с еднаква дължина, дали са поставени на мястото им, да не е крив капака или да няма пукнато или наранено по него.
Ако всичко е ОК, обезмасли добре повърхностите, намажи тънко с маслоустойчив силикон на Victor Reinz и ще забравиш за течове.

Току що приключих,свалих отново гарнитурата,обезмаслих и намазах със черен силикон aktifix.След малко ще ходя да покарам и ще видим дали ще има резултат. :drool:

lordliness
27-10-2013, 15:04
а защо не скъсите тези втулки, малко.

dakata
27-10-2013, 18:07
а защо не скъсите тези втулки, малко.

Ако прокапе отново,ще го направя със сигурност.
Днес я поразходих малко и за сега не омаслява...
Ще видим... :gruebel:

lordliness
27-10-2013, 18:21
Ако прокапе отново,ще го направя със сигурност.
Днес я поразходих малко и за сега не омаслява...
Ще видим... :gruebel:

за съжаление предполагам, че скоро ще пропусне пак. Дано греша, защото е досадно да тече :)

dakata
27-10-2013, 18:27
за съжаление предполагам, че скоро ще пропусне пак. Дано греша, защото е досадно да тече :)

Където е текло пак ще тече... :upsidedwnsmiley:

code
27-10-2013, 18:39
а защо не скъсите тези втулки, малко.

Един капак пукнах така преди години, после си намерих пак оригинални болтове. Лепете кораво с черен рейнц, другото е ден до пладне ;)