PDA

View Full Version : Car Chase



GU6TERA
30-10-2013, 20:07
Интересно клипче от 1974година :notify:

http://www.youtube.com/watch?v=80ecPj1TkYo

Doomguy
30-10-2013, 20:15
От коментарите:


The Alfas trim comes lose at 1:30. Haha true Alfa Romeo! :P

:tooth:

renyx
31-10-2013, 09:43
Филма го има в замундата. А дали алфате е по-стабилна на пътя?

RUNNING WILD
31-10-2013, 11:09
готин е монреала,абе поршето е с средно разположен двигател дето има дума трудно алфата да е по-стабилна,мисля че няма по-качествена германска кола от сглобка и здравина като порше от едно време си е така.

Bobi_33
31-10-2013, 22:46
готин е монреала,абе поршето е с средно разположен двигател дето има дума трудно алфата да е по-стабилна,мисля че няма по-качествена германска кола от сглобка и здравина като порше от едно време си е така.

Поршето не е със средноразположен мотор, по простата причина, че е Порше. Особено от тези години, 911 е една от най-неуправляемите и нестабилни спортни коли. Мотора е зад задния мост, центъра на тежестта е на грешно място, има супер късо междуосие и габаритно е много тясно, няма откъде да дойда стабилност на пътя. Като резултат, този модел страда от адско недозавиване. Та не закачайте Монреала, той е в пъти по-кола от това лайняно недоразумение, наречено Порше. Поршето е по-близо до обикновена костенурка, околкото до истинска спортна кола.

А за качествената сглобка на Порше хептен си се объркал. Освен всичко друго, тия кенефи ласно прегряват при опит за поддържане на максимална скорост, или продължително време да го държиш в лютеницата. Технологично също е отчайващо, първите Поршета са с разпределителни валове в картера - технология близка до тая на трактор Беларус. В същото време Монреала е QUAD CAM - с 4 разпределителни горноразположени разпределителни вала.

GU6TERA
01-11-2013, 23:26
Поршето не е със средноразположен мотор, по простата причина, че е Порше. Особено от тези години, 911 е една от най-неуправляемите и нестабилни спортни коли. Мотора е зад задния мост, центъра на тежестта е на грешно място, има супер късо междуосие и габаритно е много тясно, няма откъде да дойда стабилност на пътя. Като резултат, този модел страда от адско недозавиване. Та не закачайте Монреала, той е в пъти по-кола от това лайняно недоразумение, наречено Порше. Поршето е по-близо до обикновена костенурка, околкото до истинска спортна кола.

А за качествената сглобка на Порше хептен си се объркал. Освен всичко друго, тия кенефи ласно прегряват при опит за поддържане на максимална скорост, или продължително време да го държиш в лютеницата. Технологично също е отчайващо, първите Поршета са с разпределителни валове в картера - технология близка до тая на трактор Беларус. В същото време Монреала е QUAD CAM - с 4 разпределителни горноразположени разпределителни вала.

Жесток си :respect: