PDA

View Full Version : Твърд съединител, въпроси и лечение!



Yavor
30-10-2013, 22:37
Днес гледах една отлична 147 жтд, но ме отказа доста твърдия съединител, а и на моята 156ца е същия.

Каква е причината за това и какви са възможните лечения - смяна на аксиален лагер, почистване, притискател, горна, долна помпа?

Важно ми е да знам, ако все пак взема нещо с твърд съединител какво ме чака за да го направя лек. А едва ли излизат от завода така...

digitalundgrd
30-10-2013, 23:00
Притискателят е за смяна, но така и така се свалят скорости, се сменя и феродов диск + лагер.

Jivko7777
30-10-2013, 23:02
Притискателят е за смяна, но така и така се свалят скорости, се сменя и феродов диск + лагер.

да точно комплект само това е лечението, но ако не те дразни може да си караш

Yavor
30-10-2013, 23:07
Аз моята си я карам, жената иска с мек съединител.
Лошото че масово са с твърд.
Значи ако нещо много ми хареса и му се реша да си предвидя комплект съединител :)

VooDoo-37
31-10-2013, 01:37
Вземи й една "Alfa" 147 със Selespeed и да се "преключва" с драмата :mrgreen:

RoMeO_156_GTA
31-10-2013, 08:52
Масово са твърди да. Поне всички, в които съм сядал. Моя също беше доста твърд. След смяна на горна и долна помпа и много промивки, взе, че омекна за сега. При приятел с друга 147 след смяната им само се подобриха нещата, но пак не беше много мек. При друг с GT беше по-твърд от моя, но изкара така над 30 хил. км. Като го смени комплект съединител и се оправи. Има едни 147-ци JTD с лагер помпа, за които се предполага, че трябва да е като перце.. Но тази помпа е доста скъпа и пак не е гаранция. Бензиновите също са с лагер помпа, но при тях е по-евтина.
P.S. Как ми се караше черна 156 SW, но сега не ми е до смяна на коли, иначе би ме замислил :crazy:

Yavor
31-10-2013, 08:59
Вземи й една "Alfa" 147 със Selespeed и да се "преключва" с драмата :mrgreen:

Ооо, с удоволствие, стига Селето да не беше толкова проблемно...
Или да го кажа по друг начин - стига да имаше кой да прави Селето като хората в нашия край...
Взема ли Селе - означава за всеки проблем с кутията да ходя поне до Пловдив, ако не и до София. А и познавам няколко човека с такива скорости, които реват с глас.

За тоя робот с Бобо си говорихме на Италфеста, че всъщност е много хубав, но ресурса му е 10тина години и всичко му се разкапва. И просто иска нов цял робот за да няма проблеми, който за съжаление струва доста повече от цялата кола.

Mury
31-10-2013, 11:34
Ооо, с удоволствие, стига Селето да не беше толкова проблемно...
Или да го кажа по друг начин - стига да имаше кой да прави Селето като хората в нашия край...
Взема ли Селе - означава за всеки проблем с кутията да ходя поне до Пловдив, ако не и до София. А и познавам няколко човека с такива скорости, които реват с глас.

За тоя робот с Бобо си говорихме на Италфеста, че всъщност е много хубав, но ресурса му е 10тина години и всичко му се разкапва. И просто иска нов цял робот за да няма проблеми, който за съжаление струва доста повече от цялата кола.

Пълни глупости,ама няма смисъл да коментираме.......................:roll2::roll2::r oll2::roll2::roll2:

П.С.Иначе по въпроса на темата,във всеки един случай,купувайки 147 ЖТД,си смятай един комплект съединител.

Yavor
31-10-2013, 16:07
Добре бе Муржев, кое точно са глупостите?

Че Селето се поврежда на дъртите кошници, или че няма кой да ми го прави тука в Хасково?

Щото колкото хора ревещи от Селе познавам, много по малко са ВСИЧКИ ревещи от обикновени кутии, взети заедно, независимо каква кола карат...
От това по-силен показател, здраве му кажи!

Mury
31-10-2013, 16:14
Добре бе Муржев, кое точно са глупостите?

Че Селето се поврежда на дъртите кошници, или че няма кой да ми го прави тука в Хасково?

Щото колкото хора ревещи от Селе познавам, много по малко са ВСИЧКИ ревещи от обикновени кутии, взети заедно, независимо каква кола карат...
От това по-силен показател, здраве му кажи!

Ами аз пък ти казвам,че Селето се поврежда много по-малко на старите от колкото на новите.А глупостите са,че всичко се оправя с нов робот.................:bg::bg::bg::bg:

Yavor
31-10-2013, 16:26
Значи смятай как се чупи на новите :)
Не е опция за мене просто, иначе ги харесвам.
Ако бях в София и да има на кого да я карам колата - с удоволствие.
Те и със Селе винаги са високо изпълнение колите, което си е гот!

Mury
31-10-2013, 16:40
Значи смятай как се чупи на новите :)
Не е опция за мене просто, иначе ги харесвам.
Ако бях в София и да има на кого да я карам колата - с удоволствие.
Те и със Селе винаги са високо изпълнение колите, което си е гот!

Аз не те карам да купуваш,просто искам да кажа,че Селето когато е в час, е супер яко за каране,особено в ръчен режим :metal::metal::metal:

vovata
01-11-2013, 08:12
На мойта 147 педала на съединителя също беше твърд, смених комплект съединител - педала остана със същата твърдост !

Yavor
01-11-2013, 23:24
Въпроса е приключен, оборудвах госпожата с кола с много мек съединиел.
1,6 тс, 120... Мъркаща.

А на моята ще го чакам да се предаде, все пак съм 112 кила, да не е по голям от мене :)


http://i1231.photobucket.com/albums/ee509/yavoryankov/IMG_20131101_154521_zpsfeb5089c.jpg

haljscho
02-11-2013, 10:28
Честито и мноооо безаварийни!

stamenov_go
02-11-2013, 18:26
Здравейте.Искам да попитам какви са признаците,когато съединителя заминава?Моят взе да отделя много отдоло.Вярно ли е,че се тества,като се включи на 3-та скорост и се види дали ще тръгнеш?

Yavor
02-11-2013, 19:47
Ами зависи какво се предава в съединителя.
Ако изнсоване на феродовия диск - да, пробваш да тръгнеш на висока предавка - 4 или 5та и ако не изгасне колата, значи буксува.
Отделянето долу може да е от заминаващ притискател доколкото знам. По принцип от износване се качеа нагоре, не да слезе надолу. Може при тебе да има проблем с помпата на педала или работния цилиндър. Затова да ти е слезнал надолу, просто работния цилиндър не натиска достатъчно вилката.

tonov
02-11-2013, 22:56
Това е хидравлична система, саморегулира се. Моментът на отделяне не зависи от степента на износване. Това че отделя ниско по-скоро е признак за въздух в системата, или проблем с помпата.