View Full Version : Твърд съединител, въпроси и лечение!
Днес гледах една отлична 147 жтд, но ме отказа доста твърдия съединител, а и на моята 156ца е същия.
Каква е причината за това и какви са възможните лечения - смяна на аксиален лагер, почистване, притискател, горна, долна помпа?
Важно ми е да знам, ако все пак взема нещо с твърд съединител какво ме чака за да го направя лек. А едва ли излизат от завода така...
digitalundgrd
30-10-2013, 23:00
Притискателят е за смяна, но така и така се свалят скорости, се сменя и феродов диск + лагер.
Jivko7777
30-10-2013, 23:02
Притискателят е за смяна, но така и така се свалят скорости, се сменя и феродов диск + лагер.
да точно комплект само това е лечението, но ако не те дразни може да си караш
Аз моята си я карам, жената иска с мек съединител.
Лошото че масово са с твърд.
Значи ако нещо много ми хареса и му се реша да си предвидя комплект съединител :)
VooDoo-37
31-10-2013, 01:37
Вземи й една "Alfa" 147 със Selespeed и да се "преключва" с драмата :mrgreen:
RoMeO_156_GTA
31-10-2013, 08:52
Масово са твърди да. Поне всички, в които съм сядал. Моя също беше доста твърд. След смяна на горна и долна помпа и много промивки, взе, че омекна за сега. При приятел с друга 147 след смяната им само се подобриха нещата, но пак не беше много мек. При друг с GT беше по-твърд от моя, но изкара така над 30 хил. км. Като го смени комплект съединител и се оправи. Има едни 147-ци JTD с лагер помпа, за които се предполага, че трябва да е като перце.. Но тази помпа е доста скъпа и пак не е гаранция. Бензиновите също са с лагер помпа, но при тях е по-евтина.
P.S. Как ми се караше черна 156 SW, но сега не ми е до смяна на коли, иначе би ме замислил :crazy:
Вземи й една "Alfa" 147 със Selespeed и да се "преключва" с драмата :mrgreen:
Ооо, с удоволствие, стига Селето да не беше толкова проблемно...
Или да го кажа по друг начин - стига да имаше кой да прави Селето като хората в нашия край...
Взема ли Селе - означава за всеки проблем с кутията да ходя поне до Пловдив, ако не и до София. А и познавам няколко човека с такива скорости, които реват с глас.
За тоя робот с Бобо си говорихме на Италфеста, че всъщност е много хубав, но ресурса му е 10тина години и всичко му се разкапва. И просто иска нов цял робот за да няма проблеми, който за съжаление струва доста повече от цялата кола.
Ооо, с удоволствие, стига Селето да не беше толкова проблемно...
Или да го кажа по друг начин - стига да имаше кой да прави Селето като хората в нашия край...
Взема ли Селе - означава за всеки проблем с кутията да ходя поне до Пловдив, ако не и до София. А и познавам няколко човека с такива скорости, които реват с глас.
За тоя робот с Бобо си говорихме на Италфеста, че всъщност е много хубав, но ресурса му е 10тина години и всичко му се разкапва. И просто иска нов цял робот за да няма проблеми, който за съжаление струва доста повече от цялата кола.
Пълни глупости,ама няма смисъл да коментираме.......................:roll2::roll2::r oll2::roll2::roll2:
П.С.Иначе по въпроса на темата,във всеки един случай,купувайки 147 ЖТД,си смятай един комплект съединител.
Добре бе Муржев, кое точно са глупостите?
Че Селето се поврежда на дъртите кошници, или че няма кой да ми го прави тука в Хасково?
Щото колкото хора ревещи от Селе познавам, много по малко са ВСИЧКИ ревещи от обикновени кутии, взети заедно, независимо каква кола карат...
От това по-силен показател, здраве му кажи!
Добре бе Муржев, кое точно са глупостите?
Че Селето се поврежда на дъртите кошници, или че няма кой да ми го прави тука в Хасково?
Щото колкото хора ревещи от Селе познавам, много по малко са ВСИЧКИ ревещи от обикновени кутии, взети заедно, независимо каква кола карат...
От това по-силен показател, здраве му кажи!
Ами аз пък ти казвам,че Селето се поврежда много по-малко на старите от колкото на новите.А глупостите са,че всичко се оправя с нов робот.................:bg::bg::bg::bg:
Значи смятай как се чупи на новите :)
Не е опция за мене просто, иначе ги харесвам.
Ако бях в София и да има на кого да я карам колата - с удоволствие.
Те и със Селе винаги са високо изпълнение колите, което си е гот!
Значи смятай как се чупи на новите :)
Не е опция за мене просто, иначе ги харесвам.
Ако бях в София и да има на кого да я карам колата - с удоволствие.
Те и със Селе винаги са високо изпълнение колите, което си е гот!
Аз не те карам да купуваш,просто искам да кажа,че Селето когато е в час, е супер яко за каране,особено в ръчен режим :metal::metal::metal:
На мойта 147 педала на съединителя също беше твърд, смених комплект съединител - педала остана със същата твърдост !
Въпроса е приключен, оборудвах госпожата с кола с много мек съединиел.
1,6 тс, 120... Мъркаща.
А на моята ще го чакам да се предаде, все пак съм 112 кила, да не е по голям от мене :)
http://i1231.photobucket.com/albums/ee509/yavoryankov/IMG_20131101_154521_zpsfeb5089c.jpg
haljscho
02-11-2013, 10:28
Честито и мноооо безаварийни!
stamenov_go
02-11-2013, 18:26
Здравейте.Искам да попитам какви са признаците,когато съединителя заминава?Моят взе да отделя много отдоло.Вярно ли е,че се тества,като се включи на 3-та скорост и се види дали ще тръгнеш?
Ами зависи какво се предава в съединителя.
Ако изнсоване на феродовия диск - да, пробваш да тръгнеш на висока предавка - 4 или 5та и ако не изгасне колата, значи буксува.
Отделянето долу може да е от заминаващ притискател доколкото знам. По принцип от износване се качеа нагоре, не да слезе надолу. Може при тебе да има проблем с помпата на педала или работния цилиндър. Затова да ти е слезнал надолу, просто работния цилиндър не натиска достатъчно вилката.
Това е хидравлична система, саморегулира се. Моментът на отделяне не зависи от степента на износване. Това че отделя ниско по-скоро е признак за въздух в системата, или проблем с помпата.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.