PDA

View Full Version : Проблем с макферсона



Petyo
09-11-2013, 19:34
Здравейте искам някой съвет на обикновен макферсон съм сложил спортни пружини и едната страна на колата е по ниска и не може да се направи реглаж,та въпроса ми е пружини колко най много могат да свалят и да се сложат за да няма проблем.От сервиза казаха,че проблема е от тях били ниски и макферсона седял на една страна възможно ли е?

kolev
11-11-2013, 10:00
ако си сложил 2 еднакви пружини, и от 2-те страни колата трябва да е еднакво висока.

crocodil
11-11-2013, 10:56
Ако разликата е малка това подлежи на реглаж. При релгаж трябва да се следи и тази височина и да се коригира.

Petyo
11-11-2013, 17:22
И двете пружини са еднакви като я закарах на реглажа пича каза,че едната страна е по ниска и не ставало да се направи реглажа и трябвало да се пробият някакви дупки на макферсона доло където се ловят за главината и по този начин щял да оправи разликата.

kolev
11-11-2013, 17:51
абе остави тия глупости. виж дали са добре монтирани пружините. увери се че са еднакви- на всяка пружина има по едно цветно петно. и 2-те трябва да са еднакъв цвят.

Petyo
11-11-2013, 20:10
бяха раждясали и аз ги обнових и двете имаше бяло по тях не вярвам да са различни но май е възможно ще я погледнем вторник или сряда с едно майсторче и той каза че е глупост това което ми предлагат да направят.Преди 2 седмици я дигнахме на подемник да я прегледам отпред и майстора като местеше колелото се чуваше някакъв тих шум от горната част на макферсона.

kolev
12-11-2013, 10:42
щом са били ръждясали, отписвай ги. върни си старите или търси други и нещата ще се оправят. тия коли и без това са достатъчно ниски.
шума е от лагера горе на макферсона и може всичко да е наред.

vankata_ll
12-11-2013, 20:17
Само от любопитство, защо ако са имали ръжда да ги отписва?

stelt
12-11-2013, 23:26
Защото наближава момента на счупване.

_power_
13-11-2013, 00:09
Защото наближава момента на счупване. Кажи чесно... :hmm::hmm::hmm:

kolev
13-11-2013, 10:26
ами така е. а и боята на пружините е много корава и се предава много след всичко останало, така че смятай от какъв коптор са сваляни.

_power_
13-11-2013, 16:29
ами така е. а и боята на пружините е много корава и се предава много след всичко останало, така че смятай от какъв коптор са сваляни.
На автър маркет пружините боята е пълен ташак. Пък и защо си ги представяте целите в ръжда ? Реално никой не знае състоянието им преди и след боята :smile:

Petyo
13-11-2013, 19:27
като ги реставрирах нищо им нямаше под боята,преди това едно момче което разбира ги провери и каза че са добре и не са омекнали.Утре майстора ще каже каква и е болката и ще споделя...

Petyo
18-11-2013, 22:38
Днес разглобихме кола за да отстраним проблема и двата болта който държат макферсона за главината имаха разлика единия влизаше тегаво а другия имаше голям луфт и разликата в дебелината е огромна и май от там е дошла цялата работа за разкрачването на предницата от тази страна утре ще мина на реглаж и ще си каже но почти сигурно е от болта.

Petyo
19-11-2013, 12:34
днес минах реглажа имам отклонение 0.5% от дясно което било в нормите...Добре ли е?Дадох да погледне миналия реглаж и отклонението е 1.5%.

kolev
19-11-2013, 13:10
това не подлежи на реглаж и не е дадено в %. мерят се едни разстояния за сверка дали е наред всичко, но 0,5% са 5мм разлика във височината на 100см дължина.
по важните ти са toe inq toe out, camber и caster но те зависят от това с какъв двигател си.

drigata
19-11-2013, 17:50
това не подлежи на реглаж и не е дадено в %. мерят се едни разстояния за сверка дали е наред всичко, но 0,5% са 5мм разлика във височината на 100см дължина.
по важните ти са toe inq toe out, camber и caster но те зависят от това с какъв двигател си.

Има значение при 145/6 и 155 с какъв двигател си защото там камбър и кастър са други тампоните.

Тоест ,тампоните на макферсона са 3 вида,така ,че и от там може да даде разлика,ако са збъркани тампоните .