PDA

View Full Version : проблем с 145 1.4тс



nikolaiooo
19-02-2007, 14:14
здравейте, наскоро се сдобих с алфа 145 98' 1.4тс.има нещо което ми прави впечатление.между 2000 и 3000 оборота колата глъхне и сякаш се чуди да тръгне ли или не.когато оборотите надхвърлят 3000 всичко се оправя.можете ли да ми кажете от къде би могло да идва проблема.благодаря ви предварително

Kamen
19-02-2007, 15:25
здравейте, наскоро се сдобих с алфа 145 98' 1.4тс.има нещо което ми прави впечатление.между 2000 и 3000 оборота колата глъхне и сякаш се чуди да тръгне ли или не.когато оборотите надхвърлят 3000 всичко се оправя.можете ли да ми кажете от къде би могло да идва проблема.благодаря ви предварително

Аз имам същия проблем и несъм го разрешил все още. Сменил съм масла, филтри, свещи, температурен датчик на инжекциона и проблема си го имам все още.

търтей
19-02-2007, 15:28
а датчика на температурата на входящия въздух в час ли ви е?

Kamen
19-02-2007, 15:29
а датчика на температурата на входящия въздух в час ли ви е?

Моя да - мерил съм го и показва стойности каквито трябва. Моя се намира в дебитомера не е отделен.

JORDI
19-02-2007, 18:44
Същия проблем при мен се оправи с едно презацепване на разпределителните валове и смяна на свещите с Денсо!!!

Nasko_77
19-02-2007, 21:45
За жалост и аз имам подобен проблем. До вчера мотора на обороти си работеше много равномерно. Когато тръгна обаче се започваше едно чудене, един такъв спънат старт. Много не приятно. Това беше така в ниските обороти. Даже ми се струваше, че на по-студен двигател по-добре вървеше, но като загрее и идваше "пръта" в колелата. И което е много странно за мен.... на моменти се развинтваше и вървеше като бясна. Чак да не повярваш, че 1.4 моторче вади такава динамика. Едва днес я регистрирах и вече със спокойствие имах възможност да я пробвам по-обстойно как върви по булевардите. И радоста ми беше попарена. Луда работа, ту се развинтваше и вървеше много, ту се спъваше и на 1-ва и 2-ра предавка никаква я нямаше и беше много зле и на следващия светофар пак много пъргава и излиташе с лекота още на ниските обороти. И през цялото време така. Проблема се влоши доста след малко разходки из града. От тази вечер мотора започна да работи лошо и на празен ход. Вади лош звук. Все едно е на три цилиндъра. Потриса и се дави нещо. Като натисна малко газта и я отпусна рязко, докато падат оборотите до нормалния режим..... ми се чува, че пърпори и нещо в гърнето под мен. А работеше като часовник мотора преди. И не си мислете, че съм я ръчкал зверски. Стрелката изобщо не е влизала в червеното. Ще ви кажа и това, че преди 5-6 дни смених консумативите. Та възможно ли е това да е от неправилно зацепен ремък? Или иде реч за цапане на свещи което, много-много ме притеснява. Моля ви дайте мнения, че ще откача. Предната ми кола ги имаше същите симтоми и причината беше, че оливаше буквално едната свещ с масло и един от цилиндрите гаснеше понякога. За основен ремонт се оказа. Но тя беше Фиеста 90-та год. и много по-различна и проста. Дори нямаше ангренажен ремък например. с:crybaby:

Nasko_77
20-02-2007, 09:36
Ок, ще го пусна като нова тема това.