View Full Version : 166 2.4ЖТД НЕ ИСКА ДА НАБИРА
ДА ПИТАМ.НА1-ва 2-ра 3-та ТРУДНО НАБИРА ДО 2000ОБОРОТА.ЕГР-ЗАТАПЕН.КАТАЛИЗАТОР-МАХНАТ.НЕ МИ СВЕТИ И ДЮЗАТА.ПОМАГАИТE:shutup:
Scrapera
24-11-2013, 18:25
Не ти свети дюзата викаш, ами първо изгаси дюзата на клавиатурата дето ти свети. Натискаш бутона "Caps Lock". После някой може да ти помогне. Евентуално. А на 3.2.1. как набира?
Ми те с двигател 136 к.с. са си така - до 1800 оборота са мудни. :)
lordliness
24-11-2013, 19:53
чак пък мудна, моята си набира добре
ecotronic
24-11-2013, 19:58
Дебитомер......запекла променлива геометрия на турбината....
Една диагностика може да каже доста повече.
lordliness
24-11-2013, 20:02
може да е всичко, трябва да се прегледа основно, въздуховоди, маркучи, всичко
чак пък мудна, моята си набира добре
Е, сложи 6-та на 1500 оборота и дай газ до долу. Едва ли ще е много бодра.
Иначе в идеята за дебитомер има резон...
lordliness
24-11-2013, 20:28
Е, сложи 6-та на 1500 оборота и дай газ до долу. Едва ли ще е много бодра.
Кой кара така, някой аматьор, не виждал кола и 200 коньовото бензиново БМВ не набира така.
Мойта си набира и от 1000.
lordliness
24-11-2013, 20:43
тоя двигател как реагира на форсиране на място, топъл и студен
---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:37 ----------
Мойта си набира и от 1000.
на пета, сигурно тръгваш от светофара на четвърта :)
ecotronic
24-11-2013, 20:46
тоя двигател как реагира на форсиране на място, топъл и студен
---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:37 ----------
на пета, сигурно тръгваш от светофара на четвърта :)
Що бе - TC - ът си го караш на 5 та с 1000 оборота, подаваш газ и той си набира. Не както при 3000 оборота, но набира.
lordliness
24-11-2013, 20:50
Що бе - TC - ът си го караш на 5 та с 1000 оборота, подаваш газ и той си набира. Не както при 3000 оборота, но набира.
не може да бъде :) , ще намеря да покарам някоя да видя как е.
ecotronic
24-11-2013, 20:54
не може да бъде :) , ще намеря да покарам някоя да видя как е.
А-хам намери и ще видиш :)
А той дизелът ако не набира при 1000, няма закъде.....още 1 - 2 К и тя стрелката влиза в червеното :)
на пета, сигурно тръгваш от светофара на четвърта :)
Всъщност да, случвало ми се е от почти спрял да потегля на четвърта и си тръгва без проблем, само леко притриса в началото. Бензина е много гъвкав мотор, като ми замина помпата на съединителя минах целия град на трета.
По проблема на човека, провери си всички турбо пътища и мини една диагностика за да ти видят дебитомера.
То поначало темата е странна...
И дизела набира от 1000, иначе няма как да се движиш. :) Обаче до 1800 оборота набирането е в пъти по-слабо от това после. И има една 'дупка' в ускорението на 2700 оборота. Поне 136 к.с. версия. Поне ако не е бутана. Другите чувам се държат различно.
Scrapera
24-11-2013, 23:10
Добре де, на мен много ми хареса 2.4 мултиджет и като звук, и като динамика. Въобще не съм гледал обороти, набира зверски която и предавка да му сложа. При летящ старт от 120-130 мнооого коли които въобще нямат 6-та падат от Алфата, която е на 6-та. А 5-та е до 190 и малко, смятайте колко по-зле е на 6-та при 120 ускорението. Както и да е, искам да знам как е 150 коньовия мотор сравнен със 175. 136 коня е пълна трагедия, иска дооста повече натискане.
endeavour
25-11-2013, 06:10
Към колегата, пуснал темата: преди да правиш каквото и да било, хуубавичко огледай въздуховодите към и от турбината. Огромен е шансът проблемът ти да е някъде там. Колкото и да е трагедия 136-коньовия, само който го е мъчил със сцепен маркуч на турбото знае кво значи "166 жтд не иска да набира":biggrin::biggrin::biggrin:
колеги турбото е ново.махал сам и буксата на дебитомера.на диагностика няма грешки.
Jivko7777
25-11-2013, 18:52
Добре де, на мен много ми хареса 2.4 мултиджет и като звук, и като динамика. Въобще не съм гледал обороти, набира зверски която и предавка да му сложа. При летящ старт от 120-130 мнооого коли които въобще нямат 6-та падат от Алфата, която е на 6-та. А 5-та е до 190 и малко, смятайте колко по-зле е на 6-та при 120 ускорението. Както и да е, искам да знам как е 150 коньовия мотор сравнен със 175. 136 коня е пълна трагедия, иска дооста повече натискане.
Чак трагедия ;)
---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:49 ----------
То поначало темата е странна...
И дизела набира от 1000, иначе няма как да се движиш. :) Обаче до 1800 оборота набирането е в пъти по-слабо от това после. И има една 'дупка' в ускорението на 2700 оборота. Поне 136 к.с. версия. Поне ако не е бутана. Другите чувам се държат различно.
тия които не са сток пак си го има, просто турбото се управлява простичко...
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:50 ----------
колеги турбото е ново.махал сам и буксата на дебитомера.на диагностика няма грешки.
а след като стана ново ли спря да върви ?
[QUOTE=Jivko7777;1273202]
тия които не са сток пак си го има, просто турбото се управлява простичко...
[QUOTE]
Под 'другите' визирам 140 и 150 версиите...
Jivko7777
25-11-2013, 20:29
[QUOTE=Jivko7777;1273202]
тия които не са сток пак си го има, просто турбото се управлява простичко...
[QUOTE]
Под 'другите' визирам 140 и 150 версиите...
ааа да еми да там вече си е на вакум и отделно компа регулира
колеги чудя се ако сложа чип щте варви ли до 2000 оборота пс добре?:notworthy:
ecotronic
25-11-2013, 21:26
колеги чудя се ако сложа чип щте варви ли до 2000 оборота пс добре?:notworthy:
Колега аз така и не можах да разбера, дали тази кола е вървяла добре и в даден момент е започнала да върви зле или просто на теб ти се струва, че не върви, както би трябвало.
Ако е първото, следва да намериш причината и да я оправиш. Чипът най-вероятно няма да може да поправи наличен дефект по мотора.
Колега слагай чип смело. 136 коньовата дори и изправна в ниските е пълен труп, на 2-ра не мога да изляза от светофара. След чип нещата доста се променят и колата става много приятна за каране. Казвам го от опит ;)
lordliness
26-11-2013, 11:38
Сигурно колите ви не са изправни, моята се изстрелва доста прилично, не намирам кой знае каква разлика с бензинова.
Нямам чип.
[QUOTE=Fr0sT;1273420]Колега слагай чип смело. 136 коньовата дори и изправна в ниските е пълен труп, на 2-ра не мога да изляза от светофара.
Момчета незнам какви са ви очакванията от 136 коньовия мотор ама за мен си върви пре-доволно в ниските вярно, че след 1800-1900 оборота тръгва съвсем ама чак пък труп да е а и читав мотор като го смачкаш от 1000-1100 на 1-ва оборотите доста бързичко си идват за 2-ра.:grin:
Те оборотите си идват, мотора си ръмжи ама колата не върви, явно наистина всеки си има различни очаквания относно вървежа.
Ако на автора на темата наистина всичко друго му е ОК, един чип определено ще му доближи очакванията или желанията с реалността.
lordliness
26-11-2013, 17:42
Те оборотите си идват, мотора си ръмжи ама колата не върви, явно наистина всеки си има различни очаквания относно вървежа.
Ако на автора на темата наистина всичко друго му е ОК, един чип определено ще му доближи очакванията или желанията с реалността.
Карам поне пет коли с различно гориво и имам база за сравнение - върви превъзходно!
Linkestis
26-11-2013, 18:47
Разликата между сток 136 и чипната 136 е от тук до Бургас и обратно.Разликата между сток 136 и 140 и на горе кончета,е до небето.Разликата между сток 136 и чипната 140 е до луната и обратно :)
Ся остава разликата между пипани 136 и 140 к.с. :notify:
Те оборотите си идват, мотора си ръмжи ама колата не върви, явно наистина всеки си има различни очаквания относно вървежа.
Ако на автора на темата наистина всичко друго му е ОК, един чип определено ще му доближи очакванията или желанията с реалността.
На това, дето си го написал се казва - смени си съединителя.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.