PDA

View Full Version : 1.9 жтд гасне в движение



nexs7910
01-12-2013, 23:45
Здравейте колеги, ако има някой който се е сблъсквал с проблема или е наясно какво се случва, надявамсе да сподели, колата е 1.9 жтд 105 кс 2000г
До сега проблем с гаснене не е имало, днес сипах нафтичка до горе но не от бензиностанцията.... Видимо нямаше боклуци в нафтата , след 7-8 км колата започна да гасне в дижение независимо дали леко я карам или на пълна газ за около 13-14 км загасна 4 пъти, ще съм благодарен на всякъкви мнения и съвети

Jivko7777
02-12-2013, 00:26
горивния филтър се е задръстил, нафтата е била пълен боклук...

nexs7910
02-12-2013, 00:34
горивния филтър се е задръстил, нафтата е била пълен боклук...

Твърде хубаво звучи колега, така или иначе той си е за смяна, и утре ще го сменя но странното е че след като колата загасне сама, после врътвам и пали без проблем

thecleaner
02-12-2013, 00:41
Здравейте колеги, ако има някой който се е сблъсквал с проблема или е наясно какво се случва, надявамсе да сподели, колата е 1.9 жтд 105 кс 2000г
До сега проблем с гаснене не е имало, днес сипах нафтичка до горе но не от бензиностанцията.... Видимо нямаше боклуци в нафтата , след 7-8 км колата започна да гасне в дижение независимо дали леко я карам или на пълна газ за около 13-14 км загасна 4 пъти, ще съм благодарен на всякъкви мнения и съвети

Сега източваш нафтата, сменяш горивния филтър, пълниш догоре с нафта от Бензиностанция и се молиш да е наред колата. Ако продължи да гасне отиваш в сервиз (по-възможност клубен) и възможни проблеми, регулатор 100 тина лева, помпа високо налягане 100-150лв. и дюзи 150-200лв. това за части втора употреба и си пак в играта ;)

nexs7910
02-12-2013, 07:48
Да, днес ще сменя филтъра, има ли някакъв лесен начин за източване на нафтата или с маркуч през отвора за пълнене?

---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:44 ----------

И забравих да попитам, диагностиката ще хване ли грешката ако е регулатор или гнп? Защото имам една диагностика и довечера след работа със сигурност ще я пусна да видя за някъкви грешки. На таблото не ми свети червената дюзичка и по това съдя че не е записало грешка но довечера ще си покаже

Zlobich
02-12-2013, 09:57
С кирката отваряш технологичен отвор в резервоара.:tooth:
Има едни помпи по бензиностанциите за точене на гориво виж някой дали няма такава да ти ослужи,мисля,че ще стане най бързо и ефективно.

thecleaner
02-12-2013, 10:12
Да, днес ще сменя филтъра, има ли някакъв лесен начин за източване на нафтата или с маркуч през отвора за пълнене?

---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:44 ----------

И забравих да попитам, диагностиката ще хване ли грешката ако е регулатор или гнп? Защото имам една диагностика и довечера след работа със сигурност ще я пусна да видя за някъкви грешки. На таблото не ми свети червената дюзичка и по това съдя че не е записало грешка но довечера ще си покаже

Зареждаш добре акумулатора,откачаш отпред маркуча на филтъра, даваш на късо релето на помпата и с помоща на маркуч в туби. Ако не си много в час отиваш при някои де е на "ти" с тока :)
Закачи я на диагностика да не е съвпаднало с някой проблем, но аз не вярвам много на съвпадения :)

В един от форумните сервизи, за една седмица са приети за лечение 2 дизелови 156ци с твоя проблем, заредили от бензиностанции ЕКО. Не сипвай оттам!!!

nexs7910
02-12-2013, 10:56
Благодаря колеги, ще източа нафтата ще сменя филтъра и ще видим, то ще си покаже. Днес на път за работа нямаше проблем, пееди малко я запалих и гледам умно в двг.... По едно време нещо прекъсна.. Заработи нормално за момент и след това една черна джажа с букса и два вакума, есиня маи отива към ЕГР та тази джаджа избръмча на два пъти разклати обороти и загасна, после врътнах, запали и няма грижи.....

МИТАКА1654
02-12-2013, 12:22
А къде е това реле за помпата,че аз май имам същият проблем.Свети ми лампата с дюзата и неще да откъсне.Смених филтъра,нафтата е пълна с парафин.Сложих добавка и 3л бензин и се пооправи да може да върви,но пак не е добре.Сондата в резервоара как се сваля?

pesho_kj
02-12-2013, 12:38
И аз го ядох подобен, ГНП-то ми се оказа пълно с бели люспи като котлен камък.

nexs7910
02-12-2013, 13:08
А къде е това реле за помпата,че аз май имам същият проблем.Свети ми лампата с дюзата и неще да откъсне.Смених филтъра,нафтата е пълна с парафин.Сложих добавка и 3л бензин и се пооправи да може да върви,но пак не е добре.Сондата в резервоара как се сваля?

Колега предполагам че да се извади сондата трябва да се свали резервуара....под седалките не видях отвор а ако няма и в багажника...става кофти работа, и аз не знам кое е релето за помпата и ще пробвам да точа нафтата през капачката, лошото е че от там няма да успея да източа всичката нафта
Сега минах около 20 км за да си купя горивен филтър и нямаше никакви проблеми и на ръчка и лекичко каране.... И ако може някой да каже кой е датчика за налягане на горивото, този който е на рейката или друг, че в евро07 ми каАзаха че били два

pakumba
02-12-2013, 14:40
Датчика е на рейката и е само 1. Ама не е честа повреда /да не кажа никога..../

haljscho
02-12-2013, 14:56
Помпата се намира под задната седалка!
Купете си по една пластмасова помпа 5-7лв.и точете.

Linkestis
02-12-2013, 17:21
Днес видях,пипнах и т.н.въпросната нафта дето споменава Чистача.Няма много общо с нафтата,много лек мирис изветрял по време на път с танкера.Страшен бълвоч.миналата седмица сипах 20л. на екото на бул.Сливница,после ме питаха дали съм на Домбаски.

nexs7910
02-12-2013, 17:24
Датчика е на рейката и е само 1. Ама не е честа повреда /да не кажа никога..../
А не е ли този на ГНП, защото и там има и ми казаха да го напръскам с спреи да се изчистил....

haljscho
02-12-2013, 18:30
А не е ли този на ГНП, защото и там има и ми казаха да го напръскам с спреи да се изчистил....
Това е регулатора който има много фина цедка на върха си, но може би твоя да е без цедка (първите ЖТД-та нямат).

nexs7910
02-12-2013, 18:50
Това е регулатора който има много фина цедка на върха си, но може би твоя да е без цедка (първите ЖТД-та нямат).

Да споменаха ми че би трябвало да има някакви власинки, а този датчик на рейката, той може ли да се чисти и би ли имало полза от това? Исках да източа нафтата днес ама на тоя кучешки студ в 18:00 пред блока.... Дано утре намеря време

haljscho
02-12-2013, 19:02
Да споменаха ми че би трябвало да има някакви власинки, а този датчик на рейката, той може ли да се чисти и би ли имало полза от това? Исках да източа нафтата днес ама на тоя кучешки студ в 18:00 пред блока.... Дано утре намеря време
Щом ти е студено:cold:, направи една диагностика на регулатора, на място и в движение!
Може и да си проличи къде е проблема....

nexs7910
02-12-2013, 19:46
Щом ти е студено:cold:, направи една диагностика на регулатора, на място и в движение!
Може и да си проличи къде е проблема....
С едно приятелче си купихме няква диагностика, утре трябва да му пратят някъкви кодове за активация и ще правя диагностика (хубавото е че софтуера е на Български) можеш ли да ми кажеш какви са нормалните стойности които трябва да дава регулатора, да имам база за сравнения

thecleaner
02-12-2013, 21:20
Едно допълнение с припадналите Алфи, вече са 4, 3са от три различни ЕКО бензиностанции и една с неясно от коя бензиностанция заредено. И това от средата на миналата седмица, та до днес. 2са 1,9 16v, JTD и по една 2,4 140 и 2,4 150 коня.

Релето на помпата се намира пред акумулатора с други релета.

МИТАКА1654
02-12-2013, 21:49
Колеги,да се похваля.След като установих,че няма как да стигна до помпата и смукатела в резервоара без да свалям резервоара,смених за пореден път горивния филтър и бегом на Лукойл,напълних резервоара и о,чудо,лампата на дюзите угасна и колата върви на звяр.Да уточня пак,преди това месеци не съм зареждал от друго място,освен на ЕКО и на черно,но малко.

digitalundgrd
02-12-2013, 22:16
Едно допълнение с припадналите Алфи, вече са 4, 3са от три различни ЕКО бензиностанции и една с неясно от коя бензиностанция заредено. И това от средата на миналата седмица, та до днес. 2са 1,9 16v, JTD и по една 2,4 140 и 2,4 150 коня.

...

+ Един Ситроен С5 2.0 ХДИ :guillotine:

lordliness
02-12-2013, 22:38
Аз заредих скоро на едно еко и ми стори, че двигателя доста шумен стана, но го отдадох на това, че съм свикнал да слушам по често бензинови двигатели. Май добре направих, че не напълних до горе, както обикновено, сега новия дизел е разреден със стария

haljscho
02-12-2013, 23:04
С едно приятелче си купихме няква диагностика, утре трябва да му пратят някъкви кодове за активация и ще правя диагностика (хубавото е че софтуера е на Български) можеш ли да ми кажеш какви са нормалните стойности които трябва да дава регулатора, да имам база за сравнения
На празен ход да речем трябва да е 16-20%
Подаваш газ и отпускаш рязко ако пада под 10 и по-малко % не е добре.
Също така вижте как е налягането в рейла, желано и реално!

Но все пак обърнете внимание и на горивото, щом колегите казват, че в момента има някакъв проблем в дадени бензиностанции....

nexs7910
03-12-2013, 07:05
Благодаря колега, надявам се днес да си получа кодовете за диагностиката и да видя какво се случва, от вчера не е гаснела и лампичката за грешка не свети

thecleaner
04-12-2013, 16:18
Малко по-късно ще ви постна клипове, с нафтата на Еко как стоят нещата.

nexs7910
04-12-2013, 16:22
Казаха ми че можело да има много сяра в нафтата и за това да прави мизерий, иначе от както пуснах темата проблем до сега не е имало...., ако това със сярата е така може ли да се сипе някаква добавка която евентуално да пооправи положението или трябва да се източва?

thecleaner
04-12-2013, 19:44
И така първото клипче е с източена вече "нафта" от Еко, сменен горивен филтър и сипана нормална нафта. Да поясня, че с източеното гориво колата беше спряла и да пали. И при 4те коли проблема беше идентичен и нещата се развиваха горе долу така :https://www.youtube.com/watch?v=yQicHT05ErQ След около 30-40 минути работа на място нещата изглеждат вече така:https://www.youtube.com/watch?v=RiuKEJbz4_4

_br4vo_
04-12-2013, 20:39
правят някви шашми тия с бензиностанциите,миналата или по-миналата зима ми замръзна бензин от ОМВ :)

Drag0
05-12-2013, 01:29
И така първото клипче е с източена вече "нафта" от Еко, сменен горивен филтър и сипана нормална нафта. Да поясня, че с източеното гориво колата беше спряла и да пали. И при 4те коли проблема беше идентичен и нещата се развиваха горе долу така :https://www.youtube.com/watch?v=yQicHT05ErQ След около 30-40 минути работа на място нещата изглеждат вече така:https://www.youtube.com/watch?v=RiuKEJbz4_4

Преди няколко месеца писах за качеството на бензина на Е*О , но май никой не обърна внимание. При мен не е имало драми като на клиповете , обаче разхода беше потресаващ.

emzo
05-12-2013, 08:52
И така първото клипче е с източена вече "нафта" от Еко, сменен горивен филтър и сипана нормална нафта. Да поясня, че с източеното гориво колата беше спряла и да пали. И при 4те коли проблема беше идентичен и нещата се развиваха горе долу така :https://www.youtube.com/watch?v=yQicHT05ErQ След около 30-40 минути работа на място нещата изглеждат вече така:https://www.youtube.com/watch?v=RiuKEJbz4_4


Че има причина да работи така - има, но щяха да изреват много хора, ако беше проблема в горивото.

Склонен съм да вярвам, че е друга причината.

thecleaner
05-12-2013, 09:01
Че има причина да работи така - има, но щяха да изреват много хора, ако беше проблема в горивото.

Склонен съм да вярвам, че е друга причината.

А прочете ли, че колите са няколко а не една ?
Ето един от "щастливите" собственици http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=82410

emzo
05-12-2013, 10:20
Не, не бях го прочел. Ба**и ....

Burkan
05-12-2013, 10:46
Интересно ми е дали други коли са имали тоя проблем, из другите форуми няма ли отзиви?
Аз като цяло предимно ЕКО сипвам още от както съм шофьор, така си ми казали, така сипвам, важното че не идва от лукоил. Квото и да и сипа от най ефтинита, през крадена нафта, през локомотивно гориво, през всички бензиностанций.... никога не съм забелязвал разлика в разход и вървеж!!

hayho
05-12-2013, 16:11
Интересно ми е дали други коли са имали тоя проблем, из другите форуми няма ли отзиви?
Аз като цяло предимно ЕКО сипвам още от както съм шофьор, така си ми казали, така сипвам, важното че не идва от лукоил. Квото и да и сипа от най ефтинита, през крадена нафта, през локомотивно гориво, през всички бензиностанций.... никога не съм забелязвал разлика в разход и вървеж!!

Това, че сипваш от ЕКО не значи, че горивото не идва от Лукойл. А всеки път когато сипваш гориво с неизвестен произход рискуваш доста пари и нерви, но всеки си прави избора. То се вижда, че и при големите вериги има страшни издънки. Иначе въпроса си остава - къде е най-качественото гориво.