View Full Version : Светва ми лампата с дюзата
Здравейте колеги днес както си карах извънградско и ми светна лампата с дюзата и така доста време свети по късно пак си светеше и както си карах изгасна. Какво означава това? Рядко ми се случва но единия път направо колата работеше на -50% мощност... Ако сипя добавка ще направя ли така да не светва въпросната лампа ?
Направи диагностика и виж каква грешка е записала.
Росен Желев
09-12-2013, 08:19
Лампата с дюзата светва при нередност в цялата горивна система моята например светна от боклуци в резервоара.
При мен пък едното реле отпред при акумулатора явно беше тръгнало да си заминава и при нашите "равни" пътища правеше лоша връзка и ми светваше дюзата, а понякога и гаснеше. Слизаш наместваш и всичко ОК. Смених го и повече не съм имал ядове. Интересното беше, че не записваше никакви грешки.
Това е моя опит, но той е от бензинова. Дано съм ти бил полезен.
При мен пък едното реле отпред при акумулатора явно беше тръгнало да си заминава и при нашите "равни" пътища правеше лоша връзка и ми светваше дюзата, а понякога и гаснеше. Слизаш наместваш и всичко ОК. Смених го и повече не съм имал ядове. Интересното беше, че не записваше никакви грешки.
Това е моя опит, но той е от бензинова. Дано съм ти бил полезен.
Колеги така и така я има темата може ли да попитам коя е лапата за дюзите ? ( С каква картинка светва )
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=27463
индикатор № 7
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=27463
индикатор № 7
Благодаря колега !
Makarona
11-12-2013, 20:40
В най-скоро време приготви 383 лева за датчик високо налягане и моята ги правеше тия номера ту свети, ту угасне и накрая 383 лева и се оправи всичко.
За 5 години откакто я имам колата това се е случвало 3-4 пъти 2 пъти от които бях слагал нафта от ЛУКОЙЛ от които единия път направо колата работеше на 50% от мощността си... но нито ми е гаснела нито нищо.
За 5 години откакто я имам колата това се е случвало 3-4 пъти 2 пъти от които бях слагал нафта от ЛУКОЙЛ от които единия път направо колата работеше на 50% от мощността си... но нито ми е гаснела нито нищо.
Причини за случилото се могат да са един куп. Прибери боба и намери кой да я закачи на диагностика.
колеги ходих на диагностика - дава ми потенциометъра на педала, нещо друго може ли да е, да се провери преди да се наливат пари и евентуално къде и за какви пари е тоя потенциометър.Имаше пост със снимки как се оправя буксата / ако е от нея/ , но не мога да го открия, ако някой може да постне линка към картинките ще съм благодарен - да започна от буксата под жабката.
Благодаря на отзовалите се !
колеги ходих на диагностика - дава ми потенциометъра на педала, нещо друго може ли да е, да се провери преди да се наливат пари и евентуално къде и за какви пари е тоя потенциометър.Имаше пост със снимки как се оправя буксата / ако е от нея/ , но не мога да го открия, ако някой може да постне линка към картинките ще съм благодарен - да започна от буксата под жабката.
Благодаря на отзовалите се !
Това е от моята 156-ца 105 магарета: http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1232674&postcount=17
точно за това питах , много благодаря , до буксата как се стига - сваля ли се жабката, пръскане със спрей, припояване ?
ако се наложи смяна на потенциометъра къде да търся и каква пара е горе-долу ?
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=46&modif=197&cat=351&subcat=362&prod=7680&numenkl=1&show=1
785 лева - това е невероятно направо, да взема да купя още една алфа ли / за части /
точно за това питах , много благодаря , до буксата как се стига - сваля ли се жабката, пръскане със спрей, припояване ?
ако се наложи смяна на потенциометъра къде да търся и каква пара е горе-долу ?
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=46&modif=197&cat=351&subcat=362&prod=7680&numenkl=1&show=1
785 лева - това е невероятно направо, да взема да купя още една алфа ли / за части /
Самият потенциометър рядко е повреден. Най-често проблемът е в буксата или кабелите. Може да се стигне и без да махаш жабката, но е много чанч. Разкачаш буксата, почистваш с контактен спрей, леко закривяваш пиновете да дават плътен контакт при сглобката и обикновенно забравяш за проблема.
ще мога да направя процедурата в неделя - събота сме на работа, може ли да стане някаква беля / защото я карам колата/, няма никакви симптоми освен индикатора- не гасне, не подскача и тн, но ту светва ту гасне индикатора, особено ако е сутрин в студа
Ако те е страх, разкачи акумулатора, но няма нищо страшно, тя така или иначе сама си се разкача и за това ти дава грешка.
мисълта ми е може ли да угасне на някое кръстовище и да се прочуя :smile:
мисълта ми е може ли да угасне на някое кръстовище и да се прочуя :smile:
Не. Просто няма да се форсира нормално и може да те накара да се заиграеш със съединителя.
Angel146
13-12-2013, 09:39
ще мога да направя процедурата в неделя - събота сме на работа, може ли да стане някаква беля / защото я карам колата/, няма никакви симптоми освен индикатора- не гасне, не подскача и тн, но ту светва ту гасне индикатора, особено ако е сутрин в студа
при мен светваше сутрин-вечер когато е студено след като загрееше гасне.смених термостата и се оправи.
то и при мен е така, но компа дава педала на газта.Надеждата ми е , че куплунга е след потенциометъра и грешката ще е все тая, но може да ми се размине със спреи само
при мен светваше сутрин-вечер когато е студено след като загрееше гасне.смених термостата и се оправи.
Това е друга болест. При нея светва след като е работила известно време колата и като си погледнеш температурата ще видиш, че не загрява повече от 60 градуса. И за това сме изписали света нещо.
трудно се стига до тая букса / на педала на газта/, и няма как да се разбере ,че е уцелена, но всички букси , които намерих бяха напръскани, резултата е отрицателен- индикатора свети . Други идеи ?
Самия потенциометър подлежи ли на разглобяване и почистване ?
как се разбира коя е буксата ?
трудно се стига до тая букса / на педала на газта/, и няма как да се разбере ,че е уцелена, но всички букси , които намерих бяха напръскани, резултата е отрицателен- индикатора свети . Други идеи ?
Самия потенциометър подлежи ли на разглобяване и почистване ?
как се разбира коя е буксата ?
Ако можеш се ориентирай по снимките. Най-вероятно тая букса ти е убягнала. Потенциометърът е капсулован и преди време пуснах съобщение, че търся повреден, за да пробвам да го разглобя и отремонтирам, но отговор не получих. Ако ти стиска, палиш с разкачена букса и ако е тя, при натискане на газта, колата няма да се форсира, а ще си държи около 850-900 оборота.
така направих, но колата се форсира - буксата изглеждаше точно като на снимката, проблема е, че за да видя всички букси трябва да сваля цялото табло от страната на пасажера, затова питах някой знае ли някаква хитринка да стигна до буксите, уцелих само на вентилатора и 1 неизвестна , но май не е била на газта, щом педала работеше.А и на време уцелих , ако я карам така до напролет какво ли ще стане ?
Колега, не е чак толкова трудно стигането до тази бяла букса, както си разбрал - намира се в краката на пасажера... Можеш направо да я елиминираш, като запоиш или кримпнеш проводниците. Аз лично я засилих през балкона. :)
http://s18.postimg.org/jayon0m6d/17112011_001.jpg (http://postimg.org/image/jayon0m6d/)
педала работи като я откача тази / мотора се форсира с нея и без нея/, както и да е - ще му мисля по-нататък, сега празници идват
на 146 зад жабката има една преграда зад която са буксите и едвам се бърка, за да се махне преградата рябва да се свали половината табло - страна пасажера, другия път ще снимам и аз
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.