View Full Version : ALFISTI.BG
Ivicha_GTA
02-01-2014, 23:09
Ако някой не знае случайно за този сайт нека да го посети мисля, че ще му бъде интересно.
www.alfisti.bg (http://www.alfisti.bg)
reloading
03-01-2014, 11:22
Невярвам че има такива :idea2:
Ivicha_GTA
04-01-2014, 05:10
Невярвам че има такива :idea2:
Колеги има ли Алфисти във България?
Ivicha_GTA
04-01-2014, 19:07
само алфаджии сме :)
Тогава при това положение не ми е ясно какво иска да каже колегата Reloading?
Тогава при това положение не ми е ясно какво иска да каже колегата Reloading? Иска да ти каже, че вместо сайта, можеш да ги посетиш в сервиза!:biker:
Огледай се за муцуните им и ще се сетиш къде!
Ivicha_GTA
04-01-2014, 20:28
Иска да ти каже, че вместо сайта, можеш да ги посетиш в сервиза!:biker:
Огледай се за муцуните им и ще се сетиш къде!
Не знам, защо ме пращаш точно в сервиза и за какви Муцуни да се огледам ми намекваш. По скоро предпочитам да отида и да видя пак MiTo и Giulietta в шоурума на Alfa Romeo, отколкото да се занимавам със сервизи и Муцуни. Така или иначе чакам да пристигне новата генерация на MiTo и Giulietta MY 2014 понеже съм се наточил за чисто ново MiTo тази година ако е рекъл Господ, ако ли не до година.
:big_bow_down:
trustworthy
04-01-2014, 20:40
Основателите на сайта са стари форумни другари и са познати на почти всички. Това искат да кажат колегите ;)
Ivicha_GTA
04-01-2014, 21:47
Основателите на сайта са стари форумни другари и са познати на почти всички. Това искат да кажат колегите ;)
А мерси сега разбрах :yes:
pininfarina
05-01-2014, 11:38
А мерси сега разбрах :yes:
:cheers:
Ivicha_GTA
06-01-2014, 22:00
:cheers:
Наздраве наборе и от мене :cheers:
Не знам, защо ме пращаш точно в сервиза и за какви Муцуни да се огледам ми намекваш. По скоро предпочитам да отида и да видя пак MiTo и Giulietta в шоурума на Alfa Romeo, отколкото да се занимавам със сервизи и Муцуни. Така или иначе чакам да пристигне новата генерация на MiTo и Giulietta MY 2014 понеже съм се наточил за чисто ново MiTo тази година ако е рекъл Господ, ако ли не до година.
:big_bow_down:
Докато се наканиш модела ще остарее:)
В момента има едно уникално мито в шоурума- фейслифт, спортни седалки, спортна броня, спойлер, стикер, биксенон, черен таван... не се сещам какво още видях в него -1,4 мултиеър -170 кс
Ivicha_GTA
08-01-2014, 19:32
Докато се наканиш модела ще остарее:)
В момента има едно уникално мито в шоурума- фейслифт, спортни седалки, спортна броня, спойлер, стикер, биксенон, черен таван... не се сещам какво още видях в него -1,4 мултиеър -170 кс
Видял си Quadrifoglio Verde зелената четерилистна детелина. Съжелявам, но това не ми е по джоба. Ще бъда бавен Алфист, но поне утехата ще бъде чисто нова Алфа. Работата е такава, че миналата година от Ауто Италия ми дадоха информация за новите двигатели и нива на оборудване на модела MiTo MY 2014 и се оказа, че ще има 1.4 78 к.с. двигател така, че съм се наточил за него той ще бъде най - евтиния вариант за България с ниво на оборудване Progression. Тези дни пак бях в шоурума и ми казаха, че ще ми дадът окончателна информация този петък за MiTo MY 2014 с какви двигатели и нива на оборудване ще се предлага модела за България. Говори се, че може вместо 78 к.с. да се предлага най - слабия мотор 70 к.с. пак 1.4 двигател 4-ри цилиндров 16 клапана MPI, обаче не е Multiair за разлика от 78 к.с. мотор и за това е и още по - евтин. Та ще видим какво ще стане.
MY - Model Year :humpx:
reloading
08-01-2014, 20:33
ФАК НЮ МОДЕЛС, ДРАЙВ ОЛДСКУЛ! :)
Видял си Quadrifoglio Verde зелената четерилистна детелина. Съжелявам, но това не ми е по джоба. Ще бъда бавен Алфист, но поне утехата ще бъде чисто нова Алфа. Работата е такава, че миналата година от Ауто Италия ми дадоха информация за новите двигатели и нива на оборудване на модела MiTo MY 2014 и се оказа, че ще има 1.4 78 к.с. двигател така, че съм се наточил за него той ще бъде най - евтиния вариант за България с ниво на оборудване Progression. Тези дни пак бях в шоурума и ми казаха, че ще ми дадът окончателна информация този петък за MiTo MY 2014 с какви двигатели и нива на оборудване ще се предлага модела за България. Говори се, че може вместо 78 к.с. да се предлага най - слабия мотор 70 к.с. пак 1.4 двигател 4-ри цилиндров 16 клапана MPI, обаче не е Multiair за разлика от 78 к.с. мотор и за това е и още по - евтин. Та ще видим какво ще стане.
MY - Model Year :humpx:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26599&highlight=%EF%EE%E7%EE%F0+%EC%E8%F2%EE
Ivicha_GTA
09-01-2014, 20:50
ФАК НЮ МОДЕЛС, ДРАЙВ ОЛДСКУЛ! :)
FUCK OLD SCHOOL, DRIVE NEW MODELS :paddle:
FUCK OLD SCHOOL, DRIVE NEW MODELS :paddle:
Карай новите модели (те и баз това не са много) и не се сърди, когато всички стари те издухат на светофара.
А и си купи повечко капчица за да си прилепяш евтините пластмасички из колата.
Ivicha_GTA
09-01-2014, 21:01
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26599&highlight=%EF%EE%E7%EE%F0+%EC%E8%F2%EE
Тея работи съм ги чел нямаше смисъл да ги пращаш. Просто глупости от сорта, че Алфа нямала никога да стигне някоя БМВ бегачка, а да я задмине дори и дума не може да става не ми се слушат! Аз Ви казах Алфа имат и 70 и 78 к.с. мотор при модела МиТо и двата са напълно еднакви, обаче разликата е в това, че единия има технологията Мултиеър, а другия е няма. И затова единия е по - скъп от другия.
---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:56 ----------
Карай новите модели (те и баз това не са много) и не се сърди, когато всички стари те издухат на светофара.
А и си купи повечко капчица за да си прилепяш евтините пластмасички из колата.
И това не виждам как ще стане след като само МиТо има GTA модел 240 к.с.
GTA - Gran Turismo Alleggerita :sniper:
И това не виждам как ще стане след като само МиТо има GTA модел 240 к.с.
GTA - Gran Turismo Alleggerita :sniper:
Със сигурност съм разбрал преди теб откъде идва съкращението GTA но жестоко си се объркал, като си мислиш, че има такъв вариант на това загрозено Гранде Пунто - извинявам се, МиТо.
Бе 1.4 78 коня...:sad:
Моята е 1351 кубика, а е 90 кс.
Мъка!
Гледам и Боби, иначе сериозен мъж се занимава с идиотщини!
Ivicha_GTA, всички се радваме, че има и нови фенове на марката, но конкретно да ни обясняваш, какво е мулти еър и гта, няма смисъл.
Мито няма таква версия, каквато ти се иска.
Мито е едно фиатче с части от Опел Корса, само дето корсата е повече кола от Фиат-а с емблемата на Алфа.
Поздрави!
Въпреки това щом ти е на сърце - действай, но по добре си вземи по-мощно дори и втора употреба. Кола с двигател, който в моргата е 400 лева няма смисъл да купуваш нова.
thecleaner
09-01-2014, 23:37
Ако някой не знае случайно за този сайт нека да го посети мисля, че ще му бъде интересно.
www.alfisti.bg (http://www.alfisti.bg)
В тоя сайт е написано много готино всичко, незнам що тука влизаш в полемики със съфорумци, дето може би не са и го виждали ;)
Scrapera
10-01-2014, 00:36
Абсолютен позор наистина. Неповторим. Имам Фиат Темпра на 24 години със същото съотношение - 1.4 / 78 коня. Направо ще потъна в земята от срам. Че и за 70 коня се говори. :sad: Да те наказва ВСЯКА 145-ца на светофара няма да е приятно усещане май май. :roll:
Колега,
не се занимавай с простаците в тоя форум!!! Най-вече с Ne0 и Bobi_33! По-добре пиши на момчетата от Алфисти.бг - те ще ти се изкефят и ще те посъветват кой модел е най-добре да си купиш! :Bolt:
rossenvn
10-01-2014, 18:08
За мезе стана човекът...:lol_sign:
Ivicha_GTA
12-01-2014, 02:06
Със сигурност съм разбрал преди теб откъде идва съкращението GTA но жестоко си се объркал, като си мислиш, че има такъв вариант на това загрозено Гранде Пунто - извинявам се, МиТо.
Колега ето ти линк, за да видиш MiTo GTA 240 к.с. http://www.alfisti.bg/?step=module_action&modname=blog&modaction=view&blog_id=29&template=alfisti&lang=2
thecleaner
12-01-2014, 02:11
Ivicha_GTA, всички се радваме, че има и нови фенове на марката, но конкретно да ни обясняваш, какво е мулти еър и гта, няма смисъл.
Мито няма таква версия, каквато ти се иска.
Мито е едно фиатче с части от Опел Корса, само дето корсата е повече кола от Фиат-а с емблемата на Алфа.
Поздрави!
Въпреки това щом ти е на сърце - действай, но по добре си вземи по-мощно дори и втора употреба. Кола с двигател, който в моргата е 400 лева няма смисъл да купуваш нова.
Колега ето ти линк, за да видиш MiTo GTA 240 к.с. http://www.alfisti.bg/?step=module_action&modname=blog&modaction=view&blog_id=29&template=alfisti&lang=2
Видя ли колега ne0, Алфистите са го написали а ти незнаеш ууууууууу.
Колега ето ти линк, за да видиш MiTo GTA 240 к.с. http://www.alfisti.bg/?step=module_action&modname=blog&modaction=view&blog_id=29&template=alfisti&lang=2
Абе пич на колко години си всъщност? Пълнолетен ли си?
А правиш ли разлика между термините "концепция" и "серийно производство"?
А видя ли, че концептът е показан преди почти 5 години?
Отиди в представителя на Алфа Ромео за България и им кожи, че искаш да ти покажат Мито ГТА и им виж лицата, въпреки, че там роботят олигофрени.
alfatras
13-01-2014, 00:43
Абе пич на колkо години си всъщност? Пълнолетен ли си?
А правиш ли разлика между термините "концепция" и "серийно производство"?
А видя ли, че концептът е показан преди почти 5 години?
Отиди в представителя на Алфа Ромео за България и им кожи, че искаш да ти покажат Мито ГТА и им виж лицата, въпреки, че там роботят олигофрени.
Съсипахте мадежа бре:boo:
Само това мито бих си взел!!!
http://www.clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=98343&d=1343594409
Пакет с мацето, естествено ...
Ivicha_GTA
14-01-2014, 14:19
Не ме интересува какво приказват Футьойладжиите из Форума. С МиТо нищо няма да стане и не може да стане, защото просто няма да има изобщо такова от 2014 година, което да се предлага за България. Второ научих много нови неща така, че мисля да се ориентирам съм Италианската Фабрика за Автомобили в Торино, а не да се занимавам с вас понеже изобщо не ме интересувате. :hehe: :arrow: :book:
reloading
14-01-2014, 14:57
, а не да се занимавам с вас понеже изобщо не ме интересувате. :hehe: :arrow: :book:
Защо си губиш времето тогава с този форум? :):clown:
Само това мито бих си взел!!!
http://www.clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=98343&d=1343594409
Пакет с мацето, естествено ...
Е значи го взимаш предимно заради мацката.......:grin:
---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Не ме интересува какво приказват Футьойладжиите из Форума. С МиТо нищо няма да стане и не може да стане, защото просто няма да има изобщо такова от 2014 година, което да се предлага за България. Второ научих много нови неща така, че мисля да се ориентирам съм Италианската Фабрика за Автомобили в Торино, а не да се занимавам с вас понеже изобщо не ме интересувате. :hehe: :arrow: :book:
Е хубаво е, че най-накрая нещо си научил все пак......
Е значи го взимаш предимно заради мацката.......:grin:
Че тоя укокорен фиат, за какво ми е, ако не е мацето?
Честно казано, бих си взел Фиат 500, отколкото Митко.
П.С: Поредната тема за раздел "Общи Приказки"
Ivicha_GTA
14-01-2014, 23:50
Че тоя укокорен фиат, за какво ми е, ако не е мацето?
Честно казано, бих си взел Фиат 500, отколкото Митко.
П.С: Поредната тема за раздел "Общи Приказки"
Е извинявам се, обаче тук ще трябва пак да се намеся.
Първо не смятам, че темата е за раздел "Общи пиказки". Второ, ако искаш да спестиш пари и гледаме цената най - вече какъвто е случая при мене и ти харесва повече FIAT 500 то тогава ще трябва да вземеш 500 Bene, който се предлага само за България и е под 20 000 лв. с ДДС от наличните на склад в "Ауто Италия" и е 69 к.с. Трето и все пак не е ли по - добре да вземеш едно Punto 77 к.с. с 1.4 мотор 8V за малко над 20 000 лв. с ДДС? И ако не обръщаме много внимание на екстериора на колата? :spoko:
reloading
15-01-2014, 11:16
Е извинявам се, обаче тук ще трябва пак да се намеся.
Първо не смятам, че темата е за раздел "Общи пиказки". Второ, ако искаш да спестиш пари и гледаме цената най - вече какъвто е случая при мене и ти харесва повече FIAT 500 то тогава ще трябва да вземеш 500 Bene, който се предлага само за България и е под 20 000 лв. с ДДС от наличните на склад в "Ауто Италия" и е 69 к.с. Трето и все пак не е ли по - добре да вземеш едно Punto 77 к.с. с 1.4 мотор 8V за малко над 20 000 лв. с ДДС? И ако не обръщаме много внимание на екстериора на колата? :spoko:
нещо не ми е ясно ... говорим за спрестяване на пари и цифри от порядъка на 20 000лв. Как може да спрестиш пари след като купуваш кола за 20 000лв. ? Според мен пестене на пари е да си купиш нещо евтино и в същото време здраво което да не трябва да се прави постоянно.. каквито за жалост не са алфите, колкото и да ми се иска :)
п.с. и да направя едно разяснение за евтино, за мен евтино е кола около 3-4 000лв. крайна цена.
Ivicha_GTA
15-01-2014, 16:01
нещо не ми е ясно ... говорим за спрестяване на пари и цифри от порядъка на 20 000лв. Как може да спрестиш пари след като купуваш кола за 20 000лв. ? Според мен пестене на пари е да си купиш нещо евтино и в същото време здраво което да не трябва да се прави постоянно.. каквито за жалост не са алфите, колкото и да ми се иска :)
п.с. и да направя едно разяснение за евтино, за мен евтино е кола около 3-4 000лв. крайна цена.
Спестяване значи при чисто нов автомобил когато се двуомиш, кой да купиш при положение, че може да вземеш ФИАТ Пунто за 20 000 в сравнение със автомобил от същия клас като Алфа МиТо за 35 000 лв. Ето това е спестяване.
Спестяване значи при чисто нов автомобил когато се двуомиш, кой да купиш при положение, че може да вземеш ФИАТ Пунто за 20 000 в сравнение със автомобил от същия клас като Алфа МиТо за 35 000 лв. Ето това е спестяване.
Говориш пълни глупости ...
Няма такъв филм да "спестявам" при покупка на нов автомобил или каквото и да било нещо.
Всичко започва с това, с какъв бюджет разполагаш. И се прави сметка, каква крайна максимална граница, може да си позвоилш.
След като този въпрос е фиксиран, гледа се пазара! Какво се предлага и какво може да получиш за бюджета който имаш.
Имаш няколко фактора, които влизат пак в сметката:
1) Разходи за подръжка на автомобила за следващите 5 години?
2) Гаранцията каква е и какво включва?
3) Има ли опция за по-дълаг срок на гаранцията?
4) Има ли опция за повече покриятия на щети в гаранцията?
5) След 5 години, ако ще я продаваш колата, колко ще струва? И дали ако няма никакви екстри по колата, някой ще се навие на по-висока цена да ти я купи?
5) И последно, много е важно, какъв е дилъра!
Моето мнение да се вземе, НОВА кола, обезкостена от всякакви екстри, ще покаже на другите, че си човек, едвам едвам си събрал парите за тази кола. Следователно, не е за теб! Трябва си вземеш друга!
От друга страна, кола от компакт клас, с никакви екстри, си е ВАРЕЛ ! Просто ще е НОВ варел и това е. Точно след 1-2 години, ще мразиш, че се качваш в тази кола, и при първия проблем, ще я псуваш.
Аз като взимах Тоюотата, признавам, че беше с няколко хилядарки по-скъпа от базовия модел, но пък включените екстри, всяка една си заслужава, като прави автомобила по-атрактивен за продаване в бъдеще.
Също го взех с пълна гаранция до 100К , 5 години. Като първите 3 години, какъвто и дефект да има по колата, от копче до под капака, покрива се всичко.
И още други добавки имаше.
Та идеята, хваща се лист и химикал, и почват да се правят сметки. Аз лично ги смятах за 5 години напред. И след няколко сметки и различни врътки, се спрях на колата/марката , която предлагаше повече.
В случая беше Toyota Corolla S Premium пакета.
Ivicha_GTA
15-01-2014, 18:47
Е при мен въпроса стои по по - различен начин. Връщаш старата оценяват ти е и взимаш новата, като старата не е задължително да е от същата марка. А и тя не е, но е като чисто нова понеже много е пазена и подържана. И това не значи, че едвам си събрал парите, за да е купиш чисто нова както и това, че не е за теб и трябва да търсиш друга.
Моето мнение да се вземе, НОВА кола, обезкостена от всякакви екстри, ще покаже на другите, че си човек, едвам едвам си събрал парите за тази кола. Следователно, не е за теб! Трябва си вземеш друга!
От друга страна, кола от компакт клас, с никакви екстри, си е ВАРЕЛ ! Просто ще е НОВ варел и това е. Точно след 1-2 години, ще мразиш, че се качваш в тази кола, и при първия проблем, ще я псуваш.
Бъш ме брига кво мислят другите, аз ще я карам тая кола.
То на кое вече му се вика екстра, за някои е климатик и абс, за други 3 зонов климатроник и още 5 системи по колелата?
Ivicha_GTA
15-01-2014, 21:04
Бъш ме брига кво мислят другите, аз ще я карам тая кола.
То на кое вече му се вика екстра, за някои е климатик и абс, за други 3 зонов климатроник и още 5 системи по колелата?
Напълно съм съгласен с теб. :drums:
Бъш ме брига кво мислят другите, аз ще я карам тая кола.
То на кое вече му се вика екстра, за някои е климатик и абс, за други 3 зонов климатроник и още 5 системи по колелата?
Всеки си кара каквото му хареса, аз споделих моето мнение. Ако някой решил, че иска да дава пари за Варел, че да го кара, това си е негова грижа :)
А списъка с екстрите е много по-дълаг :)
Като се почне от модели спирачни дискове, АБС, ЕСП, АСР, паник-брейк асистанс, джанти, салон, инериор, цвят, кори на врати, покрив, навигация, климатроник, подгрев на седалки, ел. седалки, ел. огледала, ейрбези, тип фарове, стъкла (фабрично затъмнени), фабрично защитно покритие на пода на колата, калниците, подсилен лак на боята, покритие на детайлите против корозия, вънка и от вътре на ламарините на купето, стоп/стар старт бутон, key-less entry в колата, камера за обратно гледане , компас и автоматично замъгляване на огледалото за обратно виждане .... да продължавам ли?
А вече имаш вече и джаджи за купето, като лайсни на вратите, багажника, мрежа ... всичко заводско може да се поръча ...
Така, че нещатата не са просто 5 системи, климатроник ...
Всеки от гореспоменатите неща, променят във вида на автомобила, просто се усеща като седнеш в две различни коли от един и същ модел - едната с никакви екстри, другата със. Просто веднага ти се набива на очи.
Но предния ми пост имаше друг замисъл ... и то е че всичко се води от какъв бъджет разполагаш. А като купуваш нова кола за себе си, то поне искаш да е нещо повче от един прост варел (поне според мен)
Всеки си кара каквото му хареса, аз споделих моето мнение. Ако някой решил, че иска да дава пари за Варел, че да го кара, това си е негова грижа :)
А списъка с екстрите е много по-дълаг :)
Като се почне от модели спирачни дискове, АБС, ЕСП, АСР, паник-брейк асистанс, джанти, салон, инериор, цвят, кори на врати, покрив, навигация, климатроник, подгрев на седалки, ел. седалки, ел. огледала, ейрбези, тип фарове, стъкла (фабрично затъмнени), фабрично защитно покритие на пода на колата, калниците, подсилен лак на боята, покритие на детайлите против корозия, вънка и от вътре на ламарините на купето, стоп/стар старт бутон, key-less entry в колата, камера за обратно гледане , компас и автоматично замъгляване на огледалото за обратно виждане .... да продължавам ли?
А вече имаш вече и джаджи за купето, като лайсни на вратите, багажника, мрежа ... всичко заводско може да се поръча ...
Така, че нещатата не са просто 5 системи, климатроник ...
Всеки от гореспоменатите неща, променят във вида на автомобила, просто се усеща като седнеш в две различни коли от един и същ модел - едната с никакви екстри, другата със. Просто веднага ти се набива на очи.
Но предния ми пост имаше друг замисъл ... и то е че всичко се води от какъв бъджет разполагаш. А като купуваш нова кола за себе си, то поне искаш да е нещо повче от един прост варел (поне според мен)
Не ме разбра явно, ако купувам нещо с някакви екстри, то ще е защото така на мен ми харесва, а не защото някой нещо щял да каже :)
А за екстрите - различните марки имат различни нива оборудване дето можеш да намериш такива разлики в тях, че да се чудиш тоя дето ги е проектирал какво е мислил.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.