PDA

View Full Version : Голям проблем ... с голям боклук ( Форд Фиеста ) ...



Bella
03-01-2014, 08:52
Здравейте , Колеги !

Извинявам се предварително ако темата не е в правилният раздел и ще помоля модератора да я премести ако е така.

Имам следният проблем с Форд Фиеста 2000 год.,1,3 пълен инжекцион :

- от известно време , няколко седмици започна да придърпва по време на движение и смяна на предавки ( нещо като да изпуснеш дизел и да го загасиш в движение на ниски обороти ) .
- преди 1 седмица карайки с не повече от 20 км в час по павирана уличка леко тръсна и се отвори единственият ербег който имаше в самият волан.
- снощи както си карах започна да се включва и изключва , да прекъсва СД - то ... , малко след това спря осветлението на таблото , намаля силата на късите светлини, а дългите светеха като къси . След това отново започна да придърпва и просто тъй както си я карах аз таз каруца просто умря всичко ... ни звук , ни картина , ни дявол ! Ток имаше малко , сега нема никой у дома . Колата не пожела да запали дори когато все още имаше ток .

Давайте идеи какво може да е , че лошо ....:yawn:

Ранобудниче
03-01-2014, 09:43
Нека стои тук темата, Белла.
Дано намериш отговор.

mordohy
03-01-2014, 09:58
Най-вероятно е масата на купето или плюсовия кабел на стартера.Някъде по силовите вериги е. Като се прекъсне масата, тока започва да тече през жила или други кабели и всичко се обърква.
Там търсете!
Преди да сте го открили, не правете опити да я запалите, защото може да гръмне всичко. Първо проверете акумулатора и замерете динамото. После огледайте масите на купето , динамото(ако има такава) и за нагорели кабели..
Еърбега мисля , че няма връзка в цялата каша.
Успех!

Bella
03-01-2014, 10:04
Благодаря !

Говорих по телефона с един човек който се занимава с това и е с добра слава в града и той мисли, че може генератора да се е прецакал и да не зарежда акумулатора.

mordohy
03-01-2014, 10:06
Динамото е първият заподозрян!

Bella
03-01-2014, 10:13
Някаква идея за какви пари става дума ?

me4o4ko
03-01-2014, 10:46
Някаква идея за какви пари става дума ?

Монтаж->демонтаж и най-вероятно четки за подмяна или някое реле - абе приготви една стотачка

RUNNING WILD
03-01-2014, 12:00
така както си го представям да не си забравила някой плафон и от там да ти дръпне тока и да повлечеш крак,викни някой с кабели да я запалите,после на ход отиди до някой който замерва акумолатори и стартери и тн,да хване да ти замери тока на алтернатора да види дали връща ток дали работи като като ти е запалена колата,отвори вратите наведи се и клекни и кажи дали чуваш около и под волана и таблото цъкането на релетата защото като ти е слаб тока на 9 волта крачетата тропат и се чува цъкане-това е признак за слаб ток най лесен,така като ти гасне в движение ако си мила кола или двигател или има нагар по некое реле може да не прехвърля тока по веригата да губи токове по релетата и изобщо по веригата,значи проверяваш от зад почваш първо клеми на акумолатор плюс и минус затегнати ли са и имаш ли окъсена клетка на акумолатора и обслужва ли се да се долее и да се зареди после проверяваш зареждането връща ли ток алтернатора на запален двигател,после кабели от бубината към свещите да се замери тока който идва до свещтите и идва ли изобщо,за да ти светят така фаровете дългите като къси би трябвало да ти играят оборотите на обортомера да се местят на празен ход,нещо свети ли ти код ключ по таблото и тн?

mordohy
03-01-2014, 23:04
така както си го представям да не си забравила някой плафон и от там да ти дръпне тока и да повлечеш крак,викни някой с кабели да я запалите,после на ход отиди до някой който замерва акумолатори и стартери и тн,да хване да ти замери тока на алтернатора да види дали връща ток дали работи като като ти е запалена колата,отвори вратите наведи се и клекни и кажи дали чуваш около и под волана и таблото цъкането на релетата защото като ти е слаб тока на 9 волта крачетата тропат и се чува цъкане-това е признак за слаб ток най лесен,така като ти гасне в движение ако си мила кола или двигател или има нагар по некое реле може да не прехвърля тока по веригата да губи токове по релетата и изобщо по веригата,значи проверяваш от зад почваш първо клеми на акумолатор плюс и минус затегнати ли са и имаш ли окъсена клетка на акумолатора и обслужва ли се да се долее и да се зареди после проверяваш зареждането връща ли ток алтернатора на запален двигател,после кабели от бубината към свещите да се замери тока който идва до свещтите и идва ли изобщо,за да ти светят така фаровете дългите като къси би трябвало да ти играят оборотите на обортомера да се местят на празен ход,нещо свети ли ти код ключ по таблото и тн?


Румба, това не е работа за жена!:pp:

RUNNING WILD
04-01-2014, 21:41
знам много добре,виж написъл съм ВИКНИ НЯКОЙ не някоя...идеята ми е да се опита да запомни и да си запише или да отиде с мъж на майстор защото може да е паднал акуто а да и каже че е заминал алтернатора или стартера или релетата и всичко и да я сдерат набързо за некои глупост,жените ги разбиват майсторите защото не разбират и не се интересуват от нищо-майстора така каза и това е,нали знам какво е обикаляме от 2 седмици за една интериорна врата и и обясних няколко пъти и спрях и казах днес кажи ми на къде да карам и какво да правя?и получих отговора Х - ами не знам...

ivan dimitrov
04-01-2014, 21:54
---

sole_moe
04-01-2014, 22:59
1 пакетен ключ или укасяване в него
2 разхлабени клеми
3 генератор
и поговорката че форд и коза мрът от ведъж

code
05-01-2014, 10:27
Форда пък специално е 5 пъти по-надеждна кола от всяка Алфа. :punk:

sole_moe
05-01-2014, 11:25
Форда пък специално е 5 пъти по-надеждна кола от всяка Алфа. :punk:
Не искам да влизам във подробности но има и друга поговорка по нашият край
Форд дизел ,циганин и пчела зимата не работят ти знаеш защо :) падне ли -15

Bella
05-01-2014, 23:41
Нито едно от споменатите предположения не се оказа вярно... ремъка се е охлабил и ролката се е въртяла на сама без да върти ремъка и от там съответно не се е зареждал акумулатора и за това просто в един момент издъхна. Проблема бе разрешен за скромната сума от 20 лв ( труд + ремък ) и 2 бири почерпка :pimp:

Мразя Форд-а си , но обичам цените за редките му ремонти ... :th_up:

code
06-01-2014, 08:26
Мразя Форд-а си , но обичам цените за редките му ремонти ... :th_up:

;) А така! :)

RUNNING WILD
06-01-2014, 12:38
еми екстра бързо и евтино радвай се,не знам кво значение има колата кой какво иска това ще кара.

reloading
06-01-2014, 13:17
Не искам да влизам във подробности но има и друга поговорка по нашият край
Форд дизел ,циганин и пчела зимата не работят ти знаеш защо :) падне ли -15

В наше село поговорката е малко по-дълга.

Форд и циганин зимно време не работят и мрЪт от раз!
И ние така в наща фирма си имаме един Форт ама бензинов. Зимно време не се кара :)

code
06-01-2014, 14:09
Аз имам един, който обиколи 7 пъти земното кълбо, преди майка ми да го покара от София до Бургас без антифриз. Сега съм му пуснал едни бутала и е чук, както и преди да го изпортим, та за Форд или добро или нищо.:) Като за умрелите малко стана хахах :tooth:

koolio
06-01-2014, 14:23
Нерядко уж големи проблеми имат прости решения, стига майсторът да знае къде да погледне, а не да приказва на едро.

П.С. А Алфата продаде ли я?

ivan dimitrov
06-01-2014, 18:29
---

Bella
07-01-2014, 00:12
Нерядко уж големи проблеми имат прости решения, стига майсторът да знае къде да погледне, а не да приказва на едро.

П.С. А Алфата продаде ли я?

Алфата навярно вече е на консервени кутии ... изморих се от непрестанните ремонти и проблеми , изморих се от скъпите ремонти и вечните дилеми при кой майстор да я закарам и да съм спокойна , че ще си разбира от работата .
Форда взех за работна кола и чудесна работа ми върши.
Ако остана тук в края на годината ще си купя нормален автомобил за мен и за по - дълъг път , но навярно няма да е нова алфа ... че нещо не мога да попадна на майстори , а и постоянно нещо се разваля ...
Ето сега купих и нов термостат за Форда - 15 лв., на Алфата е 280 лв.
Разликата е очиизвадна !
Отделно в Бг нямаме пътища за чувствителна кола като Алфата.
:small_cry:

---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:02 ----------


Аз продьлжавам да твьрдя че сьседите са виновни. Тоя ремьк не може да не е просвирвал. Не стига че никой не е предупредил, ами и когато полужението се е "вмарангясало" никой не се е отзовал сьс зарядно и мултимер. Плачат си за глоба директно!
У наше село - такова нещо не мож са случи.
Ако трябва да сьм сериозен - радвам се че проблемьт се е оказал дребен.

Иване,
ремъка свиреше от доста време,но не предполагах че такъв ще е краят му.
Съседи около мен няма , няма кой да се отзове !

ivan dimitrov
07-01-2014, 00:44
---

Bella
07-01-2014, 02:06
Аз продьлжавам да твьрдя че сьседите са виновни. Тоя ремьк не може да не е просвирвал. Не стига че никой не е предупредил, ами и когато полужението се е "вмарангясало" никой не се е отзовал сьс зарядно и мултимер. Плачат си за глоба директно!
У наше село - такова нещо не мож са случи.
Ако трябва да сьм сериозен - радвам се че проблемьт се е оказал дребен.

Не зная дали разбирам какво точно имаш в предвид , но мисля , че цена от 20 лв за смяна на ремък и самият ремък си е супер цена ! Местни момчета имат гараж и ремонтират коли , дойдоха и сложиха зареден акумулатор на моята , оправиха я и ми я върнаха . Освен този проблем имах и проблем с парното , нямах такова просто ... намери ли са проблема и от части е разрешен , сега остава да сменя термостата който вече е закупен от тях и е на стойност от 15 лв. Мисля, че от това по - хубаво здраве му кажи !

ivan dimitrov
07-01-2014, 19:13
---

nicola 59
08-01-2014, 22:27
Колежке ако видиш зор с ремъка ,на път ако се скъса ,и нямаш резервен,става и с чорапогащник,сваляш чорапогащника и го слагаш за ремък много хора са се пребирали от път така.

Bella
09-01-2014, 02:13
Колега,
чувала съм това,но какво да свалям като не ползвам подобни неща ;)

kolev
09-01-2014, 06:26
споко, става и с дантелени прашки. може също с използван капут, мъжки чорапи (но задължително скъсани на палците) и плитка от пичи косми :crazy: аиде стига смешки.
а тоя боклук фиестата, ако не я беше карала месеци със свирещ ремък щеше да минеш само с натягане и ремонта да ти излезе без пари. между другото и на останалите коли ремъците са по 10-15лв.

sole_moe
09-01-2014, 06:41
Бела не искам да те плаша но съвкупност от тия проблеми гърмене на аербега и гаснене във движение предполагам че неса симптоми на хлабав ремък

Mury
09-01-2014, 17:27
Found On Road Dead -нямам повече какво да кажа :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:

---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:27 ----------


Алфата навярно вече е на консервени кутии ... изморих се от непрестанните ремонти и проблеми , изморих се от скъпите ремонти и вечните дилеми при кой майстор да я закарам и да съм спокойна , че ще си разбира от работата .
Форда взех за работна кола и чудесна работа ми върши.
Ако остана тук в края на годината ще си купя нормален автомобил за мен и за по - дълъг път , но навярно няма да е нова алфа ... че нещо не мога да попадна на майстори , а и постоянно нещо се разваля ...
Ето сега купих и нов термостат за Форда - 15 лв., на Алфата е 280 лв.
Разликата е очиизвадна !
Отделно в Бг нямаме пътища за чувствителна кола като Алфата.
:small_cry:

---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:02 ----------



Иване,
ремъка свиреше от доста време,но не предполагах че такъв ще е краят му.
Съседи около мен няма , няма кой да се отзове !

Коя е тази Алфа дето и струва термоса 280 лв. ????? :coolio::coolio::coolio::coolio:

Bella
10-01-2014, 13:04
Колега, ето ти линк : http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D 1%82-alfa-romeo-156-932-sportwagon-2.4-jtd-932b1b__-d92c44.html


Сега цените тук са по - ниски , но аз последно сменях термостат на Алфата преди 3 и повече години и тогава това удоволствие ми струваше 280 лв.
Харесвах много Алфата си и поведението и на пътя , НО е твърде мухнат кон за моята работа.
Форда ми е кола за работа и за товарене и кой каквото и да говори ако бях експлоатирала по същия начин алфата нямаше да издържи и 6 месеца.
Разбира се, ако един ден стана милионерка ще си купя пак Алфа и то не защото и сега не мога да си позволя да си я закупя , а защото ще имам излишни пари за наливане във вечните ремонти и неразрешими алфистки проблеми по тази марка коли .
Амин !

Mury
10-01-2014, 14:25
Колега, ето ти линк : http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D 1%82-alfa-romeo-156-932-sportwagon-2.4-jtd-932b1b__-d92c44.html


Сега цените тук са по - ниски , но аз последно сменях термостат на Алфата преди 3 и повече години и тогава това удоволствие ми струваше 280 лв.
Харесвах много Алфата си и поведението и на пътя , НО е твърде мухнат кон за моята работа.
Форда ми е кола за работа и за товарене и кой каквото и да говори ако бях експлоатирала по същия начин алфата нямаше да издържи и 6 месеца.
Разбира се, ако един ден стана милионерка ще си купя пак Алфа и то не защото и сега не мога да си позволя да си я закупя , а защото ще имам излишни пари за наливане във вечните ремонти и неразрешими алфистки проблеми по тази марка коли .
Амин !
В подписа ти пише друго,ма карай................


П.С.Няма как да сравняваш Фиеста с коя да е Алфа...................:mobile::mobile::mobile:

koolio
10-01-2014, 14:26
По-доброто решение е да инвестираш малко повече пари в първоначалната покупка на Алфата и да си подбереш гледан и пазен екземпляр. Така ще имаш повече време да караш, а не да поправяш.

BLUE1
10-01-2014, 14:36
По-доброто решение е да инвестираш малко повече пари в първоначалната покупка на Алфата и да си подбереш гледан и пазен екземпляр. Така ще имаш повече време да караш, а не да поправяш.

Напълно съгласен! Щеше да имаш поне 2~3 дни повече шофиране годишно .

koolio
10-01-2014, 16:51
Напълно съгласен! Щеше да имаш поне 2~3 дни повече шофиране годишно .

Понякога е по-добре човек да си мълчи и да го мислят за глупак, отколкото да проговори и да разсее всички съмнения.

BLUE1
10-01-2014, 18:00
Понякога е по-добре човек да си мълчи и да го мислят за глупак, отколкото да проговори и да разсее всички съмнения.

Отново си прав, макар и клиширан! И понеже съм глупак и собственият ми опит не е мерило за това се доверявам и на пазара....и виждам милиони други глупаци като мен. Дерзай и се радвай на късмета си да си велик форумен умник и разбирач. :scherzkeks:

Bella
10-01-2014, 19:10
Верно има хора които никак не са добре със зрението :Bolt:

Аз харесвах своята Алфа , но не мисля , че си струва "кефа" като се има в предвид , че живеем в Бг караме по нашите прекрасни пътища и зареждаме с нашите уж добри горива .
Всеки който е виждал моята Алфа на живо знае , че беше много добра кола и не само беше закупена в отлично състояние, ами и беше поддържана много добре и с не малко средства . Но всяко нещо освен начало си има и край и аз реших , че не искам да ставам роб на автомобила си .
Аз се изморих да ремонтирам постоянно нещо , да търся части и т.н.
Форда не е кола за кеф , това е кола за работа !
Ако някой не може да чете проблема е негов, а не мой.
И не ... навярно никога повече няма да си взема Алфа точно защото пораснах и мисля, че е по - добре човек да инвестира по 2 000 лв годишно в почивка от колкото в ремонт на прескъпата си Алфа !
Не съм нито мозъчен хирург , нито адвокат , нито кредитен милионер ... не искам повече да плащам луди пари за нещо което не ми е необходимо.

dimitar_vd62
10-01-2014, 20:44
Bella, същата фирма която произвежда термостати за Алфа Ромео, произвежда и такива за Форд.Така е и с другите части.Вероятно има световна конспирация частите за АР да са умишлено некачествени.Аз 5 година си карам колата и не се оплаквам, но не търся части и не се чудя къде да я ремонтирам, просто отивам където трябва и ми слагат каквото трябва.Проблема не е в колите и в марката.

ivan dimitrov
10-01-2014, 20:52
---

koolio
10-01-2014, 22:57
Отново си прав, макар и клиширан! И понеже съм глупак и собственият ми опит не е мерило за това се доверявам и на пазара....и виждам милиони други глупаци като мен. Дерзай и се радвай на късмета си да си велик форумен умник и разбирач. :scherzkeks:

Радвам се на това вече почти 6 години да карам Алфи, да стигам закъдето съм тръгнал, като стигна да не ми се слиза от и когато слизам от колата или минавам покрай нея, да се обърна да я видя.
И това като масрафите са ми по-малки отколкото за някое Ауди или Мазда например.

---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:55 ----------


Верно има хора които никак не са добре със зрението :Bolt:

Аз харесвах своята Алфа , но не мисля , че си струва "кефа" като се има в предвид , че живеем в Бг караме по нашите прекрасни пътища и зареждаме с нашите уж добри горива .
Всеки който е виждал моята Алфа на живо знае , че беше много добра кола и не само беше закупена в отлично състояние, ами и беше поддържана много добре и с не малко средства . Но всяко нещо освен начало си има и край и аз реших , че не искам да ставам роб на автомобила си .
Аз се изморих да ремонтирам постоянно нещо , да търся части и т.н.
Форда не е кола за кеф , това е кола за работа !
Ако някой не може да чете проблема е негов, а не мой.
И не ... навярно никога повече няма да си взема Алфа точно защото пораснах и мисля, че е по - добре човек да инвестира по 2 000 лв годишно в почивка от колкото в ремонт на прескъпата си Алфа !
Не съм нито мозъчен хирург , нито адвокат , нито кредитен милионер ... не искам повече да плащам луди пари за нещо което не ми е необходимо.

Това си е твой избор и няма нищо лошо, но недей да съдиш за всички по себе си. ;)

rusiq86
10-01-2014, 23:57
Имам 156 от 5 години, прекрасен автомобил, малко над 60к км е в мен. Много готина кола, нямал съм проблеми с нея, термостата ми преди 3 години го смених с такъв за 60-70лв И си пърха.
Незнам за какви ремонти иде реч, карам я с гориво от бензиностанция и нямам проблеми и с него.

Предпочитам да се возя в кола, а не да се превозвам само, затова има градски транспорт.
Четох някакви цени: за Ар156 пистов ремък е около има няма 30 лв, термостат е 60-70 преди точно 4 години даже, Вернет сложих.

п.с. С колата само нагоре, надолу в нивото не слизам, не ми се кара старо, освен ако не се налага де.

Linkestis
11-01-2014, 20:31
С BLUE1 сме имали дразги но направи много добър избор пред Алфа.
Bella в казва едно вие си рупате ли рупате.
rusiq86 стига с тия твоите словоизлияния.
След 164-та всичко е кенеф.156 и 166 също.
Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
Аре спрете да се правите на интересни щото 60% от форума си кара алфичката събота и неделя да я пази да не се разглоби!!!И частите са боклуци и начина по които е измислено окачването е боклук.
Прехвалената 166 всеки ден 100-110км. градско в София...окачването става на дроб след няколко месеца,приблизително 4-5!!!!
Същото важи и за 156-та.при 45-46 е малко по-различно ама малко.
Така че спрете се,успокойте се Bella говори за Форд не за алфата!

Bella
11-01-2014, 20:56
Linkestis,
Благодаря за разбирането!

Действително много добро време имах с моята Алфа , но ако ударя чертата със стартовите 8 300 които дадох за нея + всички възможни ремонти навярно е ударила 15 000 .
И това действително защото е карана кола , а не кола която пазя за уикенда.
Просто Алфата не издържа на ежедневна употреба по Бг пътищата с частите които се ремонтира и "майсторите" които се опитват да я ремонтират.
Пък ФордУ и с отворени врати да го оставя няма кой да го вземе и не ми пука, защото носача ми 15 лв,не е 200.

Бобби
11-01-2014, 21:05
Да....Алфата за работна кола не става.....както баварец и ауди също....иначе щяха да имат тези модели баничарки и пикапи.....
Всеки модел си има фенове.....както и Бела спомена, че е фен на Алфа....ама другите дет плюят по марката не мога да ги разбера.....

rusiq86
11-01-2014, 21:06
Какво в поста ми не е вярно, и частите са на такива цени, и горивото си е ок, стига да е от нормална верига.
Карал съм форд, не е като да няма ремонти. Стига вече. Много си е добре 156-та, нито има скъпо обслужване, даже напротив.

Scrapera
11-01-2014, 21:11
С BLUE1 сме имали дразги но направи много добър избор пред Алфа.
Bella в казва едно вие си рупате ли рупате.
rusiq86 стига с тия твоите словоизлияния.
След 164-та всичко е кенеф.156 и 166 също.
Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
Аре спрете да се правите на интересни щото 60% от форума си кара алфичката събота и неделя да я пази да не се разглоби!!!И частите са боклуци и начина по които е измислено окачването е боклук.
Прехвалената 166 всеки ден 100-110км. градско в София...окачването става на дроб след няколко месеца,приблизително 4-5!!!!
Същото важи и за 156-та.при 45-46 е малко по-различно ама малко.
Така че спрете се,успокойте се Bella говори за Форд не за алфата!
Определено 156 е ************* *********** :brickwall::brickwall::brickwall: направена да се кара по път като стъкло, или изобщо да не се кара. И ако може да не минава 3500об. че ще пометне, освен ако не е с някой истински мотор 2.5 или 3.2. Ама за да разбиеш ходовата част на 166 за малко над 10 000км трябва да целиш стабилно количество дупки на всяко излизане с нея. За толкова каране нищо не се разби на 166 фл, а ходовата част не беше чисто нова, а на почти 160 000км, само че минати в родината и. Иначе ако сравняваме возията със 164, си е пълна каруца. Но в крайна сметка ходовата част не е чак толкова зле. :thumbup:

koolio
11-01-2014, 21:37
С BLUE1 сме имали дразги но направи много добър избор пред Алфа.
Bella в казва едно вие си рупате ли рупате.
rusiq86 стига с тия твоите словоизлияния.
След 164-та всичко е кенеф.156 и 166 също.
Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
Аре спрете да се правите на интересни щото 60% от форума си кара алфичката събота и неделя да я пази да не се разглоби!!!И частите са боклуци и начина по които е измислено окачването е боклук.
Прехвалената 166 всеки ден 100-110км. градско в София...окачването става на дроб след няколко месеца,приблизително 4-5!!!!
Същото важи и за 156-та.при 45-46 е малко по-различно ама малко.
Така че спрете се,успокойте се Bella говори за Форд не за алфата!

100 км градско на ден? Чакай малко, кой е казал, че тия коли са правени за куриери или за таксита?
Иначе аз карам почти всеки ден. ;)

---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:34 ----------


Да....Алфата за работна кола не става.....както баварец и ауди също....иначе щяха да имат тези модели баничарки и пикапи.....
Всеки модел си има фенове.....както и Бела спомена, че е фен на Алфа....ама другите дет плюят по марката не мога да ги разбера.....

Анджак де. Едва ли има друг автофорум, в който и модераторите да плюят по марката.
Аз например не харесвам Ауди и не влизам в техния форум да им обяснявам как са се набутали с тия напудрени и оскъпени холцвагени.

rusiq86
11-01-2014, 21:39
Имам авер кара по 2000км служебно с 166-ца, 136 кс дизел по селски пътища, не е споменал да търси ходова част постоянно...явно крие :)

Ранобудниче
11-01-2014, 21:47
...
Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
...

Това са пълни щуротии.
100%.
Съчувствам ти.

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ----------


Определено 156 е ************* *********** :brickwall::brickwall::brickwall: направена да се кара по път като стъкло, или изобщо да не се кара. И ако може да не минава 3500об. че ще пометне...

Шегуваш ли се?

Mury
11-01-2014, 21:51
Found On Road Dead - нямам какво повече да кажа,,,,,,,,става за работа но не е кола......карал съм форд преди 11 г.-повече никога :blush::blush::blush:

rusiq86
11-01-2014, 21:58
Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
:strong: Само арни спомени :)
Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
За удоволствие от каране и дума неможе да става.

ecotronic
11-01-2014, 22:14
Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
:strong: Само арни спомени :)
Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
За удоволствие от каране и дума неможе да става.

Едва ли има друг пост в темата, който така добре да пасва на заглавието и:)

И аз съм имал един форд в живота си. Да се сравнява с Алфата е меко-казано обидно.

koolio
11-01-2014, 22:22
Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
:strong: Само арни спомени :)
Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
За удоволствие от каране и дума неможе да става.

В Щатите направих около 2000 мили на Фокус - рент-а-кар. Не е лоша кола, даже много добра за класа си. По планински пътища из Апалачите се държеше много добре, в завои е стабилен.
Но наистина е обидно да се сравнява с която и да е Алфа.

rusiq86
11-01-2014, 22:28
Не става дума за държание, в щатско планински път си е междуградски път Русе-Плевен :) само, че без дупки.
Това е кола за каране, но не е от най-читавите.

Стига сте хленчили от алфите, кола като кола, само дето има едно нещо повече от останалите: душа и дизайн.
Пак казвам не бъркайте изработка за щатите с тази за европа. Там има пазар от 400 милиона потребители. Качеството винаги е много по добре.

old alfist
11-01-2014, 22:45
Всичко е до подръжка.
Имам наблюдения върху един служебен навремето Фокус 1,6 дизел с турбо.
Докато беше нов цепеше мрака - Търново-Плевен за 1ч. и 10м. в трафик.
След 3-тата година по Шипка загря, което не би трябвало да се случи, въпреки карането ми при изкачване, от което един колега повръщаше малко след върха.

Doomguy
12-01-2014, 00:02
В този форум май са се събрали само каръци. Имам познати с разни 156-ци където буквално им разказват играта. Ползват ги като работни коне, товарят ги с какво ли не, ръчкат ги със скапани масла, слагат най-евтините части и си карат така хиляди километри. Тук като чете човек остава с впечатлението, че окачване се сменя с маслото а половината с бензинови мотори вече са правили по няколко основни ремонта.

old alfist
12-01-2014, 00:13
Може би не толкова каръци, колкото перфекционисти, очакващи, че техническата част на колите, ще е съответна на дизайна.

RPWWD
12-01-2014, 10:38
Белла, тия 56 ци били много скъпи за употреба, не съм подозирал, че използвам Кадилак за работен автомобил ;-)

Bobi_33
12-01-2014, 12:01
Темата беше за Форд Фиеста, при това озаглавена, че е боклук тая кола. Сега обаче се обърна на възхваляване на модела 156 - който със сигурност сред всички модели на марката през 100-годишната история е наистина цялостно ной-ненадеждния, но за сметка на това и с най-скъпите части в класа си. Това е истината, базирана на факти.

Както и да е, ако някой има да напише нещо по темата за конкретния проблем, неко го напише, да помогне с нещо, ако не, стига възхваляване и възвеличаване на 156-ците. Всички си знаем точно какво представляват. Истината е, че поддръжка/надеждност няма как да я спечели като съотношение 156 срещу Форд Фиеста.

ivan dimitrov
12-01-2014, 13:36
---

Scrapera
12-01-2014, 13:37
И една от най-лошо возещите, таблото иска да излезе през предното стъкло като минеш през трамвайни релси на по-висока предавка от 2-ра.Забравяме крилатата фраза, че тропа като кокал в буркан от най-малкото.:roll:

koolio
12-01-2014, 13:41
Белла, тия 56 ци били много скъпи за употреба, не съм подозирал, че използвам Кадилак за работен автомобил ;-)

То и аз не подозирах, че карам 10 дни в годината, еле пък че съм милионер, ама ей на, затова е полезен тоя форум, винаги можеш да научиш нещо.

mordohy
12-01-2014, 19:38
Темата се изроди на Форд срещу Алфа.
Лоши-калпави, Форд продължават да произвеждат и да се карат по света, защото един автомобил се определя в края на краищата от потребителя.
Каквото иска потребителя, такова се произвежда и точно тук Форд ни налага безмилостно.
Има много некоректност в темата.
Първо, най-ниския клас на Форд, срещу високия на Алфа.
Освен това тука изобщо не се говори за високия клас на Форд, който по понятни причини, изобщо не е познат на българина.
Освен това, леките коли на Форд са шир-потребата на фирмата, точно както на Мерцедес.
Ако сравнявате Фиеста с 33-ка, тогава може би да е коректно и всичко да е наред.
Вие обаче най-ниския със средния.

И никога да не забравяме, че самият Хенри Форд си е свалял шапката, като види Алфа Ромео!

RUNNING WILD
12-01-2014, 20:20
така е и аз сега прочетох да видя жената до къде е стигнала и все пак да прочетеш нещо да запаметиш утре и на тебе може да се случи,малко е станало Левски-Цска тука както винаги,ако се бяха появили 2-3 ма фенове на Форд да драснат некои ред тогава щеше да е чудо вече,а тва за Хенри Форд го казах преди години на един горд собственик на фау ве Поло 91 ва с 4 скорости понеже ми оплю колата и той ме погледна и каза-един кенеф свалил шапка на друг кенеф,полото се разпадна след 1 година не го подржаше викаше то нема смисъл а аз още си карам алфата,слепият докато прогледне слънцето се скрило...

Bella
13-01-2014, 00:14
Е то, заглавието на темата е пряко свьрзано с моментното сьстояние на автомобила. И моята да ме остави на пьтя - и аз няма да и спестя "похвали". Доколкото разбирам - Белла е доволна от цялостната картинка. А се получи "тема с продьлжение" единствено заради "едната ревност". Колежката "ни напусна", няма как да не и покажем че "много е сбьркала".
Най мьдрото изказване на тема марка/кола, чух от човек от който най малко очаквах.
Човекьт каза - "Моята е най хубава и с нищо не можеш да промениш това. Утре като я сменя, пак моята ще е най хубава".


Колега, аз винаги ще влизам в този форум тъй като от него познавам много готини хора... и аз винаги ще се обръщам след Алфите по пътищата , но на този етап имам нужда от автомобил който върви и не е по 2-3 месеца годишно в бокса поради поредният голям проблем който в момента поради една или друга причина не мога да разреша.
Истината е, че когато взех Алфата работата ми беше свързана с ежемесечно пътуване до Германия , ежеседмично до София , Пловдив и Ямбол / Сливен ... падаха много пари и реших , че комфортна който ми предоставя автомобила си заслужава сумата която се харчеше непрестанно по поддръжка и ремонти . Сега обаче не пътувам толкова много , дори почти не пътувам извън градско и не ми е нужен скъп за поддръжка автомобил който освен всичко останало беше вече на 12 години когато се спасих от него. Не мисля , че е нормално да заплащам такива големи суми за части и ремонт за 12-3 годишен автомобил когато мога да плащам 5 - 6 пъти по - малки суми за поддръжка на автомобил със същите години , но от различна марка .
На този етап ми е важно колата да е "добра каруца" , да носи на товарене , да не е капризна , да не е дизел че ми писна зимно време да и се моля да запали , да не е чуплива и да не ми пука кой ме е одрал и кой подпрял . За целта Форда и идеален ! Разбира се, че не може да се сравнява дизайна на Алфата с Форда , но както казах вече за мен това в момента не е приоритетно .
Мир да има ! Алфа все ще ме радва , но за сега мисля да се въздържа от покупка на такава и да задържа паричките в джоба си :yes:

ivan dimitrov
13-01-2014, 01:06
---

rusiq86
13-01-2014, 02:13
Коли и марки много, нека има и различни хора.

п.с. само дето да стоиш в бокса по 3 месеца, или ти е калпав майстора или ти нещо бъркаш като водач. Ремонтите на старите алфи надхвърлящи 10год. не са толкова скъпи, изключвам 166, там има някой неща, но си е лимузина...нормално.

Дано от "големия боклук " си доволна, и да не пускаш тема колко е зле, а да казваш че е перфектен, някак не се връзват нещата!

Bella
13-01-2014, 02:32
Абее русия,ти верно си голям блондин бе !!!
Да,Форда е боклук, но се оказа по - здрав и практичен , по - евтин за поддръжка боклук от алфата която е красив и готин автомобил ама явно е сглобяна като такива като мен които не им е работата да разбира от автомобили .

rusiq86
13-01-2014, 02:41
Незнам какъв съм, но има 156, дизел от над 5 години, и по двигател най-много до дебитомер съм стигал. Преди месец смених долни носачи от 4-ри години насам!

Темата ти е озаглавена голям боклук, а след това била читава, умирало всичко от веднъж. Да караш с разхлабен ремък толкова време, и после защо така се получи! Дано и при алфата да не е било така...а после били проблемни.
Имам приятел ако не блъсна алфата си в дърво още щеше да я кара. Човека и въртеше по 30к км на година, и нямаше грешка, така 5 годинки до мин. лято. Челен удар в дърво с 120 и е жив и здрав.

Италиански дизел иска само акумулатор да запали, даже на 3 изгорели свещи пали! Ма тея италианки как ги правят, с неработещи батерии.

RPWWD
13-01-2014, 11:06
Истината е, че когато взех Алфата работата ми беше свързана с ежемесечно пътуване до Германия , ежеседмично до София , Пловдив и Ямбол / Сливен ... падаха много пари и реших , че комфортна който ми предоставя автомобила си заслужава сумата която се харчеше непрестанно по поддръжка и ремонти .

Белла, понеже пътувам също толкова много / за справка април сменях масло и филтри на 180 000 км., декември ги смених пак на 201 000/ , ще ти кажа че тези коли са направени точно за дълъг път и почти нищо не може да им се развали при такава употреба, за справка във въпросният период съм сменил една биалетка и с последната смяна на консумативите моторчето на чистачките /втора ръка/. Откакто от 3 години насам въртя по над 25 000 км. годишно не съм имал грижи ни със окачване, ни със мотор, ни с ел. инсталация. Навремето имах грижи със съединител заради крива вилка, която разбиваше лагера, но тогава карах малко и повечето градско.
Затова ми е малко странно, кво пък толкова скъпо си правила по тая кола, при основно магистрално каране?!? п.п. Термостат съм сменял и аз през 2008 година - Бер /139 лв./ и още съм с него, къде ги видя тия 280 лв. или те 2,4-ките много специални ;-)
Фиести съм карал много, все служебни / следващият модел след твоята, със същият мотор/ - лошо не мога да кажа, ме те бяха чисто нови от магазина. Все пак коректното сравнение щеше да е с Мондео, не с Фиеста, да видим дали пък поддръжката му щеше да ти се струва по-евтина от на 156 :waving:

ivan dimitrov
13-01-2014, 18:53
---

RPWWD
13-01-2014, 19:22
Добре де, цял свят разбра че 156 е най, ама най добрият автомобил правен някога. Може ли вече да спрем да се хвалим?

Естествено, че не е най-добрият, но чак пък толкова скъп и проблемен?!? Просто момичето е попаднало на уморен екземпляр, който въпреки по-леките магистрални режими й е създавал проблеми, а видите ли сега марката и модела били лоши.
п.п. И аз имам Пунто, не че го карам много, стои при бащата презповечето време. То също е кола без пари и с никаква поддръжка, но такъв тип коли се купуват за точно определени цели и в никакъв случай за пътувания до Германия, Пловдив, София, Сливен и Ямбол ;-)

rusiq86
13-01-2014, 19:55
Добре де, цял свят разбра че 156 е най, ама най добрият автомобил правен някога. Може ли вече да спрем да се хвалим?

Най-доброто е едно колело, което имам с 24 скорости. Не се чупи, и даже пари спестява от гориво.
Просто се изказаха какви ли не неща за автомобила, а не са точно така. А й не е хич да сме нямали такива...все пак имаме наблюдения...

old alfist
13-01-2014, 21:46
Колелото е голяма работа, вчера открих сезона по познатия маршрут до Кайлъка - 20км.

sole_moe
13-01-2014, 22:46
Колелото е голяма работа, вчера открих сезона по познатия маршрут до Кайлъка - 20км.

Че откаде си тръгнал или ти смяташ утиване и връщане до язовира :)

old alfist
14-01-2014, 00:28
Че откаде си тръгнал или ти смяташ утиване и връщане до язовира :)
Естествено, от Централната градска част до Язовирите - отиване 35мин, връщане 25мин.

nicola 59
14-01-2014, 00:35
Колежке махни ги тия фордове и ремъци,понеже в една друга тема си говорихме за кучета,и знам че си кучкарка,трее да ми помогнеш.Значи имам куче Бултериер ма се разболя ,има некакви червени петна по муцуната и на една от лапите,кадето са петната,му е паднала козината.Доктора го видя и каза че е инфекция на кожата,би му 2 ижекции и му предписа Аугментин,ма вече 3 дни и кучето си е все така.Кажи дали да ходя да тероризирам доктора,или да му дам други лекарства,и да заеба доктора.

rusiq86
14-01-2014, 01:33
Колежке махни ги тия фордове и ремъци,понеже в една друга тема си говорихме за кучета,и знам че си кучкарка,трее да ми помогнеш.Значи имам куче Бултериер ма се разболя ,има некакви червени петна по муцуната и на една от лапите,кадето са петната,му е паднала козината.Доктора го видя и каза че е инфекция на кожата,би му 2 ижекции и му предписа Аугментин,ма вече 3 дни и кучето си е все така.Кажи дали да ходя да тероризирам доктора,или да му дам други лекарства,и да заеба доктора.

За подобно нещо задължително ветеринар, през форум да се изписват лекарства, ако обичаш животното, потърси второ мнение от признат в твоят район ветеринар.

nicola 59
14-01-2014, 03:19
За подобно нещо задължително ветеринар, през форум да се изписват лекарства, ако обичаш животното, потърси второ мнение от признат в твоят район ветеринар.

Е па този онанист кадето му би инжекциите,уж е наи скъпия и известен ветеринар в зоната,ти остави че аз не съм му дал една стотинка,ма знам че взима около100 евро за подобна процедура,и трее му се обадиш предварително,да ти насрочи час,понеже всички него търсят.