Log in

View Full Version : Работила е добре,след 40мин.не иска да запали.2.4жтди



vin_d
03-01-2014, 18:00
Здравейте.
Отдавна не съм влизал тук,преди години имах 2.5тди крома и често се въртях тук.
Та на въпроса,на приятел алфата 166 2.4 жтди 136кс.каза май,кара я близо 2-3 месеца прибира се вчера с нея след 40мин. слиза не иска да пали. Сменихме ключа не ще,нес я закачаха на диагностика не изписва грешка,само налягането на датчик високо налягане показва че е малко 95.бара. Но не изписва грешка. Ходи да го носи на ултразвук,немало боклуци,слага и пак не ще да пали. Да намерим тук в Търговище некой добър диагностик и да си каже и той мнението. Или да пробваме с др. датчик. Помогнете с нещо някой от тук.

---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

бахти колата,цял ден ше скъса стартера от въртене не даде никви признаци да пали,ей сеа дръпнали и запалила. Мислех че добре върти мотора и на дърпане няма да запали не сме опитвали да я теглим. За сега подгрява и кара да видим кат загаси как ше е после. М/е пак да ви искам мнението.

Jivko7777
03-01-2014, 19:06
еми вие сте го открили ниско налягане на рейла... вече трябва да се види защо е така

vin_d
03-01-2014, 19:19
на рейката ли говориш колега,изгасили я не ще и не ще. Помпата ли неправи високо нал.или клапана е здал фира.
Сега говорих с 1 др.бивш алфист той вика некой датчик на валовете или на хол. На дърпане ше запали.

Bobiuzunov
03-01-2014, 21:19
Ако е датчик на колянов вал,да ще запали на скорост,но щеше да го има записано като грешка.Както ти е писал колегата по нагоре търси причината в ниското налягане.Това може да е от регулатор на рейла,от помпата за високо налягане и още някои неща.

vin_d
04-01-2014, 10:52
Добро утро. Вчера 1 градски който му е слагал датчика в ултразвук.вана е казал,че гумичките имали износване и имало в наша верига магазини. Обикаляхме да търсим ремонтен комплект гумички за тоз датчик високо налягане не намерихме,излезе само 1 о-пръстен най-отпред,малък,смениха го сложихме тръгна да върти,припали но не можа да ги нареди,подадох му ток същото. Дръпнах я запали и след обяд ше пробва с др. втора употреба,че новите били 300лв.и изкарвали 6 месеца. Ако се оправи с тоз ше е от него. Може би ако бяхме набавили вс.гумички и тефлоновия пръстен м/е да се оправи. Някой нема ли инфо от каде да набавим такъв рем.к-т да го купи и смени човека.

vin_d
04-01-2014, 12:36
здр.отново,в 1 магазин намерихме бошовски к-т,сменихме го,запали но трудно,после няколко пъти още пак трудно,не го изчиства,пак у магазина и там ни казаха да сложим и гарнитурата,която спестихме,по преценка на собственика на колата и заради тва,че няма да влиза навътре датчика. Като я сложи запали лесно но той загаси и после никак не запали,само на дърпане. Лошото е че в коплекта няма най-големия о-пръстен. И ми се струва трудното палене идва от него изтърва навън.

Linkestis
04-01-2014, 12:52
Не я палете много с дърпане.

ecotronic
04-01-2014, 13:08
Колега vin_d, не казваш откъде си, но в София има места, където могат да ти изработят по поръчка всякакви уплътнения. Излиза малко по-скъпо от готовите комплекти, но пък получаваш точно това, което ти трябва. Преди години имаше една такава работилница до надлез "Надежда".

lordliness
04-01-2014, 13:48
Има фирми които се занимават само с търговия на О- рингове и семеринги.

vin_d
04-01-2014, 14:43
от Търговище съм,аверчето си оправил проблема за сеа.
Намерил е 2ра ръка датчик,клапан ли е регулатор нз.но зела е да пали като по-рано. Тоз каде е до помпа В.Н. Дано да е за дълго. И аз не исках мн.на дърпане да я палим но само така се решаваше. Пък и на моя синхрок му е скъсан тампона на мотора и голяма си е неговата.

Аве РЕШЕНО С ДР.КЛАПАН. За мн.години,успехи и късмет.