PDA

View Full Version : Проблем с оборотите



sa6omh
26-01-2014, 17:34
Здравейте,

Имам следния проблем с оборотите ... усеща се тресене и оборотите падат до 500 на празен ход, на светофар, независимо дали е студена или топла. Пробрема се проявява при използване на каквото и да е електрическо по колата .... сваляне на стъкла, пускане на фарове за мъгла и тн... прочетох много такива теми за проблем с оборотите ... но не са свързани с използването на ел. нещата ... при палене става същото оборотите падат до 500, усеща се тресене и след това нещата се нормализират... колата се кара само на бензин... минала е диагностика и са направени следните неща :


http://s23.postimg.org/slbxxdh1n/20131212_210217.jpg

freespirit
27-01-2014, 11:48
Дал си 1370 лв. за ремонти и колата ти тресе ???!!! Ти си златна мина за автосервизите. Продължавай все така.

code
27-01-2014, 12:00
Направо съм потресен .. всичко е х2 и х3

sa6omh
27-01-2014, 12:12
Това ми е първа лична кола, колеги, не съм наясно нито с цени на консумативи и части... просто отидох в сервиз, който ми е близко и изглежда що годе добре ... някой с подобен проблем ?

kolev
27-01-2014, 12:35
ми върни се при тях и им обясни че тоя проблем преди не го е имало, но поне гледай да не плащаш.
накарай ги да ти направят адаптация на дроселовата клапа и да проверят тпс и стъпково моторче. вероятно нещо е станало там когато са я почиствали. лампата за грешка на таблото свети ли ти.
и там повече не ходи. взели са ти двойно, даже тройно.

sa6omh
27-01-2014, 12:47
Благодаря за съвета... на таблото няма никаква индикация за грешка ... вече нз ... преди ремонтите го имаше същия проблем. След ремонта приемчика от сервиза ми каза, че трябвало да мине известно време за да се адаптирала дроселовата клапа след почистването .. след ремонта съм навъртял близо 3000 км и резултата е същия .. почистих и клеймите на акумолатора, защото бяха доста окислени. Резултат нулев ... при пускане на чистачките дори падат оборотите и разтриса ... благодаря ви отново!!!

kolev
27-01-2014, 13:06
отваряш капака и гледаш с какви всмукателни колектори си. има 2 варианта
-ако си с метални са в сив цвят
-ако са пластмасови са черни

ако си с металните, търсиш дроселовата клапа /на нея ти е закачено жилото за газта/ и търсиш нещо което изглежда така /само горната му част стърчи/
http://avtomorga-karlovo.com/image/cache/data/st.motor1-600x600.jpg
и проверяваш буксата му закачена ли е. ако не, потърси я и я включи на загасен двигател естествено.

Xman
27-01-2014, 14:26
Благодаря за съвета... на таблото няма никаква индикация за грешка ... вече нз ... преди ремонтите го имаше същия проблем. След ремонта приемчика от сервиза ми каза, че трябвало да мине известно време за да се адаптирала дроселовата клапа след почистването .. след ремонта съм навъртял близо 3000 км и резултата е същия .. почистих и клеймите на акумолатора, защото бяха доста окислени. Резултат нулев ... при пускане на чистачките дори падат оборотите и разтриса ... благодаря ви отново!!!

Тоя приемчик яко те е хвърлил в тиквите:pokey:

ivailo rachev
27-01-2014, 14:38
Ако си с метален капак на клапаните,където е надписа 16V twin sprak адаптация на дроселовата клапа не е нужна,но ако си с пластмасовия капак,ТПС-а и стъпковото моторче са на едно и щом в сервиза са почиствали клапата е нужно след това да се адаптира.И да взели са ти безбожно много пари за труд и части.

nikolchoni
27-01-2014, 17:19
Здравей Колега,

Занапред използвай форумни сервизи за каквито и да е било операции и за каквито и да е автомобили, като в този форум си има раздел с имена и адреси на сервизите, хората там най-лесно ще ти кажат какво и е, тук само гадаем. Аз работя с Дунев, но със служебните коли, лична за нищо на света не бих закарал там.